Powstaną nowe "Alternatywy" ?

Data: 2009-02-27 08:37:03
Autor: aprecjator
Powstaną nowe "Alternatywy" ?
jako zwolennik zaorania dzisiejszej "klasy" POlitycznej chciałbym wrzucić na ruszt problem alternatywy, alternatywy politycznej dla Polski.
czy jesteśmy sami dać sobie szansę na lepszość ?
obce wkręty i górale nizinni nie wchodzą w grę.
nie chodzi mi o lewatywy, gwoli wyjaśnienia.

Data: 2009-02-27 10:42:45
Autor: ColgatesBilly
Powstaną nowe "Alternatywy" ?

" aprecjator" <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:go88nf$ira$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba szkoda czasu dla tego.... DYLEMATU  ;)

http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=37769

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylematu_5

Powstaną nowe "Alternatywy" ?