Powstanie Kaczynskiego?

Data: 2011-01-23 12:51:14
Autor: Lebowski
Powstanie Kaczynskiego?
"Nie my oddaliśmy główne dowody w ręce rosyjskie i podlizywaliśmy się Rosji. [...] Państwo zdradzacie Polskę, oddając życie i dobre imię polskich żołnierzy w ręce byłego funkcjonariusza KGB."

Dotychczasowe rzady - takze PiS doprowadzily do uzaleznienia gospodarczego Polski od Rosji.
I proces tego uzaleznienia trwa nadal.
W dodatku jesli chodzilo o cudze interesy, to PiS nie mail obiekcji przed wyslaniem naszych zolnierzy, zeby przelewali swoja krew w Iraku za rope, z ktorej Polska nie dostala ani kropli.
W dodatku jeszcze musiala zaplacic za swoj udzial w okupacji.
Teraz, gdy krew w imie stosunkow z Rosja i korzysci na nich opartych przelal jeden z Kaczynskich, podnosi sie krzyk.
Gdy byla okazja do wykorzystania zaklopotania Rosjan po wypadku w Smolensku i oparciu na nim przyszlych korzysci gospodarczych to folwark Kaczynskiego wzorem Chmielnickiego nawoluje do wojny.
I tak samo jak tamten zdrajca przysluzy sie Polsce i Polakom.

Jak chce PiS prawdy, to czemu sobie na niej herbaty nie zaparzy ani samochodu nia nie napedzi, tylko korzysta z gazu i ropy, dla ktorych juz dawno razem z innymi sprzedali Polske, jak tania dziwke.

Data: 2011-01-25 00:37:21
Autor: Grzegorz Z.
Powstanie Kaczynskiego?
Lebowski napisał:

Jak chce PiS prawdy, to czemu sobie na niej herbaty nie zaparzy ani samochodu nia nie napedzi, tylko korzysta z gazu i ropy, dla ktorych juz dawno razem z innymi sprzedali Polske, jak tania dziwke.

Doskonała puenta. Zresztą to samo można powiedzieć tym wszystkim "żądającym
prawdy", nie tylko Jarusiowi.

Data: 2011-01-24 16:27:22
Autor: Brooks
Powstanie Kaczynskiego?
On Jan 24, 11:37 pm, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Lebowski napisał:

> [...]
> dawno razem z innymi sprzedali Polske, jak tania dziwke.

Doskonała puenta. Zresztą to samo można powiedzieć tym wszystkim "żądającym

Moze to nie na psp?
Przyklad z zycia wziety czyli obowiazek uzywania swiatel mijania przez
okragly rok. To w skali kraju jest do przeliczenia na spalona benzyne,
rope, LPG.
A jedziemy do sasiadów, po europie i jezdza jak chca.
Przynajmniej na drogach dwupasmowych "oslepianie" nadjezdzajacych z
przeciwka aut przy dobrej widocznosci w okresie letnim i jeszcze w
dzien to przeciez nie ma watpliwosci, ze mija sie z celem.

Który rzad wprowadzil ostatnie zmiany w przepisach odnosnie uzywania
swiatel mijania, i jak to wygladalo wczesniej?

Ktos z grupowiczów oswieci nas, bez uzywania swiatel mijania?

Utrzymywanie tego przepisu przez obecna koalicje to równiez popieranie
marnotrastwa i nabijanie kasy koncernom naftowym.
A moze nasi wlodarze oslepieni swiatlami mijania jadacych z na
przeciwka aut nie widza problemu?

--
Brooks

Data: 2011-01-25 02:14:04
Autor: wt
Powstanie Kaczynskiego?
Który rzad wprowadzil ostatnie zmiany w przepisach odnosnie uzywania
swiatel mijania, i jak to wygladalo wczesniej?

Ktos z grupowiczów oswieci nas, bez uzywania swiatel mijania?

Wygląda na to, że "aktualny" rząd nas tak oświecił, a Prezydent (poprzedni) nie zawetował.

Data: 2011-01-25 09:54:20
Autor: zażółcony
Powstanie Kaczynskiego?
kur..., jak ja uwielbiam crossposty z pl.soc.polityka.

Data: 2011-01-25 10:00:44
Autor: Lebowski
Powstanie Kaczynskiego?
W dniu 2011-01-25 09:54, zażółcony pisze:
kur..., jak ja uwielbiam crossposty z pl.soc.polityka.

To dziwne, bo pierdolic tam kompulsywne glupoty lub o polityce na psychologii to lubisz jak nikt.

Powstanie Kaczynskiego?