Powstanie Warszawskie

Data: 2010-08-01 22:09:08
Autor: Canucki
Powstanie Warszawskie
Obwiniajac za masakre Warszwy dowodztwo i samych powstancow dobrze byloby jednak nie zapominac o Niemcach

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 00:42:42
Autor: ab.666
Powstanie Warszawskie

" Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
Obwiniajac za masakre Warszwy dowodztwo i samych powstancow
dobrze byloby jednak nie zapominac o Niemcach

Obwiniam nie tyle Powstańców; bo szanuję ich chęć do walki, po¶więcenie i
złego słowa o nich nie powiem!
Szanuje ich po¶więcenie!

Obwiniam rz±d w Londynie.
Powstanie było kompletnie bez sensu i bez szans na jaki¶ sukces!

Wygrać mozna było! I to wiele!
Wtedy jak Stalinowi hitlerowscy odcinali północne porty (Stalingrad) i
południowe pola naftowe.... wtedy się Stalinowi dupa trzęsła ze strachu i
można było wiele osi±gn±ć.
a partyzanci polscy z AL, AK i BCh.... wywalali w cholerę 40% niemieckich
transportów(*) na wschód....

Wtedy mieli¶mi asa w rękawie!

Ale jak to pisał poeta przed wiekami:
"Polak i przed szkod±
i po szkodzie głupi"

I taka jest prawda.... i jak widzę te obchodzy Powstania; to mnie pusty
¶miech bierze.

pzdr
ab.
(*) podaję za Encyklopedia II W¦

Data: 2010-08-01 23:19:49
Autor: Canucki
Powstanie Warszawskie
ab.666 <to@nie.adres> napisał(a):
Wtedy jak Stalinowi hitlerowscy odcinali północne porty (Stalingrad)

Predzej Stalingrad stalby sie "polnocnym portem" niz przylaczenie sie Polakow do Rzeszy w ataku na Zwiazek Sowiecki skutkowaloby per saldo mniejsza iloscia polskich ofiar i zniszczen niz to bylo w rzeczywistosci.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 16:05:56
Autor: magdaverakosiorek
Powstanie Warszawskie
On Aug 1, 5:42 pm, "ab.666" <t...@nie.adres> wrote:
" Canucki" <canu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

> [...]

(*) podaję za Encyklopedia II W¦

a partyzanci polscy z AL, AK i BCh.... wywalali w cholerę 40%
niemieckich transportów(*) na wschód....

Już jak się piszę o polskich partyzantach należało by na pierwszym
miejscu wymienić AK (w 1943 r. - 380 tys osób w tym 10 tys. oficerów)
a nie AL (powstała w Styczniu 1944  r. - 6-8 tys. osób). Tak kto¶ by
pomy¶lał że AL to jaka¶ potężna organizacja gdy tak naprawdę to był
komunistyczny margines.

magdavera

Data: 2010-08-02 08:44:30
Autor: WW
Powstanie Warszawskie
W dniu 2010-08-02 00:09,  Canucki pisze:
Obwiniajac za masakre Warszwy dowodztwo i samych powstancow
dobrze byloby jednak nie zapominac o Niemcach

Krzysztof Canucki

Kolega ma racje, ale nie jest "na bieżąco" w poprawności politycznej.
Dziś się o Niemcach nie mówi. Jak zbrodnie wojenne, to wyłącznie Stalin i Ruskie.
Oświęcim i Hitler to wszak kultura europejska a dziś Europa zjednoczona i jakoś tak niezręcznie o tych obozach koncentracyjnych czy komorach gazowych wspominać.

Co innego "dzicz bolszewicka" - tu można walić równo ......

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Powstanie Warszawskie