Powstanie ch³opskie

Data: 2019-01-26 09:04:03
Autor: Bruno Brunowski
Powstanie ch³opskie
"-Od poniedzia³ku zaczyna siê w Polsce powstanie ch³opskie w sposób partyzancki - powiedzia³ w Radiu ZET prezes AGROunii Micha³ Ko³odziejczak. I podkre¶li³, ¿e to "dopiero rozgrzewka". 6 lutego rolnicy chc± sparali¿owaæ Warszawê.
(...)
- Pan minister pokaza³, ¿e jedyne co potrafi, to tylko oszukiwaæ, ok³amywaæ, nie dotrzymywaæ s³owa - powiedzia³ szef AGROUnii, który chce zaanga¿owaæ w sprawê prezydenta Andrzeja Dudê.
Rolnicy chc± ochrony polskiego rynku na arenie Unii Europejskiej. Do tej pory - ich zdaniem - rz±d nie robi w tej sprawie nic."

S³uszn± liniê ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-01-26 11:27:34
Autor: Zenek Kapelinder
Powstanie ch³opskie
Widzialem pare razy tego prezesa w tv. To przyglup. Musi byc sterowany bo sam by nic nie wymyslil. Niech robia blokade Warszawki. Czaskowski bedzie sie musial wykazac.

Data: 2019-01-26 12:13:23
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Powstanie ch³opskie
W dniu sobota, 26 stycznia 2019 18:04:04 UTC+1 u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
[...]

FUNDACJA AGROUNIA
Rejestracja 7 grudnia 2018 r
https://rejestr.io/krs/760912/fundacja-agrounia

Hi hi hi. Powiem tak, pijarowo lepiej by wygl±da³o gdyby zarejestrowa³
t± fundacjê trochê wcze¶niej:)

Nu jestem w rozterce, bo trochê racji Ko³odziejczyk ma, PL podobno sprowadza
miêso z Litwy i jab³ka z ukrainy i nie wiadomo  komu kibicowaæ.

Ale, ale ty tez powiniene¶ byæ w rozterce, bo Ko³odziejczyk z jednej strony
atakuje pis, a z drugiej gra nutom antysemickom:)
https://twitter.com/kolodziejczak_m/status/1070484960367251456

Data: 2019-01-26 12:26:32
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Powstanie ch³opskie
Data: 2019-01-26 12:36:38
Autor: Zenek Kapelinder
Powstanie ch³opskie
Jak gra takimi nutami to za dlugo nie pogra.

Data: 2019-01-26 13:15:52
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Powstanie ch³opskie
u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
Jak gra takimi nutami to za dlugo nie pogra.

W walce z pis mog± przymkn±æ na takie ekscesy oko:)
priorytety maj± jasne, po pierwsze dorwaæ siê do koryta, a dalej jako¶ zleci.

Data: 2019-01-26 21:27:09
Autor: boukun
Powstanie ch³opskie
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
(...)

-- -- -- -- -- -- -- -

Albo st±d:

https://finanse.wp.pl/mieso-chorych-krow-moglo-trafic-do-kebabow-dziennikarze-pokazali-film-z-ubojni-z-ukrytej-kamery-6342763462977665a

boukun

Data: 2019-01-26 12:34:39
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Powstanie ch³opskie
W dniu sobota, 26 stycznia 2019 21:27:12 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]

t± fundacjê trochê wcze¶niej:)

Nu jestem w rozterce, bo trochê racji Ko³odziejczyk ma, PL podobno sprowadza

Ano.
cyt.
 Za zdrow± krowê musi zap³aciæ 2,5 tys. z³. Na kilogramie miêsa zarabia wiêc ok. 9 gr.

Dramat.

Powstanie ch³opskie