Powstrzymajcie Obamę, albo 'USA przestanie istnieć'

Data: 2009-02-26 11:51:45
Autor: boukun
Powstrzymajcie Obamę, albo 'USA przestanie istnieć'
Data: 2009-02-26 11:54:14
Autor: boukun
Powstrzymajcie Obamę, albo 'USA przestanie istnieć'

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:go5sbo$lci$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=FjkYHagtVjw&feature=channel_page

To tak jak nasi dotychczasowi prezydenci i politycy na świeczniku, odmawiają okazania dokumentów że są urodzeni w Polsce i są obywatelami polskimi narodowości polskiej.

boukun

Data: 2009-02-26 03:13:11
Autor: adam_peszka
On 26 Lut, 11:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:go5sbo$lci$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

okazania dokumentów że są urodzeni w Polsce i są obywatelami polskimi

jakis opetany amerykanin:]

Data: 2009-02-26 03:16:21
Autor: kapitan_termos
On 26 Lut, 12:13, adam_peszka <adam_pes...@wp.pl> wrote:

> [...]
> okazania dokumentów że są urodzeni w Polsce i są obywatelami polskimi

jakis opetany amerykanin:]

jakos nie specjalnie chce mi sie wierzyc ze sam jedne Obama
rozpierniczy w pyl najpotezniejsza gospodarke swiata

Data: 2009-02-26 14:01:38
Autor: KatonStarszy
Powstrzymajcie Obamę, albo 'USA przestani e istnieć'

jakos nie specjalnie chce mi sie wierzyc ze sam jedne Obama
rozpierniczy w pyl najpotezniejsza gospodarke swiata

Ona już jest rozpierniczona. Trzeba ja posklejać. A obama w końcu nic nowego nie wymyśla , tylko kopiuje New Deal F.D. Roosevelta. Radz zadziałało to moze i teraz pomoże...

--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-02-26 12:29:49
Autor: boukun

Użytkownik "adam_peszka" <adam_peszka@wp.pl> napisał w wiadomości news:395c798c-27fe-4963-b97f-0ba7c29e9d0fa39g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

okazania dokumentów że są urodzeni w Polsce i są obywatelami polskimi

Dokładnie tak zareagowałeś, jak większość.... reaguje.
Bdą cię wieźli do rzeźni na ubój, a ty powiesz, że to bzdura i opętane opowieści braci http://www.youtube.com/watch?v=ythYXHSQxz0&feature=channel_page

boukun

Data: 2009-02-28 06:55:16
Autor: adam_peszka
On 26 Lut, 12:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "adam_peszka" <adam_pes...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:395c798c-27fe-4963-b97f-0ba7c29e9d0fa39g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Dokładnie tak zareagowałeś, jak większość.... reaguje.
Bdą cię wieźli do rzeźni na ubój, a ty powiesz, że to bzdura i opętane

no bez przesady, moze i gosciu ma pare sensownych teorii, ale ta
opowiesc o opinii Obamy nt aborcji

Powstrzymajcie Obamę, albo 'USA przestanie istnieć'