Powstrzymał wodę!

Data: 2014-05-15 16:54:10
Autor: Mark'Woydak
Powstrzymał wodę!
"Słyszałem, że szpieg z krainy deszczowców grasował na wałach dzisiaj, szukał powodzi i nie znalazł. Bardzo mi przykro z tego powodu - tak Donald Tusk skomentował wizytę Jarosława Kaczyńskiego w woj. podkarpackim."

Zapewne prezes ze świtą chodził po wałach ze "świentym obrazkiem". To jego sposób na powstrzymanie wielkiej wody. Okazało się, że ma plan. Przedstawił go w studiu wyborczym. Buty miał suche. Sznurowadła zawiązane.

MW

Powstrzymał wodę!