Powszechny chargeback?

Data: 2010-11-03 05:42:02
Autor: luc
Powszechny chargeback?
Zaczęło się medialne uświadamianie posiadaczy plastikowego pieniądza:

<http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/
462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_banku.html>

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-04 09:33:22
Autor: Marx
Powszechny chargeback?
On 03.11.2010 13:42, luc wrote:
Zaczęło się medialne uświadamianie posiadaczy plastikowego pieniądza:

<http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/
462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_banku.html>

Czemu ten link ma "<>" na początku/końcu? to jakaś nowa moda?
Marx

Data: 2010-11-04 02:26:25
Autor: luc
Powszechny chargeback?
On 4 Lis, 09:33, Marx <M...@nospam.com> wrote:
On 03.11.2010 13:42, luc wrote:

> [...]

> 462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_banku.html­>

Czemu ten link ma "<>" na początku/końcu? to jakaś nowa moda?

Co by zapobiec łamaniu przez czytnik, ale chyba nie działa, bo w
grupach google wyświetla się połamane? Czas wrócić do tinyurl czy
goo.gl ;-)

Marx

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-05 21:16:14
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Powszechny chargeback?
lolekanabolek pisze:

<http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_banku.html>

No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a ten już nie jest? (Thunderbird)

--
MiCHA

Data: 2010-11-08 06:24:20
Autor: luc
Powszechny chargeback?
On 5 Lis, 21:16, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
lolekanabolek pisze:

> <http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,zamiast_procesowac_sie_....[#]>

No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a
ten już nie jest? (Thunderbird)

Może dlatego, że był wysyłany za pomocą Grup dyskusyjnych google?

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-08 15:11:19
Autor: lolekanabolek
Powszechny chargeback?
W dniu 2010-11-05 21:16, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
lolekanabolek pisze:

<http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_banku.html>

No dobra, a jak to jest, że pierwszy link w wątku był u mnie złamany, a
ten juĹź nie jest? (Thunderbird)

jeśli się pytasz czy używam thunderbirda to odpowiedź jest pozytywna ;-))

Marcin

Data: 2010-11-08 15:44:19
Autor: Tomasz Chmielewski
Powszechny chargeback?
On 05.11.2010 21:16, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
lolekanabolek pisze:

[...]

Np.:

https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/2351/

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-11-04 13:13:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Powszechny chargeback?

"luc" 14b51a7a-91c9-4aa8-89f8-2e021721d071@p1g2000yqm.googlegroups.com

: Co by zapobiec łamaniu przez czytnik,

  http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/462926,zamiast_procesowac_sie_z_biurem_podrozy_zloz_reklamacje_w_banku.html

Łamanie w krzyżu [nieprezydenckim], łamanie przez czytnik, łamanie kołem i backslashem oraz slashem...
Łamanie kości (głodem) i paznokci... Na łamach gazet warto by o tym łamaniu krzyża napisać...

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
      właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
      **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie) mieszkaniu

Data: 2010-11-04 17:34:13
Autor: kashmiri
Powszechny chargeback?
luc <bananek@gmx.net> dared to write:

[...]