Powtórka przed spowiedzi± adwentow±

Data: 2012-12-13 22:40:09
Autor: abc
Powtórka przed spowiedzi± adwentow±
Przypomnijmy więc sobie jak przebiega spowiedĽ.

Po dokonaniu rachunku sumienia i wzbudzeniu w sobie żalu za grzechy, przed
przyst±pieniem do konfesjonału należy odmówić Confiteor.

Przyst±piwszy do konfesjonału i prosimy kapłana o błogosławieństwo:
"Pobłogosław mnie, ojcze, bo zgrzeszyłem."

Kapłan błogosławi mówi±c: "Niech Pan będzie w sercu i ustach twoich, aby¶
się dobrze wyspowiadał ze swoich grzechów, w imię Ojca (+) i Syna i Ducha
¦więtego. Amen"

Żeganamy się znakiem Krzyża ¦więtego i mówimy: "Niech będzie pochwalony
Jezus Chrystus", kapłan odpowiada: "Na wieki wieków. Amen."

Mówimy: "Ostatni raz spowiadałem się ..... Rozgrzeszenie otrzymałem, pokutę
odprawiłem, grzechu nie zataiłem. Oskarżam się z następuj±cych grzechów...."

Na końcu wyznawania popełnionych grzechów mówimy: "Więcej grzechów nie
pamiętam. Za wszystkie grzechy szczerze żałuję i postanawiam się z nich
poprawić. Proszę Boga o przebaczenie, a ciebie, ojcze, o naukę i zbawienn±
pokutę."

Kapłan upomina, naznacza pokutę, i udziela rozgrzeszenie. Podczas
rozgrzeszenia wzbudzamy w sobie akt skruchy.

Trzymaj±c rękę podniesion± nad głow± penitenta kapłan mówi:

"Dominus noster Iesus Christus te absolvat et ego autoritate ipsius e
absolve ab omni vinculoexcommunicationis (suspensionis) et interdicti in
quantum possum, et tu indiges"

czyli

"Pan nasz Jezus Chrystus niechaj cię rozgrzeszy, a ja Jego moc± uwalniam cię
od wszelkich więzów ekskomuniki (suspensy) i intedyktu według rozci±gło¶ci
mej władzy i twojej potrzeby"

Następnie kapłan mówi czyni±c znak Krzyża ¦więtego:

"DEINDE EGO TE ABSOLVO A PECCATIS TUIS IN NOMINE PATRI (+) ET FILII, ET
SPIRITUS SANCTI. AMEN"

czyli

"Następnie ja ci odpuszczam twoje grzechy w imię Ojca (+) i Syna i Ducha
¦więtegi, Amen."

Po udzieleniu rozgrzeszenia kapłan modli się nad penitenem:

"Niechaj męka Pana nszego Jezusa Chrystusa, zasługi Naj¶więtszej Maryi Panny
oraz wszystkich ¦więtych oraz to wszystko co dobrego uczynisz i przykrego
zniesiesz, posłuży ci do otrzymania odpuszczenia grzechów, pomnożebia łaski
i wyjednania nagrody życia wiecznego. Amen"

W końcu kapłan stuka w ¶ciankę konfesjonału i wykłada koniec stuły nad drzwi
konfesjonału. Podnosmy się klęczek, całujemy stułę, odchodzimy od
konfesjonału, klękamy, odmawiamy modlitwę po spowiedzi i odprawiamy
naznaczon± pokutę.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2012-12-13 22:11:31
Autor: khanula
W dniu czwartek, 13 grudnia 2012 22:40:09 UTC+1 użytkownik abc napisał:
Przypomnijmy więc sobie jak przebiega spowiedĽ.

Po dokonaniu rachunku sumienia i wzbudzeniu w sobie żalu za grzechy, przed

przyst±pieniem do konfesjonału należy odmówić Confiteor.

sie nie spowiadam. skoro pierwszym warunkiem niesmiertelnosci jest smierc, to ten paradoks jest jednym z glownych czynnikow odpychajacych mnie od wiary. bo skoro najwazniejszym warunkiem determinujacym rozwod jest malzenstwo to najbardziej szkodliwa czynnoscia uragajaca sw. sakramentowi malzenstwa jest jego zawarcie... czyli ze malzenstwo jako takie jest zlem. to jest czysta paralogika!

Data: 2012-12-14 06:51:29
Autor: AnDaL
On Thu, 13 Dec 2012 22:11:31 -0800, khanula wrote:

skoro pierwszym warunkiem niesmiertelnosci jest smierc,

warunkiem niesmiertelnosci jest zycie wg nauki Chrystusa

Data: 2012-12-13 23:40:58
Autor: khanula
W dniu pi±tek, 14 grudnia 2012 07:51:29 UTC+1 użytkownik AnDaL napisał:
On Thu, 13 Dec 2012 22:11:31 -0800, khanula wrote:

> skoro pierwszym warunkiem niesmiertelnosci jest smierc,

warunkiem niesmiertelnosci jest zycie wg nauki Chrystusa

co ma jakis chrystus do rzeczy? i co mnie obchodza jego "nauki"? przeciez to jest oksymoron: zeby zyc wiecznie trzeba umrzec! to jest sr....nie w banie, czyli zawracanie d...y - inaczej mowiac: paralogika

Data: 2012-12-14 08:21:07
Autor: boukun
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomości news:kaei9h$8tf$1speranza.aioe.org...
On Thu, 13 Dec 2012 22:11:31 -0800, khanula wrote:

skoro pierwszym warunkiem niesmiertelnosci jest smierc,

warunkiem niesmiertelnosci jest zycie wg nauki Chrystusa

Żyda, który przerobił cię na swoją modłę, za pomocą innych rabinów...

boukun

Data: 2012-12-13 23:49:19
Autor: khanula
W dniu pi±tek, 14 grudnia 2012 08:21:07 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "AnDaL" <fake@fake.org> napisał w wiadomo¶ci news:kaei9h$8tf$1speranza.aioe.org...

> warunkiem niesmiertelnosci jest zycie wg nauki Chrystusa

Żyda, który przerobił cię na swoj± modłę, za pomoc± innych rabinów...

boukun

2000 lat temu zydzi zabili innego zyda. i z tej przyczyny niezydzi nie lubia zydow! bo niezydzi z tego zabitego zyda zrobili swojego boga. kupy sie nie trzyma. co mnie obchodzi to ze 2000 jacys murzyni zabili innego murzyna i go zjedli! a takich zdarzeni z pewnoscia bylo bez liku. dalej kanony tzw. wiary chrzescijanskiej ustalil niechrzescijanin cesarz Konstantn 1 Wielki, ktory pozniej stal sie chrzescijaninem, bo mu bylo wygdne dla utrzymania wladzy... itede

Data: 2012-12-14 09:17:35
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5fcfdb42-4934-47f5-bbf2-c76545b0fb62googlegroups.com...
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 08:21:07 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

2000 lat temu zydzi zabili innego zyda. i z tej przyczyny niezydzi nie lubia zydow! bo niezydzi z tego zabitego zyda zrobili swojego boga. kupy sie nie trzyma. co mnie obchodzi to ze 2000 jacys murzyni zabili innego murzyna i go zjedli! a takich zdarzeni z pewnoscia bylo bez liku. dalej kanony tzw. wiary chrzescijanskiej ustalil niechrzescijanin cesarz Konstantn 1 Wielki, ktory pozniej stal sie chrzescijaninem, bo mu bylo wygdne dla utrzymania wladzy... itede
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To jest wyższa sztuka politycznej jazdy. Żydzi celowo stworzyli inny odłam swojej religii i od niej się odżegnują, odseparowali, żeby złapać w nią, w tę pułapkę tępych goi... I jak widać, to już 2000 tysiące lat funkcjonuje. Tylko tak mogą być cały czas w centrum uwagi, jako ci, co niby nie chcą się teraz dać nawrócić na chrześcijaństwo (ich własna ongiś religia), a w tej teraz niby nieżydowskiej religii nawbijali do głów goim, że są narodem wybranym przez boga do rządzenia gojami i że goje mają im być posłuszni, spolegliwi i pokorni. I to fonkcjonuje jak widać... Dzięki tej żydowskiej religi, eksportowanej na cały świat Żydzi będą wiecznie w centrum uwagi, gdyby pozostała stricte żydowska, nie rządziliby Żydzi dzisiaj światem, nikt by się nią nie parał, nie byłoby zainteresowania. Żydzi zatem nie mają celu się na nią nawracać i pogrywają sobie z gojami..., dzieląc swoje religie na żydowskie i niby nieżydowskie...

boukun

Data: 2012-12-14 01:20:17
Autor: khanula
Powtórka przed spowiedzi± adwentow±
W dniu pi±tek, 14 grudnia 2012 09:17:35 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

To jest wyższa sztuka politycznej jazdy. Żydzi celowo stworzyli inny odłam swojej religii i od niej się odżegnuj±, odseparowali, żeby złapać w ni±, w tę pułapkę tępych goi... boukun

etam, twojm zydzi zdaniem najpierw stworzyli religie, a pozniej sami sie wygnali z izraela po to by przejac wladze nad swiatem? kupy sie nie trzyma. na ogol jest tak, ze teoria sobie - a praktyka jak wiadomo skrzeczy. religie sa tworem wynikajacym z dlugich procesow spoleczno ekonomicznych. jak wiadomo, to co powstaje w wyniku odpowiednio dlugiego czasu podlega dlugotrwalym aberacja, i efekt koncowy czesto jest efektem wielu zdarzen losowych. zydzi niczego nie wybrali. a chrzescijanstwo w swojej genezie podpielo sie pod judeizm, bo bliski wschod w ogole jest kolebka roznych odlamow religijnych.. po prostu tam powstawala cywilizacja. w tym czasie ludy europy polnocnej ubieraly sie w skory, i skakaly po drzewach.

Data: 2012-12-14 18:34:26
Autor: boukun
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2fbf337b-fcad-4468-8b4f-184355aacaaagooglegroups.com...
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 09:17:35 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jak było z Żydami, wiemy z historii. Pewnym jest także, że dzięki ich religii, tej judaistycznej z Talmudu i Tory, oraz tej odszczepieńczej chrześcijańskiej przetrwali jako naród 2000 lat i świat się kręci wokół nich. Poczuli się narodem wybranym, ponieważ zaszczepili gojom odszczepieńczą religię. Pamiętaj, że Żydzi byli prześladowani właśnie w momencie kształtowania się religii chrześcijańskiej, a właściwie ze względu na sektę jezusową i to wykorzystali idąc w świat i siejąc ten odłam dla gojów w Rzymie...

boukun

Data: 2012-12-14 17:11:11
Autor: AnDaL
On Thu, 13 Dec 2012 23:49:19 -0800, khanula wrote:

> [...]

kanony tzw. wiary chrzescijanskiej ustalil niechrzescijanin cesarz
Konstantn 1 Wielki, ktory pozniej stal sie chrzescijaninem, bo mu bylo

slepy opowiada o kolorach ?

Data: 2012-12-14 10:57:36
Autor: khanula
W dniu pi±tek, 14 grudnia 2012 18:11:11 UTC+1 użytkownik AnDaL napisał:
On Thu, 13 Dec 2012 23:49:19 -0800, khanula wrote:

slepy opowiada o kolorach ?

dla jednego czlowieka tecza to widmo ciagle swiatla bialego, a dla drugiego to kolorowy luk w slonecznym swietle, po deszczu.

Data: 2012-12-13 22:45:51
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Następnie kapłan mówi czyni±c znak Krzyża ¦więtego:

"DEINDE EGO TE ABSOLVO A PECCATIS TUIS IN NOMINE PATRI (+) ET FILII, ET
SPIRITUS SANCTI. AMEN"

GWno prawda, kłamco, oszu¶cie, zwodzicielu i sekciarzu.

Kapłan mówi wówczas:

"Pan odpu¶cił tobie grzechy. IdĽ w pokoju."

--
"When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt
down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the

Data: 2012-12-14 12:24:48
Autor: mkarwan
Powtórka przed spowiedzi± adwentow±
Użytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisał w wiadomo¶ci news:kadiae$fbd$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

Data: 2012-12-14 18:18:22
Autor: pluton_
Powtórka przed spowiedzi± adwentow±
Przypomnijmy więc sobie jak przebiega spowiedĽ.

- No wiec prosze ksiedza jak matke bylem w sasiedniej wsi odwiedzic,
to trafila sie taka jedna malolata i ja bzyknalem.
- To nic, synu. To nic. Dobry Pan ci wybaczy, jak odmowisz 5 zdrowasiek.
- Ale prosze ksiedza jak znowy poszedlem do matki to tak mnie sumienie
meczylo, ze poszedlem do tamtej parafii, do tamtego ksiedza
sie wyspowiadac. No i tamten ksiadz powiedzial, ze musze mu zrobic laske,
to Pan mi odpusci grzechy.

A na to ksiadz wqrwiony na maksa wali piescia w konfesjonal i krzyczy:
Tu jest twoja patafia! Tu jest Twoj ksiadz.

Nullification

Data: 2012-12-14 19:55:35
Autor: AnDaL
Powtórka przed spowiedzi± adwentow±
On Fri, 14 Dec 2012 18:18:22 +0100, pluton_ wrote:

Przypomnijmy wiĂŞc sobie jak przebiega spowiedĹ’.

[...]

Naj­pierw Cię ig­no­rują. Po­tem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą wal­czą
przez oszustwo,kradziez i morderstwo.

Data: 2012-12-15 07:55:33
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 13 Dec 2012 22:40:09 +0100, abc napisał(a):

Przypomnijmy więc sobie jak przebiega spowiedĽ.

Ależ to proste. Mówisz: ostatni raz u spowiedzi byłem przy 1-wszej komunii
i więcej grzechów nie pamietam. Wszyscy s± hepi. No może klecha mniej.

--

Wyst±pienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stan±ć jeszcze raz na czele rz±du Rzeczypospolitej - krzyczał dono¶nie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj±c z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Powtórka przed spowiedzi± adwentow±