Powtórny PIT za 2010

Data: 2011-02-28 20:06:56
Autor: azot
Powtórny PIT za 2010
Moja znajoma zapomniała że ma coś odliczenia i zleciła rozliczenie roczne zakładowi pracy. Dostała PIT 40 i miałaby z głowy.
Jednak teraz przypomniała sobie, ze ma do odliczenia intenet.
Chyba można zrobic jeszcze PIT37+ "0" ?
Co ewentualnie zakreślić w nagłówku? "Złozenie zeznania" czy "korekta zeznania".

azot

Data: 2011-02-28 21:14:48
Autor: 'Tom N'
Powtórny PIT za 2010
azot w <news:ikgrog$818$1news.net.icm.edu.pl>:

[...]
PIT 40
[...]
PIT37
[...]
Co ewentualnie zakreślić w nagłówku? "Złozenie zeznania" czy "korekta zeznania".

Popatrz i pomyśl chwilę

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-02-28 21:38:54
Autor: azot
Powtórny PIT za 2010

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:110228.211448.pspp.593int.dyndns.org.invalid...
[...]

Jak pomyślałem to mi w yszło że "złożenie zeznania". W końcu ZUS też wysyła PiTy 40, a nie 11 i emeryt robi PITa37 jako złozenie a nie korektę.

azot

Powtórny PIT za 2010