Data: 2009-08-11 22:40:50 | |
Autor: Dżejm | |
Powyprawowy zachwyt nad Schwalbe | |
[...]
Dodam, że we wrześniu ub. roku kupiłem także 2 opony Schwalbe Land Cruiser. Też je mam i niestety łapię gumy dosyć często. Twój wynik jest dla mnie niewyobrażalny. Chyba mam pecha bo na Land Cruiserach to tak raz na 1kkm coś musi się stać. [...] [Schwalbe Land Cruiser mają wszakże jeden minus: przy ostrym hamowaniu na asfalcie tańczą, a już na zakręcie w nich hamować, to upraszać się o kłopoty.] True. Kiedyś wyrżnąłem, ale był to mokry marmurek, więc nie wiem czy się liczy ;). pozdro Dż |
|
Data: 2009-08-11 23:25:20 | |
Autor: jacek duma | |
Powyprawowy zachwyt nad Schwalbe | |
Dżejm pisze:
[...] Hm, a ja mam odmienne doświadczenia niż wy :-) Kupiłem Land Cruiser do nowego koła na jesieni (28). Na nasze dziurawe miasto - rewelacja. Na razie ani jednej gumy. Dojeżdżanie do pracy więc mało ambitnie, ale testowałem nie raz w terenie leśnym i jestem bardzo zadowolony. Od zakupu żadnej gumy. jd |
|
Data: 2009-08-12 09:01:13 | |
Autor: Piotr Biernawski | |
Powyprawowy zachwyt nad Schwalbe | |
Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:h5sl0h$aqb$1news.onet.pl... [...] ciezko powiedziec na ile fakt lapania gum to kwestia szczescia czy pecha, opony, a na ile np techniki itp ? troche [ot] ale ja na np panaracerach firexc przez ostatnie ~5kkm zlapalem 1 (slownie jedna) gume - na tych oponach mam jakies 80-90% w terenie (i to trudnym, bo gorce po ktorych smigam sa mocno kamieniste, do tego kilka maratonow, m.in. salzkammergut trophy). mam komplet maxxisow rancheros ktore sa juz w stadium agonalnym - na nich zero/0 gum. profil jezdzenia podobny, ciutke wiecej asfaltow. tak wiec odpukac (zeby sie w jakiejs istebnej nie zemscilo ;P) - robie rocznie jakies 3-5kkm i srednio mam jedna gume na sezon (!) - do tego jestem dosc ciezki (85kg) - tak wiec - mam szczescie czy dobrze dobieram opony ? (dla przykladu kolega z ktorym bylem w gluszycy ostatnio zlapal tylko tam 2 gumy na schwalbach racing ralphach ;)) pozdrawiam piotrek |