Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2012-08-14 19:26:48
Autor: zdumiony
Poza Kościołem nie ma zbawienia
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:502a8885$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
"Nie nalezy watpic, ze nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Zydzi,
wszyscy heretycy i schizmatycy, umierajacy poza Kosciolem katolickim pójda
w ogien wieczny, przygotowany dla szatana i aniolów jego, jezeli nie
polacza sie z Kosciolem katolickim przed swoja smiercia."

Wiesz co oznacza ogień wieczny? Weź włóż palec do palnika, aż się spali. A teraz wyobraź sobie piekło i to przez wieczność. Czy wszyscy poza garstką mają tam trafić?

Data: 2012-08-14 19:33:01
Autor: abc
[...]

Nie. Wszyscy, którzy połączą się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią
i będą w stanie łaski uświęcającej, nie trafią do piekła.

Poza Kościołem nie ma zbawienia