Pozamykać kopalnie !!

Data: 2015-01-20 00:23:11
Autor: Stachu Chebel
Pozamykać kopalnie !!
Bo s± nierentowne.. To tak jakby wytłuc talerze po obiedzie, bo s± brudne.

Data: 2015-01-20 09:59:59
Autor: Budzik
Pozamykać kopalnie !!
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

Bo s± nierentowne.. To tak jakby wytłuc talerze po obiedzie, bo s±
brudne.
Dokładnie. Talerze należy umyć.
Tylko ze nasze myj± od 20 lat i dupa... Ci±gle brudne...
Mało tego - nikogo nie interesuje to, zeby były czyste. Kazdy chce tylko uczestniczyc w procesie mycia...

Przypomnij mi - czy zwi±zkowcy chcieli zeby wydajnosc w kopalni wzrastała?

Data: 2015-01-20 02:28:13
Autor: Stachu Chebel
Pozamykać kopalnie !!
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 11:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Mało tego - nikogo nie interesuje to, zeby były czyste. Kazdy chce tylko uczestniczyc w procesie mycia...

Raczej żarcia z brudnych garów.

Przypomnij mi - czy zwi±zkowcy chcieli zeby wydajnosc w kopalni wzrastała?

Eeee tam.. Byle micha była pełna. Wydajno¶ć ekonomiczna kopalni jest odwrotnie proporcjonalna do ilo¶ci pracowników. Oczywistaoczywisto¶ć przy spełnieniu pewnych warunków technicznych. To za¶ wi±że się z inwestycjami. I za¶ konflikt interesów... Jeżeli wydobycie/pysk wzro¶nie, to trza będzie wywalić z roboty trochę kilofków. I za¶ bedzie grillowanie opon. A Ty i ja bedymy z podatków utrzymywać rzeszę niegramotnych. Pozostawić status quo? Też bez sensu, bo po kiego Wacka mam dopłacać do wydobywania czego¶, za spalenie czego dostanę jeszcze po doopie od EU? Co zrobić? Wyst±pić z EU, osrać bzdety CO2 i tyle..

Data: 2015-01-20 03:49:37
Autor: leming.show
Pozamykać kopalnie !!
użytkownik Stachu Chebel napisał:
 Wydajno¶ć ekonomiczna kopalni jest odwrotnie proporcjonalna do ilo¶ci pracowników.

Słychać na przykład, że ¶l±skie kopalnie mogliby kupić Hindusi i nawet na nich zarabiać. Ciekawe dlaczego Hindusom się opłaca, podczas gdy spółkom Skarbu Państwa nie. Czy aby nie dlatego, że Hindusi, jako prywatni wła¶ciciele, nie musieliby dzielić się zyskami z bezpiek±, która pasożytuje na państwowym sektorze, wykańczaj±c w ten sposób wszystkie gałęzie gospodarki? Tymczasem wokół tej kwestii panuje przedziwna zmowa milczenia, niczym w domu wisielca, gdzie, jak wiadomo, nie wypada rozmawiać o sznurze. NajwyraĽniej musi to być największa tajemnica państwowa III Rzeczypospolitej, której wszyscy strzeg± jak Ľrenicy oka. Tymczasem bez wyja¶nienia tej sprawy i położenia kresu temu pasożytnictwu, żadne programy naprawcze nie będ± skuteczne, podobnie jak kiedy¶ tak zwane "dalsze doskonalenie" ustroju socjalistycznego. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3302

Data: 2015-01-20 11:03:24
Autor: u2
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 10:59, Bucek pisze:
Przypomnij mi - czy zwi±zkowcy chcieli zeby wydajnosc w kopalni wzrastała?

nie czytales bucus wyliczen the_foe o oplacalnosci gornictwa ? zwiazkowcy nie sa winni, ze prezesi zarabiaja miliony rocznie, a gornik dostaje nedzna jalmuzne od jasnie panow:-)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-20 03:00:42
Autor: leming.show
Pozamykać kopalnie !!
użytkownik u2 napisał:

nie czytales bucus wyliczen the_foe o oplacalnosci gornictwa ? zwiazkowcy nie sa winni, ze prezesi zarabiaja miliony rocznie, a gornik dostaje nedzna jalmuzne od jasnie panow:-)))

Ale srednia w gornictwie wychodzi prawie 7 kola, wiec judwa
niech gornicy siedzom cicho, srednia jest wysoka:)

Data: 2015-01-20 11:10:19
Autor: babel77
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 11:03, u2 pisze:
[...]

Zawsze Górnik może się zwolnić i i¶ć pracować gdzie indziej za grub± kasę. Sił± ich tam trzymaj± czy jak?

Data: 2015-01-20 03:05:30
Autor: leming.show
Pozamykać kopalnie !!
użytkownik babel77 napisał:

Zawsze Górnik może się zwolnić i i¶ć pracować gdzie indziej za grub± kasę. Sił± ich tam trzymaj± czy jak?

Chyba komuna ci mózg zjakla babelku. Najpierw ludzie sie organizowali i wybrali wladze, pozniej byli ministrowie
reprezentanci grup spolecznych a nie odwrotnie.

Jak chcesz kogos wyganiac to wyganiaj tych na gorze. Cena wegla spadla a pensje zarzadu - nie.

Data: 2015-01-20 11:15:22
Autor: u2
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 11:10, babel77 pisze:
Zawsze Górnik może się zwolnić i i¶ć pracować gdzie indziej za grub±
kasę. Sił± ich tam trzymaj± czy jak?

ty przydupasie owsika, jak nie mozesz utrzymac sie z zebraniny to sprobuj pofedrowac:-)))

Data: 2015-01-20 12:57:20
Autor: babel77
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 11:15, u2 pisze:
[...]

Jeszcze raz dla ciebie półgłówku. Czy trzyma ich tam kto¶ na siłę i nie pozwala robic nic innego niz fedrować i co roku drzeć ryja jak to im Ľle i jak± krzywdę maj±?

Data: 2015-01-20 13:03:24
Autor: u2
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 12:57, babel77 pisze:
[...]

ty  owsikowy fagasie, zamiast wycierac swojego zboczonego ryja gornikami wez sie zabierz do normalnej roboty a nie do owsikowej zebraniny:-)))

Data: 2015-01-20 13:40:21
Autor: babel77
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 13:03, u2 pisze:
[...]

Widzę, że sprawia ci trudno¶ć odpowiedzieć na proste pytanie i wszędzie widzisz Owsiaka. Wypada ci współczuć. Nie mam nic wspólnego z Owsiakiem łosiu. Nawet nigdy nie miałem naklejanego serduszka od tegoż osobnika i nikt na siłe nie musi mu dawać kasy, w przeciwieństwie do kretów, którym cały czas trzeba pompować kase, bo tak i uj.

Data: 2015-01-20 14:20:42
Autor: u2
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 13:40, babel77 pisze:
[...]

nie pierdziel, kiedy zacytowalem niepochlebny artykul o owsiku ty pierwszy rzuciles sie ratowac swojego szefa mylicjanta:-)))

Data: 2015-01-20 11:18:45
Autor: El Comandante
Pozamykać kopalnie !!
"babel77" <babel77@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9l9ig$ji9$1node2.news.atman.pl...
[...]

No, tak jak  fanzolił u Olejnikowej Paligłup, w te miejsce, za te dofinansowane miliardy możnaby stworzyć setki tysięcy nowych miejsc pracy, np. w rolnictwie... Kopalnie się zaora i posieje się rzepak i zboża i przekwalifikuje i zatrudni na tych polach górników.... Czy może się zrobi akcję Wisł± z nimi?
Tylko dlaczego od 25 lat stale likwiduj±, zamiast tworzyć nowe miejsca pracy. Mżonki, mżonki, mżonki to mało powiedziane...

Data: 2015-01-20 12:30:17
Autor: u2
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 2015-01-20 o 11:18, El Comandante pisze:
Mżonki, mżonki, mżonki to mało powiedziane...

mrozonki to nie mrzonki bekon:-)))

Data: 2015-01-20 11:21:10
Autor: Lord Donald
Pozamykać kopalnie !!
Ku... Masz POsrany system rozumowania. To jak na środku pustyni zamknąć ludzi w niewolniczej oazie i powiedzieć że są wolni, jak chcą iść to mogą po prostu odejść, nie trzeba krat i kolczastego ogrodzenia.

Data: 2015-01-20 11:32:13
Autor: El Comandante
Pozamykać kopalnie !!
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9la6l$j92$1speranza.aioe.org...
Ku... Masz POsrany system rozumowania. To jak na środku pustyni zamknąć ludzi w niewolniczej oazie i powiedzieć że są wolni, jak chcą iść to mogą po prostu odejść, nie trzeba krat i kolczastego ogrodzenia.

Tak zrobili z nami, otworzyli granice i POwiedzieli, mamy wolność....

Data: 2015-01-20 12:28:04
Autor: Lord Donald
Pozamykać kopalnie !!
I kretyn to PO POsrańcach powtarza, "Rupta co chceta...", przez takich debili mamy jak mamy. Za PRL mógł także wypierdalać z kraju, tylko nie mógł wracać, jakoś nie korzystał, bo to żadna alternatywa w niewolniczej pracy opróżniać szamba u fryca, nie mając nadziei na lepsze jutro dla siebie i swoich dzieci.

Data: 2015-01-20 19:00:03
Autor: Budzik
Pozamykać kopalnie !!
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Pisałem wielokrotnie ze ja winie wszystkich po równo!

Data: 2015-01-20 11:39:32
Autor: Lord Donald
Pozamykać kopalnie !!
W dniu 20.01.2015 o 09:23, Stachu Chebel pisze:
Bo są nierentowne.. To tak jakby wytłuc talerze po obiedzie, bo są brudne.

Widzisz lepiej dać 100 milionów euro jakiejś banderowskiej republice bananowej, niż ratować i wspierać polską gospodarkę, bo oni za takie poręczenie odpalą POsrańcom przynajmniej z połowę, a spłacać i tak nie muszą, bo są niewypłacalni.

Data: 2015-01-20 03:03:54
Autor: Stachu Chebel
Pozamykać kopalnie !!
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 11:39:34 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 20.01.2015 o 09:23, Stachu Chebel pisze:
> Bo s± nierentowne.. To tak jakby wytłuc talerze po obiedzie, bo s± brudne.

Widzisz lepiej dać 100 milionów euro jakiej¶ banderowskiej republice bananowej, niż ratować i wspierać polsk± gospodarkę, bo oni za takie poręczenie odpal± POsrańcom przynajmniej z połowę, a spłacać i tak nie musz±, bo s± niewypłacalni.

Otóż i to!! A propos, ile to¶my "pożyczyli" greckim kozojebom? I sejm jeszcze parę miesięcy temu dał dodatek do emerytury/renty/zado¶ćuczynienia czy Wój wie jak to nazwać dla żydów. I to z pi±tej wody po kisielu potomków, którym dokopali niemcy. Upsss.. Przepraszam..  Nazi¶ci !! Itd,itp, i KURWA JEGO MAĆ tak nas w Wacka robi±.

Amen.

Data: 2015-01-20 11:44:20
Autor: El Comandante
Pozamykać kopalnie !!
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lb93$lrv$1speranza.aioe.org...
[...]

Oni muszÄ… wydawać nasze pieniÄ…dze na wojny napastne i na zĹ‚om z zachodu, ĹĽeby narĂłd tym sposobem trzymać krĂłtko za mordÄ™ i utrzymać siÄ™ u wĹ‚adzy. Ukrainy nie udaĹ‚o im siÄ™ okraść, wiÄ™c ostaĹ‚o im siÄ™ sprzedać polskie lasy i ostatni  majÄ…tek narodowy, jakim sÄ… kopalnie... PasoĹĽytowanie siÄ™ im w kraju koĹ„czy..., nie majÄ… praktycznie czym juĹĽ za wiele kupczyć, stÄ…d na celowniku byĹ‚a Ukraina do Ĺ‚upienia...

Data: 2015-01-20 11:57:25
Autor: Lord Donald
Pozamykać kopalnie !!
Ale UE czy sami banderowcy nie dadzą POsrańcom dojść do łupów, podobnie było jak USA napadła na Irak, już mieli budować rurociągi ropy na południe a tu nie popłynęła w naszą stronę ani kropla, mimo że teraz opluwają nasz kraj za to że unurzali się w krwi jeńców wojennych torturując i mordując jeńców wojennych tamtej okupacji.

Data: 2015-01-20 12:01:25
Autor: El Comandante
Pozamykać kopalnie !!
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9lcak$on4$1speranza.aioe.org...
[...]

No, bo ja wiem, nasi żydziaki byli mocno na Ukrainie zaangażowani, Stolzman był już doradcą Kuczmy..., a ten Kowal to przechodzi wszystkich innych...

Pozamykać kopalnie !!