Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem

Data: 2011-04-20 19:21:14
Autor: openactive.pl
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
Data: 2011-04-21 10:49:23
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
On 20 Kwi, 19:21, "openactive.pl" <r.stachel...@interia.pl> wrote:
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F20110420%2FBIESZC....

No i wiele hałasu o nic. W internecie już połoninom stawiano wirtualne
świeczki. Zapraszam tu, zdjęcia plu kilka komentarzy
http://bieszczadzkieforum.pl/post9472.html#p9472

Data: 2011-04-22 00:11:53
Autor: Tomasz Sójka
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
Dnia Thu, 21 Apr 2011 10:49:23 -0700 (PDT), lucynapsciuk@gmail.com
napisał(a):

[...]

Pożary są jednym z elementów natury. Człowiek nie ma monopolu na ogień :)
To czy tamto paliło się od stworzenia świata i tak będzie zawsze...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-04-22 08:46:30
Autor: Zbynek Ltd.
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
Elo

Tomasz Sójka napisał(a) :

Pożary są jednym z elementów natury. Człowiek nie ma monopolu na ogień :)
To czy tamto paliło się od stworzenia świata i tak będzie zawsze...

Hmmm... Kto wobec tego w trawę rzucał niezgaszone pety wtedy? ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-04-22 09:54:58
Autor: J_K_K
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ior88f$kpo$1news.onet.pl...
Hmmm... Kto wobec tego w trawę rzucał niezgaszone pety wtedy? ;-)

Pón Bócek pieruny :-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-22 02:00:43
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
On 22 Kwi, 09:54, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
U ytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> napisa w
wiadomo cinews:ior88f$kpo$1news.onet.pl...> Hmmm... Kto wobec tego w traw rzuca niezgaszone pety wtedy? ;-)

P n B cek pieruny :-)

Pzdr

JKK

Moim zdaniem należałoby na wszelką cenę odnaleźć tego faceta. Był
widziany jak uciekał z miejsca pożaru. I przykładnie ukarać.

Data: 2011-04-22 11:19:27
Autor: Tomasz Sójka
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
Dnia Fri, 22 Apr 2011 02:00:43 -0700 (PDT), lucynapsciuk@gmail.com
napisał(a):

[...]

Karać tak, choć IMHO funkcji wychowawczej to to nie ma w tym wypadku.
Palacz nie powstrzyma się od palenia, w wiekszości wypadków również nie
zmusi się w trakcie tej czynności do myślenia. Zdecydowana większość
populacji nie obciąża mózgu zbędną pracą nt. konsekwencji swoich działań...
BTW - a może to jednak nie był palacz a zwolennik wiosennego wypalania
traw, któremu przestały wystarczać przydrożne rowy i postanowił działać na
większą skalę?... ;)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-04-22 12:44:51
Autor: Olin
napisał(a):

Moim zdaniem należałoby na wszelką cenę odnaleźć tego faceta. Był
widziany jak uciekał z miejsca pożaru. I przykładnie ukarać.

Ile przewiduje KK za ucieczkę z miejsca pożaru?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-04-22 08:15:14
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 22 Kwi, 12:44, Olin <k...@adres.w.stopce> wrote:
Dnia Fri, 22 Apr 2011 02:00:43 -0700 (PDT), lucynapsc...@gmail.com
napisał(a):

> [...]
> widziany jak uciekał z miejsca pożaru. I przykładnie ukarać.

Ile przewiduje KK za ucieczkę z miejsca pożaru?

Od tego są prawnicy. Ucieczka z miejsca pożaru nie równa się
podpaleniu.Mówię o podpalaczu.

Data: 2011-04-26 09:16:41
Autor: Olin
Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem
Dnia Fri, 22 Apr 2011 08:15:14 -0700 (PDT), lucynapsciuk@gmail.com
napisał(a):

Ucieczka z miejsca pożaru nie równa się
podpaleniu.

Bardzo lubię, kiedy ktoś podziela moje zdanie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."

Data: 2011-04-23 16:16:25
Autor: Dariusz K. Ładziak
napisał(a):

[...]

Dokładnie. Jeśli połoniny mają być żywe to muszą być wypasane, koszone lub od czasu do czasu płonąć - niestety zdrewniałe trawy zmniejszają aktywność biologiczną połoniny i stanowią spory magazyn materiału łatwopalnego.

Przypilnować żeby w las ogień nie poszedł, wypali się i za parę tygodni ślicznie zielone będzie.

--
Darek

Pożar w Bieszczadach. Pali się połonina pod Krzemieniem