Pozarla nas galopujaca prostytucja...

Data: 2009-08-17 22:33:20
Autor: Piotr
Pozarla nas galopujaca prostytucja...
Dnia Mon, 17 Aug 2009 13:34:23 +0200, plazoVic napisał(a):

Wyglada na to, ze wszyscy jestesmy prostytutkami... Kazdy jakas czesc swojego czasu, umiejetnosci, zaangazowania - a wiec czesc siebie - oddaje za pieniadze.
Jedni - pracodawcy, inni - kontrahentom...

Tylko boukun sie nie prostytuuje. Za to jego zona - owszem. Nie w sensie doslownym oczywiscie (chyba), ale jednak.

Ty tak dajesz jak rednacz jo, jo, jo, Michnik.
On to dla wyjaśnienia pozycji "ludzi honoru" gotów był, każdemu
żyjącemu w peerelu, wmówić kurestwo. Nie ładnie, koleś.
Piotr

Data: 2009-08-17 22:52:24
Autor: plazoVic
Piotr пишет:

Ty tak dajesz jak rednacz jo, jo, jo, Michnik.
On to dla wyjaśnienia pozycji "ludzi honoru" gotów był, każdemu
żyjącemu w peerelu, wmówić kurestwo. Nie ładnie, koleś.

Piotrusiu,
ty wiesz, ze ja cie po prostu darze wielkim sentymentem. I ch**, ze w samochodzie sluchasz RM, i tak cie lubie :)
Jestes porzadny hanys. Ale po jaka cholere porownujesz mnie do Michnika? Nieladnie. Ja tak nie robie.

A jakos nikt nie podchwycil, ze nawiazalem do genialnego kawalka Republiki "Biala flaga"...

--
plazoVic

Pozarla nas galopujaca prostytucja...