Pozbyłem się kamieni żółciowych

Data: 2015-03-29 20:38:56
Autor: ada
Pozbyłem się kamieni żółciowych
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3192afcd590c73ca.html
To było już kolejne oczyszczanie zakończone sukcesem, przeprowadzone według tej metody

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_odblokowywanie_watroby.html

Data: 2015-03-30 01:29:30
Autor: andal
On Sun, 29 Mar 2015 20:38:56 +0200, ada wrote:

[...]

przerzucilo ci sie na leb

a najgorsze jest to ze nie jestes zdolny tego sobie uswiadomic

zmien znachora

Data: 2015-03-30 07:53:22
Autor: ada
W dniu 2015-03-30 o 03:29, andal pisze:
[...]

Taki tępy katol jak ty, już niczego nie zrozumie, a szczególnie tego, że kapitalizm to żydowski, najbardziej krwiopijczy system...

https://www.youtube.com/watch?v=29iR4B0vN-s

Data: 2015-03-30 15:46:09
Autor: andal
On Mon, 30 Mar 2015 07:53:22 +0200, ada wrote:

[...]

kapitalizm to Ĺźydowski, najbardziej krwiopijczy system...

i dlatego w ostrym bolszewizmie putina kazdy doradca to gudlaj

Data: 2015-03-30 17:49:56
Autor: ada
W dniu 2015-03-30 o 17:46, andal pisze:
[...]

A od kiedy u Putina jest bolszewizm?

Putin przynajmniej uwalnia się od żydostwa, którego ty w Polsce stale bronisz żydziaku pokrętny...

https://www.youtube.com/watch?v=29iR4B0vN-s
https://www.youtube.com/watch?v=Lbs20ocikRk&feature=em-subs_digest

Data: 2015-03-30 17:19:47
Autor: andal
On Mon, 30 Mar 2015 17:49:56 +0200, ada wrote:

[...]

Ĺźe kapitalizm to Ĺźydowski, najbardziej krwiopijczy system...

i dlatego w ostrym bolszewizmie putina kazdy doradca to gudlaj

A od kiedy u Putina jest bolszewizm?

Putin przynajmniej uwalnia się od żydostwa, którego ty w Polsce stale
bronisz żydziaku pokrętny...

i dlatego kazdy doradca putina to gudlaj

Data: 2015-03-30 22:45:09
Autor: ada
W dniu 2015-03-30 o 19:19, andal pisze:
[...]

Nie myl Rosji z Polską...

Data: 2015-03-30 15:39:04
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 03:29:32 UTC+2 użytkownik andal napisał:
> [...]

> metody

przerzucilo ci sie na leb

a najgorsze jest to ze nie jestes zdolny tego sobie uswiadomic

We`łbie ma koci bruk, od dawna.

Data: 2015-03-30 15:38:22
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 29 marca 2015 20:38:58 UTC+2 użytkownik ada napisał:
[...]

W durszlak srałeś i wypłukiwałeś w wannie w czasie kąpieli czy na gazetę i palcami wygrzebywałeś?

Data: 2015-03-31 00:52:29
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 00:38, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Jak w rzeźni pracowałem na magazynie żywca, nie w takich gównach się babrałem, razem z buchtowymi musiałem klatki po świniach sprzątać. A krowy i bydło też często całe osrane było...

Data: 2015-03-30 16:00:24
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 31 marca 2015 00:52:32 UTC+2 użytkownik ada napisał:

> [...]

Jak w rzeźni pracowałem na magazynie żywca, nie w takich gównach się babrałem, razem z buchtowymi musiałem klatki po świniach sprzątać. A krowy i bydło też często całe osrane było...

Szacun, pozazdrościć.

Data: 2015-03-31 01:03:28
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 01:00, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ale to było dawno, dawno temu, jeszcze w dobrych czasach PRLu...

Data: 2015-03-30 16:18:46
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 31 marca 2015 01:03:31 UTC+2 użytkownik ada napisał:

> Szacun, pozazdrościć.

Ale to było dawno, dawno temu, jeszcze w dobrych czasach PRLu...

Nie pierdol tylko opisuj jak z gówna kamienie wyciągałeś? Obstawiam durszlak. Ten co zawsze makaron w nim odcedzasz.

Data: 2015-03-31 09:00:13
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 01:18, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Głupoty gadasz... Mam swoje metody. Kamienie nie są w żadnych gównach, bo ostatnie trzy dni przed oczyszczaniem przechodzę na dietę wegetariańską, (również bez ryb), bez potraw smażonych i ciężkostrawnych. W dniu oczyszczania już nic nie jem i piję do 14-tej ok. dwa litry soku z kwaśnych jabłek, wyciśniętego w sokowirówce w czterech godzinnych podejściach. W trakcie picia tych soków już człowieka czyści. Potem o godz. 18-tej pierwsza porcja soli gorzkiej, o 20-tej druga porcja soli gorzkiej, po tych zabiegach leci z człowieka już praktycznie woda. Po wypiciu o 22-giej właściwej mikstury oczyszczającej kładzie się człowiek z termoforem na brzuchu spać i próbuje tak spać do rana. Na drugi dzień kefirek z rana i pierwsze opróżnianie do kibelka, nawet nie ma co zaglądać, co tam z człowieka wychodzi. Potem niektórzy piją kolejną porcję soli gorzkiej, ja robię sobie lewatywę, może być z soku z cytryny, z kawy, a nawet z porannego moczu, na kuckach siedząc w suchej wannie czy brodziku wypuszcza się praktycznie lewatywę z kamieniami, nie ma tam żadnej treści pokarmowej.

Data: 2015-03-31 13:59:38
Autor: Marek
W dniu wtorek, 31 marca 2015 09:00:17 UTC+2 użytkownik ada napisał:

> [...]

Głupoty gadasz... Mam swoje metody. Kamienie nie są w żadnych gównach, bo ostatnie trzy dni przed oczyszczaniem przechodzę na dietę wegetariańską, (również bez ryb), bez potraw smażonych i ciężkostrawnych. W dniu oczyszczania już nic nie jem i piję do 14-tej ok. dwa litry soku z kwaśnych jabłek, wyciśniętego w sokowirówce w czterech godzinnych podejściach. W trakcie picia tych soków już człowieka czyści. Potem o godz. 18-tej pierwsza porcja soli gorzkiej, o 20-tej druga porcja soli gorzkiej, po tych zabiegach leci z człowieka już praktycznie woda. Po wypiciu o 22-giej właściwej mikstury oczyszczającej kładzie się człowiek z termoforem na brzuchu spać i próbuje tak spać do rana. Na drugi dzień kefirek z rana i pierwsze opróżnianie do kibelka, nawet nie ma co zaglądać, co tam z człowieka wychodzi. Potem niektórzy piją kolejną porcję soli gorzkiej, ja robię sobie lewatywę, może być z soku z cytryny, z kawy, a nawet z porannego moczu, na kuckach siedząc w suchej wannie czy brodziku wypuszcza się praktycznie lewatywę z kamieniami, nie ma tam żadnej treści pokarmowej.

Jakie duze te kamienie byly ?
Drugie pytanie: po co lewatywa ?

Data: 2015-04-01 00:05:51
Autor: ada
W dniu 2015-03-31 o 22:59, Marek pisze:
[...]

Nie duże, do ok. 0,5 cm. Na zdjęciu w rozpoczętym wątku widać, jak są posklejane do kupy ze śluzem jelitowym. Lewatywa jest ważnym czynnikiem oczyszczania jelit i wątroby (lewatywa z kawy). Przed oczyszczaniem jest wskazana lewatywa, może być litrowa z przegotowanej wody z sokiem z dwóch cytryn, żeby właśnie wątrobę odciążyć i nie było treści za dużo w jelitach. Wtedy oczyszczanie łatwiej jest przeprowadzić z sukcesem. Po oczyszczaniu tak samo wstępnie lewatywa z sokiem z cytryny, a następnie lewatywa właściwa, z organicznej kawy, parzona 15 minut (według terapii Gersona), i trzymana w jelitach do 15 minut, co powoduje dodatkowo detoksykację wątroby i oczyszczanie szybsze jelita z kamieni, które zostały wydalone z wątroby i woreczka do jelit.

Data: 2015-03-31 15:31:45
Autor: kogutek444
W dniu środa, 1 kwietnia 2015 00:05:55 UTC+2 użytkownik ada napisał:

> [...]

Nie duże, do ok. 0,5 cm. Na zdjęciu w rozpoczętym wątku widać, jak są posklejane do kupy ze śluzem jelitowym. Lewatywa jest ważnym czynnikiem oczyszczania jelit i wątroby (lewatywa z kawy). Przed oczyszczaniem jest wskazana lewatywa, może być litrowa z przegotowanej wody z sokiem z dwóch cytryn, żeby właśnie wątrobę odciążyć i nie było treści za dużo w jelitach. Wtedy oczyszczanie łatwiej jest przeprowadzić z sukcesem. Po oczyszczaniu tak samo wstępnie lewatywa z sokiem z cytryny, a następnie lewatywa właściwa, z organicznej kawy, parzona 15 minut (według terapii Gersona), i trzymana w jelitach do 15 minut, co powoduje dodatkowo detoksykację wątroby i oczyszczanie szybsze jelita z kamieni, które zostały wydalone z wątroby i woreczka do jelit.

Zrób sobie jeszcze lobotomie.

Data: 2015-04-01 01:35:25
Autor: ada
W dniu 2015-04-01 o 00:31, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Poczekamy, dożyjemy, może tobie zrobią...

Pozbyłem się kamieni żółciowych