Pozdr [DC] Renault Master na lawecie

Data: 2010-01-25 19:45:14
Autor: pwz
Pozdr [DC] Renault Master na lawecie
Pozdrawiam kierownika pomarańczowego Renault Master, obtrąbionego dzisiaj przeze mnie podczas jazdy na lawecie od serwisu Renault na zachód Alejami. Współczuję tej lawety...
pwz

Data: 2010-01-25 20:07:27
Autor: jerzu
On Mon, 25 Jan 2010 19:45:14 +0100, pwz <pwz@onet.eu> wrote:

Pozdrawiam kierownika pomarańczowego Renault Master, obtrąbionego dzisiaj przeze mnie podczas jazdy na lawecie od serwisu Renault na zachód Alejami. Współczuję tej lawety...
pwz

To byłem ja. Auto zabierałem z ASO w Al. Jerozolimskich i wiozłem do
serwisu w Raszynie. Padła pompa wody, płyn chłodzący wywaliło na
zewnątrz i auto, hop, na lawetkę. A że akurat za 3 tys. miałem
wymieniać rozrząd, to wszystko zrobie za jednym zamachem. Niestety,
cena ASO jest nie do przyjęcia :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-25 20:41:45
Autor: pwz
W dniu 2010-01-25 20:07, jerzu pisze:
[...]

Aaaa, no właśnie tak się zastanawiałem, dlaczego auto odjeżdża spod ASO na lawecie... Logika wskazywała by na odwrotny kierunek, tzn. lawetą do ASO. Ale w naszych warunkach nic już nie dziwi...
pwz

Data: 2010-01-25 21:24:24
Autor: jerzu
On Mon, 25 Jan 2010 20:41:45 +0100, pwz <pwz@onet.eu> wrote:

Aaaa, no właśnie tak się zastanawiałem, dlaczego auto odjeżdża spod ASO na lawecie... Logika wskazywała by na odwrotny kierunek, tzn. lawetą do ASO. Ale w naszych warunkach nic już nie dziwi...

No, nie dziwi, to fakt. Nie dość że cena w ASO nie do przyjęcia to
jeszcze termin nie za dobry. W ASO za auto by się wzieli dopiero w
środę rano. A tak to na środę rano auto będę miał najpóźniej gotowe.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-25 22:21:40
Autor: to
jerzu wrote:

To byłem ja. Auto zabierałem z ASO w Al. Jerozolimskich i wiozłem do
serwisu w Raszynie. Padła pompa wody, płyn chłodzący wywaliło na
zewnątrz i auto, hop, na lawetkę.

Samo wskoczyło?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 23:29:28
Autor: jerzu
Pozdr [DC] Renault Master na lawecie
On 25 Jan 2010 23:21:40 +0100, to <to@abc.xyz> wrote:

Samo wskoczyło?

Oczywiście.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-01-26 00:02:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jerzu pisze:
On 25 Jan 2010 23:21:40 +0100, to <to@abc.xyz> wrote:

Samo wskoczyło?

Oczywiście.

W końcu to Żaba. Wiele nie trzeba, wystarczy postraszyć Boćkiem. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-26 08:38:04
Autor: Seba
Pozdr [DC] Renault Master na lawecie
Dnia Mon, 25 Jan 2010 20:07:27 +0100, jerzu napisał(a):

To byłem ja.

Chyba nie mamy na pms`ie żadnego innego, czynnego użytkownika Mastera z
naklejką grupową :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-26 18:06:09
Autor: Staszek Sosenko
Seba wrote:
Dnia Mon, 25 Jan 2010 20:07:27 +0100, jerzu napisał(a):

To byłem ja.

Chyba nie mamy na pms`ie żadnego innego, czynnego użytkownika Mastera
z naklejką grupową :)

Otóż mamy ;)

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]