Pozdr karteczkowe GalMok wczoraj...

Data: 2009-04-30 13:07:03
Autor: Dman-666
Pozdr karteczkowe GalMok wczoraj...
Podziekowania za karteczke zostawiona za wycieraczka w GalMoku od kolegi jezdzacego Xsara (przepraszam, ale nicka juz nie zapamietalem).
Dzieki serdeczne!

--
Dman-666
6A13 do profanacji LPG, Stolec

Data: 2009-04-30 17:43:14
Autor: minorman
Pozdr karteczkowe GalMok wczoraj...
Nie pozostaje mi nic innego, jak pozdrowic ponownie, co niniejszym czynie. :)

minorman

Data: 2009-05-04 10:03:36
Autor: Dman-666
Pozdr karteczkowe GalMok wczoraj...
Patrze a tu w szybce robal taki: news:gtcgui$m3$1inews.gazeta.pl ! Pewnie kiero jakis, ten minorman . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Nie pozostaje mi nic innego, jak pozdrowic ponownie, co niniejszym czynie. :)

Dzieki  raz jeszcze ;)

Data: 2009-05-04 13:10:04
Autor: Kapsel
Thu, 30 Apr 2009 17:43:14 +0200, minorman napisał(a):

Nie pozostaje mi nic innego, jak pozdrowic ponownie, co niniejszym czynie. :)

O co biega z tymi kartkami? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-05-04 11:11:37
Autor: Dman-666
Pozdr karteczkowe GalMok wczoraj...
Patrze a tu w szybce robal taki: news:6slmk6z15sa5.dlgkapselek.net ! Pewnie kiero jakis, ten Kapsel . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

O co biega z tymi kartkami? :>

jak nie zastaniesz kierownika (auto na parkingu) to reguly pozdrowien pozwalaja na zostawienie kartki za wycieraczka z informacja, ze ktos chcialby pozdrowic a nie mogl ;>