Pozdrawiacie rowerzystów?

Data: 2013-01-15 19:23:13
Autor: Shrek
Pozdrawiacie rowerzystów?
Jak wiadomo spora część precla jeździ również 4 kółkami. Pozdrawiacie jakoś wycinaków jeźdzących rowerami w zimę? Jak? Awaryjne? Czy taki gest jest wogole dla rowerzysty czytelny? Ja tam jestem dla nich pełen podziwu i chętnie bym jakoś dał temu wyraz jak widzę takiego na drodze (oprócz odstępu oczywiście;). W końcu konkurencyjny p.m.s się pozdrawia awaryjnymi;)

Shrek

Data: 2013-01-15 10:38:57
Autor: rmikke
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 19:23:13 UTC+1 u¿ytkownik Shrek napisa³:
Jak wiadomo spora czê¶æ precla je¼dzi równie¿ 4 kó³kami. Pozdrawiacie jako¶ wycinaków je¼dz±cych rowerami w zimê? Jak? Awaryjne? Czy taki gest jest wogole dla rowerzysty czytelny? Ja tam jestem dla nich pe³en podziwu i chêtnie bym jako¶ da³ temu wyraz jak widzê takiego na drodze (oprócz odstêpu oczywi¶cie;). W koñcu konkurencyjny p.m.s siê pozdrawia awaryjnymi;)

Mo¿e jakby¶ mi preclem pomacha³, to bym siê domy¶li³, ¿e to kto¶
st±d mnie pozdrawia...

Data: 2013-01-15 19:51:50
Autor: Mike
Pozdrawiacie rowerzystów?
Mo¿e jakby¶ mi preclem pomacha³, to bym siê domy¶li³, ¿e to kto¶
st±d mnie pozdrawia...

O o o, to jest to, albo lepiej rzuciæ preclem, teraz w zimie na tych 5-6h treningach to by by³o zbawienie ;)

Mi tam czasem mrugaj± awaryjnymi, najczê¶ciej np. jak za mn± grzecznie jedzie przed zakrêtem/górk±, a ja ju¿ widzê, ¿e nic nie jedzie z przeciwka i mu macham ¿eby wyprzedza³.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wroc³aw]
[GG:1303401] mikemtb ma³pa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2013-01-15 11:12:47
Autor: rmikke
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 19:51:50 UTC+1 u¿ytkownik Mike napisa³:

Mi tam czasem mrugaj± awaryjnymi, najczê¶ciej np. jak za mn± grzecznie jedzie przed zakrêtem/górk±, a ja ju¿ widzê, ¿e nic nie jedzie z przeciwka i mu macham ¿eby wyprzedza³.

Mi czasem migaj± autobusy, jak je ³askawie przepuszczê na buspasie ;)

Data: 2013-01-15 19:56:28
Autor: Shrek
Pozdrawiacie rowerzystów?
On 2013-01-15 19:51, Mike wrote:>> Mo¿e jakby¶ mi preclem pomacha³, to bym siê domy¶li³, ¿e to kto¶

> O o o, to jest to, albo lepiej rzuciæ preclem, teraz w zimie na tych
> 5-6h treningach to by by³o zbawienie ;)

Mo¿e przyczepiæ na sznurku na prawym lusterku, niech zrywa przy wyprzedzaniu;)

Tak my¶la³em, ¿e awaryjnymi to nie za³apie. Szkoda:(

Shrek.

Data: 2013-01-16 13:27:16
Autor: Slawek Kotynski
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 2013-01-15 19:51, Mike pisze:
[...]

Hmm... a sk±d wiedz±, ¿e nie masz na przyk³ad "wyrafinowanego"
poczucia humoru? ;)

mjk

Data: 2013-01-16 14:04:12
Autor: Mike
Pozdrawiacie rowerzystów?
Hmm... a sk±d wiedz±, ¿e nie masz na przyk³ad "wyrafinowanego"
poczucia humoru? ;)

:) Bez ryzyka nie ma s³awy ;)
Przypomnia³a mi siê scena z "pojedynku na szosie (Duel)"

Data: 2013-01-15 23:12:30
Autor: Eres
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 15.01.2013 19:23, Shrek pisze:
Jak wiadomo spora część precla jeździ również 4 kółkami. Pozdrawiacie
jakoś wycinaków jeźdzących rowerami w zimę? Jak? Awaryjne?
Czekaj
mówisz o pozdrowieniu czy ostrzeżeniu??

Jak jadę rowerem pozdrawiam, jak jadę samochodem to nie, znaczy ręki nie podnosze. Nigdy o tym nie myślałem.

Czy taki gest
jest wogole dla rowerzysty czytelny?

Ale myślę, że fajnie by było "zunifikować" taki gest żebyśmy wiedzieli,
że swojak mknie

--
SiTeK - Kross Hexagon v6 2010
*-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -*

Data: 2013-01-16 05:27:16
Autor: tadeklodz
Pozdrawiacie rowerzystów?
  ja jednego takiego w ¶rednim wieku /sporo m³odszego ode mnie/ pozdrowi³em mówi±c mu noc± aby sobie jaki¶ "ogarek" z ty³u za³o¿y³. Dawno nie us³ysza³em takiej ilo¶ci ch,,, itp okre¶leñ

Data: 2013-01-16 10:36:11
Autor: PeJot
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 2013-01-15 19:23, Shrek pisze:
Jak wiadomo spora część precla jeździ również 4 kółkami. Pozdrawiacie
jakoś wycinaków jeźdzących rowerami w zimę? Jak? Awaryjne?

Po pierwsze: dlaczego jak ktoś jeździ w zimie jest wycinakiem ?

Po drugie: nie pozdrawiam, nie widzę najmniejszej potrzeby. Jeszcze trafię na ekooszołoma. A światła awaryjne służą do czegoś innego.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-01-16 12:31:42
Autor: bans
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 2013-01-16 10:36, PeJot pisze:

Po pierwsze: dlaczego jak ktoś jeździ w zimie jest wycinakiem ?

Tez mnie to rozbawilo. Te wszystkie grube baby i pijaczki w waciakach jezdzacy po mojej wiosce przy -20 stopniach poczuliby sie dowartosciowami...

Temat z bani, jak wszystkie ostatnio w dawniej odwiedzanych przeze mnie grupach w usenecie, juz wiem, ze nie ma tu juz po co wracac.

Data: 2013-01-16 13:10:40
Autor: coaster
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 2013-01-16 12:31, bans pisze:
[...]

Temat z bani, jak wszystkie ostatnio w dawniej odwiedzanych przeze mnie
grupach w usenecie, juz wiem, ze nie ma tu juz po co wracac.

Nie smedz tak, tylko sam zaloz lepszy temat ;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2013-01-16 15:20:08
Autor: Ignac
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu ¶roda, 16 stycznia 2013 12:31:42 UTC+1 u¿ytkownik bans napisa³:

Temat z bani, jak wszystkie ostatnio w dawniej odwiedzanych przeze mnie grupach w usenecie, juz wiem, ze nie ma tu juz po co wracac.

Nie przesadzaj,czasem siê po¶miejemy,czasem jaki¶ sprzêt
korespondencyjnie naprawimy,czasem kogo¶ auto rozjedzie,
a¿ siê zdziwi,czyli o i oko³orowerowe tematy.
Pogoda wielu nie nastraja do jazdy to i tematy adekwatne,
A Ty gdzie ¿e¶ siê zaszy³ i nie dajesz znaków ¿ycia.
Ostatnio Biodarek siê na grupê obra¼i³,niewiedzieæ czemu,
mo¿e siê odezwie-Darku wróæ!

Data: 2013-01-16 18:55:00
Autor: Shrek
Pozdrawiacie rowerzystów?
On 2013-01-16 10:36, PeJot wrote:

> Po pierwsze: dlaczego jak ktoś jeździ w zimie jest wycinakiem ?

Takie w cudzysłowiu - dla mnie trochę jest, bo mi się nie chce a jemu tak, więc jakby trochę mojego podziwu w tym jest.

> Po drugie: nie pozdrawiam, nie widzÄ™ najmniejszej potrzeby. Jeszcze
> trafię na ekooszołoma.

A co ma do tego eko?

> A światła awaryjne służą do czegoś innego.

Niby tak, ale przyjęło się, że służą również do czegoś innego. Cycki też zasadniczo służą do czegoś innego - i co z tego:P

Shrek.

Data: 2013-01-16 19:36:44
Autor: PeJot
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 2013-01-16 18:55, Shrek pisze:

 > Po pierwsze: dlaczego jak kto¶ je¼dzi w zimie jest wycinakiem ?

Takie w cudzys³owiu - dla mnie trochê jest, bo mi siê nie chce a jemu
tak, wiêc jakby trochê mojego podziwu w tym jest.

Co z tego ¿e komu¶ co¶ tam siê chce, a mo¿e musi albo nie ma innego wyj¶cia.

 > Po drugie: nie pozdrawiam, nie widzê najmniejszej potrzeby. Jeszcze
 > trafiê na ekooszo³oma.

A co ma do tego eko?

Rowerzy¶ci ( a szczególnie ci co im zielono w g³owie ) raczej nie przepadaj± za samochodziarzami.

 > A ¶wiat³a awaryjne s³u¿± do czego¶ innego.

Niby tak, ale przyjê³o siê, ¿e s³u¿± równie¿ do czego¶ innego. Cycki te¿
zasadniczo s³u¿± do czego¶ innego - i co z tego:P

Nie przekona³e¶ mnie. Nadu¿ywanie awaryjnych sprawi ¿e strac± one w ogóle sens.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2013-01-16 20:15:00
Autor: Shrek
Pozdrawiacie rowerzystów?
On 2013-01-16 19:36, PeJot wrote:

Takie w cudzys³owiu - dla mnie trochê jest, bo mi siê nie chce a jemu
tak, wiêc jakby trochê mojego podziwu w tym jest.

Co z tego ¿e komu¶ co¶ tam siê chce,

Nic, po prostu trochê go podziwiam;)

a mo¿e musi albo nie ma innego
wyj¶cia.

Wiêkszo¶æ ma sprzêt sugeruj±cy, ¿e staæ ich na bilet miesiêczny:P

A co ma do tego eko?

Rowerzy¶ci ( a szczególnie ci co im zielono w g³owie ) raczej nie
przepadaj± za samochodziarzami.

Przes±dy - d¿ihad na drodze to jednak g³ównie na poziomie internetu siê toczy - na jezdni tego nie zauwa¿am czy ze strony rowerzystów czy puszkarzy - znaczy owszem niby co 1000 zrobi co¶ g³upiego, ale najczê¶ciej z g³upoty a nie specjalnie. Zaryzykowa³bym stwierdzenie, ¿e wiêksza cze¶æ doros³ych rowerzystów ma PJ na "znienawidzon±" puszkê. Ponadto przecie¿ nie urw± mi lusterka za b³y¶niêcie awaryjnymi;)

> [...]

zasadniczo s³u¿± do czego¶ innego - i co z tego:P

Nie przekona³e¶ mnie. Nadu¿ywanie awaryjnych sprawi ¿e strac± one w

Bez przesady. Przecie¿ nikt nie mówi o je¼dzie na awaryjnych, a o b³y¶niêciu. Wiem, ¿e niby w nowszych puszkach siê w³±czaj± przy gwa³townym hamowaniu, ale nikt o zdrowych zmys³ach widz±c awaryjne nie depcze po hamulcach - zw³aszcza jak nie widaæ u poprzednika ¶ladu u¿ycia hamulca z lampami stopu na czele. Ponadto na jeden b³ysk, to nawet nie zd±¿ysz zareagowaæ, nawet gdyby¶ chcia³. Te¿ mnie nie przekona³e¶.

Shrek.

Data: 2013-01-17 23:33:25
Autor: arturb
Pozdrawiacie rowerzystów?
On 2013-01-16 18:55, Shrek wrote:
On 2013-01-16 10:36, PeJot wrote:
[...]

"Wycinarka" lol, jakich trochÄ™ widuje, wczoraj uwieczniona, akurat nie
jechałem i zdąrzyłem sfilmować.

Data: 2013-01-17 23:34:10
Autor: arturb
Pozdrawiacie rowerzystów?
On 2013-01-17 23:33, arturb wrote:
"Wycinarka" lol, jakich trochÄ™ widuje, wczoraj uwieczniona, akurat nie
jechałem i zdąrzyłem sfilmować.

link sorki zapomniałem ctrl+v

http://www.youtube.com/watch?v=BZcdMxd-w2Y&feature=youtu.be

Data: 2013-01-18 08:18:46
Autor: Raist
Pozdrawiacie rowerzystów?
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:kd46qd$5cc$1node2.news.atman.pl...
[...]

hm, czasem jestem pozytywnie zaskoczony, gdy robiąc dłuższe wybieganie, gdzieś na wiosce spotkam jakiegoś szosowo/góralowca który machnie do mnie ręką :)

Raist

Pozdrawiacie rowerzystów?