Pozdrawiacie rowerzyst贸w?

Data: 2013-01-18 08:18:46
Autor: Raist
Pozdrawiacie rowerzyst贸w?
U偶ytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kd46qd$5cc$1node2.news.atman.pl...
Jak wiadomo spora cz臋艣膰 precla je藕dzi r贸wnie偶 4 k贸艂kami. Pozdrawiacie jako艣 wycinak贸w je藕dz膮cych rowerami w zim臋? Jak? Awaryjne? Czy taki gest jest wogole dla rowerzysty czytelny? Ja tam jestem dla nich pe艂en podziwu i ch臋tnie bym jako艣 da艂 temu wyraz jak widz臋 takiego na drodze (opr贸cz odst臋pu oczywi艣cie;). W ko艅cu konkurencyjny p.m.s si臋 pozdrawia awaryjnymi;)

hm, czasem jestem pozytywnie zaskoczony, gdy robi膮c d艂u偶sze wybieganie, gdzie艣 na wiosce spotkam jakiego艣 szosowo/g贸ralowca kt贸ry machnie do mnie r臋k膮 :)

Raist

Pozdrawiacie rowerzyst贸w?