Pozdrawiacie rowerzystów?

Data: 2013-01-15 10:38:57
Autor: rmikke
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 19:23:13 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
Jak wiadomo spora część precla jeździ również 4 kółkami. Pozdrawiacie jakoś wycinaków jeźdzących rowerami w zimę? Jak? Awaryjne? Czy taki gest jest wogole dla rowerzysty czytelny? Ja tam jestem dla nich pełen podziwu i chętnie bym jakoś dał temu wyraz jak widzę takiego na drodze (oprócz odstępu oczywiście;). W końcu konkurencyjny p.m.s się pozdrawia awaryjnymi;)

Może jakbyś mi preclem pomachał, to bym się domyślił, że to ktoś
stąd mnie pozdrawia...

Data: 2013-01-15 19:51:50
Autor: Mike
Pozdrawiacie rowerzystów?
Może jakbyś mi preclem pomachał, to bym się domyślił, że to ktoś
stąd mnie pozdrawia...

O o o, to jest to, albo lepiej rzucić preclem, teraz w zimie na tych 5-6h treningach to by było zbawienie ;)

Mi tam czasem mrugają awaryjnymi, najczęściej np. jak za mną grzecznie jedzie przed zakrętem/górką, a ja już widzę, że nic nie jedzie z przeciwka i mu macham żeby wyprzedzał.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2013-01-15 11:12:47
Autor: rmikke
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 19:51:50 UTC+1 użytkownik Mike napisał:

Mi tam czasem mrugają awaryjnymi, najczęściej np. jak za mną grzecznie jedzie przed zakrętem/górką, a ja już widzę, że nic nie jedzie z przeciwka i mu macham żeby wyprzedzał.

Mi czasem migają autobusy, jak je łaskawie przepuszczę na buspasie ;)

Data: 2013-01-15 19:56:28
Autor: Shrek
Pozdrawiacie rowerzystów?
On 2013-01-15 19:51, Mike wrote:>> Może jakbyś mi preclem pomachał, to bym się domyślił, że to ktoś

> O o o, to jest to, albo lepiej rzucić preclem, teraz w zimie na tych
> 5-6h treningach to by było zbawienie ;)

Może przyczepić na sznurku na prawym lusterku, niech zrywa przy wyprzedzaniu;)

Tak myślałem, że awaryjnymi to nie załapie. Szkoda:(

Shrek.

Data: 2013-01-16 13:27:16
Autor: Slawek Kotynski
Pozdrawiacie rowerzystów?
W dniu 2013-01-15 19:51, Mike pisze:
[...]

Hmm... a skąd wiedzą, że nie masz na przykład "wyrafinowanego"
poczucia humoru? ;)

mjk

Data: 2013-01-16 14:04:12
Autor: Mike
Pozdrawiacie rowerzystów?
Hmm... a skąd wiedzą, że nie masz na przykład "wyrafinowanego"
poczucia humoru? ;)

:) Bez ryzyka nie ma sławy ;)
Przypomniała mi się scena z "pojedynku na szosie (Duel)"