Data: 2009-07-16 22:25:47
Autor: falco
Pozdrawiam
;)
pozdrawiam gorrrąco i wylewnie śliczną kierowniczkę, która się do mnie 2 godz.temu na Sikorskiego w Wawie niebiańsko się uśmiechała, główkę odwracała i rączką machała (a obok w puszczce siedział gość...) ;) ;) ;)

acha... i Kolegę na dostojnym Triumphie mijanego godz. temu na Ursynowie ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-16 22:29:59
Autor: Eskimos
Pozdrawiam
On Thu, 16 Jul 2009 22:25:47 +0200, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

pozdrawiam gorrrąco i wylewnie śliczną kierowniczkę, która się do mnie 2 godz.temu na Sikorskiego w Wawie niebiańsko się uśmiechała, główkę odwracała i rączką machała (a obok w puszczce siedział gość...) ;) ;) ;)

Az mi sie przypomnialo:

http://www.youtube.com/watch?v=a5ohOawkLos

:D

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-07-16 22:36:21
Autor: falco
Pozdrawiam
Eskimos pisze:

Az mi sie przypomnialo:

http://www.youtube.com/watch?v=a5ohOawkLos

hehehe... dobre... ;)
Biorąc pod uwagę, że ja dosiadałem tylko babcię Jawę a kierowniczka aż się przez Gościa przechylała, by... popatrzeć... ;) TymBardziej morale mi się... podniosło... ;););)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V