[POZ] Pozdrawiam ma艂ego, oklejonego chujk a megrimsa w czarnym BMW

Data: 2010-05-21 16:48:28
Autor: Pere艂ka
[POZ] Pozdrawiam ma艂ego, oklejonego chujk a megrimsa w czarnym BMW
Srututu pisze:
Panie megrims, masz Pan pi臋kne BMW i ma艂ego penisa. 呕adne punto Ci nie podskoczy, co?
Nawet je艣li masz jego kierowc臋 zmusi膰 do hamowania i min膮膰 o kilkana艣cie centymetr贸w 2 samochody przy znacznej r贸偶nicy pr臋dko艣ci. Wszystko podczas debilnego manewru wyprzedzania i zmiany pasa. Potem na skr贸ty, pe艂nym gazem przez stacj臋 benzynow膮, tak 偶e facio przed kt贸rym przejecha艂e艣 popuka艂 si臋 w g艂ow臋 w Twoim kierunku. Taki miszcz kierownicy, co?
Gratuluj臋, udowodni艂e艣 偶e Twoje BMW jest debest a Pan megrims to prawdziwy rajdowiec.
Cel osi膮gni臋ty - nast臋pny kierowca kt贸ry uzna艂 Twoj膮 wy偶szo艣膰 uznaj膮c, 偶e nie podniesie r臋kawicy i 艣ciga艂 si臋 na ulicach nie b臋dzie. Chyl臋 czo艂a i serdecznie pozdrawiam.

PS. Nast臋pnym razem jak b臋dziesz chcia艂 si臋 dowarto艣ciowa膰 to zatr膮b. Zjad臋 i przepuszcz臋 偶eby艣 nie musia艂 ryzykowa膰 偶yciem 3 os贸b dla osi膮gni臋cia szczytnego celu bycia 10m z przodu.

Niestety, hujki w BMW tak maj膮.

Data: 2010-05-21 21:21:11
Autor: P_ablo
[POZ] Pozdrawiam ma砮go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Pere砶a" <pereBka@buziaczek.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht66g8$13hc$4opal.icpnet.pl...

Niestety, hujki w BMW tak maj.

A cipy w punto jak maja?

--
Picasso

Data: 2010-05-21 21:47:51
Autor: Pere砶a
P_ablo pisze:
U縴tkownik "Pere砶a" <pereBka@buziaczek.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht66g8$13hc$4opal.icpnet.pl...
Niestety, hujki w BMW tak maj.

A cipy w punto jak maja?

Tak jak cipy w lawetach Ducato

Data: 2010-05-21 22:57:56
Autor: P_ablo
[POZ] Pozdrawiam ma砮go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Pere砶a" <pereBka@buziaczek.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht6o1j$1meg$1opal.icpnet.pl...

Tak jak cipy w lawetach Ducato

縠 h ?

--
Picasso

Data: 2010-05-21 23:31:16
Autor: TheOne
[POZ] Pozdrawiam ma砮go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Niestety, hujki w BMW tak maj.

A cipy w punto jak maja?

Kompleksik si odezwa?
Ja jako nie widzia砮m pirat體 w Punto :)

Data: 2010-05-21 23:34:39
Autor: Cavallino
[POZ] Pozdrawiam ma砮go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "TheOne" <theone_123@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht6u2e$8fd$1news.onet.pl...
Niestety, hujki w BMW tak maj.

A cipy w punto jak maja?

Kompleksik si odezwa?
Ja jako nie widzia砮m pirat體 w Punto :)

Widzisz Jurand, przeprosiny si nale勘. ;-)

Data: 2010-05-22 00:21:37
Autor: P_ablo
[POZ] Pozdrawiam ma砮go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "TheOne" <theone_123@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht6u2e$8fd$1news.onet.pl...

Kompleksik si odezwa?

A mozna miec kompleksy z powodu posiadania BMW ?  bo nie kumam... zawsze myslalem, ze dla prawdziwego faceta posiadanie fajnej fury to nie lada radocha! ... to w koncu lepsze niz sex... z zona ;)

Ja jako nie widzia砮m pirat體 w Punto :)

A ja nie pisze o piratach a o cipach w punto, nie potrafi taki zarobic na miejskie pizdzidlo ze stajni BMW w postaci pedalskiej 1 i dorabia...

Wypada poznac jeszcze relacje drugiej strony - za chwile okaze sie, ze maszpunto jechal lewym a srodkowy i prawy byly wolne...

--
Picasso

Data: 2010-05-22 01:02:10
Autor: megrims
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chuj ka megrimsa w czarnym BMW
W dniu 2010-05-22 00:21, P_ablo pisze:
U锟統tkownik "TheOne"<theone_123@o2.pl>  napisa锟 w wiadomo锟絚i

Kompleksik si锟 odezwa锟?

A mozna miec kompleksy z powodu posiadania BMW ?  bo nie kumam... zawsze
myslalem, ze dla prawdziwego faceta posiadanie fajnej fury to nie lada
radocha! ... to w koncu lepsze niz sex... z zona ;)

Ja jako锟 nie widzia锟絜m pirat锟絯 w Punto :)

[...]

Ludzie!!

Nie b臋dzie relacji drugiej strony, ale jest to:

http://www.youtube.com/watch?v=d7rYYFhgG9M

Data: 2010-05-22 07:46:26
Autor: Shreek
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chuj ka megrimsa w czarnym BMW
megrims napisa艂(a):

Ludzie!!

Nie b臋dzie relacji drugiej strony, ale jest to:

http://www.youtube.com/watch?v=d7rYYFhgG9M

No i...

--
M.

Data: 2010-05-22 10:01:52
Autor: szerszen
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht7r3l$nks$1news.onet.pl...

No i...

mial orgazm :)

Data: 2010-05-22 10:07:29
Autor: DoQ
Shreek pisze:
Nie b臋dzie relacji drugiej strony, ale jest to:
http://www.youtube.com/watch?v=d7rYYFhgG9M
No i...

Co i? K贸艂ka piszcz膮, wie艣 ta艅czy i 艣piewa, lachony zrzucaj膮 nachy przez g艂ow臋 ;-)

Pozdrawiam
Pawe艂

Data: 2010-05-22 12:48:08
Autor: CUT
W dniu 2010-05-22 07:46, Shreek pisze:
megrims napisa艂(a):

Ludzie!!

Nie b臋dzie relacji drugiej strony, ale jest to:

http://www.youtube.com/watch?v=d7rYYFhgG9M

No i...

co艣 mi si臋 wydaje, 偶e 6,3 to nie tylko pojemno艣膰, ale te偶 d艂ugo艣膰...

Data: 2010-05-22 17:38:33
Autor: megrims
[...]

Ze 艣lepym o kolorach mam rozmawia膰?

Jak b臋d臋 chcia艂 je藕dzi膰 grzecznie lewym pasem, to kupie
sobie now膮 Corse 1.4, albo Getz'a.
To du偶o lepsze auto ni偶 stare i brudne punto.

Ciekawi mnie, 偶e nikt nie zauwa偶y艂 paru szczeg贸艂贸w w opisie
autora w膮tku:  "przy znacznej r贸偶nicy pr臋dko艣ci" a nast臋pnie
"pe艂nym gazem przez stacj臋 benzynow膮" by na ko艅cu
zauwa偶y膰  "facio ... popuka艂 si臋 w g艂ow臋".

Gdyby to punto jecha艂o grzecznie (tak sugeruje pisz膮c o
znacznej r贸偶nicy pr臋dko艣ci) to jak kieruj膮cy m贸g艂 zobaczy膰,
偶e "facio ... popuka艂 si臋 w g艂ow臋"?? Albo jecha艂em du偶o
grzeczniej ni偶 sugeruje autor w膮tku, albo sam autor r贸wnie偶
wyprzedza艂 i jecha艂 wykorzystuj膮c do maksimum mo偶liwo艣ci
swojego auta. Autor r贸wnie偶 musia艂 na "pe艂nym gazie" przejecha膰
przez stacje benzynow膮. Siedzia艂 na zderzaku, wi臋c musia艂
hamowa膰.

Gdybym jecha艂 ca艂y czas na "pe艂nym gazie" to punto zosta艂oby
ponad 200 m z ty艂u. Lornetk臋 mia艂, ze "facia" widzia艂?

Ten w tym punto 艣wi臋ty nie jest co najwy偶ej sfrustrowany, 偶e
kto艣 go wyprzedzi艂. No ale jak jedzie do pracy przed 8 rano,
a o 8:30 pisze posty na PMS, to nie dziwie si臋, 偶e je藕dzi
punto. Jaka praca, taka p艂aca i takie auto.

I zako艅czmy ten w膮tek, bo do niczego nie prowadzi.
Przeprasza膰 nikogo nie b臋d臋, bo IMO nie mam za co.
A do pandy si臋 nie przesi膮d臋, aby temu w punto zrobi艂o
si臋 lepiej.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 21kkm GDA****
oklejone 535d 2007 58kkm PO*****

Data: 2010-05-22 17:55:45
Autor: h1n1
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Marchewki si dobrze sprzedaj? __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5137 (20100522) __________

Data: 2010-05-22 18:00:18
Autor: megrims
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
W dniu 2010-05-22 17:55, h1n1 pisze:
Marchewki si锟 dobrze sprzedaj锟?

Pud艂o.

Ale ka偶dy s膮dzi po sobie.

Data: 2010-05-22 18:18:18
Autor: Karolek
h1n1 pisze:
Marchewki si dobrze sprzedaj? __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5137 (20100522) __________

A ESET sie dobrze sprzedaje?
Tak czy inaczej wypierdalaj z ta reklama.

--
Karolek

Data: 2010-05-22 19:20:32
Autor: h1n1
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
ch... Ci do tego __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5137 (20100522) __________

Data: 2010-05-22 21:14:58
Autor: Karolek
h1n1 pisze:
ch... Ci do tego __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5137 (20100522) __________

Spieprzaj lajzo.

--
Karolek

Data: 2010-05-22 22:33:19
Autor: Shreek
megrims pisze:

I zako艅czmy ten w膮tek, bo do niczego nie prowadzi.
Przeprasza膰 nikogo nie b臋d臋, bo IMO nie mam za co.
A do pandy si臋 nie przesi膮d臋, aby temu w punto zrobi艂o
si臋 lepiej.

Tego w膮tku wog贸le nie trzeba by艂o zaczyna膰.
Ulice s膮 pe艂ne frustrat贸w takich jak w艂ascicele tego punto co ch臋tnie by poje偶dzili czym艣 lepszym oraz m艂otk贸w takich jak Ty, kt贸rym si臋 wydaje, 偶e jak maj膮 mocniejszy samoch贸d to ju偶 ca艂y 艣wiat jest ich.
Go艣ciu si臋 ekscytuje chamstwem na drodze, kt贸re wida膰 na codzie艅 i chyba trzeba si臋 nudzi膰 aby o tym pisa膰 w necie. Niestety takie pokolenie...
Ty si臋 ekscytujesz filmikiem na kt贸rym kto艣 siedz膮cy z ty艂u nakr臋ci艂 materia艂 (z GPS'em na pierwszym planie) na kt贸rym kr臋cisz b膮czki - sorry ale takim samochodem to 偶adna sztuka.

Og贸lnie to 偶enada.

--
M.

Data: 2010-05-22 22:46:51
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U偶ytkownik "Shreek" <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ht9f2g$mji$1news.onet.pl...

[...]

A ja skwituj膮 to tak:
Dobrze, 偶e na drogach s膮 kierowcy, kt贸rzy my艣l膮 za dresiarzy usi艂uj膮cych si臋 zabi膰 w BMW. Dzi臋ki temu dresiarze mog膮 spokojnie si臋 dowarto艣ciowywa膰 swoimi "umiej臋tno艣ciami" i nie trac膮 poczucia samouwielbienia oraz wiary w swoje nadludzkie umiej臋tno艣ci :)

Data: 2010-05-22 23:09:06
Autor: Shreek
Plumpi pisze:

[...]

Oj nadludzkie - to fakt.
Nieraz zastanawia艂em si臋 jak to jest. Jad臋 sobie swoim starym dupowozem autostrad膮, nagle zaczyna la膰 deszcz lub pojawia si臋 mg艂a.
Zwalniam do 100km/h a i tak niezbyt pewnie si臋 czuj臋 bo widoczno艣膰 jest na tyle oganiczona, 偶e wiem, 偶e je艣li co艣 by "wyros艂o" na drodze to nie ma szans...
No ale lewym pasem leci jeden, drugi... Tak lekko 150km/h.

Myl艣臋 sobie, mo偶e widz膮 lepiej, mo偶e jaki艣 uposledzony jestem...

Pewnie bym w to uwierzy艂 gdybym czasem nie mija艂 takich miszcz贸w w rowach le偶膮cych.
Wiem, ka偶demu mo偶e si臋 przytrafi膰 ale jako艣 wydaje mi si臋, 偶e przewag臋 tu bior膮 samochody wszystkomaj膮ce.

Nie b臋d臋 艣miemnia膰, 偶e ca艂kiem nie bawi mnie zabwa dobrym samochodem. Pewnie - frajda. Czasem refleksja przychodzi po fakcie - ufff, uda艂o si臋.
Jednak coraz wi臋cej takich co my艣l膮, 偶e zawsze si臋 uda.
Zaczynam by膰 z艂osliwy, co mi tam. Zaczynam czerpa膰 satysfakcj臋 z ich pr贸偶no艣ci.
Podje偶dzam motocylem na "pole position" na czerwonym. Obok cwaniak. Ju偶 si臋 gotuje w nim wszystko bo przecie偶 on musi by膰 pierwszy...
Dwie, trzy przegaz贸wki... Cwaniak ju偶 gotowy do "walki", ju偶 jedynka zapi臋ta - niech tylko si臋 zielone zapali...
呕贸艂te... gaz!
Cwaniak leci, ja normalnie startuj臋 spod 艣wiate艂. Ale偶 ma satysfakcj臋, 偶e wygra艂... Niesamowite uczucie - dopuki nie zrozumie, 偶e nikt si臋 z nim nie 艣ciga艂.

Tylko czasem sobie my艣l臋, kiedy "cwaniak" wyjdzie na drugiego takiego co jeszcze na ciemno zielonym z poprzecznej si臋 za艂apa艂 :-(

--
M.

Data: 2010-05-23 00:15:22
Autor: J.F.
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
On Sat, 22 May 2010 23:09:06 +0200,  Shreek wrote:
Plumpi pisze:
Dobrze, 縠 na drogach s kierowcy, kt髍zy my秎 za dresiarzy usi硊j眂ych si zabi w BMW. Dzi阫i temu dresiarze mog spokojnie si dowarto禼iowywa swoimi "umiej阾no禼iami" i nie trac poczucia samouwielbienia oraz wiary w swoje nadludzkie umiej阾no禼i :)

Oj nadludzkie - to fakt.
Nieraz zastanawia砮m si jak to jest. Jad sobie swoim starym dupowozem autostrad, nagle zaczyna la deszcz lub pojawia si mg砤.
Zwalniam do 100km/h a i tak niezbyt pewnie si czuj bo widoczno舵 jest na tyle oganiczona, 縠 wiem, 縠 je秎i co by "wyros硂" na drodze to nie ma szans...
No ale lewym pasem leci jeden, drugi... Tak lekko 150km/h.

Ale przeciez nie tylko w BMW.

Myl蛾 sobie, mo縠 widz lepiej, mo縠 jaki uposledzony jestem...
Pewnie bym w to uwierzy gdybym czasem nie mija takich miszcz體 w rowach le勘cych.

Na autostradzie ? Przejedz sie do Niemiec, tam takich nadludzi jest 100 mln :-)

I tez sie zastanawiam - oni glupi, czy ja glupi ..

Podje縟zam motocylem na "pole position" na czerwonym.

Motocyklisci ciency sa :-P

J.

Data: 2010-05-23 00:42:06
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:ellgv5pdsc4qm3pdaks6ekdshlrhofchio4ax.com...

Na autostradzie ?
Przejedz sie do Niemiec, tam takich nadludzi jest 100 mln :-)

Ale tam masz odpowiedni ilo舵 pas體, kt髖ch starczy i dla tych nadludzi jak i dla kapeluszy.
Poza tym jako舵 dych dr骻 jest niepor體nywalnie lepsza. Nie ma jazdy przez kilkaset km w koleinach, w kt髍ych stoi woda czasami i 30-40cm.
Ponato nie masz tam co kilkaset metr體 skrzy縪wa i ledwo oznakowanych przej舵 dla pieszych.

Data: 2010-05-23 08:34:36
Autor: Karolek
Plumpi pisze:
[...]

Niemieckie autostrady maja tez po dwa pasy.

Poza tym jako舵 dych dr骻 jest niepor體nywalnie lepsza.

Ee czy ja wiem. Maja ich wiecej, w zasadzie to w ogole je maja, ale czy jakosc jest taka super... nierowne plyty, koleiny, sporo takich autostrad maja.

Nie ma jazdy przez kilkaset km w koleinach, w kt髍ych stoi woda czasami i 30-40cm.

30-40cm??? gdzie Ty masz takie koleiny?
Niemieckie autostrady koleiny tez maja.

Ponato nie masz tam co kilkaset metr體 skrzy縪wa i ledwo oznakowanych przej舵 dla pieszych.

Bo maja autostrady i to jest w zasadzie glowna roznica.

--
Karolek

Data: 2010-05-23 13:58:07
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:htaie0$1tdi$1news.mm.pl...

30-40cm??? gdzie Ty masz takie koleiny?
Niemieckie autostrady koleiny tez maja.

Akurat nie mia砮m na my秎i autostrady, ale np. DK1
Kiedy si wpakowa砮m w takie koleiny w砤秐ie na DK1 przed skrzy縪waniem. Co mnie podkorci硂, 縠by zjecha z lewego pasa jakiemu palantowi zapierd....mu ze 150km/h na odcinku, gdzie dozwolone by硂 70km/h. Wpakowa砮m si w takie koleiny przed skrzy縪waniem. Zarzuci硂 mi do舵 mocno samochodem, a podwoziem otar砮m o garby kolein.

Bo maja autostrady i to jest w zasadzie glowna roznica.

No i w tym w砤秐ie rzecz, 縠 nawet nasze autostrady nie zas硊guj miana autostrad.

Data: 2010-05-23 14:05:29
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 13:58:07 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Po pierwsze - nie klam, twoje auto nie ma 30cm przeswitu :-)
Po drugie .. a sam ile zap*, ze cie zarzucilo ? :-)

Bo maja autostrady i to jest w zasadzie glowna roznica.
No i w tym w砤秐ie rzecz, 縠 nawet nasze autostrady nie zas硊guj miana autostrad.

Nie bardzo wiem czego chcesz od naszych autostrad. Poza tym ze jest ich za malo.

J.

Data: 2010-05-23 16:34:09
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:rb6iv5pv6aodbjbc0a5bcocmcg1rcki2hr4ax.com...

Po pierwsze - nie klam, twoje auto nie ma 30cm przeswitu :-)
Po drugie .. a sam ile zap*, ze cie zarzucilo ? :-)

Wybacz, ala z chamami nie dyskutuj. Wystarczaj眂o chyba ju mnie dobrze pozna砮 tu na grupie i powiniene wiedzie, ze nie lubi takiego tonu dyskusji, w kt髍ej kto zarzuca mi k砤mstwa nie wiedz眂 czym i jak je縟筷, ale uwa縜j眂, 縠 wie lepiej ode mnie.

Data: 2010-05-23 17:18:00
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 16:34:09 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Mogles sie usmiechnac i napisac ze tylko troche przesadziles, ale
wolisz brnac dalej.
To czym niby jezdzisz i jaki masz rozmiar opon ? Nie ma na naszych drogach 30cm kolein, bo by 90% aut nie przejechala.
Chyba ze masz na mysli jakies blotniste bezdroza.
Ale plytsze sa, a na paru cm wody tez mozna sie poslizgnac.

J.

Data: 2010-05-23 17:50:39
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:mjhiv5h2ahvtkaa9l1so2u05ijbjq291634ax.com...

Mogles sie usmiechnac i napisac ze tylko troche przesadziles, ale
wolisz brnac dalej.

To mo縠 jeszcze mam Ciebie przeprasza za Twoje chamstwo ?

To czym niby jezdzisz i jaki masz rozmiar opon ?

A jakie to ma znaczenie ?

Nie ma na naszych drogach 30cm kolein, bo by 90% aut nie przejechala.

Ty nie widzia砮.
Ja mia砮m okazj w takie koleiny wjecha

Chyba ze masz na mysli jakies blotniste bezdroza.

Nie. Asfaltow jezdni na DK1.
Koleiny powsta硑 na skutek zatrzymywania si i ruszania z tego miejsca ci昕ar體ek. Bezpo秗ednio przed skrzy縪waniem.
Pisa砮m o koleinach 30-40cm, bo p蠹niej podjecha砮m w to miejsce, 縠by zobaczy jak to wygl眃a i oceni. Nie mierzy砮m, ale na oko by硂 to ok. 30-40cm pomi阣zy wg酬bieniami, a wybrzuszeniami asfaltu.
Prawie wszystkie osob體ki je縟勘 w tym miejscu lewym pasem, a prawym ci昕ar體ki. Nie wiem co mnie wtedy podkorci硂, zeby zjecha idiocie zapierniczaj眂emu tak na moje oko spokojnie 150km/h. Ja tam jecha砮m z pr阣ko禼i ok. 70km/h. Wpad砮m w najg酬bsz kolein jedn stron samochodu tak, 縠 podwoziem przejecha砮m po wybrzuszeniu koleiny, a ko砤 straci硑 kontakt z asfaltem. Zarzuci硂 mnie i wyrzuci硂 z koleiny. Jako uda硂 mi si opanowa kierownic i utrzyma tor jazdy po wybrzuszeniu koleiny. Przy tym rozwali砮m os硂n silnika, chlapacz oraz uszkodzi砮m katalizator i t硊mik. Katalizator na szcz甓cie tylko si lekko wgni髏, ale t硊mik o ma硂 ca砶iem si nie urwa. Jeszcze tego samego dnia musia砮m jecha wymieni uszkodzony t硊mik. Nie da硂 si go pospawa, poniewa zosta zdeformowany. Tak wi阠 chyba jeste w stanie sobie wyobrazi jak mocno musia砮m przyszorowa podwoziem ?
Wpakowa砮m si w te koleiny, bo tak jak Ty teraz nie wierzy砮m, 縠 mog by a tak g酬bokie. Od tamtego dnia nie zje縟縜m palantom z lewego pasa jak widz na prawym koleiny, a w szczeg髄no禼i jak jad DK1.

Ale plytsze sa, a na paru cm wody tez mozna sie poslizgnac.

To by硂 lato, mocno grzej眂e s硂馽e i ani grama wody.

Data: 2010-05-23 18:39:25
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 17:50:39 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Zdjecia nie masz, miejsca i daty nie podales, marki samochodu nie
podales, rozmiaru opon nie podalesz, a my ci mamy uwierzyc :-P

[...]

Czyli nie woda w koleinach byla winna ? :-P
A ty jechales 70 lewym pasem ? Kapelusznik :-P

J.

Data: 2010-05-23 18:58:26
Autor: Cavallino
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:n8miv59nv7ijrl7r5deft6ptec20ku157e4ax.com...
[...]

Nie ma szans, m骿 samoch骴 nie jest w stanie stan眂 dziobem przy 15 cm kraw昕niku, wi阠 jakby gdzie by硑 40 cm koleiny to po prostu by zawis.
10 cm to si mo縠 zdarzaj, ale 40 cm to ju kapelusznicza fantazja.

A co Ty my秎a砮?

Data: 2010-05-23 19:19:27
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa w wiadomo禼i news:htbmrg$f7s$1news.onet.pl...

Nie ma szans, m骿 samoch骴 nie jest w stanie stan眂 dziobem przy 15 cm kraw昕niku, wi阠 jakby gdzie by硑 40 cm koleiny to po prostu by zawis.
10 cm to si mo縠 zdarzaj, ale 40 cm to ju kapelusznicza fantazja.

No tak jak zwykle "miszcz" Cavalino nie widzia, ale wie najlepiej.

Data: 2010-05-23 19:17:05
Autor: Plumpi
[...]

Wali mnie to czy wierzysz czy nie, ale nie pozwol sobie, aby mi ubli縜 czy pr骲owa o秏iesza.

[...]

Nie woda. Czy ja gdziekolwiek pisa砮m, 縠 by砤 tam woda ?

A ty jechales 70 lewym pasem ? Kapelusznik :-P

No tak, jak zwykle kolejny "miszcz" nazywa osob je縟勘c zgodnie z PoRD kapelusznikiem :D

Data: 2010-05-23 19:23:18
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 19:17:05 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

To podaj samochod i rozmiar opon.

Czyli nie woda w koleinach byla winna ? :-P
Nie woda. Czy ja gdziekolwiek pisa砮m, 縠 by砤 tam woda ?

Shrek pisal o mokrych drogach, ja pisalem o mokrych drogach, ty nawet
pisales o wodzie w koleinach - choc nie w przykladzie.

A ty jechales 70 lewym pasem ? Kapelusznik :-P
No tak, jak zwykle kolejny "miszcz" nazywa osob je縟勘c zgodnie z PoRD kapelusznikiem :D

Bo przeszkadzaja tacy na drodze jechac normalnie :-P. A kodeks nie mowi ktorym pasem nalezy jechac ? :-P
70 tam bylo dopuszczalne ? J.

Data: 2010-05-23 20:14:09
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:mroiv51834j1edbbqvcgbe94hc017udj9m4ax.com...

A kodeks nie mowi ktorym pasem nalezy jechac ? :-P

A czy kodeks (cho niebardzo wiem co masz na my秎i, bo co takiego nie istanieje - mo縠 chodzi硂 Ci o Prawo o Ruchu Drogowym ?) zabrania mi wyprzedzania ci昕ar體ki, kt髍a jecha硑 prawym pasem przed skrzy縪waniem ?
Wiesz sko馽z ju z tymi dziwnymi metodami, reprezentuj眂ymi kilku idiot體 z tej grupy, a zacznij normalnie dyskutowa na poziomie cz硂wieka, kt髍ego cechuje wysoki poziom kultury osobistej.

70 tam bylo dopuszczalne ?

Dok砤dnie. I do tego co kilkaset metr體 skrzy縪wania z sygnalizacj oraz przej禼ia dla pieszych oraz teren zabudowany.

Data: 2010-05-23 19:38:55
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htbism$1sb$1news.onet.pl...

[...]

Masz zepsute oko. To tak mi阣zy nami. Typowy samoch骴 osobowy ma prze秝itu mi阣zy asfaltem a najni縠j po硂縪nym punktem pojazdu (najcz甓ciej jest to miska olejowa albo elementy uk砤du wydechowego) mi阣zy 10 a 20 cm. Przy czym 20 cm to ju auta typu SUV.
Teren體ki - Patrol, Land Cruiser i bli糿iacze - maj fabryczny prze秝it rz阣u 22 cm.
Przy koleinie 30-40 cm urwa砨y w swojej osob體ce p蟪 przedniego pasa, a nie tylko "otar" si spodem pojazdu.

Jurand.

Data: 2010-05-23 20:53:23
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htbp5e$ncb$1news.onet.pl...

[...]

By mo縠, 縠 mam zepsute oko. Je縟筷 tamt阣y do舵 cz阺to i po tym wydarzeniu po prostu zwr骳i砮m uwag jak g酬boko zag酬biaj si ko砤 samochod體 ci昕arowych. Patrz眂 z samochodu stoj眂 obok przed 秝iat砤mi, ko砤 TIR-體 przys硂ni阾e by硑 garbem 1 koleiny prawie do po硂wy.
Koleiny mia硑 kszta硉 fali, czyli by硑 garby wyniesione ponad p砤szczyzn jezdni oraz wg酬bienia poni縠j p砤szczyzny jezdni.
Lewa koleina by砤 tak g酬boka, ze zatrzymuj眂y si w niej TIR po prostu si przechyla na lew stron, a ko砤 by硑 przys硂ni阾e prawie do po硂wy jego wysoko禼i - patrz眂 z samochodu, stoj眂 na s眘iednim pasie. Zak砤daj眂, 縠 obserwuje si te ko砤 pod pewnym k眛em z g髍y z poziomu kabiny stoj眂ego obok samochodu to garb koleiny obserowany jest ni縠j ni znajduje si w rzeczywisto禼i. St眃 te moje oszaczowanie, ze mog硂 to by jakie 30-40cm pomi阣zy szczytem garbu 1 , a wg酬bieniem koleiny 2
Ja si wpakowa砮m lewymi ko砤mi w lew kolein i zacz背em szorowa podwoziem o garb 3
Po czym mnie zarzuci硂 w lewo i wyrzuci硂 tak, ze znalaz砮m si lewymi ko砤mi na p砤szczy糿ie7, gdzie utrzyma砮m tor jazdy bior眂 kolein 2 "okrakiem".
Prawa strona k蟪 znajdowa砤 si ca硑 czas na p砤szczy糿ie 8
Lewa koleina 2 oraz jej garb 1 by硑 o wiele wi阫sze od koleiny prawej. Najwy縮zy fa硉 tworzy garb 1

1 i 3 garby koleiny lewej
2 wg酬bienie koleiny
4 i 6 garby koleiny prawej
5 wg酬bienie koleiny prawej
7, 8 i 9 p砤szczyzna jezdni

       7        1    2     3            8              4    5     6 9
-- -- -- -- -- -- -"""____"""-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -"""____"""-- -- -- -- -- -- --

Przy koleinie 30-40 cm urwa砨y w swojej osob體ce p蟪 przedniego pasa, a nie tylko "otar" si spodem pojazdu.

A niby w jaki spos骲 mia砨ym urwa p蟪 przedniego pasa ?
Przecie ja nie jecha砮m w tych koleinach w poprzek, lecz wzd硊 kolein.

Data: 2010-05-23 20:55:54
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htbtja$80i$1news.onet.pl...

Mo縠 teraz b阣zie lepiej :)

   7      1   2   3        8           4   5   6     9
-- -- -- -- -""___""-- -- -- -- -- -- -- -- -""___""-- -- -- -- --

Data: 2010-05-23 21:36:55
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 20:53:23 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Ale zeby zadna osobowka nie jechala tam prawym pasem ? Nawet w nocy ? Rozstaw niby mogl byc taki ze sobowe cale nie wpadaly, ale jak sam
doswiadczyles - i tak daje sie trafic.

I w takim miejscu wladza nie naprawila drogi przez postawienie 30 ?
Tez nieprawdopodobne :-)

[...]

Wez 30cm linijke i zobacz jakby to wygladalo. Niskie te wspolczesne samochody, bardzo niskie.

J.

Data: 2010-05-28 21:52:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Hello Jurand,

Sunday, May 23, 2010, 7:38:55 PM, you wrote:

[...]

Wiesz... To jak w tym dowcipie o 20 centymetrach... Uwierzy i teraz
d硊go舵 jego dw骳h to 40 cm. I tak koleiny pomierzy.

--
Best regards,

Data: 2010-05-28 21:49:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Hello Plumpi,

Sunday, May 23, 2010, 5:50:39 PM, you wrote:

[...]

Jasne. Na drodze krajowej nr 1 w Polsce. Id gdzie indziej z takimi
bajkami.

[...]

--
Best regards,

Data: 2010-05-28 22:09:12
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, May 23, 2010, 4:34:09 PM, you wrote:

[...]

Jarek chamem? Jakby nie zmy秎a 30 cm kolein, to by problemu nie
by硂...

--
Best regards,

Data: 2010-05-29 00:04:45
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:17610594620.20100528220912pik-net.pl...

[...]

To co mam k砤ma i pisa, ze jej tam w og髄e nie by硂 ?
Po co dyskutujecie zarzucaj眂 mi k砤mstwa ?
Byli禼ie wtedy tam ? Jechali禼ie ?
Ja np. mog twierdzi, 縠 縜den z Was nie jest kierowc i dlatego nie macie prawa si wypowiada na temat tych kolein. Nie jeste禼ie kierowcami, bo nigdy nie widzia砮m jak prowadzicie samochody, ani te nigdy mi nie widzia砮m Waszych PJ. Tak wi阠 jeste禼ie k砤mcami.
Tak w砤秐ie logik si kierujecie.
Zarzucanie komu k砤mstw na podstawie ograniczonej Waszej wyobra糿i (bo Wy sobie nie wyobra縜cie, zeby na krajowej jedynce ....) jest naprawd chamskie. Ja tam wtedy by砮m. Ja tam o ma硂 sie nie rozpierd.... wylatuj眂 z koleiny jak z katapulty. To ja tam je糳zi砮m przez najbli縮ze 2 dni obseruj眂 to miejsce oraz ko砤 TIR-體 jak bardzo si zag酬biaj. Do舵 szybko si tym zaj阬i tymi koleinami, bo ju po 2 czy 3 dniach pas ruchu by zamkni阾y. Zrywany by asfalt i k砤dziony nowy. Co si wtedy sta硂 i dlaczego tam powsta砤 taka koleina, czy si co zapad硂, tego nie wiem.  Ale wiem jak to wygl眃a硂 i to ja tam rozwali砮m t硊mik, os硂n silnika i chlapacz.

Data: 2010-05-29 00:10:14
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htpem0$rcq$1news.onet.pl...
[...]

Ludzie delikatnie Ci t硊macz, 縠 30 cm koleina raczej nie ma prawa by na drodze, bo jest po prostu za g酬boka na typowe auto, kt髍e po niej jedzie. Ty si upierasz, 縠 jednak tak, sugeruj眂, 縠 Twoje auto "przytar硂" odrobin podwoziem. A najpierw wypada硂by sprawdzi, jaki prze秝it ma Twoje auto, zanim zaczniesz produkowa kilobajty post體 o 秏ietnikowej tre禼i.

[...]

Co nie zmienia faktu, 縠 30 cm to nie mog硂 by, bo inaczej by tam po prostu stan背 i zawisn背 na podwoziu.

Jurand.

Data: 2010-05-29 00:26:47
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htpeql$rqs$1news.onet.pl...

Co nie zmienia faktu, 縠 30 cm to nie mog硂 by, bo inaczej by tam po prostu stan背 i zawisn背 na podwoziu.

Jad眂 z pr阣ko禼i 70km/h i przje縟縜j眂 przez kolein, kt髍a mog砤 w tym miejscu mog砤 mie t g酬boko舵 na odcinku 2, mo縠 3m.
We no sam si zastan體 co piszesz. Jezszcze nie widzia砮m samochodu potrafi眂ego si zatrzyma na takim kr髏kim odcinku wyhamowuj眂 z tej pr阣ko禼i.
Jeszcze raz powtarzam. Koleiny by硑 na prawym pasie. Ich g酬boko舵 by砤 r罂na w r罂nych miejscach, ale przed samym skrzy縪waniem utworzy砤 si taka g酬boka koleina, prawdopodobnie na skutek wyrobienia przez zatrzymujace si i ruszaj眂e spod 秝iate TIR-y.
Czy kur... naprawd tak trudno jest to zrozumie ? Nie pisz, 縠 by硂 to na ca砮j jedynce, ale w tym jednym konkretnym miejscu przed tym skrzy縪waniem.
Po prostu jecha砮m lewym pasem. Wyprzedzi砮m TIR-a. Widz眂 przed nim spory kawa砮k pustej drogi, a za mn na lewym pasie pajaca, kt髍y zapiernicza jak g硊pi, postanowi砮m zjecha na prawy pas, aby go przepu禼i. Jecha砮m kawa砮k koleinami, a 縠 na skrzy縪waniu by硂 秝iat硂 zielone to chcia砮m je po prostu przejecha i wtedy wpad砮m w t dziur. Przycharata砮m mocno podwoziem, zarzucio硂 mnie i wyrzuci硂 z tej koleiny na lewy pas wprost pod nadje縟縜j眂e z ty硊 auto. Ledwo co unikna砮m zderzenia uciekaj眂 spowrotem na prawy pas i cudem zapanowuj眂 nad kierownic, bir眂 ju koleine "okrakiem". Podjecha砮m tak jeszcze ytego samego dnia, 縠by si temu przyjrze z lewego pasa. Nie by硂 wyrwy w asfalcie, ale by砤 g酬boka koleina. Tak jak napisa砮m wcze秐iej. Na d硊go禼i 2 - 3 mo縠 4 metr體 mia砤 g酬boko舵 jakie 30-40cm. Powtarzam jeszcze raz: na prawym pasie bezpo秗ednio przed skrzy縪waniem ze 秝iat砤mi.

Data: 2010-05-29 10:16:23
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htpfvc$uad$1news.onet.pl...
[...]

Ch硂paku - sam si zastan體, co piszesz. Masz kolein o g酬boko禼i 2 do 3x wi阫szej, ni prze秝it swojego auta. Jeszcze nie widzia砮m samochodu, kt髍y po uderzeniu podwoziem w co, co spowoduje uniesienie k蟪 w powietrze (bo niestety tak by si sko馽zy砤 pr骲a przejazdu przez tak "przeszkod") by砨y w stanie kontynuowa jazd, bez zostawienia miski olejowej i ca砮go uk砤du wydechowego na drodze.
Nie wierzysz? Zr骲 sobie test - postaw na ziemi du勘 ceg酬 typu "MAX". To ma mniej wi阠ej 20 cm wysoko禼i. Podjed przodem samochodu pod t ceg酬 i zobacz, czy jest w og髄e taka opcja, 縠by toto prze秎izgn瓿o si pod spodem bez wyrywania po硂wy podwozia auta.

[...]

Ale we nie bajaj, ok? Zmierzy砮 je? Nie. Wi阠 Twoja teoria o g酬boko禼i jest wyssana z palca.
Koleiny mog硑 by. Mog硑 mie i 10 cm - co ju z punktu widzenia kierowcy jest niesamowicie du縴m "rowem" w drodze. Ale nie przesadzaj, 縠 mia硑 20-30 cm, na odcinku 2-3 metr體 - bo za tymi koleinami dzielnie staliby na poboczu w砤禼iciele samochod體, kt髍zy w砤秐ie sobie ogl眃aj p阫ni阾e miski olejowe i zbieraj t硊miki z drogi.

[...]

Metr. Co si b阣ziesz obcina. Mia砤 metr g酬boko禼i. A na dnie le縜 w罂 z kapust, 2 konie i pijany wo糿ica.

Jurand.

Data: 2010-05-29 10:43:01
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htqibn$pqo$1news.onet.pl...

[...]

Ch硂pczyku - nie rozmawiamy tu o cegle, nie rozmawiamy o kraw昕nikach ani innych wystaj眂ych elementach, nie rozmawiamy tu o zahaczeniu o kraw昕nik przy je糳zie w poprzek czy o kraw阣 ceg硑. R罂nica polega w kraw阣zi natarcia. Naje縟縜j眂 tak ceg酬 czy kraw昕nik uderzasz o kraw阣. Wpadaj眂 w g酬bsz kolein zaczynasz si 秎izga podwoziem na ob砮j kraw阣zi tej koleiny wzd硊, a nie w poprzek tej kraw阣zi.
O efektach tej przeja縟縦i ju pisa砮m, 縠 uleg砤 uszkodzeniu os硂na silnika, t硊mik o ma硂 co ca砶iem si nie urwa i by zdeformowany. Musia砮m go od razu wymieni i zrobi砮m to w tym samym dniu. Tak縠 wgnieceniu uleg katalizator tzn. jego obudowa. Urwa si te przy tym chlapacz przedniego ko砤 wykonany z plastiku. Ale oczywi禼ie przem眃rzalcy wiedz lepiej, ze przy takiej g酬bokiej koleinie to powinno mi urwa ca硑 przedni pas samochodu traktuj眂 to jak uderzenie w sztywn przeszkod typu bloczek betonu wystaj眂y na wysoko舵 przynajmniej p蟪 metra.

Ale we nie bajaj, ok? Zmierzy砮 je? Nie. Wi阠 Twoja teoria o g酬boko禼i jest wyssana z palca.

Po pierwsze to nie jest teoria tylko fakt, kt髍y tu opisa砮m. Racz zwr骳i na to uwag.

[...]

Nie mierzy砮m, oceni砮m na oko por體nuj眂 z zag酬biaj眂ym si ko砮m TIR-a.
I nie m體i tu o g酬boko禼i li tylko samej koleiny, lecz o r罂nicy poziom體 pomi阣zy wybrzuszeniem, kt髍e powsta硂 obok wzd硊 koleiny (taki jakgdyby wa asfaltu), a dnem tej koleiny, bo tylko to mog砮m odnie舵 obserwuj眂 z boku g酬boko舵 zag酬bienia si ko砤 stoj眂ego w tym miejscu TIR-a. Nie mog砮m zatrzyma si na tej drodze w tym miejscu, wyj舵 z miark i pomierzy, ale widz眂 przys硂ni阾e do po硂wy ko硂 TIR-a mog mniej wi阠ej oceni t r罂nic i zapewniam Ci, 縠 by砤 ona znacznie wi阫sza ni 10cm.

Metr. Co si b阣ziesz obcina. Mia砤 metr g酬boko禼i. A na dnie le縜 w罂 z kapust, 2 konie i pijany wo糿ica.

Wiesz naprawd szkoda cokolwiek pisa na tej grupie bo zaraz banda kilku przem眃rza硑ch idiot體 zaczyna ubli縜 i przekonywa, 縠 jest si wielb潮dem.
Jak dla mnie EOT.

Data: 2010-05-29 10:57:58
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htqk2p$tr9$1news.onet.pl...
[...]

Widz, 縠 nawet nie spr骲owa砮 por體na tych prawdziwych 20-40 cm "koleiny" do wysoko禼i przodu Twojego samochodu...

Wpadaj眂 w g酬bsz kolein zaczynasz si 秎izga podwoziem na ob砮j kraw阣zi tej koleiny wzd硊, a nie w poprzek tej kraw阣zi.

Aha, czyli my秎isz, 縠 tarcie podwoziem samochodu o asfalt, praktycznie bez dotykania go ko砤mi (przy koleinach 20-40 cm nie by硂by to mo縧iwe) spowodowa硂by tylko uszkodzenie os硂ny silnika i "o ma硂 co urwanie t硊mika"? ;)
Ciekawe. Ciekawe te jakim cudem przejecha砨y przez t kolein nie dotykaj眂 jej zderzakiem i przednim pasem (ale do tego trzeba w砤秐ie zrobi eksperyment z ceg潮).

[...]

Czyli zaledwie delikatnie "musn背e" czubek koleiny.

[...]

Powinno Ci go conajmniej mocno pokiereszowa. W pewnym momencie bowiem samoch骴 musia砨y si na tym pasie oprze. A to nie jest element tak mocny, 縠by wytrzyma pr骲 "podniesienia" samochodu w g髍 za doln cz甓 wzmocnienia.

Ale we nie bajaj, ok? Zmierzy砮 je? Nie. Wi阠 Twoja teoria o g酬boko禼i jest wyssana z palca.

Po pierwsze to nie jest teoria tylko fakt, kt髍y tu opisa砮m. Racz zwr骳i na to uwag.

Jaki fakt? Poka zdj阠ie z przy硂縪nym metrem do tej koleiny - to b阣zie fakt. Na razie to s Twoje historyjki.

[...]

Dlatego Ci t硊macz, 縠 by mo縠 masz co z okiem nie tak. Wi阠 skoro ocenia砮 "na oko" to nie trzymaj si jak rzep psiego ogona tych warto禼i 20-40 cm, bo s one NIEREALNE, bior眂 pod uwag rozmiar uszkodze Twojego samochodu i fakt, 縠 taka koleina rzekomo istnia砤 na krajowej, cz阺to przeje縟縜nej, drodze! Tam na poboczu by硂by PEO mocno uszkodzonych samochod體.

I nie m體i tu o g酬boko禼i li tylko samej koleiny, lecz o r罂nicy poziom體 pomi阣zy wybrzuszeniem, kt髍e powsta硂 obok wzd硊 koleiny (taki jakgdyby wa asfaltu)

A to wybrzuszenie to by硂 z kt髍ej strony? Po zewn阾rznej stronie pasa jezdni, czy od 秗odka?

[...]

Przes砤nia砤 do po硂wy KO Tira czy opon? Opona TIR-a ma 秗ednio na 20-22 cm wysoki profil...

[...]

No prosz Pana, to jak kto usi硊je od Pana jakie sensowne rzeczy wyci眊n辨, to od razu jest idiot? Widzia砮 gdzie w moich listach elementy ubli縜nia Ci?

Jurand.

Data: 2010-05-29 11:30:21
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htqkpc$vhe$1news.onet.pl...

Widz, 縠 nawet nie spr骲owa砮 por體na tych prawdziwych 20-40 cm "koleiny" do wysoko禼i przodu Twojego samochodu...

Co ma piernik do wiatraka ?

[...]

A niby dlaczego mia砮rm dotkn辨 zderzakiem skoro znajdowa si on wy縠j ni os硂na silnika. Poza tym dolna cz甓 tego zderzaka w tym acie jest do舵 elastyczna. By mo縠, ze i ta cz甓 dotkn瓿a wybrzuszenia, ale ju wcz甓niej zderzak by do舵 mocno podrapany od spodu, bo cz阺to zahacza砮m o kraw昕niki na parkingu.

Czyli zaledwie delikatnie "musn背e" czubek koleiny.

Ciekawe czy Ty by to nazwa zaledwie mu秐i阠iem, gdyby Ci tak pokiereszowa硂 auto i wyrzuci硂 z koleiny wprost pod p阣z眂y samoch骴 na lewym pasie.

Powinno Ci go conajmniej mocno pokiereszowa. W pewnym momencie bowiem samoch骴 musia砨y si na tym pasie oprze. A to nie jest element tak mocny, 縠by wytrzyma pr骲 "podniesienia" samochodu w g髍 za doln cz甓 wzmocnienia.

Jak doln cz甓 wzmocnienia ?
Auto ca砮 wpad硂 swoim bokiem w g酬bok kolein i 秎izgiem przejecha硂 podwoziem po kraw阣zi koleiny.
Widz, 縠 naprawd z wyobra糿i to u Ciebie co nie tak.

Jaki fakt? Poka zdj阠ie z przy硂縪nym metrem do tej koleiny - to b阣zie fakt. Na razie to s Twoje historyjki.

OK jak mi zapewnisz przeniesienie si w czasie, bo to by硂 ok./ponad 10 lat temu. Niestety wtedy jeszcze nie mia砮m telefonu kom髍kowego z aparatem fotograficznym, ani tak縠 jeszcze wtedy nie wozi砮m z sob cyfrowego aparatu fotograficznego, bo mnie nie by硂 na taki sta. Nie wodzi砮m te analogowego aparatu fotograficznego, bo by zbyt cenny, zeby go wozi w samochodzie.

Dlatego Ci t硊macz, 縠 by mo縠 masz co z okiem nie tak.

Kur....
Dlaczego przypisujesz komu choroby je縠li co nie jest w stanie Ci si zmie禼i w g硂wie ?

[...]

Akurat tam ma硂 kt髍e auto osobowe czy nawet dostawcze jedzie prawym pasem, bo to jest teren zabudowany z du勘 ilo禼i skrzy縪wa i przej舵 dla pieszych. Od zawsze na tym odcinku prawym je縟勘 tylko TIR-y, bo zajmuje im du縪 czasu rozpi阣zenie, a osob體ki prawie wszystkie je縟勘 lewym pasem i ma硂 kt髍y kierowca osob體ki zje縟縜 na prawy pas.  Ruch w tym miejscu jest bardzo du縴 i zazwyczaj jedzie tamt阣y TIR za TIR-em, ale akurat wtedy by硂 kawa砮k sporej luki to zjecha砮m pajacowi, kt髍y p阣zi bardzo szybko za mn lewym pasem.

[...]

Od lewej strony, lewej koleiny by硂 najwi阫sze wybrzuszenie. Od 秗odka te by硂 wybrzuszenie, ale du縪 mniejsze. Prawa koleina by砤 znacznie p硑tsza.

[...]

Nie umiesz czyta ? Czy te masz problemy ze zrozumienmiem tego co napisa砮m ?
Wyra糿ie napisa砮m KO. KO TIR-a by硂 przys硂ni阾e prawie do po硂wy w koleinie.

No prosz Pana, to jak kto usi硊je od Pana jakie sensowne rzeczy wyci眊n辨, to od razu jest idiot? Widzia砮 gdzie w moich listach elementy ubli縜nia Ci?

A zwracanie si do kogo "ch硂pcze" uwa縜sz za przejaw kultury czy te chamstwo ?
We pod uwag, 縠 ch硂pcem przesta砮m by prawie 30 lat temu, gdy ch硂pcem nazywa si niedojrza砮 wiekowo osobniki p砪i m阺kiej, rasy ludzkiej. Pisanie o "秏ietnikowej tre禼i" czy te "k砤mstwach" tak縠 nie nalezy do zwrot體 kulturalnych.
Poza tym, czy wcze秐iej zauwa縴砮, 縠bym si do Ciebie odnosi w tak lekcewa勘cy i chamski spos骲, zanim Ty to zrobi砮 w stosunku do mnie ? Kolego, chcesz by szanowany i taktowany w spos骲 nalezyty najpier samemu tak traktuj ludzi.

Data: 2010-05-29 11:52:04
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htqmrg$4r1$1news.onet.pl...

[...]

Poziom merytoryki w dyskusji z Tob zaczyna mnie m阠zy.

[...]

Dlatego mia砮 dotkn辨 zderzakiem, lub spodem przedniego wzmocnienia, 縠 samoch骴 ZACZYNA si zderzakiem, a potem dopiero jest silnik. Naje縟縜j眂 na tak kolein "od przodu" rozpieprzy砨y dolne wzmocnienie pod przednim zderzakiem, oraz, co bardzo prawdopodobne, urwa砨y element przedniego zderzaka.

Czyli zaledwie delikatnie "musn背e" czubek koleiny.

Ciekawe czy Ty by to nazwa zaledwie mu秐i阠iem, gdyby Ci tak pokiereszowa硂 auto i wyrzuci硂 z koleiny wprost pod p阣z眂y samoch骴 na lewym pasie.

Jakby wjecha w koleiny o g酬boko禼i NAPRAWD 20 cm (a nie wyimaginowane 20 cm), to by wiedzia, co to s powa縩e uszkodzenia podwozia.

[...]

Ale to jest Tw骿 przypadek. Ka縟a inna osob體ka, jad眂a tamt阣y normalnie, rozpieprzy砤by najpierw prz骴 auta, a potem p蟪 spodu. I na poboczu mia砨y "piknik" kierowc體, kt髍zy sobie pourywali co mniej trwa砮 elementy samochodu.

Auto ca砮 wpad硂 swoim bokiem w g酬bok kolein i 秎izgiem przejecha硂 podwoziem po kraw阣zi koleiny.

Aha i tak sobie lec眂 秎izgiem lekko bokiem nie urwa硂 ca砮go uk砤du wydechowego. Z czego Ty masz ten uk砤d?

Widz, 縠 naprawd z wyobra糿i to u Ciebie co nie tak.

U Ciebie na pewno nie tak z pomiarami "na oko".

[...]

No to nie koloryzuj jak w阣karz... Taaaaaaaaka koleina by砤.

Dlatego Ci t硊macz, 縠 by mo縠 masz co z okiem nie tak.

Kur....
Dlaczego przypisujesz komu choroby je縠li co nie jest w stanie Ci si zmie禼i w g硂wie ?

Po pierwsze, klni阠ie w dyskusji na mnie nie wp硑wa w 縜den spos骲. Po drugie si nie podniecaj niezdrowo rozmawiaj眂 z kim, bo To ci zaburza zdolno舵 logicznego my秎enia. Po trzecie - nieumiej阾no舵 oceny d硊go禼i "na oko" nie jest chorob.

[...]

Akurat nie wierz, 縠 縜dna osob體ka tamt阣y nie je糳zi.

[...]

Aha, czyli chcesz mi powiedziec, 縠 praktycznie na 秗odku drogi (lewa koleina na prawym pasie) by "r體" o g酬boko禼i 20-40 cm, wg Twoich "pomiar體 na oko" i nie dosz硂 tam do kataklizmu drogowego? ;) Nooo stary - ja mo縠 mam co nie tak z wyobra糿i, ale Ty p硑niesz ju mocno ;)

[...]

Wuuuuahahhaahhahaah stary no to to jest bajka na poziomie Czerwonego Kapturka ;)

[...]

Po pierwsze - nie ch硂pcze, tylko ch硂paku. Ch硂paku/dziewczyno. Nie ma w tych wyra縠niach nic chamskiego. Hej dziewczynoooo, aaaaa, bia砮go misiaaa aaaaaa ;) Masz przyk砤d.

[...]

No to rozw骿 emocjonalny gdzie Ci chyba zacz背 kule w mi阣zyczasie, bo strasznie bluzgasz. Co drugi post si sypi panie lekkich obyczaj體.

[...]

Skoro kto w co drugim li禼ie pisze "czy tak k.... trudno", to oceniam jego wiek na c.a. 18 lat. ;) Wiesz - hormony robi swoje.

Jurand.

Data: 2010-05-29 13:05:58
Autor: Artur Ma秎眊
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
W dniu 2010-05-29 11:52, Jurand pisze:
(...)
Poziom merytoryki w dyskusji z Tob zaczyna mnie m阠zy.

:)

(...)

[...]

Czytam tak te rewelacje im Plumpiego i si zastanawiam, czy on
kiedykolwiek widzia koleiny, a ju w og髄e, czy samochodem po tym
przeje縟縜. Ja ma硂 nie urwa砮m wydechu chyba 2 lata temu wracaj眂
z urlopu - takie ma砮 miasto Cz阺tochowa, zjazd z 3 pasmowej (JP II)
na gierk體k (kier. W-wa). Koleiny by硑 mo縠 5 cm., no niech nawet
b阣zie do 10 cm. Ogl阣ziny na pierwszym mo縧iwym zje糳zie (Orlen)
wykaza硑, 縠 jak nie spotkam kolejnych, to do DC doci眊n. I tak
mia砮m sporo szcz甓cia, ze jecha砮m wolno do 秝iate i mnie nie
dobi硂, a ten tu o 30 cm.

--
Jutro to dzi - tyle 縠 jutro.

Data: 2010-05-29 22:24:43
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htqnue$7dc$1news.onet.pl...

Poziom merytoryki w dyskusji z Tob zaczyna mnie m阠zy.

To nie czytaj i nie odpowiadaj. Przecie nikt CI nie zmusza do tego.

[...]

We pod uwag, ze nie wszyscy tak jak Ty smigaj obni縪nymi dresowozami.

Dalej ju nawet nie czytam, bo zaczynaj sie z Twojej strony upierdliwo禼i bez merytoryki.
Wybacz, ale tym razem to juz EOT.

Data: 2010-05-29 23:12:21
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:htrt6f$4ra$1news.onet.pl...
[...]

Och przepraszam, 縠 秏ia砮m podwa縴 teorie naszego grupowego specjalisty od prawd wszelakich.

Jurand.

Data: 2010-05-30 10:36:57
Autor: J.F.
On Sat, 29 May 2010 22:24:43 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Wez 30cm linijke, przespaceruj sie po parkingu i napisz co ci wyszlo
merytorycznie.

Jedyny zarzut ktory moglbys uczynic brzmi "wszyscy jak Ty jedza tam po
dresiarski lewym pasem i nie zjezdzaja na prawy".

J.

Data: 2010-05-30 11:27:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Hello J,

Sunday, May 30, 2010, 10:36:57 AM, you wrote:

[...]

[...]

Wymagasz merytorycznego podej禼ia od trolla, kt髍y twierdzi, 縠
koleiny by硑 do po硂wy k蟪 TIR體? To nie jest 30 cm. 30cm to jest
po硂wa 秗ednicy ko砤 samochodu osobowego. Niewielkiego samochodu
osobowego.

[...]

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 12:38:54
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:114578529.20100530112723pik-net.pl...

[...]

Widzisz natreszcie zaczynasz m眃rze pisa.
ednica niewielkiego ko砤 samochodu osobowego o rozmiarze 14" to jest jakie 56-58cm
Po硂wa ko砤 TIR-a o rozmiarze 22" to jest ponad 90cm.
Pisa砮m, ze ko硂 TIR-a patrz眂 z lewej strony z boku, przys硂ni阾e by硂 prawie do po硂wy jego 秗ednicy lub jak kto woli wysoko禼i.
Zatem jaka mog砤 by r罂nica poziom體 pomi阣zy utworzonym wybrzuszeniem (fa砫em), a dnem koleiny ?
Chyba ka縟y umie liczy ?

Wygl眃a硂 to tak:

-- -- O___o-- -- -- -

-- --   p砤szczyznba jezdni
O   du縠 wybrzuszenie (fa砫) przy koleinie
o   ma砮 wybrzuszenie (fa砫)
___   dno koleiny

Poza tym prosz Ci i wszystkich innych - nie zni縜jcie si do poziomu Adama P砤szczycy bo to nie przynosi nic dobrego grupie dyskusyjnej, ani te nie przynosi Wam chwa硑.

Data: 2010-05-30 17:47:04
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:httf84$r13$1news.onet.pl...

I to wszystko pami阾asz sprzed 10 lat ;)

Jurand.

Data: 2010-05-30 19:36:13
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htu14m$bah$1news.onet.pl...

I to wszystko pami阾asz sprzed 10 lat ;)

Tzn. co ?
痚 tam by砤 taka koleina ?
Tak, pamietam, bo sytuacje, po kt髍ych si nabiera respektu do samochodu i drogi na d硊go pozostaj w pami阠i.

Data: 2010-05-29 22:56:30
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sat, 29 May 2010 11:52:04 +0200, Jurand napisa(a):

Co ma piernik do wiatraka ?

Poziom merytoryki w dyskusji z Tob zaczyna mnie m阠zy.

Jurand, wyobra sobie klienta, kt髍y jest tak upierdliwy jak ja do pot阦i
10. Masz? No to w砤秐ie masz Jacusia Plumpiego :D
I poza tym nie dyskutuj z J.O. Jacusiem, chamie, prostaku i buraku ;)

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688

Data: 2010-05-30 10:16:29
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Adam P砤szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo禼i news:c1.01.3LNxGT$Iccmike.oldfield.org.pl...

Poziom merytoryki w dyskusji z Tob zaczyna mnie m阠zy.

Jurand, wyobra sobie klienta, kt髍y jest tak upierdliwy jak ja do pot阦i
10. Masz? No to w砤秐ie masz Jacusia Plumpiego :D

Nie wpier....aj si tam, gdzie cie nie prosz 砤jzo, bo zn體 dostaniesz wpier..... i b阣ziesz kwicza.

I poza tym nie dyskutuj z J.O. Jacusiem, chamie, prostaku i buraku ;)

Tutaj pokazujesz sw骿 stosunek do wszystkich ludzi na grupie. Ty inaczej jak "chamie, prostaku i buraku" nie potrafisz si odnosi do ludzi.
Poza tym gdybym by upierdliwy cho w 1/10 tak jak ty to dawno ju by by bez pracy i do tego siedzia w pierdlu.
Tak wi阠 proponuj ci odpier...ol si ode mnie i nie mieszaj w nasz konflikt innych os骲, bo w odr蠹nieniu od ciebie ja nie walcz z osob Juranda i mam w stosunku do niego szacunek tylko si sprzeciwiam temu co on pisze. Ty natomiast ubli縜sz zar體no mojej osobie jak i jemu.

Data: 2010-05-30 13:53:19
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sun, 30 May 2010 10:16:29 +0200, Plumpi napisa(a):

Jurand, wyobra sobie klienta, kt髍y jest tak upierdliwy jak ja do pot阦i
10. Masz? No to w砤秐ie masz Jacusia Plumpiego :D

Nie wpier....aj si tam, gdzie cie nie prosz 砤jzo, bo zn體 dostaniesz wpier..... i b阣ziesz kwicza.

Jacusiu, a mo縠 Ty dostaniesz wezawnie do prokuratora za geo縝e, jak
w砤秐ie stworzy砮?

I poza tym nie dyskutuj z J.O. Jacusiem, chamie, prostaku i buraku ;)

Tutaj pokazujesz sw骿 stosunek do wszystkich ludzi na grupie. Ty inaczej jak "chamie, prostaku i buraku" nie potrafisz si odnosi do ludzi.

Tak, Jacusiu, tak, tak. MO縠 jto mu wyt硊maczy, bo moi si nie chce ;)

Data: 2010-05-30 14:24:16
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Adam P砤szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo禼i news:c1.01.3LPK9G$Idkmike.oldfield.org.pl...

Nie wpier....aj si tam, gdzie cie nie prosz 砤jzo, bo zn體 dostaniesz
wpier..... i b阣ziesz kwicza.

Jacusiu, a mo縠 Ty dostaniesz wezawnie do prokuratora za geo縝e, jak
w砤秐ie stworzy砮?

Ile lat jeszcze b阣ziesz mnie straszy, grozi, znies砤wia i zniewa縜 publicznie ?

MO縠 jto mu wyt硊maczy, bo moi si nie chce ;)

Jak zwykle z reszt. Du縪 szczekasz, ale z眀ki ju straci砮 na ujadaniu i poza szczekaniem nic nie jeste w stanie zrobi, bo nawet prokuratura 秏ieje si z ciebie i z twoich durnych donos體 :D

Data: 2010-05-30 16:04:11
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sun, 30 May 2010 14:24:16 +0200, Plumpi napisa(a):

Jacusiu, a mo縠 Ty dostaniesz wezawnie do prokuratora za geo縝e, jak
w砤秐ie stworzy砮?

Ile lat jeszcze b阣ziesz mnie straszy, grozi, znies砤wia i zniewa縜 publicznie ?

Jacusiu, tyle samo lat ile Ty bi砮 swoj 縪n.
[...]

Jacusiu, wybacz, do秝iadczenie minie uczy, 縠 jeste tak g硊pi, i aluzji,
ironii i inych tego typu rzeczy nie potrafisz ani rozpozna, ani poj辨. Id wype硁ij swym cia砮m kolein o g酬boko禼i 30cm - mo縠 znajdziesz tam
sond lambda od Punto?

Data: 2010-05-30 19:28:38
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Adam P砤szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo禼i news:c1.01.3LPN4G$Idwmike.oldfield.org.pl...

Jacusiu, tyle samo lat ile Ty bi砮 swoj 縪n.

No widzisz durniu i tu mo縠sz za to mnie problemy, bo to ju s pom體ienia.

[...]

Jak zwykle co ci si popier....硂.
Widz, 縠 masz tylu znienawidzonych oponent體, 縠 ju sam nie wiesz kto jest kim i o co z nim zadzierasz.
Adasiu, id si lecz do psychiatry.

Data: 2010-05-31 01:04:21
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sun, 30 May 2010 19:28:38 +0200, Plumpi napisa(a):

Jacusiu, tyle samo lat ile Ty bi砮 swoj 縪n.

No widzisz durniu i tu mo縠sz za to mnie problemy, bo to ju s pom體ienia.

Nie Jacusiu, nie mog mie, ale dlaczego, to nie b阣 Ci t硊maczy - id do
prawnika i mu zap砤 za porad.
[...]

Mantra Jacusia #1

Widz, 縠 masz tylu znienawidzonych oponent體, 縠 ju sam nie wiesz kto jest kim i o co z nim zadzierasz.

Jacusiu, wszyscy oni s Twoimi osobowo禼iami, schizofreniku :D

Data: 2010-05-31 15:50:37
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Adam P砤szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo禼i news:c1.01.3LPc3c$IeEmike.oldfield.org.pl...

Jacusiu, wszyscy oni s Twoimi osobowo禼iami, schizofreniku :D

Posiadasz wykszta砪enie medyczne ?

Data: 2010-06-01 00:36:37
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Mon, 31 May 2010 15:50:37 +0200, Plumpi napisa(a):

Jacusiu, wszyscy oni s Twoimi osobowo禼iami, schizofreniku :D

Posiadasz wykszta砪enie medyczne ?

Jak dla Ciebie, to moge byc nawet profesorem medycyny :D

Data: 2010-06-01 12:27:00
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Adam P砤szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo禼i news:c1.01.3LQCPB$Iedmike.oldfield.org.pl...

Jacusiu, wszyscy oni s Twoimi osobowo禼iami, schizofreniku :D

Posiadasz wykszta砪enie medyczne ?

Jak dla Ciebie, to moge byc nawet profesorem medycyny :D

Jak zwykle k砤miesz. Ale czy縝y taka szuja i pardszywa gnida jak Adam P砤szczyca m骻 kiedykowliek napisa prawd ? Nigdy.
Tak wi阠 Adasiu ju wiesz kim dla mnie jeste. Jeste zwyk硑m zak砤manym kuta....m.

Data: 2010-05-30 14:49:49
Autor: Plumpi
[...]

P.S.
Najpierw si durniu dowiedz co to jest "gro糱a karalna" i kiedy dana wypowied nosi znamiona takiej gro糱y.
Uwa縜sz si za eksperta w prawie. Tak, tak "prawie", a "prawie" czyni ogromn r罂nic.
Tak wi阠 kolego przesta zn體 fantazjowa i zejd na ziemi :D

Data: 2010-05-30 16:04:34
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sun, 30 May 2010 14:49:49 +0200, Plumpi napisa(a):

[...]

Chyba jednak pozwol CI si dowiedzie. --

Data: 2010-05-29 22:59:22
Autor: Adam P砤szczyca
[...]

Jacu twierdzi, 縠 ma ponad 4 dychy i jest szanowanym instalatorem i specem
od automatyki ;)

Data: 2010-05-30 10:19:55
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Adam P砤szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo禼i news:c1.01.3LNxKn$Icdmike.oldfield.org.pl...

[...]

Ty za to uwa縜sz si za alf i omeg we wszystkich mo縧iwych specjalno禼iach i zawsze wiesz najlepiej, a jeste po prostu zwyk潮, t阷 i plugaw gnid, kt髍a wsz阣zie wlezie i psuje ludziom krew.

Data: 2010-05-30 13:53:51
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sun, 30 May 2010 10:19:55 +0200, Plumpi napisa(a):

Z ca潮 pewno禼i, Jacusiu ;D

Data: 2010-05-29 14:07:20
Autor: czak norris
W dniu 2010-05-29 10:43, Plumpi pisze:

Wiesz naprawd szkoda cokolwiek pisa na tej grupie bo zaraz banda kilku
przem眃rza硑ch idiot體 zaczyna ubli縜 i przekonywa, 縠 jest si
wielb潮dem.

Napisa砮 bzdur i brniesz. Z 30-40cm kolein ma problem wi阫szo舵 seryjnych, nie liftowanych, teren體ek. Sta sobie kiedy za Samurajem, czy nawet Patrolem (ikony off-roadu) i zobacz jak blisko ziemi znajduje si "cukierek" mostu. Gdyby wjecha z pr阣ko禼i ~70km/h w 30-40cm kolein autem osobowym, to nie ma fizycznej mo縧iwo禼i aby nie zdemolowa auta w stopniu uniemo縧iwiaj眂ym dalsz jazd.

Zamiast miota si i obrzuca b硂tem innych, skr箧 ryb, a Jurand zgasi lamp. Nikt nie twierdzi 縠 opisywane przez Ciebie zdarzenie nie mia硂 miejsce, a jedynie poddaje si w w眛pliwo舵 Twoj ocen warunk體, czego zdajesz si nie zauwa縜 w swym zacietrzewieniu...

--
pozdrawiam,
z p蟪obrotu ;-)

Data: 2010-06-03 03:06:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Hello czak,

Saturday, May 29, 2010, 2:07:20 PM, you wrote:

[...]

痑dne krzyki i p砤cze nie przekonaj go, 縠 czarne jest czarne a bia砮
- bia砮.

I nie 30-40 cm tylko p蟪 ko砤 TIRa. On sobie nawet nie zdaje sprawy,
jak takie ko硂 ma 秗ednic...

--
Best regards,

Data: 2010-06-03 14:14:58
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:7274987.20100603030651pik-net.pl...

[...]

Napisa砮m dok砤dnie jak 秗ednic k蟪 mia硂 moje auto 14" to jest ok. 56-58 cm i jak 秗ednic maj ko砤 TIR-體.
Ko硂 22" TIR-a ma ponad 90cm 秗ednicy, za 20" nieco mniej. Czy TIR, kt骵go obserwowa砮m mia ko砤 20 czy te 22" tego nie wiem, bo na pierwszy rzut oka tego nie wida.
Wybaczcie, ale mam totalnie w d..... Wasze "widzinamsi". Jestem przekonany, 縠 ta dziura mia砤 tak g酬boko舵, bo to ja w ni wjecha砮m, a nie Wy. To co Wam si wydaje nie ma dla mnie 縜dnego znaczenia, bo s to tylko i wy潮cznie Wasze wyobra縠nia lub te raczej brak wyobra糿i.
Do Juranda. Wybacz, ale 縜dne Twoje krzyki, 縜le czy p砤cz nie jest w stanie zmieni rzeczywisto禼i, bo ja wiem z czym si wtedy spotka砮m. To czy uwierzysz w moj histori to Twoja sprawa i masz do tego zupe硁e prawo, tylko kur.... nie pisz, 縠 z mojej strony s to k砤mstwa, bo nie masz do tego 縜dnych podstaw. Nie masz 縜dnych dowod體 ani z tego konkretnego mojego zdarzenia, ani te dowod體 por體nawczych. S to tylko i wy潮cznie Twoje wyobra縠nia.
Do jegomo禼ia podpisuj眂ego si czak norris.
Piszesz: "Gdyby wjecha z pr阣ko禼i ~70km/h w 30-40cm kolein autem osobowym, to nie ma fizycznej mo縧iwo禼i aby nie zdemolowa auta w stopniu uniemo縧iwiaj眂ym dalsz jazd."
W zwi眤ku z tym mam pytania:
Sk眃 masz takie przekonanie ?
Masz  jakikolwiek dow骴 na poparcie swoich tez, czy tylko tak sobie gdybasz ?
Wiele rzeczy nam si nie mie禼i w g硂wie np. 縠 mo縩a prze縴 zderzenie z z betonowym filarem przy pr阣ko禼i ponad 100km/h lub te mo縩a zgin辨 w samochodzie na prostym odcinku drogi przy pr阣ko禼i niewiele powy縠j 20km/h, a jednak historia zna takie przypadki.

Tak wi阠 jeszcze raz pytam czy macie cokolwiek na poparcie swoich twierdze czy s to tylko i wy潮cznie Wasze w砤sne wyobra縠nia ?

Proponuj jednak zako馽zy te idiotyczne przepychanki, kt髍e prowadz do nik眃.

Data: 2010-06-03 17:24:21
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:hu86c5$etf$1news.onet.pl...

[...]

No jak na razie to Ty dajesz mocny upust swojej li tylko wyobra糿i, bo z rzeczywisto禼i to nic wsp髄nego mie nie mo縠.

Do Juranda. Wybacz, ale 縜dne Twoje krzyki, 縜le czy p砤cz nie jest w stanie zmieni rzeczywisto禼i, bo ja wiem z czym si wtedy spotka砮m.

A ja kiedy spotka砮m UFO. Normalnie jad sobie jedynk - patrz, co na poboczu stoi. Wielkie, plaskate i o秝ietlone. Zatrzymuj si, a tu normalne UFO. Podchodz trzy zielone ludziki i jeden pyta, kt髍阣y na Warszaw. To im pokaza砮m i polecieli.

To czy uwierzysz w moj histori to Twoja sprawa i masz do tego zupe硁e prawo, tylko kur.... nie pisz, 縠 z mojej strony s to k砤mstwa, bo nie masz do tego 縜dnych podstaw.

Jak sobie przeklniesz, to si czujesz bardziej m阺ki?

Nie masz 縜dnych dowod體 ani z tego konkretnego mojego zdarzenia, ani te dowod體 por體nawczych. S to tylko i wy潮cznie Twoje wyobra縠nia.

Akurat dowody por體nawcze mam. Przy du縪 p硑tszych koleinach niejeden urwa sobie wydech i roztrzaska misk olejow. Tak wi阠 wybacz - w 35 cm kolein na krajowej, cz阺to ucz阺zczanej drodze, nie uwierz, je秎i nie zobacz chocia縝y zdj阠ia. Jak na razie to Ty usi硊jesz nagi辨 rzeczywisto舵 udowadnianiem, 縠 auto o prze秝icie c.a. 10 cm przeje縟縜 przez 35 cm r體, zaledwie zagniataj眂 t硊mik i urywaj眂 plastikowy chlapacz.

[...]

Wystarczy si odrobin zastanowi, co si stanie, je秎i 1.5 tonowa masa prze秎izgnie si po wybrzuszeniu asfaltu. Ju widz, jak taka masa "podnosi si" na misce olejowej albo na uk砤dzie wydechowym.

Masz  jakikolwiek dow骴 na poparcie swoich tez, czy tylko tak sobie gdybasz ?

Jak na razie to Ty opowiadasz tu historie, przy kt髍ych Ba秐ie Andersena brzmi jak zupe硁ie normalne opowie禼i z 縴cia wzi阾e.

[...]

Oczywi禼ie, twoja historia jednak ma jeden s砤by punkt - je秎i Ty na t kolein natrafi砮, to zapewne inne samochody te musia硑 w jaki spos骲 j pokona. Dlatego nie wierz w t histori, bo nie piszczesz nic o stadzie porozpieprzanych osob體ek na poboczu.

Tak wi阠 jeszcze raz pytam czy macie cokolwiek na poparcie swoich twierdze czy s to tylko i wy潮cznie Wasze w砤sne wyobra縠nia ?

Proponuj jednak zako馽zy te idiotyczne przepychanki, kt髍e prowadz do nik眃.

Zdj阠ie poka i sko馽zymy temat.

Jurand.

Data: 2010-06-03 17:40:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Hello Jurand,

Thursday, June 3, 2010, 5:24:21 PM, you wrote:

[...]

Zdj阠ie poka i sko馽zymy temat.

W czasach PhotoShopa zdj阠ie jako dow骴? Jaja sobie robisz?
Troll teraz wymy秎a TIRy na 20-calowych ko砤ch, 縠by tylko broni
idiotyzmu z po硂w ko砤.

--
Best regards,

Data: 2010-06-03 19:23:39
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:761631959.20100603174053pik-net.pl...

W czasach PhotoShopa zdj阠ie jako dow骴? Jaja sobie robisz?
Troll teraz wymy秎a TIRy na 20-calowych ko砤ch, 縠by tylko broni
idiotyzmu z po硂w ko砤.

Troll to sam jeste. Jak wida jeste kompletnym durniem, kt髍emu jakby nawet przedstawi dow骴 w postaci zdj阠ia czy nagrania video b阣zie twierdzi, ze to nieprawda.
Dlatego ko馽z z tob dyskusj, bo to nie ma sensu.

Data: 2010-06-03 19:30:30
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, June 3, 2010, 7:23:39 PM, you wrote:

[...]

Id st眃, k砤mliwa 砤jzo bez honoru!

--
Best regards,

Data: 2010-06-03 20:03:55
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:1605348060.20100603193030pik-net.pl...

Id st眃, k砤mliwa 砤jzo bez honoru!

Powalasz swoim brakiem kultury.

Data: 2010-06-03 20:57:52
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, June 3, 2010, 8:03:55 PM, you wrote:

Id st眃, k砤mliwa 砤jzo bez honoru!
Powalasz swoim brakiem kultury.

Ty masz czelno舵 pisa o kulturze, 禼ierwo?
Po czym takim:
"No to spier...laj i nie truj mi wi阠ej du..... - proste.
Jeszcze raz powtarzam. Nie masz obowiazku czyta tego co ja napisa砮m.
Ale wybacz, nie pozwol sobie, 縠by byle ku... mi ubli縜."

--
Best regards,

Data: 2010-06-03 21:40:46
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:1871759933.20100603205752pik-net.pl...

[...]

P髃i co tyo tylko Ty tu si produkujesz chamstwem i udowadniasz, ze jeste kut.... :)

Data: 2010-06-03 19:57:51
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:hu8h9h$h5j$1news.onet.pl...

No jak na razie to Ty dajesz mocny upust swojej li tylko wyobra糿i, bo z rzeczywisto禼i to nic wsp髄nego mie nie mo縠.

To nie m骿 problem, 縠 Twoje wyobra縠nia s odmienne od moich.

[...]

No i ?
Niebardzo rozumiem co chcia砮 przez to powiedzie czy te osi眊n辨 ?
My秎isz, 縠 odpisz, 縠 to nie jest prawd ?
Mylisz si. Odpisz, 縠 ja w to nie wierz, ale nie twierdz, 縠 k砤miesz.

Jak sobie przeklniesz, to si czujesz bardziej m阺ki?

A Ty jak kogo o秏ieszasz to czujesz, 縠 Ci si wyd硊縜 ?

[...]

Powtarzam Ci jeszcze raz. Nie musisz wierzy, ale te nie powiniene z tego powodu uwa縜 kogo za k潮mc i go deklasowa.

[...]

Wybacz, ale Ty naprawd chyba masz jakie problemy.
Napisa砮m wcze秐iej, 縠 nie mam zdj赕, bo to by硂 ok. 10 lat temu, kiedy jeszcze nie mia砮m telefonu z aparatem fotograficznym, nie mia砮m tak縠 縜dnego innego aparatu fotograficznego przy sobie. Nie wpad砮m tak縠 na pomys, 縠by zabra aparat fotograficzny i robi tam zdj阠ia.
Cho z drugiej stront nawet i tak jak bym pokaza zdj阠ia tej koleiny to i tak durnie pisaliby, 縠 to efekt photoshopa.
Pisanie o "stadzie porozpieprzanych osob體ek" tak縠 jest idiotycznym pomys砮m, poniewa niewiadomo jak d硊go by砤 ta dziura w tym miejscu. Mo縠 powsta砤 kilka czy kilkana禼ie minut temu na skutek zapadni阠ia si ziemii czy te warstwy kamieni pod asfaltem. Tego nie wiem i teraz ju si nie dowiem. Czy inne samochody tam si rozbi硑 tak縠 nie wiem. Przecie jak kto si rozbije to chyba normaln rzecz jest sprowadzi jak najszybciej samoch骴 do domu czy gara縰. Poza tym dlaczego zak砤dasz, 縠 ka縟y kierowca musia砨y wjecha w t kolein ? Przecie zawsze ka縟y si broni przed takimi koleinami staraj眂 si prowadzi auto w taki spos骲, 縠by nie jecha dnem kolein.
Tak縠 i ja si broni砮m pr骲uj眂 uciec z koleiny.
Z ca潮 pewno禼i tego samego dnia tam jeszcze podjecha砮m, 縠by zobaczy t kolein, a po dw骳h dniach kiedy tamt阣y jecha砮m ten pas ruchu by zamkni阾y dla ruchu po czym odcinek ten by remontowany przynajmniej ze 2 czy 3 tygodnie. Kiedy dok潮dnie zosta zamkni阾y tak縠 nie wiem. Mog硂 to si sta jeszcze tego samego dnia, kiedy ja tam wjecha砮m.

Data: 2010-06-03 20:12:22
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:hu8qf2$e87$1news.onet.pl...
[...]

Moje bazuj na do秝iadczeniach w砤snych oraz prostych zasadach fizyki i mechaniki.

[...]

Chcia砮m Ci unaoczni, jak wiarygodne s Twoje historie. Niestety, chyba nikt w nie nie wierzy.

Jak sobie przeklniesz, to si czujesz bardziej m阺ki?

A Ty jak kogo o秏ieszasz to czujesz, 縠 Ci si wyd硊縜 ?

A czy gdzie Ci o秏ieszam? Ja tylko podwa縜m podane przez Ciebie dane - staram si we w miar wiarygodny spos骲.

[...]

Wiesz co - ja wierz w to, 縠 tam by砤 koleina. Mog砤 by nawet "na oko" ogromna. Mo縠 te jakim cudem uda硂 Ci si tak po niej przejecha, 縠 najwi阫sze wg酬bienie omin背e. Ot korzystny zbieg okoliczno禼i. Ale robi z tego od razu niepodwa縜ln teori?

[...]

Na pewno nie mam problem體 z prost matematyk.

[...]

Piszesz o dziurze na ucz阺zczanej drodze. Praktycznie na 秗odku tej drogi. Nie ma takiej mo縧iwo禼i, 縠by wszyscy kierowcy dzielnie j omin阬i - dla por體nania je秎i w Krakowie na g硂wnej drodze wywali jak倍 dziur, kt髍a powoduje uszkodzenie ko砤, to zaraz masz na poboczu stado ko硃ak體 i przynajmniej z 2 samochody, kt髍ych kierowcy ogl眃aj bezkres uszkodze. I nie m體i tutaj o dziurach o g酬boko禼i 30 cm... Wystarczy 10.

[...]

Normaln rzecz w tej sytuacji by硂by urwanie wydechu i rozwalenie miski olejowej + fragment przedniego pasa. Dobrze, je秎i sko馽zy硂by si tylko na tym. I wtedy nie ma mowy o "szybkim sprowadzaniu auta do domu".

Poza tym dlaczego zak砤dasz, 縠 ka縟y kierowca musia砨y wjecha w t kolein ? Przecie zawsze ka縟y si broni przed takimi koleinami staraj眂 si prowadzi auto w taki spos骲, 縠by nie jecha dnem kolein.

Nie, ka縟y nie wjedzie. Ale skoro ta koleina jest na 秗odku drogi - to cz甓 kierowc體 zapewne tak.

Tak縠 i ja si broni砮m pr骲uj眂 uciec z koleiny.

Nie da si uciec osob體k z koleiny o g酬boko禼i 30 cm! Fizycznie nie skr阠isz samochodu, b阣ziesz bezw砤dnie sun背, pod硂g samochodu oparty o asfalt. Uk砤d kierowniczy wtedy nie dzia砤.

Jurand.

Data: 2010-06-03 21:37:20
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:hu8r3i$ggu$1news.onet.pl...

Moje bazuj na do秝iadczeniach w砤snych oraz prostych zasadach fizyki i mechaniki.

A mnie to niby babcia opowiedzia砤, bo zas硑sza砤 od dziadka, kt髍emu opowiada w骿ek, kt髍y us硑sza od znajomego, kt髍emu opowiedzia t histori ojciec, 縠 w jego rodzinie prapraprapraprapraprapradziadek podczas golenia u cyrulika zas硑sza od innego klient histori, 縠 kiedy jecha do Krakowa to zaliczy taka kolein samochodem w 1678 roku ?

Chcia砮m Ci unaoczni, jak wiarygodne s Twoje historie. Niestety, chyba nikt w nie nie wierzy.

Nic mi nie nauoczni砮 bo Tw骿 dow骴 i por體nanie to mo縩a o kant d....

A czy gdzie Ci o秏ieszam? Ja tylko podwa縜m podane przez Ciebie dane - staram si we w miar wiarygodny spos骲.

Piszesz, 縠 k砤mi nie maj眂 na to 縜dnych dowod體, a ju pisanie o Twojej wiarygodno禼i jest "przegi阠iem pa硑".

Wiesz co - ja wierz w to, 縠 tam by砤 koleina. Mog砤 by nawet "na oko" ogromna. Mo縠 te jakim cudem uda硂 Ci si tak po niej przejecha, 縠 najwi阫sze wg酬bienie omin背e. Ot korzystny zbieg okoliczno禼i.

To dlaczego temu zaprzeczasz ?

Ale robi z tego od razu niepodwa縜ln teori?

Ale to w砤秐ie Ty robisz tu jakie niepodwa縜lne teorie twierdz眂, ze to co ja widzia砮m i czego dozna砮m jest nieprawd, bo przeczy Twojemu rozs眃kowi oraz prawom fizyki. To nie ja twierdz, 縠 by硂 inaczej nie maja na potwierdzenie swoich tez 縜dnych dowod體.
Chyba troch si zagalopowa砮 ?

[...]

Powtarzam koleiny raz, ze jest to teren zabudowany, gdzie co kawa砮k s skrzy縪wania tak縠 ze 秝iat砤mi, przej禼ia dla pieszych. Z tego powodu ma硂 kto samochodem osobowym czy motocyklem si porusza prawym pasem ruchu, bo je縟勘 tym pasem ci昕ar體ki prawie jedna za drug. Ta koelina, a w niej ogromne zag酬bienie powsta硂 przed skrzy縪waniem ze 秝iat砤mi tak jakby na skutek hamowania czy te ruszania ci昕ar體ek z tego miejsca. Ca砤 ta g砮bsza koleina mia砤 d硊go舵 ok. 2-3 m. Oczywi禼ie koleiny by硑 w tym obszarze na duzo wi阫szym odcinku, ale to wielkie zag酬bienie powsta硂 na takim odcinku 2-3m tu przed 秝iat砤mi.

Normaln rzecz w tej sytuacji by硂by urwanie wydechu i rozwalenie miski olejowej + fragment przedniego pasa. Dobrze, je秎i sko馽zy硂by si tylko na tym. I wtedy nie ma mowy o "szybkim sprowadzaniu auta do domu".

Zak砤dasz, 縠 powinno. Ja nie zak砤dam, bo ja wiem, 縠 wtedy o ma硂 nie urwa砮m t硊mika i wydechu. Jednak uda硂 mi si dojecha wprost do warsztatu mechanicznego, gdzie wymienili mi rozwalony t硊mik i po砤tano os硂n silnika.

Nie, ka縟y nie wjedzie. Ale skoro ta koleina jest na 秗odku drogi - to cz甓 kierowc體 zapewne tak.

Ja prawdopodobnie takze bym j min背, gdyby nie fakt, 縠 jad眂 prawym pasem patrzy砮m w lewe lusterko, bo cha砮m tylko przepu禼i p阣z眂ego za mn przyg硊pa i ponownie wr骳i na lewy pas. Kiedy zje縟縜砮m na prawy pas to koleiny, kt髍e tam by硑 nie zapowiada硑 wi阫szych problem體.

[...]

Z pami阠i co nie tak ?
Przecie pisa砮m wcze秐iej, 縠 mnie wyrzuci硂 z tej koleiny. Poczu砮m jak przytar砮m podwoziem. Po czym mnie szarp硂 w lewo i lewymi ko砤mi najecha砮m na bok koleiny ju prawdopodobnie w miejscu, gdzie jej g酬boko禼 by砤 du縪 mniejsza. Samoch骴 podrzuci硂 i nagle znalaz砮m si w po硂wie na lewym pasie ruchu tu przed nadje縵aj眂ym i hamuj眂ym samochodem. Uda硂 mi si opanow眂 kierownic i powr骳i na prawy pas ruchu unikaj眂 uderzenia z ty硊 na lewym pasie. Dalej jecha砮m maj眂 lew kolein pomiedzy ko砤mi. Zwolni砮m i zatrzyma砮m si jakie 200-300m dalej 縠by oceni szkody. S硑sza砮m, z silnik zacz背 inaczej i g硂秐iej pracowa. Pomy禷砮m, 縠 urwa si wydech, ale by jednak na miejscu. Odpali砮m auto i wolno ok. 30-40km/h dojecha砮m do warsztatu. Po wymianie t硊mika i naprawie os硂ny, jakie 2-3 godziny p蠹niej  podjecha砮m zobaczy jak to wygl眃a.

Data: 2010-06-03 20:45:20
Autor: Plumpi
[...]

Poza tym nie r骲 takich por體na, bo o ile w moim przypadku istnieje prawdopodobie駍two powstania takiej koleiny, o tyle Twoja historia jest nieprwdopodobna.

A tu masz co na rozwini阠ie umys硊 i wyobra糿i:

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7145972,Gdynia__zapadla_sie_jezdnia__Dziura_ma_ponad_metr.html
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,7871139,Zapadla_sie_jezdnia__autobusy_przeciskaly_sie_objazdem.html
http://www.kurierlubelski.pl/stronaglowna/237226,radzy-podlaski-tir-zapad-si-w-asfalcie,id,t.html
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090514/POWIAT0206/332809984
http://www.mmpoznan.pl/10032/2010/3/4/dziura-w-jezdni-straszy-na-ul-jackowskiego?districtChanged=true
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,6944215,Warszawa__zapadla_sie_jezdnia_na_ul__Grenadierow.html
http://bdyoutube.com/video/m4psydLMG3k/Ale-DZIURA-co-sparali縪wa砤-po硊dnie-Warszawy.html
http://wiadomosci.ox.pl/wiadomosc,12882,zapadnieta-wislanka.html
http://www.mmwarszawa.pl/7539/2010/2/23/zapadla-sie-modlinska-w-kierunku-legionowa?districtChanged=true

Tu zapewne tak縠 wszyscy fantazjuja, a zdj阠ia s efektem wyt昕onej pracy Photoshopa :)

Data: 2010-06-03 21:42:01
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:hu8t83$ol3$1news.onet.pl...
[...]

Jest pewna r罂nica pomi阣zy oczywistym faktem zapadni阠ia si gdzie w Polsce jezdni, a pokonaniem takiej "wyrwy" samochodem osobowym bez strat w sprz阠ie.

Jurand.

Data: 2010-06-03 21:48:00
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:hu90av$499$1news.onet.pl...

Jest pewna r罂nica pomi阣zy oczywistym faktem zapadni阠ia si gdzie w Polsce jezdni, a pokonaniem takiej "wyrwy" samochodem osobowym bez strat w sprz阠ie.

Wska mi miejsce, w kt髍ym napisa砮m, 縠 nie ponios砮m strat.
Przeciez wyra糿ie napisa砮m, 縠 musia砮m wymieni wydech i naprawi os硂n silnika.
Tak wi阠 prosz nie zmy秎aj.

Data: 2010-05-29 22:50:37
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sat, 29 May 2010 10:16:23 +0200, Jurand napisa(a):

[...]

K砤miesz - widzia砮 taki samoch骴 :D

Data: 2010-05-29 11:55:39
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, May 29, 2010, 12:04:45 AM, you wrote:

[...]

Bo ordynarnie k砤miesz! Zmy秎asz koleiny do po硂wy ko砤 TIRa nawet nie
zadaj眂 sobie trudu sprawdzeniem, jak 秗ednic takie ko硂 ma.

[...]

dlaczego tam powsta砤 taka koleina, czy si co zapad硂, tego nie wiem.  Ale
wiem jak to wygl眃a硂 i to ja tam rozwali砮m t硊mik, os硂n silnika i chlapacz.

Jasne. Ale nast阷ne dwa dni je糳zi砮.

Id st眃 i nie troluj ju, bo czyta si tego nie da.

--
Best regards,

Data: 2010-05-29 22:11:54
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:1326909067.20100529115539pik-net.pl...

Jasne. Ale nast阷ne dwa dni je糳zi砮.

A co Ci tak dziwi ?
Skoro dzia硂 si to ok. 10km od mojego miejsca zamieszkania, gdzie gierk體ka przebiega ok 200m od mojego domu, a tamt阣y je糳zi砮m na fuchy nierzadko po kilka razy dziennie, kt髍e wykonywa砮m w tamtych okolicach.
Niebardzo rozumiem Twojego pytania.
Mo縠 chodzi硂 Ci o problemy z autem ?
To przecie pisa砮m wcze秐iej, 縠 po tym incydencie pojecha砮m od razu do mechanika, kt髍y oceni szkody i w przeci眊u nieca硑ch 2 godzin wymieni t硊mik oraz posk砤da do kupy os硂n silnika 砤taj眂 j kawa砶ami blachy.

Id st眃 i nie troluj ju, bo czyta si tego nie da.

To nie czytaj i nie odpisuj - proste. Nikt Ci nie zmusza do czytania, a tym bardziej do pisania takich bzdur.

Data: 2010-05-30 00:47:31
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, May 29, 2010, 10:11:54 PM, you wrote:

[...]

Zmierzy砮 juz ko硂 TIRa? I ile ci wysz硂? A teraz jaki prze秝it ma
tw骿 samoch骴? Id trolowa gdzie indziej, bajkopisarzu.

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 13:23:04
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:286293463.20100530004731pik-net.pl...

Zmierzy砮 juz ko硂 TIRa? I ile ci wysz硂? A teraz jaki prze秝it ma
tw骿 samoch骴? Id trolowa gdzie indziej, bajkopisarzu.

Ko硂 14" takie jakie mia砮m w tym aucie to wysoko舵/秗ednica ok. 56-58cm
Wysoko舵 ko砤 TIR-a o rozmiarze 22" to jest ponad 90cm.
Umiesz liczy ?
To podziel przez 2
W przypadku osob體ki wychodzi po硂wa wysoko禼i tego ko砤 ok. 28cm, za w przypadku TIR-a ok. 45cm.
Na oko wtedy oceni砮m, 縠 g酬boko舵 tej koleiny by砤 30-40cm (r罂nicey poziom體 pomi阣zy wierzcho砶iem fa砫u, a dnem koleiny). Czy bli縠j 30 czy te 40 nie wiem, bo to jest tylko m骿 wynik szacunkowy na podstawie por體nania z wielko禼i ko砤 TIR-a, a nie z dok砤dnego pomiaru, ale by硂 na tyle g酬boko, 縠 p硑t podwozia przejecha砮m po asfalcie.

Data: 2010-05-30 16:05:33
Autor: Adam P砤szczyca
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Dnia Sun, 30 May 2010 13:23:04 +0200, Plumpi napisa(a):

[...]

Jacusiu, Twoi klienci wiedz o tym, 縠 w pomiarach robisz b砮dy rz阣u
300-400%?

Data: 2010-06-03 03:12:14
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, May 30, 2010, 1:23:04 PM, you wrote:

[...]

Oj, sporo, sporo ponad.

Umiesz liczy ?

Ja - tak. W odr罂nienie od ciebie.

To podziel przez 2
W przypadku osob體ki wychodzi po硂wa wysoko禼i tego ko砤 ok. 28cm, za w przypadku TIR-a ok. 45cm.

No patrz pan! Siakie innej arytmetyki u縴wamy - bo mi wychodzi prawie
60 cm. Ty wiesz ile to jest 60 cm?

A teraz sobie policz: 385/80R22.5. A potem przepro i sp^H^H id st眃.

[...]

--
Best regards,

Data: 2010-06-03 14:37:43
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa w wiadomo禼i news:1286953462.20100603031214pik-net.pl...

Oj, sporo, sporo ponad.

Moze i sporo. Takie informacje znalaz砮m w necie.
W rzeczywisto禼i te nie wiem czy to by硑 22,5 czy 20 czy te nieco mniejsze opony.
Wtedy jak to por體nywa砮m odmierzy砮m miark na innym podobnym samochodzie, aby okre秎i w przybli縠niu jak g酬boko舵 mog砤 mie dziura. Zdaje sobie spraw, 縠 ko砤 s o r罂nej 秗ednicy i wysoko禼i opon tak縠 s r罂ne, dlatego te nie napisa砮m, ze dziura mia砤 dok砤dnie np. 35cm tylko oszacowa砮m, 縠 mog砤 mie 30-40cm.

Data: 2010-06-03 15:21:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Hello Plumpi,

[...]

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

--
Best regards,

Data: 2010-05-23 09:06:48
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 00:42:06 +0200,  Plumpi wrote:
[...]

Wiekszy tam tlok na autostradach niz u nas.

Poza tym jako舵 dych dr骻 jest niepor體nywalnie lepsza. Nie ma jazdy przez kilkaset km w koleinach, w kt髍ych stoi woda czasami i 30-40cm.

Autostrady to mamy przecietnie lepsze niz oni. Nasze wszystkie sa nowe :-)

Ponato nie masz tam co kilkaset metr體 skrzy縪wa i ledwo oznakowanych przej舵 dla pieszych.

Ale kolega o autostradzie pisal :-)

J.

Data: 2010-05-23 20:00:12
Autor: P_ablo
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:ht9mk5$9r9$1news.onet.pl...

[...]

Konia z rzedem jesli pokazesz mi autostrade z koleinami na 40 cm i ze skrzyzowaniami oraz  przejsciami...

--
Picasso

Data: 2010-05-23 20:58:19
Autor: Plumpi
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:4bf96d3f$0$19173$65785112news.neostrada.pl...

A kto m體i, 縠 mi chodzi o autostrady ?
Pisa砮m o polskich drogach.

Data: 2010-05-23 11:03:53
Autor: Shreek
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
J.F. pisze:

Ale przeciez nie tylko w BMW.

No nie. Nie pisa砮m, 縠 tylko w BMW.

Na autostradzie ? Przejedz sie do Niemiec, tam takich nadludzi jest 100 mln :-)

Bywam ale chyba zbyt ma硂 bo nie odnios砮m wra縠nia, 縠 jest tam ich wi阠ej.

Motocyklisci ciency sa :-P

Z ca潮 pewno禼i. Z regu硑 mieszcz si mi阣zy dwiema puszkami :-)

--
M.

Data: 2010-05-23 11:29:43
Autor: J.F.
On Sun, 23 May 2010 11:03:53 +0200,  Shreek wrote:
J.F. pisze:
Na autostradzie ? Przejedz sie do Niemiec, tam takich nadludzi jest 100 mln :-)
Bywam ale chyba zbyt ma硂 bo nie odnios砮m wra縠nia, 縠 jest tam ich wi阠ej.

Nie byles w deszczu. Pada, a oni nie zwalniaja.

Motocyklisci ciency sa :-P
Z ca潮 pewno禼i. Z regu硑 mieszcz si mi阣zy dwiema puszkami :-)

No tak, ale ja nie w tym sensie.
Dociskasz gaz i motorki zostaja z tylu :-)

J.

Data: 2010-05-23 13:29:14
Autor: TheOne
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

Jak b臋d臋 chcia艂 je藕dzi膰 grzecznie lewym pasem, to kupie
sobie now膮 Corse 1.4, albo Getz'a.
To du偶o lepsze auto ni偶 stare i brudne punto.

A jednak kompleksik. MOJE CZYSTE SZYBKIE BMW.
呕al.

Ciekawi mnie, 偶e nikt nie zauwa偶y艂 paru szczeg贸艂贸w w opisie
autora w膮tku:  "przy znacznej r贸偶nicy pr臋dko艣ci" a nast臋pnie
"pe艂nym gazem przez stacj臋 benzynow膮" by na ko艅cu
zauwa偶y膰  "facio ... popuka艂 si臋 w g艂ow臋".
Ja tu nic dziwnego nie widz臋.

Gdyby to punto jecha艂o grzecznie (tak sugeruje pisz膮c o
znacznej r贸偶nicy pr臋dko艣ci) to jak kieruj膮cy m贸g艂 zobaczy膰,
偶e "facio ... popuka艂 si臋 w g艂ow臋"??
Wyprzedzi艂e艣 go i jecha艂 w pewnej odleg艂o艣ci za tob膮 widz膮c jak kto艣 na tw贸j widok puka si臋 w czo艂o.
Gdzie ty znowu widzisz problem.

[...]

Punto Ci siedzia艂 na zderzaku? ROTFL. Najpierw piszesz 偶e nie je藕dzisz grzecznie bo masz czyste BMW a potem m贸wisz 偶e ci stary punto usiad艂 na zderzaku. BMW  535d a on ci starym, brudnym Punto na zderzaku siedzia艂?
Albo koloryzujesz i 艂偶esz jak pies albo driver punto mia艂 2 turbiny.

[...]
Dojecha艂 do pracy, napisa艂 i co? Jezu, cz艂owieku, z jakich ty pierd贸艂 robisz problem.
Mia艂 punto, przyjecha艂 do pracy i napisa艂 na PMS (przecie偶 si臋 oklei艂e艣), zobaczy艂 偶e kto艣 sie popuka艂 w g艂ow臋, siedzia艂 na zderzaku itp. No co to za argumentacja?!
Ja tu widz臋 debila w BMW kt贸ry jakimi艣 krety艅skimi argumentami chce ukry膰 to 偶e je藕dzi jak debil. To 偶e kolo ma punto to nie znaczy 偶e nie mo偶e si臋 zdenerwowa膰, nie mo偶e oceni膰 jazdy kolesi w du偶ym, czystym BMW? To chyba ty masz problem.

I zako艅czmy ten w膮tek, bo do niczego nie prowadzi.
Przeprasza膰 nikogo nie b臋d臋, bo IMO nie mam za co.
To zale偶y od tego jak by艂o naprawd臋. Je艣li by艂o tak jak m贸wi facet w starym, brudnym punto to masz za co przeprasza膰.
Twojej wersji niestety nie us艂yszeli艣my. Mo偶e trudno co艣 rozs膮dnego wymy艣li膰?

A do pandy si臋 nie przesi膮d臋, aby temu w punto zrobi艂o
si臋 lepiej.
Przecie偶 nikt Ci nie ka偶e.

Data: 2010-05-24 20:28:35
Autor: megrims
W dniu 2010-05-23 13:29, TheOne pisze:

[...]

Rozumiem, 偶e wszyscy w艂a艣ciciele czystych aut maj膮 kompleksy
bo je偶d偶膮 czystymi autami? Rozumiem, 偶e je偶dzenie brudnym
autem i uskutecznianie druciarstwa, to oznaka m臋sko艣ci?
Prawdziwi faceci to brudasy, a czy艣ci to peda艂y i kompleksy?
Cyli TY jako PRAWDZIWY  facet bez kompleks贸w myjesz
auto 2 x w roku. Gratulacje.

[...]
Jasnowidz? By艂e艣 tam?

[...]
W ci膮gu dnia z dystansu 60 m widzisz kierowce innego auta przez dwie
szyby na tyle dok艂adnie, 偶e widzisz co robi? Sokole oko.

[...]

Oczywi艣cie to ja koloryzuje, a autor w膮tku, jest bardzo wiarygodny.
Pisa艂em, 偶e r贸wnie偶 nie jest 艣wi臋ty i prawda le偶y po艣rodku, ale widz臋,
偶e PMS wyrok wyda艂o, bo to najpro艣ciej. Wyzwa膰 od chujk贸w.. to rozumiem
jest szczyt kultury.

[...]

U mnie w firmie reguilamin pracy m贸wi, ze komputery w firmie s膮 do cel贸w
s艂u偶bowych i za takie rzeczy si臋 wylatuje, bo to demotywuj膮ce dla reszty
zespo艂u.

[...]

Jak ja bym mia艂 pisa膰 o ka偶dej sytuacji, gdzie widz臋 chamstwo na drodze,
to godzin臋 dziennie mia艂 bym o czym pisa膰. Zreszt膮 chamstwo to mnie
wali bo si臋 przyzwyczai艂em, gdy偶 jest przewidywalne. A g艂upota nie.

[...]
Co tu wymy艣la膰. jecha艂em jak jecha艂em i co z tego. Jak by by艂a policja
to sko艅czy艂o by si臋 mandatem i koniec.

A do pandy si臋 nie przesi膮d臋, aby temu w punto zrobi艂o
si臋 lepiej.
Przecie偶 nikt Ci nie ka偶e.
i bardzo dobrze.

Ka偶dy z nas na szcz臋艣cie jest inny. Jedni je偶d偶膮 BMW, inni fiatami
a jeszcze inni zmieniaj膮 auta co 2 miesi膮ce. No i bardzo dobrze.
Gdyby wszyscy je藕dzili takimi samymi autami, to by by艂o beznadziejne.

Data: 2010-05-24 21:18:50
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
[cut]

A mo偶na by艂o jako艣 bardziej z klas膮...

Jurand.

Data: 2010-05-24 21:24:49
Autor: megrims
W dniu 2010-05-24 21:18, Jurand pisze:
[cut]

A mo偶na by艂o jako艣 bardziej z klas膮...

Jurand.

Ka偶dy z nas jest inny - na szcz臋艣cie.
Nie jest nam po drodze i OK.

Data: 2010-05-24 22:18:43
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htejq2$8kf$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale po co taki elaborat, z kt贸rego niewiele wynika? ;)

Jurand.

Data: 2010-05-24 22:28:39
Autor: megrims
W dniu 2010-05-24 22:18, Jurand pisze:

[...]

Je艣li oczekujesz czego艣 kr贸tkiego, w stylu "mistrza ci臋tej riposty" to
na moje szcz臋艣cie pozostaniesz rozczarowany.

Data: 2010-05-25 06:09:04
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htenho$d0i$3usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie, wr臋cz przeciwnie ;) Oczekiwa艂em, szczerze m贸wi膮c, normalnej, rzeczowej odpowiedzi w temacie, a nie dyskutowania z jakim艣 kolesiem, czy si臋 ma czyste auto, czy brudne i czy to dobrze, czy nie ;)

Jurand.

Data: 2010-05-25 10:03:16
Autor: Srututu
[...]
Nie. Chyba raczej chodzi o to, 偶e problem maj膮 Ci kt贸rym przeszkadzaj膮 brudne samochody innych. I musz膮 to im wypomina膰. B臋dzie mi si臋 chcia艂o umy膰 punto to sobie umyj臋. Problemu nie widz臋. Mia艂em brudne 艣wiat艂a, szyby? Co艣 nie dzia艂a艂o? Jak Ci to tak bardzo przeszkadza to mo偶esz mi je umy膰. Mam punto bo chcia艂em mie膰 dodatkowe tanie, ma艂e autko na dojazdy do pracy. Punto sprawdza si臋 rewelacyjnie, ubezpieczenie tanie, pali niewiele, jak ukradn膮 to nic wielkiego si臋 nie stanie. Boli Ci臋 to?
Dobij臋 Ci臋. Seicento te偶 bym nie pogardzi艂.

Cyli TY jako PRAWDZIWY  facet bez kompleks贸w myjesz
auto 2 x w roku. Gratulacje.
Ja myj臋 6 do 10x i gitara. Dla Ciebie to ju偶 wiocha i plebs czy jeszcze nie?

W ci膮gu dnia z dystansu 60 m widzisz kierowce innego auta przez dwie
szyby na tyle dok艂adnie, 偶e widzisz co robi? Sokole oko.
A gdzie ja powiedzia艂em 偶e facio siedzia艂 w samochodzie? Jaki艣 ludek szed艂 od dystrybutora do wej艣cia. Przejecha艂e艣 przed nim, to si臋 facio odwr贸ci艂 w Twoim kierunku i popuka艂 w g艂ow臋.

[...]
Wyzwa艂em Ci臋 od chujk贸w bo jak chujek si臋 zachowa艂e艣. Sytuacja oczywista, nie mog艂e艣 znie艣膰, 偶e przed Tob膮 jedzie brudne punto. Docisn膮艂e艣 i przejecha艂e艣 bardzo blisko mojego przedniego zderzaka i tylnego kierowcy przed Tob膮. Wszystko bez kierunku itp. Potem stanowczo zbyt szybko na stacji benzynowej (obok szko艂a, dzieciaki itp.). Jaki艣 facet kt贸ry Ci臋 widzia艂, pokaza艂 Ci 偶e jeste艣 baran.
A ty ca艂y czas 偶e punto brudne, 偶e nic si臋 nie sta艂o itp. itd. Masz problem i tyle. Traktujesz fur臋 jako co艣 co Ci臋 dowarto艣ciowuje i dlatego masz takie parcie na to 偶eby by膰 z przodu. Tylko dlaczego przy tym ryzykujesz 偶yciem innych ludzi?
Cz艂owieku, obud藕 si臋. Mo偶esz kogo艣 zabi膰 i nie widzisz problemu a p艂aczesz, 偶e kto艣 z tego powodu powiedzia艂 na Ciebie chujek?

U mnie w firmie reguilamin pracy m贸wi, ze komputery w firmie s膮 do cel贸w
s艂u偶bowych i za takie rzeczy si臋 wylatuje, bo to demotywuj膮ce dla reszty
zespo艂u.
:) No to chujnia straszliwa. U nas jest zupe艂nie lu藕no. Robisz co chcesz, mo偶esz wyj艣膰 z pracy na obiad, pogra膰 w darta na firmowym sprz臋cie. Je艣li kto艣 jest nieefektywny wylatuje. Nigdy nie dzieje si臋 tak dlatego, 偶e kto艣 napisa艂 na grup臋, zassa艂 prywatn膮 poczt臋, przeczyta艂 pudelka czu inne badziejstwo. Zasada jest prosta. Chcesz odpocz膮膰, odpoczywaj! Odpracujesz jak nie b臋dziesz zm臋czony. P贸jdzie Ci wtedy 2x szybciej. Jak si臋 nie wyrabiasz i cz臋sto zawodzisz zesp贸艂 to dopiero wtedy pa pa. A je艣li u Ciebie jest tak jak m贸wisz to si臋 nie dziwi臋, 偶e nisk膮 samoocen臋 nadrabiasz zachowaniem na drodze.

Jak ja bym mia艂 pisa膰 o ka偶dej sytuacji, gdzie widz臋 chamstwo na drodze,
to godzin臋 dziennie mia艂 bym o czym pisa膰. Zreszt膮 chamstwo to mnie
wali bo si臋 przyzwyczai艂em, gdy偶 jest przewidywalne. A g艂upota nie.
Jasne, masz setki przypadk贸w gdzie oklejony furiat pokazuje Ci gdzie wg niego jest Twoje miejsce.
O baranie i zachowaniu na drodze pisz臋 po raz pierwszy. Bo po raz pierwszy mia艂em do czynienia z  takim, kt贸ry si臋 oklei艂 pokazuj膮c gdzie nale偶y wyra偶a膰 opini臋 o jego zajebistych wyczynach.
Co do g艂upoty to w艂a艣nie od siebie powiniene艣 zacz膮膰.

Co tu wymy艣la膰. jecha艂em jak jecha艂em i co z tego. Jak by by艂a policja
to sko艅czy艂o by si臋 mandatem i koniec.
Szkoda 偶e widzisz tylko zagro偶enie mandatem. Szkoda. Oby艣 nie musia艂 kiedy艣 patrze膰 w oczy dziecka, kt贸rego swoim durnym zachowaniem pozbawisz ojca/matki. Zap艂acisz mandat i uznasz, 偶e nic si臋 nie sta艂o?

Ka偶dy z nas na szcz臋艣cie jest inny. Jedni je偶d偶膮 BMW, inni fiatami
a jeszcze inni zmieniaj膮 auta co 2 miesi膮ce. No i bardzo dobrze.
Gdyby wszyscy je藕dzili takimi samymi autami, to by by艂o beznadziejne.
Nie mog臋 si臋 nie zgodzi膰. Mam jednak dziwne wra偶enie, 偶e gdyby na drodze by艂o 100% megrims贸w w BMW to mieliby艣my tam pole bitwy a pobocza zape艂ni艂y by si臋 wrakami i krzy偶ami.

Data: 2010-05-25 19:32:44
Autor: Przemek V
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Srututu  :  Megrins
1 : 0

;)

Data: 2010-05-25 19:23:20
Autor: Robert R阣ziak
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
On Tue, 25 May 2010 19:32:44 +0200, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:
Srututu  :  Megrins
1 : 0

 Przemek, uwa縜j, bo za chwil  ka縟y w BMW b阣zie do odstrza硊
 ;)

 r.
robert r阣ziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-05-25 22:09:13
Autor: Przemek V
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Robert R阣ziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisa w wiadomo禼i news:slrnhvo8t7.8pr.rekindrapak.wkurw.org...
[...]

Od dawna tak jest, ju si przyzwyczai砮m. Wczoraj odda砮m E60. Tureckie r眂zki w zesz硑m tygodniu F10 wyprodukowa硑, teraz musi dotrze do Polski.

Data: 2010-05-26 18:30:44
Autor: Robert R阣ziak
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
On Tue, 25 May 2010 22:09:13 +0200, Przemek V

 Takie? http://42.pl/u/2iPN_F10 :)

Data: 2010-05-26 22:25:53
Autor: Przemek V
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Robert R阣ziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisa w wiadomo禼i news:slrnhvqq6k.38t.rekindrapak.wkurw.org...
On Tue, 25 May 2010 22:09:13 +0200, Przemek V
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

Tureckie
r眂zki w zesz硑m tygodniu F10 wyprodukowa硑,

Takie? http://42.pl/u/2iPN_F10 :)

Ty uwa縜j bo zaraz b阣ziesz mia proces za niezgodne z prawem reklamowanie fajek ;)

Data: 2010-05-25 22:50:10
Autor: megrims
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
W dniu 2010-05-25 19:32, Przemek V pisze:
c:  Megrins
1 : 0

i niech tak zostanie. Poddaje si臋..

Data: 2010-05-24 08:12:20
Autor: Srututu
[...]
Czego nie rozumiesz? Wyt艂umacz臋.

Gdybym jecha艂 ca艂y czas na "pe艂nym gazie" to punto zosta艂oby
ponad 200 m z ty艂u. Lornetk臋 mia艂, ze "facia" widzia艂?
Ca艂y odcinek drogi, od skrzy偶owania do skrzy偶owania, od 艣wiate艂 do 艣wiate艂 ma 200-300m. Co ty baranie pitolisz?
T艂umaczysz si臋 jak dziecko.

[...]
Dowarto艣ciowuj si臋 dalej. Rasa pan贸w, co?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 21kkm GDA****
oklejone 535d 2007 58kkm PO*****
艁a艂, normalnie wszscy Ci zazdroszcz膮. Gdzie si臋 nie pojawisz to ka偶dy wie 偶e masz taaaaaaaaakie d艂uuuuuuuugie fury.
Niestety potwierdzasz stereotyp przyjeba w biemdablju. I pozosta艅 w przekonaniu, 偶e jeste艣 debe艣ciak. Na bank tak jest.

Data: 2010-05-24 20:42:48
Autor: megrims
W dniu 2010-05-24 08:12, Srututu pisze:
[...]

Na tym odcinku ul. Murawa ma 450 m. Sprawd藕 sobie.

[...]
Masz powa偶ny problem.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63 2009 21kkm GDA****
oklejone 535d 2007 58kkm PO*****
艁a艂, normalnie wszscy Ci zazdroszcz膮. Gdzie si臋 nie pojawisz to ka偶dy
wie 偶e masz taaaaaaaaakie d艂uuuuuuuugie fury.

Masz z tym problem? Wida膰 masz, bo by艣 inaczej o tym nie pisa艂.

Niestety potwierdzasz stereotyp przyjeba w biemdablju. I pozosta艅 w
przekonaniu, 偶e jeste艣 debe艣ciak. Na bank tak jest.

Debe艣ciak mocny w g臋bie to jeste艣 TY. Ja przynajmniej nikogo nie
wyzywam u偶ywaj膮c wulgarnych s艂贸w. A jak kto艣 wyzywa kogo艣, ze ma
ma艂ego penisa, to najcz臋艣ciej sam ma z tym problem wi臋c wsp贸艂czuje.
Poszukaj porady u psychologa. I jak CI si臋 w 偶yciu nie uk艂ada, 偶ona ma
kochanka, albo ci nie staje, masz problemy z alkoholem, mo偶e nie masz
przyjaci贸艂 w realu, kryzys Cie dopad艂 i nie masz na rat臋 kredytu, to pami臋taj, 偶e nie jest pow贸d, aby si臋 wy偶ywa膰 w necie na innych.

Data: 2010-05-24 20:49:14
Autor: Karolek
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chuj ka megrimsa w czarnym BMW
Srututu pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

W Polsce to strach posiadac lepszy samochod.
Zaraz wyskoczy banda zakompleksionych biedakow i zacznie wyzywac od malych chujkow.

--
Karolek

Data: 2010-05-24 21:25:59
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htehrf$27hb$1news.mm.pl...
Srututu pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Przepraszam, czy aby nie Ty jeste艣 autorem tych tekst贸w:

"Nie, on chce powiedziec, ze jest zjebem w punto"
"Wiejskie umysly to i wiejskie legendy."
"Nie pierdol,..."
"Jakbys mial odrobine mozgu i wiedzy"
"AAA niezly debil z Ciebie :/"
"To zle mylisz matolku."

Rozumiem, 偶e to jest zupe艂nie co艣 innego, ni偶 "wyzywanie od ma艂ych chujk贸w" ;) ? To jest pewnie ten "styl 偶ycia", do kt贸rego si臋 jest zobligowanym, posiadaj膮c BMW ;)

Jurand.

Data: 2010-05-24 22:01:49
Autor: szerszen
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U縴tkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:htejnb$vgr$1news.onet.pl...

;) ? To jest pewnie ten "styl 縴cia", do kt髍ego si jest zobligowanym, posiadaj眂 BMW ;)

sa rzeczy ktorych sie kupic nie da i chocby sobie kupil i 10 salonowych biemdalju, to nadal pozostanie redneckiem w bmw, ktoremu sie domowa sloma zza mankietow sypie

Data: 2010-05-24 22:19:48
Autor: J_K_K
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U縴tkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisa w wiadomo禼i news:htelvf$66b$1news.task.gda.pl...

sa rzeczy ktorych sie kupic nie da i chocby sobie kupil i 10 salonowych biemdalju, to nadal pozostanie redneckiem w bmw, ktoremu sie domowa sloma zza mankietow sypie
Co wida codziennie, r體nie na przyk砤dzie kierowc體
samochod體 innych marek "wy縮zej" klasy,
bez kr阷acji np. wywalaj眂ych pety na jezdni
(o kulturze j陑yka po zwr骳eniu uwagi na CB nie wspomn).

Dzi ju nic o niczym nie 秝iadczy - nawet (zw砤szcza ?) wykszta砪enie.

Pzdr

JKK

Data: 2010-05-25 05:07:31
Autor: Karolek
Jurand pisze:

[...]

Debilu, wiekszosc to byly okreslenia Twojego stanu umyslu niestety, a nie Twojego stanu posiadania jakiegokolwiek samochodu.
Wiec zmykaj ciolku w podskokach z tego watku tak jak to raczyles zrobic z poprzedniego.
I wybacz, ale bede uzywal ogolnie przyjetych slow kiedy tylko uznam to za stosowne, podobnie jak Ty bedziesz zmyslal i ocenial ludzi po marce samochodu.
A jak myslisz, ze madrosc mierzy sie iloscia nie wypowiedzianych wulgaryzmow to niestey tez tylko swiadczy o Twoim ptasim mozdzku :/

--
Karolek

Data: 2010-05-25 06:16:00
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htff1q$loc$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

[...]

Nooo pi臋knie, widz臋, 偶e si臋 rozkr臋casz. Podpowiem Ci - niezale偶nie od powodu, dla jakiego kogo艣 okre艣lasz "debilem", "cio艂kiem" czy "chujkiem", to jest to wyzywanie.

I wybacz, ale bede uzywal ogolnie przyjetych slow kiedy tylko uznam to za stosowne, podobnie jak Ty bedziesz zmyslal i ocenial ludzi po marce samochodu.

Mo偶esz u偶ywa膰 s艂贸w jakich chcesz, tylko potem 艣miesznie to wygl膮da w zestawieniu z wypowiedziami, 偶e za chwil臋 kto艣 wyskoczy i zacznie wyzywa膰 od czego艣 tam.

A jak myslisz, ze madrosc mierzy sie iloscia nie wypowiedzianych wulgaryzmow to niestey tez tylko swiadczy o Twoim ptasim mozdzku :/

Wiem, wiem, Twa m膮dro艣膰 pozwala Ci na zupe艂nie swobodne u偶ywanie s艂贸w og贸lnie przyj臋tych (jeszcze nie wiem kto i do czego je og贸lnie przyj膮艂 - by膰 mo偶e na Ciebie w pracy tak wo艂aj膮, dlatego uwa偶asz, 偶e s膮 og贸lnie przyj臋te), a my powinni艣my ze skromnie spuszczonym wzrokiem przyj膮膰 ten zalew m膮dro艣ci, kt贸ry dzi臋ki Tobie sp艂ywa na nasze (niekoniecznie posiadaj膮ce BMW) osoby.

Jurand.

Data: 2010-05-25 07:07:23
Autor: Karolek
Jurand pisze:

[...]

Powod jest bardzo wazny.
Nazwalem Ciebie debilem, bo nim jestes (kazda Twoja wypowiedz to potwierdza).
Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.
Do tego myslisz, ze jak sie o kims zle wyrazisz nie uzywajac slow ogolnie przyjetych za wulgaryzmy to nikogo to nie obraza, a sam reprezentujesz wysoka kulture i inteligencje.
Na szczescie inteligentni ludzie wiedza co o takich osobnikach ja Ty myslec.

[...]

Widzisz, nie forma jest wazna, a sens.
Ale wiem ze zbyt wiele od Ciebie wymagam.

[...]

Wylej swe madrosci w watku z ktorego uciekles, po tym jak nie udalo Ci sie sprowadzic dyskusji na inny tor, a potem do absurdu.
Bo jak na razie kolekcjonujesz moje wypowiedzi wyrwane z kontekstu probujac udowodnic, ze uzywam slow wulgarnych. Ameryki nie odkryles.

--
Karolek

Data: 2010-05-25 09:10:27
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htfm2g$196g$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

[...]

Mocne s艂owa...

Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.

A o kim to si臋 藕le wyrazi艂em z powodu posiadania okre艣lonego auta?

[...]

Aha.

[...]

Forma zawsze jest wa偶na, to normalna lista dyskusyjna, a nie alt.dupa.pl. To w艂a艣nie, 偶e forma przestaje by膰 wa偶na, to jest problem wi臋kszo艣ci for贸w internetowych.

[...]

Ale ja ju偶 tam napisa艂em wszystko, co osoba zainteresowana powinna wiedzie膰. A kopa膰 si臋 z koniem nie zamierzam - skoro nie rozumiesz prostych r贸偶nic w wytrzyma艂o艣ci materia艂贸w, to dyskusja na ten temat chyba nie za bardzo ma sens.

Bo jak na razie kolekcjonujesz moje wypowiedzi wyrwane z kontekstu probujac udowodnic, ze uzywam slow wulgarnych. Ameryki nie odkryles.

Pod budk臋 z piwem pasowa艂by艣 jak ula艂.

Jurand.

Data: 2010-05-25 17:06:23
Autor: Karolek
Jurand pisze:

Powod jest bardzo wazny.
Nazwalem Ciebie debilem, bo nim jestes (kazda Twoja wypowiedz to potwierdza).

Mocne s艂owa...

Tylko kretyn porownuje A6 ze starsza seria 3.

Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.

A o kim to si臋 藕le wyrazi艂em z powodu posiadania okre艣lonego auta?

Wroc sie i przeczytaj.

[...]

Zagladnij do slownika skoro slow ci braknie.

[...]

Ty wolisz gowno w ladnym papierku, a ja wole smacznego cukierka w kiepskim opakowaniu.

[...]

Z ta wytrzymaloscia materialow to trafiles... jak kula w plot :P

Bo jak na razie kolekcjonujesz moje wypowiedzi wyrwane z kontekstu probujac udowodnic, ze uzywam slow wulgarnych. Ameryki nie odkryles.

Pod budk臋 z piwem pasowa艂by艣 jak ula艂.

Pytanie gdzie ty bys pasowal?
Na salony? Handlarzyna bez szkoly co ma wysokie mniemanie o sobie? :P
Zejdz na ziemie, odpowiedni samochod nie zrobi z ciebie inteligenta :>

--
Karolek

Data: 2010-05-25 17:23:50
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htgp5l$269i$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

Powod jest bardzo wazny.
Nazwalem Ciebie debilem, bo nim jestes (kazda Twoja wypowiedz to potwierdza).

Mocne s艂owa...

Tylko kretyn porownuje A6 ze starsza seria 3.

Nie ze starsz膮 seri膮 3, tylko ze starsz膮 seri膮 5 - tam te偶 montowali TDS-y. Kierowa艂em si臋 t膮 sam膮 klas膮 samochodu i podobnymi wydatkami, jakie trzeba ponie艣膰 na zakup i doprowadzenie do kultury takiego samochodu.

Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.

A o kim to si臋 藕le wyrazi艂em z powodu posiadania okre艣lonego auta?

Wroc sie i przeczytaj.

Czyta艂em. Nie ma tam nigdzie s艂贸w typu "jeste艣 debilem, bo tak uwa偶am", ani nic w tym rodzaju. Troch臋 si臋 zap臋dzasz.

[...]

Nie brakuje mi, o to si臋 nie martw.

[...]

No to na razie podajesz g贸wno owini臋te w papier toaletowy.

[...]

Nie dziwi mnie to, 偶e si臋 z tym nie zgadzasz - pewien zas贸b wiedzy motoryzacyjnej, jak膮 posiadasz, ju偶 pozna艂em i podejrzewam, 偶e wiele wi臋cej si臋 od Ciebie dowiedzie膰 nie mo偶na. Kiepski po prostu jeste艣 w te klocki.

[...]

Dawno przesta艂em si臋 rajcowa膰 samochodami, jakie dane mi by艂o posiada膰.

Jurand.

Data: 2010-05-25 17:54:38
Autor: Karolek
Jurand pisze:

[...]

Loo matko, to jeszcze gorzej bo E34 jeszcze starsze jest :P
A polka cenowa zupelnie inna.
2 x E34 = A6 cenowo :>

Wroc sie i przeczytaj.

Czyta艂em. Nie ma tam nigdzie s艂贸w typu "jeste艣 debilem, bo tak uwa偶am", ani nic w tym rodzaju. Troch臋 si臋 zap臋dzasz.

Nigdzie sie nie zapedzam.
Przeczytaj swoje wypowiedzi o typowych uzytkownikach itp.

Zagladnij do slownika skoro slow ci braknie.

Nie brakuje mi, o to si臋 nie martw.

"Aha" :P

Ty wolisz gowno w ladnym papierku, a ja wole smacznego cukierka w kiepskim opakowaniu.

No to na razie podajesz g贸wno owini臋te w papier toaletowy.

Bo tobie to nie pasuje?
Twoj problem.

[...]

Hihi :>
Ale brniesz gamoniu...
Jestem pewien, ze o wytrzymalosci materialow wiem wiecej niz ty :>

[...]

Nie o rajcowanie chodzilo.
Ale wielu juz tu takich pisalo tresci typu "nie kupie bmw bo jezdza nimi dresy" itp.
Ty masz identyczna mentalnosc.

--
Karolek

Data: 2010-05-25 22:44:01
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htgs05$1esb$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

[...]

Nie jest starsze. Mo偶na spokojnie kupi膰 A6 w modelu C5 i E34 z tych samych rocznik贸w.

A polka cenowa zupelnie inna.
2 x E34 = A6 cenowo :>

Widzisz, nawet modeli A6 sobie nie poogl膮da艂e艣, a si臋 wym膮drzasz. Podawa艂em ceny w innym w膮tku.

[...]

Bo typowy u偶ytkownik starego BMW to nie jest erudyta o wysokiej kulturze osobistej - co do tego drugiego doskonale wpasowujesz si臋 w ten schemat. Typowy klient kupuj膮cy starsze BMW to jest dres, chc膮cy sobie popali膰 gum臋 na zlocie aut tjuningowanych pod remiz膮. Niestety - taka wada marki. Trzeba zaakceptowa膰.

Ty wolisz gowno w ladnym papierku, a ja wole smacznego cukierka w kiepskim opakowaniu.

No to na razie podajesz g贸wno owini臋te w papier toaletowy.

Bo tobie to nie pasuje?

No skoro Tobie pasuje, 偶e bluzgasz jak menel... to nie mam pyta艅.

Twoj problem.

To nie jest m贸j problem. Zdecydowanie nie m贸j.

[...]

No to teraz pi臋knie tutaj napisz, jaka jest wytrzyma艂o艣膰 typowego stopu aluminium, a jaka typowego stopu 偶eliwa. Skoro jeste艣 takim asem z wytrzyma艂o艣ci materia艂贸w. Poziom twej niewiedzy nie jest nawet ju偶 zabawny - zaczyna by膰 偶a艂osny.

[...]

No i s艂usznie pisa艂o. Starymi BMW je偶d偶膮 dresy. Taki urok, co zrobi膰.

Ty masz identyczna mentalnosc.

Mo偶e po prostu szczerze m贸wi臋 tak jak jest, a nie owijam w bawe艂n臋. Natomiast dalekie to jest od szeregowania wszystkich w taki spos贸b, jak Ty my艣lisz.

Jurand.

Data: 2010-05-26 07:19:59
Autor: Karolek
Jurand pisze:

Loo matko, to jeszcze gorzej bo E34 jeszcze starsze jest :P

Nie jest starsze. Mo偶na spokojnie kupi膰 A6 w modelu C5 i E34 z tych samych rocznik贸w.

ROTFL.
Ty naprawde na powaznie piszesz :P
Kiedy zaczynali produkcje A6 to wlasnie konczyli powili z E34 :>

A polka cenowa zupelnie inna.
2 x E34 = A6 cenowo :>

Widzisz, nawet modeli A6 sobie nie poogl膮da艂e艣, a si臋 wym膮drzasz. Podawa艂em ceny w innym w膮tku.

Bzdury podawales.
Bo nie ma E34 z TDSem za 15 tysiecy, nie ma nawet za 13. Sa srednio po 7 tysiecy.
Srednia cena w przypadku A6 to 15 tysiecy.
I to sa ceny wyjsciowe do ktorych w obu przypadkach trzeba doliczyc cos na naprawy.

[...]

LOL.
Masz swoj swiat czlowieku, ale nie ma on za wiele wspolnego z rzeczywistoscia.
Podobnie jest z wypadkowoscia BMW, wiekszosc matolow uwaza ze to BMW najczesciej powoduja wypadki, tylko nigdzie jakos nie mozna znalezc potwierdzenia tegoz :>

Bo tobie to nie pasuje?

No skoro Tobie pasuje, 偶e bluzgasz jak menel... to nie mam pyta艅.

Uzywam slow, ktore sa uznane za slowa i nie wstydze sie tego.
Jak ci to nie pasuje to moze napisz gdzie tam trzeba, aby usuneli je z SJP, bedziesz moze wtedy mial jakis argument.
Ja nie z tych co trzymaja ludziom prosto palec w dupie.
Moze ty jestes spaczony z racji tego ze handlarz jestes... musisz wlazic w dupe i dbac o opakowanie, znaczy forme :P

[...]

Buhaha.
Tak to bywa jak kretyn zadaje zagadki.
Skoro jestes lakiem w tej dziedzinie to moze po prostu przestan pieprzyc.

Nie o rajcowanie chodzilo.
Ale wielu juz tu takich pisalo tresci typu "nie kupie bmw bo jezdza nimi dresy" itp.

No i s艂usznie pisa艂o. Starymi BMW je偶d偶膮 dresy. Taki urok, co zrobi膰.

I ty masz sie za madrego :P
Kazdy handlarz ma o sobie tak wysokie mniemanie?

Ty masz identyczna mentalnosc.

Mo偶e po prostu szczerze m贸wi臋 tak jak jest, a nie owijam w bawe艂n臋. Natomiast dalekie to jest od szeregowania wszystkich w taki spos贸b, jak Ty my艣lisz.

Widzisz, ja nie owijam w bawelne i pisze jak jest, jestes debilem.

--
Karolek

Data: 2010-05-26 09:58:50
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htib65$8g9$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

[...]

Co nie zmienia faktu, 偶e przez bodaj偶e 3 lata by艂y te samochody produkowane r贸wnoleg.e

Widzisz, nawet modeli A6 sobie nie poogl膮da艂e艣, a si臋 wym膮drzasz. Podawa艂em ceny w innym w膮tku.

Bzdury podawales.
Bo nie ma E34 z TDSem za 15 tysiecy, nie ma nawet za 13. Sa srednio po 7 tysiecy.

Z艂omy tak. Poza tym jak por贸wnuj臋 E34 do A6 to bior臋 E34 z rocznik贸w 94/95.

Srednia cena w przypadku A6 to 15 tysiecy.

No i niech b臋dzie nawet 4 tysi膮ce dro偶sze na starcie. Odrobisz na stacji benzynowej (zar贸wno 2.5 TDI jak i 1.9 TDI pal膮 zauwa偶alnie mniej ni偶 2.5 TDS) oraz w przypadku ewentualnych problem贸w z silnikiem, gdzie TDS jest zakupem wysokiego ryzyka, mo偶e si臋 okaza膰, 偶e ta pozorna oszcz臋dno艣膰 wyjdzie bokiem.

I to sa ceny wyjsciowe do ktorych w obu przypadkach trzeba doliczyc cos na naprawy.

Eeee, przecie偶 BMW si臋 nie psuje.

[...]

To nie jest m贸j 艣wiat, to jest og贸lnie 艣wiat posiadaczy tych samochod贸w. Nie trzeba by膰 wielkim obserwatorem, 偶eby zobaczy膰, co si臋 dzieje np. na zlotach BMW. Oczywi艣cie jest grupa fajnych os贸b, z kt贸rymi da si臋 poprzebywa膰 d艂u偶szy czas - ale niestety przeci臋tny typowy posiadacz E36 to jest 艣rednio rozgarni臋ty ch艂opiec w czapce z daszkiem.

Podobnie jest z wypadkowoscia BMW, wiekszosc matolow uwaza ze to BMW najczesciej powoduja wypadki, tylko nigdzie jakos nie mozna znalezc potwierdzenia tegoz :>

BMW jest samochodem do艣膰 podatnym na wypadki, ze wzgl臋du na wymagania, jakie stawia kierowcom przez tylny nap臋d. Tylny nap臋d + m艂ody gniewny + odrobin臋 艣liska nawierzchnia i masz problem gotowy.

No skoro Tobie pasuje, 偶e bluzgasz jak menel... to nie mam pyta艅.

Uzywam slow, ktore sa uznane za slowa i nie wstydze sie tego.

Zauwa偶y艂em. A sikasz do zlewu?

Jak ci to nie pasuje to moze napisz gdzie tam trzeba, aby usuneli je z SJP, bedziesz moze wtedy mial jakis argument.
Ja nie z tych co trzymaja ludziom prosto palec w dupie.

No, bo by艣 sobie go jeszcze z艂ama艂.

Moze ty jestes spaczony z racji tego ze handlarz jestes... musisz wlazic w dupe i dbac o opakowanie, znaczy forme :P

Nie musz臋, nie martw si臋 o moj膮 prac臋. Raczej napisz co艣 o wytrzyma艂o艣ci materia艂贸w.

[...]

Nie jestem laikiem, dlatego ch臋tnie si臋 dowiem czego艣 nowego z tego zakresu. Jak na razie tylko udajesz, 偶e co艣 wiesz, bo napisanie sensownych paru argument贸w za i przeciw ka偶demu z tych materia艂贸w nie zajmuje wi臋cej ni偶 5 minut cz艂owiekowi, kt贸ry ma o tym poj臋cie.

[...]

Ka偶dy.

[...]

No jak na razie to pod tym wzgl臋dem wyprzedzi艂e艣 mnie o ca艂e okr膮偶enie toru ;)

Jurand.

Data: 2010-05-26 17:41:31
Autor: Karolek
Jurand pisze:

[...]

Co nie zmienia faktu, ze to porownanie to kretynizm.

Z艂omy tak. Poza tym jak por贸wnuj臋 E34 do A6 to bior臋 E34 z rocznik贸w 94/95.

LOL.
Nie wieksze niz audi A6 z poczatku produkcji za 15 tysiecy :P

Srednia cena w przypadku A6 to 15 tysiecy.

No i niech b臋dzie nawet 4 tysi膮ce dro偶sze na starcie.

Nie wiem jakiej algebry cie uczyli ale mi to wychodzi bardziej 8 tysiecy roznicy.

[...]

Hmm niech przelicze.
TDS spali mi 2 litry wiecej na setke, rocznie robie ok 30kkm czyli spale rocznie wiecej 600l, a to razy 4 daje nam 2400zl.
Czyli ze 3 lata mojej jazdy i bedziemy na zero :P
Ale znowu jak dolicze wymiany rorzadu w audi, a przez 3 lata wymienie go ze dwa razy, to oszczednosc znowu nam uciekla.
Czyli moze 4 lata i sie wyrowna.
Pomijam juz slabiutkie zawieszenie audi, ktore generuje regularnie koszty.

I to sa ceny wyjsciowe do ktorych w obu przypadkach trzeba doliczyc cos na naprawy.

Eeee, przecie偶 BMW si臋 nie psuje.

Nie bardziej niz audi.

[...]

Bo na zlotach VW to sie nic takiego nie dzieje :P

BMW jest samochodem do艣膰 podatnym na wypadki, ze wzgl臋du na wymagania, jakie stawia kierowcom przez tylny nap臋d. Tylny nap臋d + m艂ody gniewny + odrobin臋 艣liska nawierzchnia i masz problem gotowy.

Takie podatne, a tyle tych starych beemek jezdzi, dziwne rzeczy.

Uzywam slow, ktore sa uznane za slowa i nie wstydze sie tego.

Zauwa偶y艂em. A sikasz do zlewu?

Wow, jak w podstawowce :P

Jak ci to nie pasuje to moze napisz gdzie tam trzeba, aby usuneli je z SJP, bedziesz moze wtedy mial jakis argument.
Ja nie z tych co trzymaja ludziom prosto palec w dupie.

No, bo by艣 sobie go jeszcze z艂ama艂.

Dobrze, ze nie zaprzeczasz.

Moze ty jestes spaczony z racji tego ze handlarz jestes... musisz wlazic w dupe i dbac o opakowanie, znaczy forme :P

Nie musz臋, nie martw si臋 o moj膮 prac臋. Raczej napisz co艣 o wytrzyma艂o艣ci materia艂贸w.

No ja juz ja dawno zaliczylem, a ty? :P
(nie musisz odpowiadac, wszyscy i tak wiedza)

[...]

No tobie na pewno zajmie 5 minut, bo ile mozna pisac na temat o ktorym sie nie ma pojecia.

I ty masz sie za madrego :P
Kazdy handlarz ma o sobie tak wysokie mniemanie?

Ka偶dy.

Przykre.
Polska to kraj glupcow zatem skoro handlarze moga znalezc frajera glupszego od siebie na te swoje zlomy :P

Widzisz, ja nie owijam w bawelne i pisze jak jest, jestes debilem.

No jak na razie to pod tym wzgl臋dem wyprzedzi艂e艣 mnie o ca艂e okr膮偶enie toru ;)

Nie, po prostu mnie dublujesz :P

--
Karolek

Data: 2010-05-26 18:07:46
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htjfjh$1vr0$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

[...]

Dlaczego? Ta sama klasa, od dawna konkuruj膮cy ze sob膮 producenci, kt贸rych samochody s膮 jednymi z najcz臋艣ciej por贸wnywanych. Te same roczniki, podobne pieni膮dze do wydania, podobny rodzaj paliwa, w wielu miejscach zbli偶one koszty eksploatacji.

Z艂omy tak. Poza tym jak por贸wnuj臋 E34 do A6 to bior臋 E34 z rocznik贸w 94/95.

LOL.
Nie wieksze niz audi A6 z poczatku produkcji za 15 tysiecy :P

W艂a艣ciwie A6 94-97 ma wi臋cej wsp贸lnego ze star膮 Audi 100, ni偶 z modelem, kt贸ry j膮 zast膮pi艂 w 97 roku.

Srednia cena w przypadku A6 to 15 tysiecy.

No i niech b臋dzie nawet 4 tysi膮ce dro偶sze na starcie.

Nie wiem jakiej algebry cie uczyli ale mi to wychodzi bardziej 8 tysiecy roznicy.

A ja nie wiem gdzie sprawdza艂e艣 ceny... W telezakupy Mango?

[...]

Hmm skoro chcesz przez 3 lata 240 tysi臋cy kilometr贸w zrobi膰.... bo wtedy by艣 2 razy rozrz膮d wymienia艂.
Poza tym chcia艂by艣, 偶eby Ci TDS spali艂 tylko 2 litry wi臋cej ni偶 1.9 TDI. Natomiast pisa艂em o czym艣 zgo艂a innym - o tzw. potencjalnym ryzyku zwi膮zanym z zakupem tej konkretnej wersji silnikowej BMW.

[...]

My艣la艂em, 偶e w og贸le. Skoro Tobie przez 100 tys km nie generowa艂o wydatk贸w...

[...]

Na zlotach VW te偶, natomiast jakby o tej marce nie piszemy na razie. Ale fajnie, 偶e przyzna艂e艣 mi racj臋, 偶e z tym BMW tak kolorowo nie jest ;)

[...]

Nie wiem czy a偶 tyle, generalnie nie ma ich na drodze jako艣 strasznie du偶o. Natomiast jak ju偶 si臋 pojawi膮, to si臋 ... rzucaj膮 na uszy ;)

[...]

Tobie? Gdzie偶 bym 艣mia艂. PRzecie偶 jeste艣 naszym specjalist膮 od BMW i wytrzyma艂o艣ci materia艂贸w - nie 艣mia艂bym obrazi膰 tak nieprzeci臋tnie inteligentnego cz艂owieka jakim艣 zaprzeczaniem...

[...]

Zaliczy膰, a zrozumie膰, to s膮 dwie r贸偶ne rzeczy. Jak wida膰 zaliczy艂e艣 i nie rozumiesz.

[...]

Tobie zaj臋艂o jak wida膰 na razie zero minut, bo napisa艂e艣 zero s艂贸w na ten temat. Ale 艂eb to na pewno masz taaaaaaki ;)

[...]

Ja nie s膮dz臋, 偶e Polska to kraj g艂upc贸w, ale wida膰 Ty lubisz si臋 "podbudowywa膰" inaczej.

Jurand.

Data: 2010-05-26 21:57:05
Autor: Karolek
Jurand pisze:

Co nie zmienia faktu, ze to porownanie to kretynizm.

Dlaczego? Ta sama klasa,

Ale wiek inny i lata kiedy projektowane byly tez jakby zupelnie inne.

od dawna konkuruj膮cy ze sob膮 producenci,

Eee od kiedy? dawna?
A czym audi przed A6 chcialo konkurowac z BMW? Audi 100? :P
Kiepskie te kawaly opowiadasz.

kt贸rych samochody s膮 jednymi z najcz臋艣ciej por贸wnywanych.

Obecenie, kiedys Audi nie bylo konkurencja dla BMW, Mercedes byl, ale nie Audi.

Te same roczniki,

Nie, nie te same.
A6 to sobie mozesz porownywac z E39, a nie z E34.

podobne pieni膮dze do wydania,

LOL.
Moze i dla ciebie 8 tysiecy roznicy w cenie to niewiele, ale A6 dalej bedzie dwa razy drozsza od E34 :>

podobny rodzaj paliwa,

Podobny?
Taki sam.

LOL.
Nie wieksze niz audi A6 z poczatku produkcji za 15 tysiecy :P

W艂a艣ciwie A6 94-97 ma wi臋cej wsp贸lnego ze star膮 Audi 100, ni偶 z modelem, kt贸ry j膮 zast膮pi艂 w 97 roku.

To sobie porownuj z E34 audi 100 C3 i C4, a nie A6.

Nie wiem jakiej algebry cie uczyli ale mi to wychodzi bardziej 8 tysiecy roznicy.

A ja nie wiem gdzie sprawdza艂e艣 ceny... W telezakupy Mango?

Pytanie gdzie Ty sparawdzasz, bo ja E34 z TDSem za 15 tysiecy za chiny znalezc nie moglem :>
Za to takich od 5 do 9 tysiecy jest mnostwo.

[...]

Jasne.
Rozrzad wymieniasz co 90 tysiecy w 1.9TDI, wiec pierwsza wymiana po kupnie, druga po 3 latach.
Pominalem juz to ze bezpieczniej by bylo wymienic troche wczesniej.

Poza tym chcia艂by艣, 偶eby Ci TDS spali艂 tylko 2 litry wi臋cej ni偶 1.9 TDI.

Masz racje, troche przesadzilem, moze to byc tylko 1 litr roznicy.

Natomiast pisa艂em o czym艣 zgo艂a innym - o tzw. potencjalnym ryzyku zwi膮zanym z zakupem tej konkretnej wersji silnikowej BMW.

Kazdy zakup uzywanego samochodu to ryzyko.
Ja kupilem TDSa i poza pompa nie wiele musze przy nim grzebac.
A dwoch znajomych kupilo w podobnym czasie niezniszczalnego golfa III z super silnikiem 1.9TDI i obu juz zrobilo kapitalke :P
I jak byly padlinami, tak dalej sa, a koszt zakupu tych cudownych golfow byl tylko troche nizszy niz E34 z TDSem.

Nie bardziej niz audi.

My艣la艂em, 偶e w og贸le. Skoro Tobie przez 100 tys km nie generowa艂o wydatk贸w...

Problemow i nie cale auto, tylko silnik. Klania sie czytanie ze zrozumieniem.

Bo na zlotach VW to sie nic takiego nie dzieje :P

Na zlotach VW te偶, natomiast jakby o tej marce nie piszemy na razie. Ale fajnie, 偶e przyzna艂e艣 mi racj臋, 偶e z tym BMW tak kolorowo nie jest ;)

Nie, to nie kwestia BMW, tylko smiesznych imprez zwanych zlotami na ktore wybiera sie okreslone towrzystwo... dotyczy to nie tylko VW, BMW, Hondy itd. :>

Takie podatne, a tyle tych starych beemek jezdzi, dziwne rzeczy.

Nie wiem czy a偶 tyle, generalnie nie ma ich na drodze jako艣 strasznie du偶o. Natomiast jak ju偶 si臋 pojawi膮, to si臋 ... rzucaj膮 na uszy ;)

To ty ze wsi chyba jestes.
Ja u siebie nie zauwazam jakos ponad norme "tuningowanych" beemek.
Za to starych E34 widuje sporo, glownie z TDSem pod maska, nowszych E39 jeszcze wiecej i wiekszosc wyglada w miare przyzwoicie (choc juz niektore sluszny wiek maja).

[...]

No tak, jak moglem przeoczyc ten fakt, ze specjalista od wytrzymalosci konczy handlujac sporwadzanymi szrotami z niemiec :P
Pewnie BMW proponowalo ci prace u siebie, ale odmowiles bo z dresami nie bedziesz pracowal i zajales sie handlem starymi audikami :P

No ja juz ja dawno zaliczylem, a ty? :P
(nie musisz odpowiadac, wszyscy i tak wiedza)

Zaliczy膰, a zrozumie膰, to s膮 dwie r贸偶ne rzeczy. Jak wida膰 zaliczy艂e艣 i nie rozumiesz.

A ty chociaz zaliczyles? Bo czy zrozumiales to nie pytam, widac przeciez ze nie.

No tobie na pewno zajmie 5 minut, bo ile mozna pisac na temat o ktorym sie nie ma pojecia.

Tobie zaj臋艂o jak wida膰 na razie zero minut, bo napisa艂e艣 zero s艂贸w na ten temat. Ale 艂eb to na pewno masz taaaaaaki ;)

Bo ja nie mam zamiaru robic wykladow pajacom takim jak ty.
Zreszta profesorem nie jestem :P
Chcesz sie nauczyc?
Idz na polibude i sie ucz, teraz nawet ci zaplaca, bo to czego szukasz jest na kierunku zamawianym... nie bedziesz juz musial handlowac padlinami :P

[...]

Nie to mnie nie podbudowuje, raczej smuci.

--
Karolek

Data: 2010-05-26 23:18:58
Autor: Jurand
[POZ] Pozdrawiam ma锟絜go, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW

U偶ytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htjuio$1mhi$1news.mm.pl...
Jurand pisze:

Co nie zmienia faktu, ze to porownanie to kretynizm.

Dlaczego? Ta sama klasa,

Ale wiek inny i lata kiedy projektowane byly tez jakby zupelnie inne.

Jaki inny wiek? Bierzesz E34 z rocznika 1994 i Audi A6 z rocznika 1994. Audi A6 z tego roku jest zaprojektowane na bazie Audi 100, ma z nowszym A6 wsp贸lne praktycznie tylko oznaczenie.

od dawna konkuruj膮cy ze sob膮 producenci,

Eee od kiedy? dawna?

Oczywi艣cie 偶e we wszystkich segmentach Audi konkuruje z BMW i Mercedesem. Od jakich艣 c.a. 20 lat conajmniej. Przegapi艂e艣 spory okres w dziejach motoryzacji.

A czym audi przed A6 chcialo konkurowac z BMW? Audi 100? :P
Kiepskie te kawaly opowiadasz.

Kiepsko to Ty si臋 znasz na motoryzacji.

kt贸rych samochody s膮 jednymi z najcz臋艣ciej por贸wnywanych.

Obecenie, kiedys Audi nie bylo konkurencja dla BMW, Mercedes byl, ale nie Audi.

Nie, w og贸le BMW nie jest dla nikogo konkurencj膮. Koncern z Bawarii produkuje sobie samochody dla sobie tylko znanej grupy odbiorc贸w i ma w dupie to, co robi膮 inni producenci.

Te same roczniki,

Nie, nie te same.
A6 to sobie mozesz porownywac z E39, a nie z E34.

NIE TEN MODEL. Mog臋 sobie por贸wnywa膰 roczniki od 1997 wzwy偶.

podobne pieni膮dze do wydania,

LOL.
Moze i dla ciebie 8 tysiecy roznicy w cenie to niewiele, ale A6 dalej bedzie dwa razy drozsza od E34 :>

Nie b臋dzie. M膮drze kupiona A6 2.5 TDI z rocznika 94 nie b臋dzie wiele dro偶sza od m膮drze kupionej E34 2.5 TDS z tego rocznika.

podobny rodzaj paliwa,

Podobny?
Taki sam.

Jaki艣 ty spostrzegawczy. To jedyna merytoryczna tre艣膰, kt贸r膮 zamierzasz wyprodukowa膰 w tym w膮tku, panie Specjalisto Od Wytrzyma艂o艣ci Materia艂贸w?

[...]

ALE np. w roczniku 94 nie ma Audi 100! Zmieniono oznaczenie. Jest A6 C4. Nie Audi 100, tylko w艂a艣nie A6. Poza tym w膮tpi臋, 偶eby w膮tkotw贸rca, szukaj膮cy auta rodzinnego w zast臋pstwie Escorta, marzy艂 o E34 albo E36 z 88 roku, dlatego zaw臋zi艂em poszukiwania do rocznik贸w 94-97 zar贸wno dla jednej, jak i drugiej marki.

[...]

Realnie takie auto kupisz 艁ADNE za ok. 10-12 tysi臋cy. Nie klepany z przystanka wynalazek, z przebiegiem c.a. 500.000 km. Do tego zak艂adam, 偶e w zapasie musi by膰 od艂o偶one 2000 PLN, bo na pewno co艣 mniejszego lub wi臋kszego do roboty si臋 znajdzie. No i kwestia - ile wydasz na poszukiwania...
Problem z BMW zar贸wno E34 jak i E36 jest taki, 偶e du偶a liczba tych aut wyst臋puje z silnikami benzynowymi, dlatego znalezienie fajnego TDS-a jest sporym problemem, ze wzgl臋du na ma艂膮 poda偶 tych modeli - a zacz臋艂o si臋 od samochodu w wersji KOMBI, co jest jeszcze wi臋kszym utrudnieniem. Na ca艂ym Allegro masz zaledwie ok. 50 takich aut W CA艁EJ POLSCE (z rocznik贸w 94-96) - przy czym oficjalnie 10 z nich jest w wersji "do naprawy". Do tego dochodzi mocna zgadywanka "czy g艂owica jest przegrzana"?
呕ycz臋 szcz臋艣cia w poszukiwaniach.

W przypadku Audi masz sytuacj臋 lepsz膮, bo chocia偶by aut do wyboru masz 2x wi臋cej.

Za to takich od 5 do 9 tysiecy jest mnostwo.

No w艂a艣nie to "mn贸stwo" to jest te 40 sprawnych aut w Polsce, tak?

[...]

Chyba, 偶e kupisz takie, w kt贸rym rozrz膮d kto艣 wymieni艂 stosunkowo niedawno.
Poza tym my艣lisz, 偶e rozrz膮d na 艂a艅cuchu jest niezniszczalny? Nic bardziej mylnego. Te偶 przy przebiegu rz臋du 300 tys km rozrz膮d zaczyna dzwoni膰 i szykujesz 1000 PLN na wymian臋 艂a艅cucha z paroma duperelami. Poza tym mia艂em ju偶 do czynienia z takim zajebistym TDS-em, kt贸ry by艂 naprawd臋 wyszykowany, wychuchany i w og贸le mi贸d, tylko si臋 mu z臋batka od wa艂ka rozrz膮du troch臋 oderwa艂a od samego wa艂ka... bo w艂a艣nie kto艣 sobie zapomnia艂, 偶e 艂a艅cuch rozrz膮du te偶 si臋 sprawdza i w razie potrzeby wymienia.

Pominalem juz to ze bezpieczniej by bylo wymienic troche wczesniej.

Poza tym chcia艂by艣, 偶eby Ci TDS spali艂 tylko 2 litry wi臋cej ni偶 1.9 TDI.

Masz racje, troche przesadzilem, moze to byc tylko 1 litr roznicy.

艢rednio to w przypadku 1.9 TDI przy tym samym stylu jazdy b臋dzie to 3 litry mniej. 2.5 TDI te偶 jest bardzo oszcz臋dny, w dodatku praktycznie nie do zam臋czenia, a 140 KM a偶 nazbyt wystarcza, 偶eby nap臋dzi膰 bud臋 A6.

[...]

Aha, tylko na imprezach po艣wi臋conych BMW akurat takiego "dziwnego towarzystwa" jest ca艂e mn贸stwo. Zaskakuj膮ce, dlaczego nie ma takiego towarzystwa np. na imprezach klub贸w Alfy Romeo. Aaaa, zapomnia艂em, Alf膮 nie da si臋 spali膰 gumy, a wi臋c nie ma lansu...

[...]

No, ze wsi zwanej Krakowem. Normalnie tu jest jak na Syberii. Jemy psy i w wychodku odr膮bujemy g贸wno siekier膮.

Ja u siebie nie zauwazam jakos ponad norme "tuningowanych" beemek.

Ba, ja w og贸le nie widuj臋 zbyt du偶o starych BMW. No ale ja ze wsi jestem, to tak tu jest. Ino furmanki.

[...]

A kto powiedzia艂, 偶e nie mo偶na w 偶yciu robi膰 tego, co si臋 lubi? ;) Poza tym akurat techniczne wykszta艂cenie bardzo mi w wielu sprawach zwi膮zanych z motoryzacj膮 pomaga.

Pewnie BMW proponowalo ci prace u siebie, ale odmowiles bo z dresami nie bedziesz pracowal i zajales sie handlem starymi audikami :P

Nie, ale dla fabryki Toyoty robi艂em i nadal robi臋 du偶o zlece艅. Dlatego 艣mieszy mnie Twoje wywy偶szanie si臋, bo znasz s艂owa "wytrzyma艂o艣膰 materia艂贸w", a pewnie by艣 nie potrafi艂 "z palca" wymieni膰 np. 3 powod贸w, dla kt贸rych producenci zacz臋li montowa膰 w samochodach aluminiowe g艂owice.

Zaliczy膰, a zrozumie膰, to s膮 dwie r贸偶ne rzeczy. Jak wida膰 zaliczy艂e艣 i nie rozumiesz.

A ty chociaz zaliczyles? Bo czy zrozumiales to nie pytam, widac przeciez ze nie.

Na razie to wida膰, 偶e nie potrafisz uzasadni膰 swoich kuriozalnych twierdze艅. Bo si臋 ich nie da uzasadni膰. Waln膮艂e艣 babola i teraz my艣lisz, jak si臋 raczkiem wycofa膰, 偶eby nie wyj艣膰 na idiot臋.

[...]

Tu nie chodzi o wyk艂ad - wystarczy kilka zda艅, kt贸re KA呕DY, kto ma poj臋cie o temacie, napisa艂by od razu, 偶eby rozwia膰 w膮tpliwo艣ci. Tylko taki kto艣 nie pisa艂bym wcze艣niej takich bzdur.

Zreszta profesorem nie jestem :P
Chcesz sie nauczyc?
Idz na polibude i sie ucz, teraz nawet ci zaplaca, bo to czego szukasz

Drugi raz mam i艣膰?

[...]

To wyjed藕 do Irlandii, tam Ci b臋dzie weselej.

Jurand.

Data: 2010-05-26 22:25:35
Autor: megrims
W dniu 2010-05-26 09:58, Jurand pisze:

Eeee, przecie偶 BMW si臋 nie psuje.

psuje

Data: 2010-05-22 12:35:19
Autor: CeSaR
[POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Nie b阣zie relacji drugiej strony, ale jest to:

Zaimponowa砮 mi. Jeste normalnie miszczem.

[POZ] Pozdrawiam ma艂ego, oklejonego chujk a megrimsa w czarnym BMW