Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reeduka cję z zasad ruchu drogowego

Data: 2010-02-26 05:56:19
Autor: Jerry
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reeduka cję z zasad ruchu drogowego
Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
na komisariat.
W±sacz kieruj±cy tym pojazdem: http://img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg
[URL=http://img25.imageshack.us/i/burakt.jpg/][IMG]http://
img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg[/IMG][/URL] wepchn±ł się po
chamsku na pas do skrętu w prawo, przy zjeĽdzie z ul. Topiel na ul.
Tamka. Nie chciało mu się czekać, ani zajmować wła¶ciwego pasa we
wła¶ciwym miejscu (oznaczenie kierunku ruchu pojawia się tam
wystarczaj±co wcze¶nie) - po prostu skręcił bez migacza w 1-metrow±
szparę pomiędzy moim samochodem, a pojazdem jad±cym przede mn±. Będ±c
już w połowie pasa, przypomniało mu się o migaczu. Ja wcze¶niej
zaliczyłem gwałtowne hamowanie i klakson. Życzę temu oble¶nemu
trollowi wszystkiego najgorszego. Przez takich głupków rodz± się
stereotypy o Ľle jeżdż±cych kierowcach na warszawskich blachach.
Gratuluję postępów w kreowaniu takiego pozytywnego wizerunku panie
"stylowy w±sik Bolesława Chrobrego".

Data: 2010-02-26 13:57:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 26 Feb 2010 05:56:19 -0800 (PST), Jerry napisał(a):

[...]

a gdzie na tym aucie widzisz naklejkę pms?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-26 06:17:13
Autor: Jerry
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam ree dukację z zasad ruchu drogowego

a gdzie na tym aucie widzisz naklejkę pms?

to jaka¶ niepisana zasada? ;)

Data: 2010-02-26 14:20:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 26 Feb 2010 06:17:13 -0800 (PST), Jerry napisał(a):

a gdzie na tym aucie widzisz naklejkę pms?

to jaka¶ niepisana zasada? ;)

Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ większego od rozmiaru
buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie s± prawie zerowe szanse, że czyta
grupę.
Wobec tego to jest  NTG - od takich spraw jest pręgierz.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-26 07:52:02
Autor: Jerry
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam ree dukację z zasad ruchu drogowego

Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ wi kszego od rozmiaru
buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie s prawie zerowe szanse, e czyta
grup .
Wobec tego to jest  NTG - od takich spraw jest pr gierz.

Absolutnie nie. Może czytasz posty wybiórczo? Ja często spotykam tu
zażalenia na kierowców, filmiki z dziwnych akcji na drodze, itd. Może
znajdzie się M¶ciciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwo¶ci
porysuje takiemu czy innemu ch...wi jego cenne autko, którym ¶rednio
sprawnie się porusza? A może przez przypadek wła¶ciciel tego
"pinknego" wozidła przeczyta o sobie i pomy¶li na drugi raz, albo
chociaż kwiecistym językiem odpowie na posta, obnażaj±c do reszty
swoje buractwo?

Data: 2010-02-26 17:01:37
Autor: J_K_K
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
Użytkownik "Jerry" <jareiro@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:1323bb4d-c5b3-45c7-b675-ee75447a0fe2q16g2000yqq.googlegroups.com...

Wobec tego to jest NTG - od takich spraw jest pr gierz.

Absolutnie nie. Może czytasz posty wybiórczo? Ja często spotykam tu
zażalenia na kierowców, filmiki z dziwnych akcji na drodze, itd.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
SprawdĽ sobie, ile jest użytkowników PMS,
a ile pojazdów / kierowców w PL.

Może
znajdzie się M¶ciciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwo¶ci
porysuje takiemu czy innemu
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Podżegasz do przestępstwa ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-26 08:10:57
Autor: Jerry
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam ree dukację z zasad ruchu drogowego

Sprawd sobie, ile jest u ytkownik w PMS,
a ile pojazd w / kierowc w w PL.

Liczę na szczę¶liwy zbieg okoliczno¶ci. SprawdĽ sobie ilu jest
kierowców i odpowiedz dlaczego ten bałwan wjeżdżał dzi¶ we mnie, a nie
w samochód jad±cy za mn±?

Pod egasz do przest pstwa ?

SprawdĽ to zdanie - w którym miejscu pojawia się podżeganie?

Data: 2010-02-27 20:41:37
Autor: Czabu
[...]

¦wiadczy to tylko o tym, że pisuje tu wielu frustratów. Tylko po co?
Czy kiedykolwiek winowajca się odezwał? Czy kiedykolwiek te "mini vendetty" odniosły jaki¶ skutek?
Ja sobie nie przypominam.

znajdzie się M¶ciciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwo¶ci
porysuje takiemu czy innemu ch...wi jego cenne autko, którym ¶rednio
sprawnie się porusza?

He he he... Tobie brakuje odwagi? ;-)
Trzeba było go zatrzymać i wyja¶nić, żeby więcej tak nie postępował. Musisz się innymi wysługiwać? Żenada...

A może przez przypadek wła¶ciciel tego
"pinknego" wozidła przeczyta o sobie i pomy¶li na drugi raz, albo
chociaż kwiecistym językiem odpowie na posta, obnażaj±c do reszty
swoje buractwo?

Równie dobrze możesz opisywać swoje frustracje wywołane petem rzuconym przez buraka prosto pod Twoje nogi,
czy dupkiem, który wepchn±ł się bez kolejki i kupił ostatni± bułkę, po któr± stałe¶ pół godziny.
Prawdopodobieństwo, że znajdziesz tu tego palanta, jest podobne.
Nie wiem, czy kiedy¶ zrozumiem tego rodzaju żale wylewane na tej grupie... Gdybym chciał opisywać podobne historie,
musiałbym płodzić minimum 3-4 posty dziennie.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-02-26 11:04:12
Autor: amos
On 26 Lut, 15:20, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

[...]

Waldku, pozwol, ze wyprowadze Cie z bledu.
Czytam grupe niemal regularnie od dobrych 3 lat. Naklejki nie mam i
nie zamierzam miec. Nie czuje takiej potrzeby mimo, ze (niemal)
wszytkich grupowiczow lubie.

Ale moze dlatego, ze nie mam wasow ;)

Sam czesto mam ochote poczestowac burakow z wawki paroma epitami na
grupie, ale zanim dojade do domu mi przechodzi.
Pewnie dlatego, ze sam dobrze wiem, ze nie raz kogos tez wkurzylem.
Nikt nie jest doskonaly...
amos

Data: 2010-02-26 11:16:17
Autor: amos
On 26 Lut, 20:04, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
Sam czesto mam ochote poczestowac burakow z wawki paroma epitami na
mialo byc epitetami
--
amos

Data: 2010-02-26 13:15:57
Autor: Jerry
[...]

jasne, ale czy zostawiłe¶ po sobie niesmak takiego "cwaniackiego
look'a" z cyklu "hehe, jestem kurwa panem!"?

Data: 2010-03-02 14:43:37
Autor: kamil

"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:nemdvm5rhmqe$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ja czytam, a naklejki nie mam. C8 tez nie mam zreszta.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-01 15:48:09
Autor: Dman-666
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam ree dukację z zasad ruchu drogowego
Patrze a tu w szybce robal taki: news:e1495ab4-a722-49b1-8d62-
f52da5d81ccd@q21g2000yqm.googlegroups.com ! Pewnie kiero jakis, ten Jerry . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

a gdzie na tym aucie widzisz naklejkę pms?

to jaka¶ niepisana zasada? ;)

Nastepny sie kurwa obudzil z zimowego snu :>

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-02-26 15:52:35
Autor: Bydlę
Jerry wrote:
> Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
> na komisariat.

W jako¶ci HD?
Sprawdż gopro.com.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-02-26 07:54:29
Autor: Jerry
[...]

300 dolarów, nie jest Ľle i nagrywa na sd więc jeszcze lepiej :)
jeżeli zmienię mojego sztrucla na co¶ bardziej warto¶ciowego to na
bank to kupię.

Data: 2010-02-26 16:19:50
Autor: to
Jerry wrote:

Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu na
komisariat.

To Twoja pierwsza jazda po zdaniu PJ, że tak się ekscytujesz? Ludzie jeżdżący głupio czasem się zdarzają i nie ma co się tym specjalnie denerwować.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-26 08:35:13
Autor: Jerry
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam ree dukację z zasad ruchu drogowego
To Twoja pierwsza jazda po zdaniu PJ, że tak się ekscytujesz? Ludzie
jeżdż±cy głupio czasem się zdarzaj± i nie ma co się tym specjalnie
denerwować.

--
cokolwiek

hehe, nie. dzi¶ po prostu osi±gn±łem apogeum w....a. może to wpływ
pogody? po prostu ostatni tydzień to katastrofa - a to jaki¶
"bysnesmen" zagadany przez telefon, wjeżdżaj±cy pod koła innych na
skrzyżowaniu, a to paniusia w kwiecie wieku hamuj±ca gwałtownie z 90
do 0, żeby przeczytać swoim słabym wzrokiem numer budynku, albo jaki¶
cymbał ładuj±cy się na chama do skrętu w prawo.

Od poniedziałku, co dzień miałem 2-3 przygody groż±ce wypadkiem. Mam
elastyczne godziny pracy i staram się omijać szczyt, wła¶nie po to
żeby się nie wypalać ze zło¶ci. Od pocz±tku roku nie miałem ł±cznie
tylu przygód co w tym tyg. Wiosna idzie i nagle wszystkim odpie....la?
sorry za spamowanie, ale musiałem podzielić się tym wkurw...m, żeby
nie zacz±ć się ciachać naostrzon± tekturk±.

Data: 2010-02-26 16:42:23
Autor: to
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
Jerry wrote:

hehe, nie. dziś po prostu osiągnąłem apogeum w....a. może to wpływ
pogody? po prostu ostatni tydzień to katastrofa - a to jakiś "bysnesmen"
zagadany przez telefon, wjeżdżający pod koła innych na skrzyżowaniu, a
to paniusia w kwiecie wieku hamująca gwałtownie z 90 do 0, żeby
przeczytać swoim słabym wzrokiem numer budynku, albo jakiś cymbał
ładujący się na chama do skrętu w prawo.

No to masz inną scenkę. Jaki głupek zajechał mi dziś drogę z podporządkowanej, później popędzał starszą kobietę z laską na przejściu dla pieszych niemal spychając ją z niego zderzakiem, a następnie skręcił z lewego pasa w prawo na warunkowym skręcie. Niestety takie rzeczy się zdarzają, a teraz rzeczywiście jakby częściej. Pewnie dlatego, ze pogoda się poprawiła.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-26 17:48:27
Autor: MadMan
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
Dnia 26 Feb 2010 17:42:23 +0100, to napisał(a):

Jaki głupek zajechał mi dzi¶ drogę z podporz±dkowanej, póĽniej popędzał starsz± kobietę z lask± na przej¶ciu dla pieszych niemal spychaj±c j± z niego zderzakiem, a następnie skręcił z lewego pasa w prawo na warunkowym skręcie.

Miałe¶ czas spisać numery rejestracyjne i zadzwonić na policję?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-26 17:05:24
Autor: to
MadMan wrote:

[...]

Miałeś czas spisać numery rejestracyjne i zadzwonić na policję?

W jakim konkretnie celu? Nie będę donosił na każdego, kto robi coś nie tak, ten jechał "po chamsku", ale nie zrobił nic niebezpiecznego. Po za tym byłoby moje słowo przeciwko jemu, więc efekt tak czy siak żaden.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-26 18:24:06
Autor: MadMan
Dnia 26 Feb 2010 18:05:24 +0100, to napisał(a):

[...]

W jakim konkretnie celu? Nie będę donosił na każdego, kto robi co¶ nie tak, ten jechał "po chamsku", ale nie zrobił nic niebezpiecznego.

Zajechanie drogi i nieprawidłowe skręcanie to nic niebezpiecznego?

Po za tym byłoby moje słowo przeciwko jemu, więc efekt tak czy siak żaden.

Jest duża szansa że odbyłby rozmowę z policj± i dostałby np. pouczenie.
Może to mieć efekt wychowawczy, nie musi. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-28 17:02:22
Autor: to
MadMan wrote:

Zajechanie drogi i nieprawidłowe skręcanie to nic niebezpiecznego?

W tym wypadku niebezpieczne to nie było. Wyłącznie chamskie, szczególnie z tą staruszką.

Po za
tym byłoby moje słowo przeciwko jemu, więc efekt tak czy siak żaden.

Jest duża szansa że odbyłby rozmowę z policją i dostałby np. pouczenie.
Może to mieć efekt wychowawczy, nie musi.

Wybacz, ale nie mam natury donosiciela. Gdyby spowodował kolizje czy wypadek u uciekł, to bym zgłosił.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-02 20:45:50
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2010-02-28 18:02, to pisze:
Wybacz, ale nie mam natury donosiciela.

Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracuj±cy miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-03-02 21:05:01
Autor: Bydlę
Pozdrawiam wÄ…sacza w Citroenie C8 - polecam reedukacjÄ™ z zasad ruchu drogowego
On 2010-03-02 20:45:50 +0100, Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> said:

W dniu 2010-02-28 18:02, to pisze:
Wybacz, ale nie mam natury donosiciela.

Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...

Przestępcy popieraj± tak± postawę.

--
Bydlę

Data: 2010-03-02 21:06:15
Autor: to
BydlÄ™ wrote:

Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...

Przestępcy popierają taką postawę.

Skoro popełnienie wykroczenie czyni Twoim zdaniem z człowieka przestępce, to i Ty nim jesteś, bo na pewno kiedyś Ci się to zdarzyło.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-02 23:05:59
Autor: Bydlę
On 2010-03-02 22:06:15 +0100, to <to@abc.xyz> said:

Bydlę wrote:

Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...

Przestępcy popieraj± tak± postawę.

Skoro popełnienie wykroczenie czyni Twoim zdaniem

Co¶ ci się pomyliło.
Przestępcy popieraj± tych, którzy brzydz± się donoszeniem policji o czymkolwiek. Bo to pomaga im w pracy (im - przestępcom).
I o tym pisałem, cytuj±c istotne fragmenty, do których się odnosiłem.

W±tku  nie ¶ledzę, bo zamiast zdjęcia czy rysunku sytuacyjnego było zdjęcie samochodu. Bez sensu, przy ocenie materiału dowodowego. :-)

--
Bydlę

Data: 2010-03-07 00:35:16
Autor: to
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
BydlÄ™ wrote:

Coś ci się pomyliło.
Przestępcy popierają tych, którzy brzydzą się donoszeniem policji o
czymkolwiek.

Brzydzę się donoszeniem o mało istotnych bzdurach.

Bo to pomaga im w pracy (im - przestępcom). I o tym
pisałem, cytując istotne fragmenty, do których się odnosiłem.

Złodziejowi pomaga w "pracy", że nie dylam do komendanta za każdym razem, gdy zaobserwuje, że ktoś przekroczył podwójną ciągłą? W jaki konkretnie sposób?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-07 01:58:00
Autor: Bydlę
On 2010-03-07 01:35:16 +0100, to <to@abc.xyz> said:

Bydlę wrote:

Co¶ ci się pomyliło.
Przestępcy popieraj± tych, którzy brzydz± się donoszeniem policji o
czymkolwiek.

Brzydzę się donoszeniem o mało istotnych bzdurach.

A kogo to obchodzi, co cię brzydzi?
My tu o czym¶ innym rozprawiamy.

Bo to pomaga im w pracy (im - przestępcom). I o tym
pisałem, cytuj±c istotne fragmenty, do których się odnosiłem.

Złodziejowi pomaga w "pracy"

I dlatego tak wielu atakuje ludzi, którzy donosz± policji.
(i staraj± się deprecjonować (gdzie i jak się da) współpracuj±cych, by chronić swe tyłki)

--
Bydlę

Data: 2010-03-03 20:13:35
Autor: Andrzej Zbierzchowski
On 2010-03-02 20:45:50 +0100, Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> said:

W dniu 2010-02-28 18:02, to pisze:
Wybacz, ale nie mam natury donosiciela.

Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...

Przestępcy popieraj± tak± postawę.

A o definicję przestępstwa mogę prosić? :D Tudzież okre¶lenie, o jakie prezestepstwo Ci chodzi?

http://www.youtube.com/watch?v=ji3lRSud8ss

Data: 2010-03-03 21:30:50
Autor: Bydlę

On 2010-03-02 20:45:50 +0100, Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> said:

W dniu 2010-02-28 18:02, to pisze:
Wybacz, ale nie mam natury donosiciela.

Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...

Przestępcy popieraj± tak± postawę.

A o definicję przestępstwa mogę prosić?

Nie, bo możesz sobie sam znaleĽć - masz dostęp do internetu, więc rusz sempiternę i użyj mocy gógli.

(nie podam ci też definicji; społeczeństwa, popierania, postawy, donoszenia, cnoty, radko¶ci, spójników i policji)

--
Bydlę

Data: 2010-02-26 18:06:01
Autor: kamil d
Jerry pisze:
Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
na komisariat.

Jak jeĽdzisz trochę czę¶ciej niż co niedzielę do ko¶cioła to chyba Ci życia braknie na zgrywanie i obróbkę tych filmików ;) Takich delikwentów spotyka się codziennie i to kilku.

--
kamil d
red 206

Data: 2010-02-26 09:11:41
Autor: Jerry
On 26 Lut, 18:06, kamil d <kamil_deSpamunielu...@tlen.pl> wrote:
Jerry pisze:

> Chyba kupi wideorejestrator, eby takich cwaniaczk w posy a od razu
> na komisariat.

Jak je dzisz troch cz ciej ni co niedziel do ko cio a to chyba Ci
ycia braknie na zgrywanie i obr bk tych filmik w ;) Takich delikwent w
spotyka si codziennie i to kilku.

--
kamil d
red 206

Karta 16GB starcza na dwie godziny. Wystarczy na jeden dzień :) A mina
cwaniaczków tłumacz±cych się przed policj± - bezcenne :)
I jeszcze jedno - to nie jest tak, że sam nie popełniam wykroczeń. Sęk
w tym, żeby nie psuć życia innym, zwłaszcza jeżeli można komu¶ lub
sobie zrobić krzywdę.

Data: 2010-02-26 20:12:45
Autor: Chevy
Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hm8v20$2n3$1inews.gazeta.pl...
Jerry pisze:
[...]

i nie tylkow w stolicy

-- kamil d
red 206

Data: 2010-03-02 14:48:04
Autor: kamil
"Jerry" <jareiro@gmail.com> wrote in message news:c21e0429-3c97-4a15-ad93-ea59539f51f215g2000yqi.googlegroups.com...
Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
na komisariat.
W±sacz kieruj±cy tym pojazdem: http://img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg

To w Stolycy nie wszyscy tak jezdza?

http://www.youtube.com/watch?v=1P1RjFXiGog

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-02 17:40:24
Autor: Artur Ma¶l±g
kamil pisze:
[...]

Nawet w tym materiale widać, że jest to mniejszo¶ć i do tego nie tylko
na stołecznych, czy nawet mazowieckich rejestracjach :) Infrastruktura
drogowa to jedno, ale gdzie¶ tu brakuje nadzoru (czy to żywych
policjantów, czy też automatycznego systemu) na tym ruchem. Materiały
wygl±daj± do¶ć artystycznie, ale od nich nic się nie zmieni.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Pozdrawiam w±sacza w Citroenie C8 - polecam reeduka cję z zasad ruchu drogowego