[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Data: 2012-10-26 01:36:25
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

--
Pozdro.

Data: 2012-10-26 11:18:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Uzytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisal w wiadomosci news:baf400a3-28d2-4106-8a24-bc2d8bd723b8googlegroups.com...
Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

dzwonka nie miales? ;)

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-10-26 11:31:08
Autor: Bartek
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
[...]

megrims w krakowie i juz 2 pozdrowienia;) no, ladnie.
jednak jescze ktos na naklejki patrzy.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-10-26 03:15:58
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu pi±tek, 26 paĽdziernika 2012 11:30:52 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:
jednak jescze ktos na naklejki patrzy.

patrzy, patrzy, ale cos nie widuje ostatnio :) Malo tez jezdze, to fakt. Ale ostatnio nawet Stasio Podroznik narzekal, ze grupa umiera...

Data: 2012-10-26 18:39:25
Autor: dominik
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
On 2012-10-26 12:15, Jimiasty wrote:
jednak jescze ktos na naklejki patrzy.
patrzy, patrzy, ale cos nie widuje ostatnio :) Malo tez jezdze, to fakt. Ale ostatnio nawet Stasio Podroznik narzekal, ze grupa umiera...

A zupełnie nikomu nie przyszło do głowy, że trąbienie na siebie w mieście
jest takie nie tego? Fajnie że się ludzie pozdrawiają, ale chyba dałoby
się fajniej pozdrawiać :)

--
                                           _   _       _a_a
   dominik,  gg:919564         _   _     _{.`=`.}_    {/ ''\_

Data: 2012-10-26 19:01:53
Autor: Artur Maśląg
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 18:39, dominik pisze:
On 2012-10-26 12:15, Jimiasty wrote:
[...]

Kolejny... ObowiÄ…zku nie ma, a samo trÄ…bienie - powszechne
i niekoniecznie ma wydźwięk negatywny.

Fajnie że się ludzie pozdrawiają, ale chyba dałoby
się fajniej pozdrawiać :)

Część ludzi nie żyje tylko anonimowo w internecie i nie ma
takich problemĂłw.

Data: 2012-10-26 03:29:14
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu pi±tek, 26 paĽdziernika 2012 11:30:52 UTC+2 użytkownik Bartek napisał:
megrims w krakowie i juz 2 pozdrowienia;) no, ladnie.

dawniej to strach sie bylo z naklejka nawet na grzyby ruszyc:

https://groups.google.com/d/topic/pl.misc.samochody/q0SyzofxaFs/discussion

http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/11/Grupowo-tirowkowe-pozdrowienia-plmiscsamochody-6.html

:)))

Data: 2012-10-26 13:05:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ab2e50bb-5e01-4a66-84a8-ff3580fe1163googlegroups.com...
> [...]
megrims w krakowie i juz 2 pozdrowienia;) no, ladnie.

dawniej to strach sie bylo z naklejka nawet na grzyby ruszyc:

hyh

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-10-26 11:34:29
Autor: Marcin N
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 11:31, Bartek pisze:
[...]

Znaczy co? Na grupie prawie wszyscy opluwają się bez opamiętania a na ulicy nagle kumple?

--
MN

Data: 2012-10-26 14:05:14
Autor: Rafał Grzelak
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
Marcin N wrote:

> [...]
> jednak jescze ktos na naklejki patrzy.

Znaczy co? Na grupie prawie wszyscy opluwają się bez opamiętania a na

No, jak w sejmie. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-10-26 11:32:53
Autor: Marcin N
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 10:36, Jimiasty pisze:
Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

Niesamowite wydarzenie. Tylko czy na pewno godne opisywania w internecie?

"Ludzie!! Widziałem samochód z okna!! W mieście!!"

--
MN

Data: 2012-10-26 03:08:51
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu pi±tek, 26 paĽdziernika 2012 11:32:41 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
Niesamowite wydarzenie. Tylko czy na pewno godne opisywania w internecie?

Mlody jestes, nie znasz sie...

Data: 2012-10-26 12:10:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:k6dlbl$9o4$1news.task.gda.pl...
[...]

troche musisz jeszcze poczytać grupę, zanim zaczniesz pisać ...

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-10-26 15:06:10
Autor: Marcin N
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

[...]

15 lat nie wystarczy? To ile jeszcze mam czekać?

--
MN

Data: 2012-10-26 16:53:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:k6e1rh$9iu$1news.task.gda.pl...

[...]

Skoro tak własnie odpowiedziałeś na posta pozdrawiającego to najwyraźniej dla Ciebie jeszcze za mało :P

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

Data: 2012-10-26 18:29:55
Autor: Artur Maśląg
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 15:06, Marcin N pisze:
[...]

Skoro tyle czasu nie wystarczyło, by ogarnąć grupowe zwyczaje,
to zdaje siÄ™ byĹ‚ on za krĂłtki.  Kolejne 15? Być moĹĽe przez
ten czas zwyczaje siÄ™ zmieniÄ… :)

Data: 2012-10-27 11:14:50
Autor: Marcin N
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 18:29, Artur Maśląg pisze:
[...]

Zawsze śmieszyły mnie te "grupowe zwyczaje" i co jakiś czas pozwalałem sobie pod nimi na uszczypliwości. Tak jak i tym razem.

--
MN

Data: 2012-10-27 20:59:52
Autor: Artur Maśląg
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 11:14, Marcin N pisze:
[...]

No i? Są jakie są - jak ktoś nie chce w tym uczestniczyć, to
siÄ™ nie "okleja" i innych nie pozdrawia. ObowiÄ…zku nie ma.

i co jakiś czas pozwalałem
sobie pod nimi na uszczypliwości. Tak jak i tym razem.

Jak ktoĹ› lubi... Brakuje (tfu) jeszcze Pszemola z rewelacjami
na temat DC...

:)

Data: 2012-10-27 21:20:22
Autor: Marcin N
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 20:59, Artur Maśląg pisze:
[...]

Co do DC, to pamiętam dyskusje sprzed tych 15 lat, gdy powszechnie stosowało się to w związku ze skojarzeniem z Waszyngtonem. Potem "przebukowano" to na Defoult City, żeby jakoś wyjść z twarzą. Pisanie o Warszawie jako o DC - też mnie bawi. Podobnie jak o Krakowie - CKMK. Równie głupia poza.

--
MN

Data: 2012-10-27 21:28:00
Autor: Artur Maśląg
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 21:20, Marcin N pisze:
W dniu 2012-10-27 20:59, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2012-10-27 11:14, Marcin N pisze:
(...)
[...]

Warszawie jako o DC - teĹĽ mnie bawi.

To zdaje się źle pamiętasz i dorabiasz do swoich złośliwości ideologię,
która z rzeczywistością wiele wspólnego nie ma.

Podobnie jak o Krakowie - CKMK. Równie głupia poza.

No, MSW pewnie teĹĽ.

Data: 2012-10-27 01:03:11
Autor: megrims
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 10:36, Jimiasty pisze:
Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

A tak. Byłem rano na PK. :)

A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.

Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-26 16:09:57
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu sobota, 27 paĽdziernika 2012 01:04:07 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.
Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

No to faktycznie sytuacja patowa :)

Data: 2012-10-27 21:25:52
Autor: megrims
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 01:09, Jimiasty pisze:
W dniu sobota, 27 paĽdziernika 2012 01:04:07 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.
Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

No to faktycznie sytuacja patowa :)

Wybrałem Yeti. I dobrze. TO co dzisiaj się działo między
Wrocławiem a Gliwicami to istna Syberia. 90% kierowników
na letnich laczkach jechali 40 km/h. Kilka aut rozwalonych
po drodze widziałem. Jedno kołami do góry. Zima jak zawsze
zaskoczyła drogowców.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-27 22:29:51
Autor: R2r
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 21:25, megrims pisze:
[...]

Ale, ĹĽe co? Mesiem siÄ™ trudniej jedzie niĹĽ SkodÄ…? :D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-27 22:40:08
Autor: Artur Ma¶l±g
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
napisał:
[...]

No popatrz, a ja panie moich parchem wyprzedzałem jak chciałem
takie CL600 czy inne BMW. No, ale on nie Yeti - takie też
wyprzedzałem.

Kilka aut rozwalonych
po drodze widziałem. Jedno kołami do góry.

Tak, armagiedon. Ssaki le¶ne nawet wymarły...

Zima jak zawsze zaskoczyła drogowców.

Z cał± pewno¶ci± - to jedno kołami do góry to pewnie pług był...

Data: 2012-10-27 23:09:08
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k6hcft$6is$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

Data: 2012-10-28 12:19:03
Autor: Marek Dyjor
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
megrims napisał:
[...]

przecież zimówki wg prawa maj± być od Listopada...

Premier do raportu za wcze¶niejsz± zimę. Można też zamkn±ć kilku meteorologów.

Data: 2012-10-28 18:44:31
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:

[...]

Ale ja nie mówię, że nie mieli prawa jechać na letnich, tylko że powinni być przygotowani, że jesieni± w Polsce ¶nieg padać lubi.
Tak sami z siebie, a nie bo przepis każe.

Data: 2012-10-29 08:27:24
Autor: Marek Dyjor
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
Cavallino wrote:
[...]

no i tak bez nakazu mieli by zmieni±c opony?  ;-)

Data: 2012-10-29 16:47:39
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k6lb4r$8a8$1@news.task.gda.pl...
Cavallino wrote:
[...]

My¶l±cy ludzie tak robi±.

Data: 2012-10-28 13:29:49
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu sobota, 27 paĽdziernika 2012 23:08:46 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))
Snieg w pazdzierniku to rzadkosc, z reszta od srody ocieplenie i
znow bedzie 10st albo i wiecej. W Krakowie w nocy cos popadalo (ok 10cm), ale od rana ulice czarne - tzn. ciapa, troche blota posniegowego, temp 1-3st. Akurat musialem troche pojezdzic, a auto jeszcze na ekstremalnie letnich, Bridgestone turanza... i co? i mimo szczerych checi sprowokowania jakiegos slajdzika nie udalo sie, letnie gumy, na ktorych w temp ponizej 4 st powinienem byl sie zawinac na pierwszej latarni, a trzymaja jak zaczarowne.
W cieplejsze dni na zimowkach jezdzi sie jak na budyniu (czyt. beznadziejnie),a poza tym znikaja w oczach. Wobec czego ja w pelni rozumiem tego kto nie zmienil do tej pory kapci. Natomiast wybieranie sie w trase na letnich, podczas gdy od ok tygodnia znane byly prognozy opadu sniegu, to szczyt glupoty i bezmyslnosci.

Data: 2012-10-28 23:07:26
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:83a9a19d-770a-422b-972a-2f10aa22970c@googlegroups.com...
W dniu sobota, 27 paĽdziernika 2012 23:08:46 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))

Ja akurat dobrze przewidziałem moment wymiany opon, więc nie do mnie.

Snieg w pazdzierniku to rzadkosc, z reszta od srody ocieplenie i
znow bedzie 10st albo i wiecej.

I to jest powód dla którego koniecznie trzeba blokować autostradę wlok±c się 40 km/h?
Bo założone NA CZAS oponki przez kilka dni będ± się nadmiernie zużywać?

Data: 2012-10-28 15:24:37
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu niedziela, 28 paĽdziernika 2012 23:07:05 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))
Ja akurat dobrze przewidziałem moment wymiany opon, więc nie do mnie.

Eee powiedzonkiem o stolach i nozycach raczej chcialem zaznaczyc to, dlaczego sie wypowiadam.

I to jest powód dla którego koniecznie trzeba blokować autostradę wlok±c się 40 km/h?

Tak jak napisalem, prognozy byly znane, wiec wybieranie sie w ten weekend w trase na letnich to przejaw glupoty, a potem i tak pier**nie, ze
drogowcy znow zaspali.

Bo założone NA CZAS oponki przez kilka dni będ± się nadmiernie zużywać?

Nie chodzi tylko o nadmierne zuzycie, po prostu na zimowkach wybitnie
beznadziejnie jezdzi sie po cieplym i suchym asfalcie, tak jakbym
zamiast gum mial budyn :) Ja wole przecierpiec ten fallstart zimy
a potem smigac jak gdyby nigdy nic.

Chyba najlepsza numeryczna prognoza pogody:
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html

mowi, ze od czwartku na przestrzeni 16 dni temperatury jak najbardziej jesienne.
(trzeba kliknac na 2m temperatur)

[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX