[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Data: 2012-10-27 01:03:11
Autor: megrims
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-26 10:36, Jimiasty pisze:
Pozdrowienia dla kierownika/czki czarnego, zdaje sie, ze BMW na blachach PO XXXX uwidzianego pod Politechnika Krakowska.
Nie trabilem, bo jechalem tramwajem :)

A tak. Byłem rano na PK. :)

A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.

Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-26 16:09:57
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu sobota, 27 października 2012 01:04:07 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.
Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

No to faktycznie sytuacja patowa :)

Data: 2012-10-27 21:25:52
Autor: megrims
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 01:09, Jimiasty pisze:
W dniu sobota, 27 października 2012 01:04:07 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
A od jutra będzie czarne Yeti albo biały CL600.
Nie mogę się zdecydować jeszcze :D

No to faktycznie sytuacja patowa :)

Wybrałem Yeti. I dobrze. TO co dzisiaj się działo między
Wrocławiem a Gliwicami to istna Syberia. 90% kierowników
na letnich laczkach jechali 40 km/h. Kilka aut rozwalonych
po drodze widziałem. Jedno kołami do góry. Zima jak zawsze
zaskoczyła drogowców.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-27 22:29:51
Autor: R2r
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu 2012-10-27 21:25, megrims pisze:
[...]

Ale, że co? Mesiem się trudniej jedzie niż Skodą? :D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-27 22:40:08
Autor: Artur Maśląg
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
napisał:
[...]

No popatrz, a ja panie moich parchem wyprzedzałem jak chciałem
takie CL600 czy inne BMW. No, ale on nie Yeti - takie też
wyprzedzałem.

Kilka aut rozwalonych
po drodze widziałem. Jedno kołami do góry.

Tak, armagiedon. Ssaki leśne nawet wymarły...

Zima jak zawsze zaskoczyła drogowców.

Z całą pewnością - to jedno kołami do góry to pewnie pług był...

Data: 2012-10-27 23:09:08
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6hcft$6is$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

Data: 2012-10-28 12:19:03
Autor: Marek Dyjor
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
megrims napisał:
[...]

przecież zimówki wg prawa mają być od Listopada...

Premier do raportu za wcześniejszą zimę. Można też zamknąć kilku meteorologów.

Data: 2012-10-28 18:44:31
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Ale ja nie mówię, że nie mieli prawa jechać na letnich, tylko że powinni być przygotowani, że jesienią w Polsce śnieg padać lubi.
Tak sami z siebie, a nie bo przepis każe.

Data: 2012-10-29 08:27:24
Autor: Marek Dyjor
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
Cavallino wrote:
[...]

no i tak bez nakazu mieli by zmieniąc opony?  ;-)

Data: 2012-10-29 16:47:39
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k6lb4r$8a8$1@news.task.gda.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Myślący ludzie tak robią.

Data: 2012-10-28 13:29:49
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu sobota, 27 października 2012 23:08:46 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))
Snieg w pazdzierniku to rzadkosc, z reszta od srody ocieplenie i
znow bedzie 10st albo i wiecej. W Krakowie w nocy cos popadalo (ok 10cm), ale od rana ulice czarne - tzn. ciapa, troche blota posniegowego, temp 1-3st. Akurat musialem troche pojezdzic, a auto jeszcze na ekstremalnie letnich, Bridgestone turanza... i co? i mimo szczerych checi sprowokowania jakiegos slajdzika nie udalo sie, letnie gumy, na ktorych w temp ponizej 4 st powinienem byl sie zawinac na pierwszej latarni, a trzymaja jak zaczarowne.
W cieplejsze dni na zimowkach jezdzi sie jak na budyniu (czyt. beznadziejnie),a poza tym znikaja w oczach. Wobec czego ja w pelni rozumiem tego kto nie zmienil do tej pory kapci. Natomiast wybieranie sie w trase na letnich, podczas gdy od ok tygodnia znane byly prognozy opadu sniegu, to szczyt glupoty i bezmyslnosci.

Data: 2012-10-28 23:07:26
Autor: Cavallino
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX

Użytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:83a9a19d-770a-422b-972a-2f10aa22970c@googlegroups.com...
W dniu sobota, 27 października 2012 23:08:46 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

I pewnie dlatego nie podmienili opon palantom na letnich?

Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))

Ja akurat dobrze przewidziałem moment wymiany opon, więc nie do mnie.

Snieg w pazdzierniku to rzadkosc, z reszta od srody ocieplenie i
znow bedzie 10st albo i wiecej.

I to jest powód dla którego koniecznie trzeba blokować autostradę wlokąc się 40 km/h?
Bo założone NA CZAS oponki przez kilka dni będą się nadmiernie zużywać?

Data: 2012-10-28 15:24:37
Autor: Jimiasty
[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX
W dniu niedziela, 28 października 2012 23:07:05 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> Oj tam od razu palantom... (Uderz w stol a nozyce sie odezwa :))
Ja akurat dobrze przewidziałem moment wymiany opon, więc nie do mnie.

Eee powiedzonkiem o stolach i nozycach raczej chcialem zaznaczyc to, dlaczego sie wypowiadam.

I to jest powód dla którego koniecznie trzeba blokować autostradę wlokąc się 40 km/h?

Tak jak napisalem, prognozy byly znane, wiec wybieranie sie w ten weekend w trase na letnich to przejaw glupoty, a potem i tak pier**nie, ze
drogowcy znow zaspali.

Bo założone NA CZAS oponki przez kilka dni będą się nadmiernie zużywać?

Nie chodzi tylko o nadmierne zuzycie, po prostu na zimowkach wybitnie
beznadziejnie jezdzi sie po cieplym i suchym asfalcie, tak jakbym
zamiast gum mial budyn :) Ja wole przecierpiec ten fallstart zimy
a potem smigac jak gdyby nigdy nic.

Chyba najlepsza numeryczna prognoza pogody:
http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html

mowi, ze od czwartku na przestrzeni 16 dni temperatury jak najbardziej jesienne.
(trzeba kliknac na 2m temperatur)

[CKMK] Pozdrowienia PO XXXX