Pozdrowienia RDX

Data: 2016-05-06 09:52:46
Autor: Dman666
Pozdrowienia RDX
Dzis o 17 na skrzyzowaniu Belgradzkiej z Braci Wagow. Przepuszczales kulejacego na pasach :-)
Naklejke widzialem pierwszy raz od chyba 2 lat.
--
Dman-666

Data: 2016-05-07 19:01:12
Autor: jerzu.xyz
Pozdrowienia RDX
On Fri, 6 May 2016 09:52:46 -0700 (PDT), Dman666 <dm4n666@gmail.com>
wrote:

Dzis o 17 na skrzyzowaniu Belgradzkiej z Braci Wagow.

To mogłeś jeszcze trafić dziś na mnie, bo gdzieś koło tej godziny
przemieszczałem się ze Statoila na Rosoła do Lidla na Pileckiego ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-05-07 21:11:13
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Pozdrowienia RDX
wrote:

Dzis o 17 na skrzyzowaniu Belgradzkiej z Braci Wagow.

To mogłeś jeszcze trafić dziś na mnie, bo gdzieś koło tej godziny
przemieszczałem się ze Statoila na Rosoła do Lidla na Pileckiego ;)

To może jednak odkopię nalepkę grupową i nową furę okleję.
Skoro taki natłok oklejonych w okolicy ;-)

Seco

Data: 2016-05-07 21:42:31
Autor: Axel
Pozdrowienia RDX
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:572e3dce$0$22829$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To może i ja się zmobilizuję i nakleję nalepkę na drugie auto, bo się zdarła...

--
Axel

Data: 2016-05-07 22:25:38
Autor: jerzu.xyz
Pozdrowienia RDX
On Sat, 7 May 2016 21:11:13 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
<pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

To może jednak odkopię nalepkę grupową i nową furę okleję.
Skoro taki natłok oklejonych w okolicy ;-)

http://i.imgur.com/E5ekkhV.jpg

;)

Data: 2016-05-07 22:45:22
Autor: Axel
Pozdrowienia RDX
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ppjsibdvnips3kd6oiblua5p28g0e51fdn@4ax.com...

http://i.imgur.com/E5ekkhV.jpg

Mniejszej nie miałeś? ;-P

--
Axel

Data: 2016-05-07 23:13:33
Autor: jerzu.xyz
Pozdrowienia RDX
On Sat, 7 May 2016 22:45:22 +0200, "Axel" <nie.dla@spa.mu> wrote:

Mniejszej nie miałeś? ;-P

A Ty co? Na modemie siedzisz? :P

Data: 2016-05-08 09:39:19
Autor: Axel
Pozdrowienia RDX
jerzu  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:djmsibd9fi3jhi038b61ma2qb7h6h7kfmr@4ax.com...

Mniejszej nie miałeś? ;-P

A Ty co? Na modemie siedzisz? :P

O nalepce mówię!

--
Axel

Data: 2016-05-08 11:10:20
Autor: sirapacz
Pozdrowienia RDX

Mniejszej nie miałeś? ;-P

A Ty co? Na modemie siedzisz? :P

O nalepce mówię!

LOL:)

ale fakt faktem jeszcze ciut mniejsza i można pomylić z ekstrawaganckim spryskiwaczem szyby:)

na całą szybę tera!

Data: 2016-05-08 21:20:43
Autor: jerzu.xyz
Pozdrowienia RDX
On Sun, 8 May 2016 09:39:19 +0200, "Axel" <nie.dla@spa.mu> wrote:

jerzu  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:djmsibd9fi3jhi038b61ma2qb7h6h7kfmr@4ax.com...

Mniejszej nie miałeś? ;-P

A Ty co? Na modemie siedzisz? :P

O nalepce mówię!

Aaa... No nie było mniejszej ;)

Taką miałem naklejoną na Transicie :)

Data: 2016-05-12 12:26:16
Autor: Dman666
Pozdrowienia RDX
W dniu niedziela, 8 maja 2016 21:20:33 UTC+2 użytkownik jerz...@irc.pl napisał:

>O nalepce mówię!

Aaa... No nie było mniejszej ;)

Taką miałem naklejoną na Transicie :)
 A mysklalem, ze ja tradycja zginela w narodzie.
Moze tez okleje i druga bude...
Jak ktos zinteresowany to mam jeszcze ze 3 sztuki duzych i kilka tych malutkich od reki (za klej nie recze bo to z dekade ma)
--
Dman-666

Data: 2016-05-13 09:51:32
Autor: Axel
Pozdrowienia RDX

Użytkownik "Dman666"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13d58d8c-72cf-448c-a139-f0711dfb6152@googlegroups.com...

A mysklalem, ze ja tradycja zginela w narodzie.
Moze tez okleje i druga bude...
Jak ktos zinteresowany to mam jeszcze ze 3 sztuki duzych i kilka tych malutkich od reki (za klej nie recze bo to z dekade ma)

No chyba żartujesz. Ja na obu autach mam naklejki (jak pisałem, z jednego właśnie zlazła), z trzeciego córka zdjęła ;-P
Nalepek zapasik jeszcze mam, więc dziękuję. Nawet jeszcze kilka ramek na tablice leży (łatwo się łamią, więc od czasu do czasu wymieniam)

--
Axel

Data: 2016-05-12 12:27:38
Autor: Dman666
Pozdrowienia RDX
W dniu sobota, 7 maja 2016 19:01:04 UTC+2 użytkownik jerz...@irc.pl napisał:

To mogłeś jeszcze trafić dziś na mnie, bo gdzieś koło tej godziny
przemieszczałem się ze Statoila na Rosoła do Lidla na Pileckiego ;)

Mastera bym poznal...gorzej z fokusem.
--
Dman-666

Data: 2016-05-12 22:38:02
Autor: jerzu.xyz
Pozdrowienia RDX
On Thu, 12 May 2016 12:27:38 -0700 (PDT), Dman666 <dm4n666@gmail.com>
wrote:

Mastera bym poznal...gorzej z fokusem.

Oj... Mógłbyś nie poznac, bo jest oklejony reklamą ;)