Pozdrowienia SO* BP Plaza

Data: 2014-06-14 20:35:01
Autor: Sebastian Biały
Pozdrowienia SO* BP Plaza
Pozdrownienia dla kierownika szarej *odpicowanej* Skody SO* przyłapanej dzisiaj na tankowaniu w BP pod Plazą w Sosnowcu. Moje toczydło nieszczęśliwie nie obklejone.

Coraz mniej tych naklejek, ostatnia mi się trafiła przed oczami ze 4 lata temu.

Data: 2014-06-14 21:30:53
Autor: Artur Miller
Pozdrowienia SO* BP Plaza
[...]

yhm... dziesiąty rok jeżdżę z naklejką, nie pamiętam kiedy mnie ktoś obbipał :) daaawno temu... a i ja nie widziałem żadnej kupę czasu.

może warto by reedycję zrobić?

@

Data: 2014-06-15 00:03:58
Autor: megrimsES
Pozdrowienia SO* BP Plaza
[...]

Ja mam tylko Yeti oklejone. A parÄ™ naklejek jeszcze mam.

Pozdrowienia SO* BP Plaza