[SK] Pozdrowienia - ciemne Mondeo kombi SMI xxxx

Data: 2011-02-17 21:22:19
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
[SK] Pozdrowienia - ciemne Mondeo kombi SMI xxxx
Pozdrowienia dla ciemnego Mondeo kombi o nr rej. SMI xxxx spotkanego dzisiaj około godziny 18.45 w okolicach Auchan na Tysiącleciu w Katowicach.
Mrugnąłem światłami, ale zmieniłeś pas i pojechałeś w stronę Chorzowa, a ja skręciłem na Gałeczki.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

[SK] Pozdrowienia - ciemne Mondeo kombi SMI xxxx