Pozdrowienia ciemne autko TK xxxx w DC

Data: 2010-01-27 07:29:01
Autor: Scyzoryk
Pozdrowienia ciemne autko TK xxxx w DC

Przyuważone wczoraj na Przyczółkowej w Warszawie koło 13.00.
Nie tr±biłem bo wracałem z lasu na rowerze.

to ja :)

Jechali¶cie w dwie osoby? Własnie się zastanawiałem co za twardziele pomykaja w takim mrozie ;-)

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-01-29 18:21:06
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Scyzoryk pisze:
[...]

Tak, we dwóch. Wyj±tkowo sam± Przyczółkow± a nie drog± obok.
Droga wzdłuż przyczółkowej zawalona ¶niegiem :-(

A na mróz mam ciuchy z windstoppera. I jest cieplutko

Seco

Pozdrowienia ciemne autko TK xxxx w DC