Pozdrowienia dla brÄ…zowego Nissan Almera ...

Data: 2011-06-04 20:26:15
Autor: Sebastian Biały
Pozdrowienia dla brÄ…zowego Nissan Almera ...
.... widzianego w Sosnowcu Milowicach na parkingu Reala po południu. Nie miałem czym pozdrowić a i sam oklejony nie jestem :/

Data: 2011-06-04 22:36:28
Autor: dremka
Pozdrowienia dla br±zowego Nissan Almera ...
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisal:

... widzianego w Sosnowcu Milowicach na parkingu Reala po południu.
Nie miałem czym pozdrowić a i sam oklejony nie jestem :/

No to musimy sie okleic i spotkac na tym parkingu ;-). Tez kiedys widzialem ta Almerke...

--
Pozdrowienia,
dremka

Data: 2011-06-05 10:14:33
Autor: Alexy
Pozdrowienia dla br±zowego Nissan Almera ...
Użytkownik "dremka" <dremkaprecz@zespamem.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ise50h$1mr$1inews.gazeta.pl...

... widzianego w Sosnowcu Milowicach na parkingu Reala po południu.
Nie miałem czym pozdrowić a i sam oklejony nie jestem :/

No to musimy sie okleic i spotkac na tym parkingu ;-). Tez kiedys widzialem ta Almerke...

Matko, czy to już jest najazd klonów, że maszyny wzajemnie się pozdrawiaj±? :)

Pozdrowienia dla brÄ…zowego Nissan Almera ...