Pozdrowienia dla wszystkich

Data: 2009-07-22 10:10:42
Autor: boukun
Pozdrowienia dla wszystkich
Pozdrawiam wszystkich w dniu lipcowego święta. Zaraz wyjeżdżam do Łeby, nie zdjęli mi zakazu opuszczania kraju, nici z Chorwacji (może w sierpniu, czekam na odpowiedź na mój wniosek o uchylenie). Jutro kończę 48 lat, życzcie mi wszystkiego najlepszego.

Pa, pa, przyślę karteczki...

boukun

Data: 2009-07-22 02:21:03
Autor: J-23
On 22 Lip, 10:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Zycze Ci wszystkiego Najlepszego. Zycze Ci zebys byl bogaty. Bo
wowczas bedziesz bardziej tolerancyjny i byc moze Zydzi przestana Ci
przeszkadzac.

J-23 itede

PS. w sierpnu jade na caly miesiac do Chorwacji, wino wino wino wino,
salatki z owocow morza. owoce, kobieta i spiew, tylko szkoda ze tak
nie moze zostac

Data: 2009-07-22 11:31:06
Autor: mkarwan

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eaef1cc7-d1d8-4fac-8e7e-664924ffd8f4c2g2000yqi.googlegroups.com...

owoce, kobieta i spiew, tylko szkoda ze tak
nie moze zostac

Masz problemy z owocami kobietami i śpiewem?

Data: 2009-07-22 02:56:25
Autor: J-23
On 22 Lip, 11:31, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:eaef1cc7-d1d8-4fac-8e7e-664924ffd8f4c2g2000yqi.googlegroups.com...

>owoce, kobieta i spiew, tylko szkoda ze tak

nie moze zostac

Masz problemy z owocami kobietami i śpiewem?

No tak mam. Lubie w/w, szczegolnie na Adriatykiem. I juz zaluje ze
bede musial wrocic do tej smutnej ziemi ojczystej, gdzie sa zmeczone
smutne panie, woda, wieprzowina, kartofle, i belkot politykow

Data: 2009-07-22 12:12:38
Autor: Vic
J-23 wrote:
No tak mam. Lubie w/w, szczegolnie na Adriatykiem. I juz zaluje ze
bede musial wrocic do tej smutnej ziemi ojczystej, gdzie sa zmeczone
smutne panie, woda, wieprzowina, kartofle, i belkot politykow

....w tym nudnym jak pizda miescie... :) (za jednym z bohaterow filmu "Chlopaki nie placza")

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-22 03:59:25
Autor: J-23
On 22 Lip, 12:12, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
J-23 wrote:
> [...]

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

O! to, to.

Data: 2009-07-22 12:40:08
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 12:12:38 +0200, Vic napisał(a):

...w tym nudnym jak pizda miescie... :) (za jednym z bohaterow filmu "Chlopaki nie placza")

Jak ktoś jest nudny, to mu nudno i pizdy spotyka nudne...
Piotr

Data: 2009-07-22 12:53:26
Autor: Vic
Piotr wrote:
Jak ktoś jest nudny, to mu nudno i pizdy spotyka nudne...

Ja sie nie nudze :)

Data: 2009-07-22 12:43:22
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 02:56:25 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

No tak mam. Lubie w/w, szczegolnie na Adriatykiem. I juz zaluje ze
bede musial wrocic do tej smutnej ziemi ojczystej, gdzie sa zmeczone
smutne panie, woda, wieprzowina, kartofle, i belkot politykow

To po co żresz jak jakiś wałkun? Zmień dietę, zamiast swininy - rybki,
warzywa owoce morza, ewentualnie jakiś drób, polecam również baraninę.
Piotr
Polska wcale nie jest smutna, choć bywa szara, albo raczej bura.

Data: 2009-07-22 03:02:24
Autor: Antenka
Pozdrowienia dla wszystkich
Wszystkiego najlepszego staruchu! :DD:D

Antenka

Data: 2009-07-22 12:03:43
Autor: Vic
Antenka wrote:
Wszystkiego najlepszego staruchu! :DD:D

Mlodziez zabrala glos...

Data: 2009-07-22 03:20:36
Autor: Antenka
Pozdrowienia dla wszystkich
Mlodziez zabrala glos...

Mało powiedziane dziecko! :D

Antenka

Data: 2009-07-22 10:17:40
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h46iao$q1q$1nemesis.news.neostrada.pl...
Pozdrawiam wszystkich w dniu lipcowego święta.

To bezczelność pozdrawiać się w dniu zdrajcy i kolaboranta.

Data: 2009-07-22 11:45:13
Autor: jadrys
boukun pisze:
[...]

Powodzenia, dużo słońca.. No i sto lat oczywiście. I żebyś nie dał się do końca zbałamucić.  :-)

Data: 2009-07-22 11:48:02
Autor: ColgatesBilly
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h46iao$q1q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To juz nie wolno opuszczac REGIONU w swiacie bez granic?

PS Wszystkiego Najlepszego i Leby czystej etnicznie, a jeno dla Polakow!

P-Kol

Data: 2009-07-22 12:31:55
Autor: HaMMeR
ColgatesBilly wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak tak, ja rowniez dolaczam sie do tych zyczen w dniu zdrajcy i kolaboranta,
bo lepszej daty dla boukuna nie sposob znalezc...

Data: 2009-07-23 15:18:27
Autor: ColgatesBilly
"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> wrote in message news:h46pqc$ast$1newsread1.aster.pl...
ColgatesBilly wrote:
[...]

a CO ON WAM TAK ZAWINIL?

p-KOL

Data: 2009-07-23 16:15:18
Autor: jadrys
ColgatesBilly wrote:
[...]

Chyba tylko tym że pisze prawdę o otaczającej nas rzeczywistości. A to tych z prawa bardzo denerwuje.

Data: 2009-07-23 19:26:10
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h49r9j$mht$2news.onet.pl...

[...]

Tez mam takie wrazenie... i dosc podobnie prosto i jasno widzi
rzeczywistosc - to chyba te lata na Zachodzie.
A bynajmniej, widzi co wazne a co mniej, z czym reszta ma klopoty.

Kol

Data: 2009-07-22 12:50:32
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 10:10:42 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Jutro masz urodziny wałkun, to się dziś umyj i ubierz jakoś tak mniej
na buro. A na glacę jakiś kapelusik, jak ten stylista z Warszawy, co
to ma upodobania takie jak ty.
Piotr
-Aaa i buty sobie wyczyść hałsfrał, wałkuństwo najłatwiej poznać po
butach. -Aaa2 i wszystkiego najlepszego, żebyś pracę znalazł, przestał być
pasożytem, mył się często, i nie żarł tyle mięcha bo to wzmaga ci
agresję.

Data: 2009-07-22 05:30:35
Autor: Antenka
On 22 Lip, 12:50, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

-Aaa2 i wszystkiego najlepszego, żebyś pracę znalazł, przestał być
pasożytem, mył się często, i nie żarł tyle mięcha bo to wzmaga ci

Piotruś, no i niech słomę z butów wytrzepie...zanim je wyglancuje
hehe ;-)

Antenka

Data: 2009-07-22 20:10:51
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 05:30:35 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Piotruś, no i niech słomę z butów wytrzepie...zanim je wyglancuje
hehe ;-)

Najpierw z głowy...
Piotr

Pozdrowienia dla wszystkich