Pozdrowienia dla wszystkich

Data: 2009-07-22 11:45:13
Autor: jadrys
Pozdrowienia dla wszystkich
boukun pisze:
Pozdrawiam wszystkich w dniu lipcowego święta. Zaraz wyjeżdżam do Łeby, nie zdjęli mi zakazu opuszczania kraju, nici z Chorwacji (może w sierpniu, czekam na odpowiedź na mój wniosek o uchylenie). Jutro kończę 48 lat, życzcie mi wszystkiego najlepszego.

Pa, pa, przyślę karteczki...

boukun

Powodzenia, dużo słońca.. No i sto lat oczywiście. I żebyś nie dał się do końca zbałamucić.  :-)

Pozdrowienia dla wszystkich