Pozdrowienia dla wszystkich

Data: 2009-07-22 12:50:32
Autor: Piotr
Pozdrowienia dla wszystkich
Dnia Wed, 22 Jul 2009 10:10:42 +0200, boukun napisał(a):

Pozdrawiam wszystkich w dniu lipcowego ¶więta. Zaraz wyjeżdżam do Łeby, nie zdjęli mi zakazu opuszczania kraju, nici z Chorwacji (może w sierpniu, czekam na odpowiedĽ na mój wniosek o uchylenie). Jutro kończę 48 lat, życzcie mi wszystkiego najlepszego.

Pa, pa, przy¶lę karteczki...

Jutro masz urodziny wałkun, to się dzi¶ umyj i ubierz jako¶ tak mniej
na buro. A na glacę jaki¶ kapelusik, jak ten stylista z Warszawy, co
to ma upodobania takie jak ty.
Piotr
-Aaa i buty sobie wyczy¶ć hałsfrał, wałkuństwo najłatwiej poznać po
butach. -Aaa2 i wszystkiego najlepszego, żeby¶ pracę znalazł, przestał być
pasożytem, mył się często, i nie żarł tyle mięcha bo to wzmaga ci
agresję.

Data: 2009-07-22 05:30:35
Autor: Antenka
On 22 Lip, 12:50, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

-Aaa2 i wszystkiego najlepszego, żeby¶ pracę znalazł, przestał być
pasożytem, mył się często, i nie żarł tyle mięcha bo to wzmaga ci

Piotru¶, no i niech słomę z butów wytrzepie...zanim je wyglancuje
hehe ;-)

Antenka

Data: 2009-07-22 20:10:51
Autor: Piotr
Dnia Wed, 22 Jul 2009 05:30:35 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Piotru¶, no i niech słomę z butów wytrzepie...zanim je wyglancuje
hehe ;-)

Najpierw z głowy...
Piotr

Pozdrowienia dla wszystkich