Pozdrowienia dla zielonego Opla Astry WPR CC07

Data: 2010-04-13 01:31:36
Autor: Matt
Pozdrowienia dla zielonego Opla Astry WPR CC07
On 13 Kwi, 10:24, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Ale przy okazji przypominam pani:
- nie wolno wyprzedzac prawa strona, nawet jesli jest tam dostatecznie duzo
miejsca,

Czasem wolno.

- nie wolno tego robic na przejsciach dla pieszych,

Czasem wolno.

--
Regards
Matt

Data: 2010-04-13 10:38:23
Autor: Tomek
Pozdrowienia dla zielonego Opla Astry WPR CC07

Uzytkownik "Matt" <mateusz.wojcik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d64be137-67c4-4b89-8f4d-cb5d9d63d6cau22g2000yqf.googlegroups.com...

Ok, precyzuje: http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=ursus&Submit=Szukaj&long=20.8795337&lat=52.2039778&type=2&scale=1a&svActive=false
T.

Data: 2010-04-13 17:08:58
Autor: jerzu
On Tue, 13 Apr 2010 10:38:23 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

Ok, precyzuje: http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=ursus&Submit=Szukaj&long=20.8795337&lat=52.2039778&type=2&scale=1a&svActive=false

Przed każdym znakiem STOP też się tam zatrzymujesz?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-13 19:56:50
Autor: huri_khan
Dnia Tue, 13 Apr 2010 17:08:58 +0200, jerzu napisał(a):

[...]

Ja tak, tak samo jak nie przelatuję na ciemnopomarańczowym. Już wolę mieć
zadek zrąbany niż kogoś na sumieniu  --
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-04-13 20:28:26
Autor: jerzu
On Tue, 13 Apr 2010 19:56:50 +0200, huri_khan <spam@spam.pl> wrote:

Ja tak, tak samo jak nie przelatuję na ciemnopomarańczowym. Już wolę mieć
zadek zrąbany niż kogoś na sumieniu

Pisałem w kontekście tego, co widać na zdjęciach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-14 10:20:57
Autor: Tomek

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b729s5l3ph3u68e5kfhkiq91ppe0sodvt84ax.com...
[...]

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Tak. Widziałem jak tam ludzie przelatują. A jakieś 2 miesiące temu młotek wpakowałby sie pod dźwig kolejowy, który właśnie jechał tam po torach. W ogóle jakiś dziwny jestem, że staram się jeździć przepisowo... Jak to określił pewien grupowy "miszcz kierownicy" - kapelusznik... :-)
Tomek

Ps. Moją ciocię zabił na drodze taki właśnie "miszcz"... Tylko że wtedy ruch był nieco mniejszy...

Data: 2010-04-14 10:24:28
Autor: Cavallino
Pozdrowienia dla zielonego Opla Astry WPR CC07
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:

W ogóle jakiś dziwny jestem,

Taka dziwność ma swoją konkretną nazwę....
Sam wiesz jaką.

Pozdrowienia dla zielonego Opla Astry WPR CC07