Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

Data: 2009-12-24 00:20:33
Autor: Coaster
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Dzis dostalem e-maila od TA.
Wklejam niniejszym na pretzla:

"W koncu ruszylem do tej Afryki. Start 10 dni temu z Marsa Mubarak
(60km na polnoc od Marsa Alam). Jechalem wzdluz wybrzeza. Chcialem do
Shalateen, ale w Baranice nie pozwolili dalej wiec skrecilem na
pustynie, i po 310 km (tzn.550 od startu) znalazlem sie w Asuanie. Po
drodze - piekne widoki i fajna asfaltowa droga( to dla kol. Wolffa,
ktory wszedzie widzi ekstremalne piaski).
W zasadzie jestem pierwszym w historii cyklista ktory przejechal te droge.
Siedze w Asuanie do poniedzialku. Czekam na prom do Wadi Halfa.

Pozdrav
TA"

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-12-24 02:10:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Coaster bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
"W koncu ruszylem do tej Afryki.

No wła¶nie mi się wydawało, że co¶ ostatnio ruch na grupie mniejszy.
Jakby nie było - trzymam kciuki!

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-12-24 02:40:14
Autor: Michał Wolff
On 24 Gru, 00:20, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:
Dzis dostalem e-maila od TA.
Wklejam niniejszym na pretzla:

"W koncu ruszylem do tej Afryki.

¦więto lasu, grzybobranie! :))
Powodzenia na trasie!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-26 08:15:37
Autor: Kapsel
Thu, 24 Dec 2009 02:40:14 -0800 (PST), Michał Wolff napisał(a):

Dzis dostalem e-maila od TA.
Wklejam niniejszym na pretzla:

"W koncu ruszylem do tej Afryki.

¦więto lasu, grzybobranie! :))
Powodzenia na trasie!

Noo przyznaj, dostałe¶ prztyczka w nos ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-12-26 04:05:38
Autor: Michał Wolff
On 26 Gru, 08:15, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

Noo przyznaj, dostałe¶ prztyczka w nos ;)

Chyba nie brałe¶ na poważnie moich przekomarzań z Titusem? Wiedziałem,
że prędzej czy póĽniej do tej Afryki pojedzie, aczkolwiek s±dziłem że
raczej za parę lat, nie aż tak szybko.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-26 13:11:11
Autor: Kapsel
Sat, 26 Dec 2009 04:05:38 -0800 (PST), Michał Wolff napisał(a):

Noo przyznaj, dostałe¶ prztyczka w nos ;)

Chyba nie brałe¶ na poważnie moich przekomarzań z Titusem?

Z czasem zaczęło to wygl±dać już do¶ć poważnie...

Wiedziałem,
że prędzej czy póĽniej do tej Afryki pojedzie, aczkolwiek s±dziłem że
raczej za parę lat, nie aż tak szybko.

Szczerze mówi±c, jak zacz±łem się przygl±dać bliżej jego w±tkom, faktycznie
wyszło że trochę maruda z niego ;) Ale koniec końców, wyprawa się dzieje, więc pozostaje nam się cieszyć i
oczekiwać relacji, a potem może zamiast ci±gle pytać, Titus sam będzie mógł
co¶ podpowiedzieć próbuj±cym pod±żyć jego tropami. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-12-26 14:59:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Kapsel bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
potem może zamiast ci±gle pytać, Titus sam będzie mógł
co¶ podpowiedzieć

Nie chcę być zło¶liwy ale: już to widzę.

Data: 2009-12-26 16:28:44
Autor: Kapsel
Sat, 26 Dec 2009 14:59:38 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

potem może zamiast ci±gle pytać, Titus sam będzie mógł
co¶ podpowiedzieć

Nie chcę być zło¶liwy ale: już to widzę.

Jeste¶ zło¶liwy ;)

BTW - ja mam za sob± jak na razie jedn± poważniejsz± wyprawę, przed ni±
sporo tu też zawracałem dupę grupowiczom, ale koniec końców własne
do¶wiadczenia sprawiły, że nieco "zmężniałem" wtedy i inaczej patrzę na
problematykę sprzętu itd. Nie b±dĽcie więc tacy nastroszeni na Titusa - kto wie jakie do¶wiadczenia
przywiezie ze sob±? --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-12-26 20:48:04
Autor: szaman
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Kapsel wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

Nie b±dĽcie więc tacy nastroszeni na Titusa - kto wie jakie do¶wiadczenia
przywiezie ze sob±?

Było nie było, dzięki niemu PRECEL ciut odżył:)

Też życzę powodzenia i czekam na relację:)

sz

Data: 2009-12-24 12:38:36
Autor: Krees
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Odruchowo sprawdziłem datę, czy dzi¶ aby nie 01.04... ale i tak nie dowierzam ;).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-12-24 14:06:34
Autor: szaman
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Coaster wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

No i cóż, narzekaliśmy, narzekaliśmy na Jego problemy dętkowe, oponowe, licznikowe, egzystencjonalne, etc. nie wierząc, że nie jest tylko rowerowym teorytykiem - a tu patrzcie - jeździ po Afryce:)
I pozytywnie!

Powodzenia!

Data: 2009-12-24 13:21:05
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-24, szaman wrote:
[...]

zaimek trzeciej osoby z duĹĽej litery?

Data: 2009-12-24 15:09:14
Autor: szaman
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Jan Srzednicki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

zaimek trzeciej osoby z duĹĽej litery?

Nie, najzwyklejszy przypadek, omyłkowe wciśnięcie shifta:)
Oj nie chciałbym takich bogów, nie:P

sz

Data: 2009-12-24 15:49:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

Dzis dostalem e-maila od TA.
Wklejam niniejszym na pretzla:

Hmmm, święta na rowerze na jakimś czarnym zadupiu.
Tylko cienias życiowy i ateista może na coś takiego wpaść.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-24 07:06:20
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 24 Gru, 15:49, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Hmmm, ¶więta na rowerze na jakim¶ czarnym zadupiu.
Tylko cienias życiowy i ateista może na co¶ takiego wpa¶ć.

W Egipicie drogi Zygo to Arabowie, a nie czarni mieszkaj± :))
A Boga to nosisz w sercu, nie trzymasz na stole pełnym jedzenia, czy
pod choink±...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-24 16:09:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

Hmmm, ¶więta na rowerze na jakim¶ czarnym zadupiu.
Tylko cienias życiowy i ateista może na co¶ takiego wpa¶ć.

W Egipicie drogi Zygo to Arabowie, a nie czarni mieszkaj± :))

Z małej zet!

A Boga to nosisz w sercu, nie trzymasz na stole pełnym jedzenia, czy
pod choink±...

¦więta spędza się z rodzin±!

Obce mi jest obżarstwo z okazji ¶wi±t, bo jest to bez sensu.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-24 11:14:35
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 24 Gru, 16:09, "Zygmunt M. Zarzecki"

> W Egipicie drogi Zygo to Arabowie, a nie czarni mieszkaj± :))

Z małej zet!

Oj Zygo, Zygo!
Ja to tylko po to z dużej piszę, żeby ten komentarz zobaczyć :))

¦więta spędza się z rodzin±!

Zdecydowana większo¶ć tak spędza, ale po pierwsze nie każdy t± rodzinę
ma, po drugie nie każdy odczuwa tak± potrzebę, po trzecie, co pewnie
decydowało w przypadku Titusa - ta pora to najlepszy okres na wyjazd
do Egiptu, póĽniej robi się zdecydowanie za gor±co. Pewnie niejedna
osoba odpu¶ciłaby sobie ¶więta, żeby teraz w 25'C w słońcu (które w
Polsce we wrze¶niu zanika by się w kwietniu pojawić) pojeĽdzić; Ty
widzisz za oknem pluchę i zupełny syf, Titus tam w Assuanie drinki z
parasoleczkami s±czy i na całej trasie jednej chmurki nie zobaczy :)).
Jedziesz na podróż życia - to pewne wyrzeczenia trzeba ponie¶ć

Obce mi jest obżarstwo z okazji ¶wi±t, bo jest to bez sensu.

Ale jak słyszę jednak za grubasa Cię znajomi  uznaj±, więc takiego
Katona to nam tu nie udawaj :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-25 02:58:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Sk±d ty wiesz co ja widzę przez okno?

[...]

Grubasa?
174cm@72kg?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-25 02:38:37
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 25 Gru, 02:58, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Sk±d ty wiesz co ja widzę przez okno?

Mieszkam w tym samym kraju co Ty, więc o¶mielam się suponować iż w
Krakowie pogoda od tej z Warszawy się jako¶ drastycznie nie różni. W
całej Polsce pogoda od paĽdziernika do kwietnia to czarna rozpacz; a
już w te ¶więta to wyj±tkowo syfiasta nawet jak na Polskę.
Gorzej to chyba tylko w UK być może; na południu Europy maj±
przynajmniej ciepło, na północy prawdziw± zimę, u nas - szkoda
gadać...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-25 10:40:51
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-25, Michał Wolff wrote:
On 25 Gru, 02:58, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

SkÄ…d ty wiesz co ja widzÄ™ przez okno?

Mieszkam w tym samym kraju co Ty, więc ośmielam się suponować iż w
Krakowie pogoda od tej z Warszawy się jakoś drastycznie nie różni. W
całej Polsce pogoda od października do kwietnia to czarna rozpacz; a
już w te święta to wyjątkowo syfiasta nawet jak na Polskę.
Gorzej to chyba tylko w UK być może; na południu Europy mają
przynajmniej ciepło, na północy prawdziwą zimę, u nas - szkoda
gadać...

Oj, parę dni temu było naprawdę fajnie :)
Ale faktycznie, na święta syf przylazł.

Data: 2009-12-25 11:52:37
Autor: MadMan
Dnia Fri, 25 Dec 2009 02:38:37 -0800 (PST), Michał Wolff napisał(a):

Mieszkam w tym samym kraju co Ty, więc o¶mielam się suponować iż w
Krakowie pogoda od tej z Warszawy się jako¶ drastycznie nie różni.

Czasami się nieĽle różni... Nie wiem jak w Krakowie, ale Rybnik jest w
zasięgu halnego. Rano było +16. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-25 14:09:36
Autor: stefandora
MadMan wrote:
[...]

Pozdrowienia ze slonecznego Torunia :)

A swoj± drog±, czyżby Tytus miał już wszystkich w KFie, że już na preclu nie ma kogo z podróży pozdrowić?

--
dorota
szprota

Data: 2009-12-25 14:39:11
Autor: Marcin Hyła
On 2009-12-25 14:09, stefandora wrote:

A swoj± drog±, czyżby Tytus miał już wszystkich w KFie, że już na preclu
nie ma kogo z podróży pozdrowić?

Heh, jednak się Tytus wybrał. Super - miejmy nadzieje że wyprawa będzie udana!

Usenet może być niedostępny albo trudnodostępny z cyberkafejek na zadupiu. O ile webmail działa wszędzie, to nntp nie zawsze a chyba mało kto nadaje na grupy przez http/www (onet chyba ma tak± usługę, gazeta.pl chyba też - ale trzeba mieć konto).

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-12-25 23:33:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Marcin Hyła bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
[...]

Groups.google.pl?

Data: 2009-12-26 01:01:50
Autor: Jacek_P
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Marek 'marcus075' Karweta napisal:
Groups.google.pl?

A wiesz, jakie tam sa koszmarne ceny za koszmarne lacza?
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-12-26 12:56:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Jacek_P bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Marek 'marcus075' Karweta napisal:
Groups.google.pl?

A wiesz, jakie tam sa koszmarne ceny za koszmarne lacza?

Spokojnie. Jak TA będzie miał problem (jak± dętkę kupić? 5mm szersz± albo
węższ±?) to zapłaci każde pieni±dze za dostęp do internetu. ;-)

Data: 2009-12-26 13:08:18
Autor: Enagem
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:znone4yr7ae6.dlgpedaluje.ile.moze...

Spokojnie. Jak TA będzie miał problem (jak± dętkę kupić? 5mm szersz± albo
węższ±?) to zapłaci każde pieni±dze za dostęp do internetu. ;-)

Witam
A jak zachowa się opona po zetknięciu z gor±cym piaskiem?-- to będzie problem,a neta brak!
Ale tak czy owak życzę Titusowi powodzenia!
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-12-25 17:52:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A skąd przeświadczenie, że jestem teraz w Krakowie?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-25 10:09:34
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 25 Gru, 17:52, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

A sk±d prze¶wiadczenie, że jestem teraz w Krakowie?

Oj Zygmuncie, Zygmuncie :))
Kraków w tym wypadku jest metafor± dowolnego miasta w Polsce. Nasz
kraj to nie USA czy Rosja z wieloma strefami czasowymi i pogoda suma
summarum w okresie jesienno-zimowym jest równie fatalna na obszarze
całego kraju nad Wisł±
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-25 21:11:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

A sk±d prze¶wiadczenie, że jestem teraz w Krakowie?

Oj Zygmuncie, Zygmuncie :))

Mógłby¶ zachować dla siebie te tanie żałosne chwyciki?

[...]

Dorotaszprota napisała co¶ o słonecznym mie¶cie.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-25 12:24:32
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 25 Gru, 21:11, "Zygmunt M. Zarzecki"

> Oj Zygmuncie, Zygmuncie :))

Mógłby¶ zachować dla siebie te tanie żałosne chwyciki?

Zyga nie odpowiada, Zygmunt też nie, to tym razem napiszę oficjalnie -
drogi Zygmuncie Mario Zarzecki :))

Dorotaszprota napisała co¶ o słonecznym mie¶cie.

Sprawiasz wrażenie, jakby¶ naprawdę do¶ć wolno my¶lał...
Słońce to czasem nawet i w Bergen za¶wieci, tylko od tego do
stwierdzenia że to słoneczny rejon jeszcze daleko
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-25 23:05:38
Autor: Niewe
Michał Wolff pisze:
Zyga nie odpowiada, Zygmunt też nie, to tym razem napiszę oficjalnie -
drogi Zygmuncie Mario Zarzecki :))

:D

Data: 2009-12-25 23:13:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ale kto pisze o słonecznym rejonie?!
Ty pisałe¶ co¶ o syfie!
Toruń i inne miasta były dzi¶ słoneczne.
PogódĽ się z tym!
Nie wszyscy mieszkaj± w twojej wiosce.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-25 14:46:46
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 25 Gru, 23:13, "Zygmunt M. Zarzecki"
[...]

Pomy¶l troszkę Zygmuncie Mario, bo sprawiasz wrażenie dziecka we
mgle...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-26 00:23:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Pisałem ci już, by¶ sobie darował te prostackie schematyczne sztuczki?

Możesz jeszcze milion razy użyć moich dwóch imion, na trzecie mam Krzysztof.
Nie działa to na mnie.

Co ty wiesz o dzieciach?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-26 04:08:05
Autor: Michał Wolff
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 26 Gru, 00:23, "Zygmunt M. Zarzecki"
> [...]

> mgle...

Pisałem ci już, by¶ sobie darował te prostackie schematyczne sztuczki?

A na czym polega prostactwo i schematyczno¶ć moich wypowiedzi? Bo póki
co - to raczej Ty w ten deseń uderzasz

Możesz jeszcze milion razy użyć moich dwóch imion, na trzecie mam Krzysztof.
Nie działa to na mnie.

I pewnie dlatego komentujesz to już czwarty czy pi±ty raz? :)))
Oj Zygmuncie, Zygmuncie...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-12-26 17:46:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Gdybym miał możliwo¶ć to siłowo bym ci to wklepał do głowy.
Głupkowi mówi się góra 3 razy, póĽniej używa się siły.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-25 02:04:16
Autor: szaman
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

¦więta spędza się z rodzin±!

Wiesz, ja np. nie wyobrażam sobie innego sposobu spędzania ¶wi±t, ale s±   osoby, które preferuj± co¶ innego - przayjaciół, wyprawy po Afryce. Nie możemy tego krytykować. To, że sami takiego wyboru nie dokonaliby¶my, nie oznacza, że mamy go potępiać...

Wesołych ¦wi±t!
BArtek

Data: 2009-12-26 16:12:16
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
w odpowiedzi Zygmunt M. Zarzecki na post news:hgvum0$ffd$2news.interia.pl z Cz 24 gru 2009 16:09:01 pisze co nastepuje:

¦więta spędza się z rodzin±!

to spedzaj z rodzina, a jak ktos ma inny pomysl na spedzanie czegokolwiek, to nie Twoj interes.

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-12-26 17:47:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

¦więta spędza się z rodzin±!

to spedzaj z rodzina, a jak ktos ma inny pomysl na spedzanie
czegokolwiek, to nie Twoj interes.

Równasz cokolwiek ze ¶więtami.
Brawo!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-26 16:50:25
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-26, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Święta spędza się z rodziną!

to spedzaj z rodzina, a jak ktos ma inny pomysl na spedzanie
czegokolwiek, to nie Twoj interes.

Równasz cokolwiek ze świętami.
Brawo!

zyga, idź się już gdzieś indziej stuknąć w łeb.

Data: 2009-12-26 17:55:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ale ty pierwszy, w lustro.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-26 19:10:05
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Zygmunt M. Zarzecki na post news:hh5d6f$lg1$3news.interia.pl z So 26 gru 2009 17:47:27 pisze co nastepuje:

¦więta spędza się z rodzin±!

to spedzaj z rodzina, a jak ktos ma inny pomysl na spedzanie
czegokolwiek, to nie Twoj interes.

Równasz cokolwiek ze ¶więtami.
Brawo!

tak, rownam.
ano to rownam, ze nie siedzi sie przed kompem w Swieta, tylko spedza sie je z rodzina, o ile ma sie na to ochote i taka potrzebe.
wytykasz Kolego innym, ze Swieta spedzaja nie z rodzina, a sam drogi Przyjacielu jestes ale jakoby Cie nie bylo na tych Swietach.

Data: 2009-12-27 01:26:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Przyjacielu?

Sk±d ty wiesz co ja robię?
Masz jaki¶ podgl±d, na którym kanale?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-27 08:05:20
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
w odpowiedzi Zygmunt M. Zarzecki na post news:hh683f$ljg$1news.interia.pl z N 27 gru 2009 01:26:39 pisze co nastepuje:

Przyjacielu?

podobno swieta sa domena chrzescijan, a chrzescijanie wyznaja religie milosci, wiec wywnioskowalem, ze skoro jestes tak za swietami, to jestes pelen milosci, a ze ja nie mam inklinacji do facetow, wiec wolalem uzyc przyjacielu.

Sk±d ty wiesz co ja robię?
Masz jaki¶ podgl±d, na którym kanale?

skoro czesto odpowiadasz na posty w swieta, to zapenwe uzywasz do tego kompa, internetu i klawiatury, a to zajmuje nieco czasu. i zamiast spedzac ten czas z rodzina, jak sam byles uprzejmy zarzucac innym, spedzasz go przed monitorem.

EOT

Data: 2009-12-27 20:41:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

PrzyjaĽń nie ma nic wspólnego z miło¶ci±.

Winiene¶ użyć: *bracie*
:>

Tak sobie tłumacz.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-27 21:14:11
Autor: szaman
[OT] - Biblia
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umy¶le, a następnie przelał w postać elektroniczn± to, co następuje::

PrzyjaĽń nie ma nic wspólnego z miło¶ci±.

Skoru już weszli¶my w sferę sacrum...
¦miem twierdzić, że miło¶ć z przyjaĽni± ma wiele, bardzo wiele wspólnego. Co innego, że sami z reguły słowem 'miło¶ć' okre¶lamy raczej przyjaĽń doskonał±. Ale rzecz nie w kwestii językowej. Przytoczę fragmenty z Biblii:

z Jana:

i z Piotra listu:

> Winiene¶ użyć: *bracie*
> :>

bracie już nie jest trendy :P

--
sz

Data: 2009-12-26 19:58:13
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 26.12.2009 17:47 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

¦więta spędza się z rodzin±!

to spedzaj z rodzina, a jak ktos ma inny pomysl na spedzanie
czegokolwiek, to nie Twoj interes.

Równasz cokolwiek ze ¶więtami.
Brawo!

Wersja bez równania: to spędzaj z rodzin±, a jak kto¶ ma inny pomysł na
spędzanie ¶wi±t, to nie Twój interes.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-12-26 00:50:20
Autor: Jacek_P
Michał Wolff napisal:
On 24 Gru, 15:49, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Hmmm, święta na rowerze na jakimś czarnym zadupiu.
> Tylko cienias życiowy i ateista może na coś takiego wpaść.

W Egipicie drogi Zygo to Arabowie, a nie czarni mieszkajÄ… :))
A Boga to nosisz w sercu, nie trzymasz na stole pełnym jedzenia, czy
pod choinkÄ…...

Bo Zyga to jeszcze niedaleko byl i niewiele widzial. W Asuanie stoi
piekna katedra koptyjska, wiec ewentualna potrzebe religijna jest
gdzie zaspokoic.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-12-26 17:30:43
Autor: nb
at Sat 26 of Dec 2009 01:50, Jacek_P wrote:

Michał Wolff napisal:
> [...]

Bo Zyga to jeszcze niedaleko byl i niewiele widzial. W Asuanie stoi
piekna katedra koptyjska, wiec ewentualna potrzebe religijna jest

"Wyjście z Egiptu" obyło się bez katedry, ale może być klopot
z Morzem Czerwonym.

--
nb

Data: 2009-12-26 17:34:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Tytus jest ateistą, z tego co pamiętam.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-24 15:04:26
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-24, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Dzis dostalem e-maila od TA.
Wklejam niniejszym na pretzla:

Hmmm, święta na rowerze na jakimś czarnym zadupiu.
Tylko cienias życiowy i ateista może na coś takiego wpaść.

Tako rzekł Grubas Życiowy, zyga, a słowa Jego rozległy się echem po
równinie. Ludzie podnieśli głowy, przerwali swoje zajęcia, zadziwieni
nowinÄ…. I zadumali sie.

Niektórzy wątpili. Jednak ich spotkała wkrótce kara straszliwa, we śnie
duch nadszedł i pozamieniał im ręce i nogi oraz nosy i uszy, i
ĹĽebrzÄ…cymi bezpostaciowcami siÄ™ stali.

"Cienias ĹĽyciowy", powtarzano z ust do ust. NiektĂłrzy, mieniÄ…c siÄ™
prorokami, wnet zaczęli twierdzić, że Bóg jest grubością, jednak nie
chciano ich słuchać i wtrącano do dołów z zaostrzonymi palami. Inni zaś
dopatrywali się w tych słowach podwójnych znaczeń, mawiali, że grubość
jest cienkością, a cienkość grubością. Słyszało się nawet głosy, żeby
operacyjnie zamienić sobie kolejność jelit celem oświecenia, jednak
próby zakończyły się śmiercią śmiałków. A prosty lud trwożył się, nie
rozumiejÄ…c.

I pojawił się na Wschodzie starzec o młodzieńczym spojrzeniu i
uschniętym języku, gromadząc dookoła siebie naśladowców. Wędrowali oni
ciÄ…gle niestrudzenie na zachĂłd, ciÄ…gle na zachĂłd, a po drodze
przyłączali się do nich coraz to nowi. Nic nie mówili, wierząc, że słowa
zygi są ostateczne i nic już nie należy dodawać. Wędrowali tak, aż się
zmęczyli i przestali.

Ostatecznie, niewielu wytrwało przy zrozumieniu i wierze. Ale ich czeka
nagroda, zaś rzesze potępionych zazgrzytają zębami.

Więc, niniejszym, wesołych, ateistom również ;)

Data: 2009-12-24 16:06:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

Więc, niniejszym, wesołych, ateistom również ;)

Masz stanowczo za dużo czasu, zmień pracę, czy coś.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-24 15:20:55
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-12-24, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Więc, niniejszym, wesołych, ateistom również ;)

Masz stanowczo za dużo czasu, zmień pracę, czy coś.

A i Tobie przestroga się należy: bacz tedy, by nie zbłądzić ze Ścieżki,
nie słuchać głosów ze studni, nie skalać rąk. Nie dotykaj tych, których
dotykać się nie winno.

Wielu albowiem było proroków, którzy zbłądzili, początkowo Prawdę
głosząc. Droga długa przed Tobą, ale cel światły, więc nie wątpij. To,
co słyszałeś i nam przekazujesz, prawdą było.

Data: 2009-12-24 16:32:13
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu

Więc, niniejszym, wesołych, ateistom również ;)

Masz stanowczo za dużo czasu, zmień pracę, czy coś.

A i Tobie przestroga się należy: bacz tedy, by nie zbłądzić ze Ścieżki,

Nie błądzę, ścieżek też nie wciągam.

nie słuchać głosów ze studni, nie skalać rąk. Nie dotykaj tych, których
dotykać się nie winno.

Nie słucham "głosów" ze studni, szklanek i innych elektronicznych gadżetów.

Wielu albowiem było proroków, którzy zbłądzili, początkowo Prawdę
głosząc. Droga długa przed Tobą, ale cel światły, więc nie wątpij. To,
co słyszałeś i nam przekazujesz, prawdą było.

Prawdą było jest i będzie.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-26 00:49:00
Autor: Jacek_P
Coaster napisal:
[...]

No to niech zaliczy po kolei: File z jej 'swiatlo i dzwiekiem', Wyspe Kitchenera z ogrodem botanicznym, Wysoka Tame z dolu (bo z korony
nie robi zadnego wrazenia) i perfumy Al Fayeda ;) (dla swojej ewentualnej pani).

Ech, pozazdroscic trasy...
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-12-26 08:54:25
Autor: Rowerex
Pozdrowienia od Titusa z Asuanu
On 24 Gru, 00:20, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

Baranice

Całkiem swojskie te afrykańskie nazwy miast ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Pozdrowienia od Titusa z Asuanu