Pozdrowienia z Bialorusi

Data: 2011-05-20 21:43:18
Autor: 954
Pozdrowienia z Bialorusi
http://www.rp.pl/artykul/661531_ABW_wkracza__bo_serwis_parodiowal_prezydenta.html
http://www.rp.pl/artykul/661532_Za_co_polityk_sie_obraza.html
Właściciel strony internetowej AntyKomor.pl po wizycie agentów zamknął serwis. Prokuratorzy prowadzą postępowanie w sprawie znieważenia. Zawiadomienie złożył internauta

Data: 2011-05-20 21:43:47
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
Właściciel strony internetowej AntyKomor.pl po wizycie agentów zamknął
serwis. Prokuratorzy prowadzą postępowanie w sprawie znieważenia.
Zawiadomienie złożył internauta

Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Nullification

Data: 2011-05-20 21:51:51
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:43, pluton pisze:
Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

Data: 2011-05-20 21:58:14
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
> Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Nullification

Data: 2011-05-20 13:08:38
Autor: matador
Pozdrowienia z Bialorusi
On 20 Maj, 21:58, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Zacznij od tego:

#Monika Olejnik: A przygotuje pan białą księgę żebyśmy wiedzieli kto,
kiedy i dlaczego zadecydował o Konwencji Chicagowskiej.

Donald Tusk: Nie jest potrzebna żadna biała księga, ja zdecydowałem i
- generalnie w polskim rządzie ja decyduję w sytuacjach, które
wymagają decyzji, więc i mówiłem to już pięćset dwadzieścia trzy razy,
w związku z tym nie widzę powodu, dla którego wokół tego należy
wytwarzać aurę tajemniczości, tu nie jest potrzebna żadna, biała
księga.

Monika Olejnik: To dobrze żeby pan powiedział pięćset dwudziesty
czwarty raz tak, to ja zdecydowałem.

Donald Tusk: Tak.

Monika Olejnik: Tak, to ja Donald Tusk, premier Donald Tusk
zdecydowałem i namówiłem do tego moich ministrów żebyśmy poszli tą
drogą.

Donald Tusk: Nie, nie musiałem nikogo namawiać.
#

Jak doniesiesz niewłaściwej "osobie", to się nie dowiesz co dalej.
Niczego się już nie dowiesz

matador.

Data: 2011-05-20 22:10:10
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 22:08, matador pisze:
[...]

523 razy ? Hmm, debil z tego Donaldinho,.

Data: 2011-05-20 22:07:22
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:58, pluton pisze:
Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Skoro wiesz to wiesz i dlatego z ciebie wesz.

Data: 2011-05-20 22:08:57
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ir6hhn$2m8$1inews.gazeta.pl...
> Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Tu mozesz:

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
centrala: 22 555 60 00, 555 60 01
faks 22 841 69 20, 555 47 80

Obslinia cie tam z radosci.

R.

Data: 2011-05-20 22:05:54
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi

[...]

Bosh, ja nigdy nie pamietam numerow telefonow.
Iles ty tam donosow zlozyl ? I co tam wogole jest ?
Pisowski zespol parlamentarny do spraw picia piwa
i ogladania pornolo w internecie ?

Nullification

Data: 2011-05-20 22:14:41
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ir6i04$3ri$1inews.gazeta.pl...

[...]

"w ogóle" Ty nasz wyksztalciuchu.

No ale pokazujesz ze to Tfuj prezydent.

R.

Data: 2011-05-20 22:29:36
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1usd48frmmuyf.if62rksi8bvx$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

No ale czy to cos zmienia ? Upominajmy sie.

Mnie sie raz zdarzylo, a wam, przyglupy, co chwila mozna mowic.

A to pedalisko, jak haki zbiera ;-)

R.

Data: 2011-05-20 22:31:02
Autor: Grzegorz Z.
Pozdrowienia z Bialorusi

raff napisał:

[...]

A jak ty zbierasz haki to kto?

Data: 2011-05-20 22:30:12
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
> A to pedalisko, jak haki zbiera ;-)

A jak ty zbierasz haki to kto?

moze gej ? Ale nie... nie ma garniaka i butow.
to moze... pedofil ?

Nullification

Data: 2011-05-20 23:29:25
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 22:30, pluton pisze:
A to pedalisko, jak haki zbiera ;-)

A jak ty zbierasz haki to kto?

moze gej ? Ale nie... nie ma garniaka i butow.
to moze... pedofil ?

Pedalom bardzo blisko pedofilom.

Data: 2011-05-20 22:33:44
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi
[...]

Gdzie ja niby zbieram haki ?

R.

Data: 2011-05-20 21:44:54
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:43, 954 pisze:
[...]

Strach sie bac, kiedy wraza razwiedka zamknie psp ? :)

Data: 2011-05-20 12:51:36
Autor: matador
Pozdrowienia z Bialorusi
On 20 Maj, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Strach sie bac, kiedy wraza razwiedka zamknie psp ? :)
Wpadną do googla w Krakowie, spałują serwery.
Rano Matoł powie w TVN, że spadły z 4 piętra.

matador.

Data: 2011-05-20 21:53:22
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:51, matador pisze:
On 20 Maj, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Strach sie bac, kiedy wraza razwiedka zamknie psp ? :)
Wpadną do googla w Krakowie, spałują serwery.
Rano Matoł powie w TVN, że spadły z 4 piętra.

Matol ma takich pomagierow ? No to typowe ZOMO i SB :)

Data: 2011-05-20 12:58:27
Autor: matador
Pozdrowienia z Bialorusi
On 20 Maj, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Matol ma takich pomagierow ? No to typowe ZOMO i SB :)

A ORMO czuwa. Zawsze jakiś chętny doniesie. MWzWM lubią pokazać jacy
są oburzeni biciem w dzwony w pobliskim kościele, jak bardzo to obraża
uszy "postympu". Prawie tak bardzo, jak ktoś nazwie premiera Osiołkiem
Matołkiem.

matador.

Data: 2011-05-20 22:00:21
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:58, matador pisze:
On 20 Maj, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

To tylko okreslenie niekompetencji tego nieuka.Ale nieuk lubi sie
obrazac, typowe dla wrazej agentury. Maskuje swoja indolencje. :)

Data: 2011-05-21 04:28:02
Autor: cirrus
Pozdrowienia z Bialorusi
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:258b5015-39a0-4166-b4b3-a0591e7f96cax1g2000yqb.googlegroups.com...
On 20 Maj, 21:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Strach sie bac, kiedy wraza razwiedka zamknie psp ? :)
Wpadną do googla w Krakowie, spałują serwery.
Rano Matoł powie w TVN, że spadły z 4 piętra.
matador.

Ty już spadłeś z piętra bo bredzisz.

--
stevep

Data: 2011-05-20 21:58:14
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi
http://www.youtube.com/watch?v=XURoPivDp3M

Urrrrrraaaaaaaa !!! Urrrraaaaaaa !!!

R.

Data: 2011-05-20 22:01:23
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:58, raff pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=XURoPivDp3M

Urrrrrraaaaaaaa !!! Urrrraaaaaaa !!!

R.

Ale nalany, jak Bronek i jego kaszalocik :/(

Data: 2011-05-20 22:16:31
Autor: 954
Pozdrowienia z Bialorusi

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:ir6g8o$sln$1news.onet.pl...
[...]

Jest nadzieja w narodzie
http://kontrowersje.net/antykomor.html

Data: 2011-05-20 13:24:19
Autor: matador
Pozdrowienia z Bialorusi
On 20 Maj, 22:16, "954" <marek.zmy...@raptor.pl> wrote:

Jest nadzieja w narodziehttp://kontrowersje.net/antykomor.html

;-)

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2011-05-20 22:19:23
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"954" <marek.zmylka@raptor.pl> wrote in message news:ir6i74$4bi$1news.onet.pl...

[...]

Hehe, tam jej ZOMO nie dosiegnie.

A jak sie oburzali na "oni sa tam, gdzie ZOMO..."

R.

Data: 2011-05-21 04:29:02
Autor: cirrus
Pozdrowienia z Bialorusi
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ir6ice$50d$1news.onet.pl...
[...]

A co z tymi co stoją tam, gdzie ZOMO?

--
stevep

Data: 2011-05-21 08:43:45
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
Jest nadzieja w narodzie
http://kontrowersje.net/antykomor.html

Super stronka. Jeszcze kilka takich i nawet rydzyk zaglosuje na
napieralskiego.

Nullification

Data: 2011-05-20 22:34:57
Autor: matusm
Pozdrowienia z Bialorusi

[...]

to tylko normalna eskalacja wojny jaruzelskie z polskim  spoleczenstwem ,przecież nadal,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Pozdrowienia z Bialorusi