Pozdrowienia z Bialorusi

Data: 2011-05-20 21:43:47
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
Właściciel strony internetowej AntyKomor.pl po wizycie agentów zamknął
serwis. Prokuratorzy prowadzą postępowanie w sprawie znieważenia.
Zawiadomienie złożył internauta

Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Nullification

Data: 2011-05-20 21:51:51
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:43, pluton pisze:
Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

Data: 2011-05-20 21:58:14
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
> Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Nullification

Data: 2011-05-20 13:08:38
Autor: matador
Pozdrowienia z Bialorusi
On 20 Maj, 21:58, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Zacznij od tego:

#Monika Olejnik: A przygotuje pan białą księgę żebyśmy wiedzieli kto,
kiedy i dlaczego zadecydował o Konwencji Chicagowskiej.

Donald Tusk: Nie jest potrzebna żadna biała księga, ja zdecydowałem i
- generalnie w polskim rządzie ja decyduję w sytuacjach, które
wymagają decyzji, więc i mówiłem to już pięćset dwadzieścia trzy razy,
w związku z tym nie widzę powodu, dla którego wokół tego należy
wytwarzać aurę tajemniczości, tu nie jest potrzebna żadna, biała
księga.

Monika Olejnik: To dobrze żeby pan powiedział pięćset dwudziesty
czwarty raz tak, to ja zdecydowałem.

Donald Tusk: Tak.

Monika Olejnik: Tak, to ja Donald Tusk, premier Donald Tusk
zdecydowałem i namówiłem do tego moich ministrów żebyśmy poszli tą
drogą.

Donald Tusk: Nie, nie musiałem nikogo namawiać.
#

Jak doniesiesz niewłaściwej "osobie", to się nie dowiesz co dalej.
Niczego się już nie dowiesz

matador.

Data: 2011-05-20 22:10:10
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 22:08, matador pisze:
[...]

523 razy ? Hmm, debil z tego Donaldinho,.

Data: 2011-05-20 22:07:22
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 21:58, pluton pisze:
Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Skoro wiesz to wiesz i dlatego z ciebie wesz.

Data: 2011-05-20 22:08:57
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ir6hhn$2m8$1inews.gazeta.pl...
> Gdzie mozna doniesc, ze obermoher zniewazyl szambonura i czarownice ?

Od donoszenai to jestes ty szambonurku z zsssr :)

No wiem, i dlatego chce doniesc. Tylko nie wiem, gdzie i komu.

Tu mozesz:

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
centrala: 22 555 60 00, 555 60 01
faks 22 841 69 20, 555 47 80

Obslinia cie tam z radosci.

R.

Data: 2011-05-20 22:05:54
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi

[...]

Bosh, ja nigdy nie pamietam numerow telefonow.
Iles ty tam donosow zlozyl ? I co tam wogole jest ?
Pisowski zespol parlamentarny do spraw picia piwa
i ogladania pornolo w internecie ?

Nullification

Data: 2011-05-20 22:14:41
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ir6i04$3ri$1inews.gazeta.pl...

[...]

"w ogóle" Ty nasz wyksztalciuchu.

No ale pokazujesz ze to Tfuj prezydent.

R.

Data: 2011-05-20 22:29:36
Autor: raff
Pozdrowienia z Bialorusi

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1usd48frmmuyf.if62rksi8bvx$.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

No ale czy to cos zmienia ? Upominajmy sie.

Mnie sie raz zdarzylo, a wam, przyglupy, co chwila mozna mowic.

A to pedalisko, jak haki zbiera ;-)

R.

Data: 2011-05-20 22:31:02
Autor: Grzegorz Z.
Pozdrowienia z Bialorusi

raff napisał:

[...]

A jak ty zbierasz haki to kto?

Data: 2011-05-20 22:30:12
Autor: pluton
Pozdrowienia z Bialorusi
> A to pedalisko, jak haki zbiera ;-)

A jak ty zbierasz haki to kto?

moze gej ? Ale nie... nie ma garniaka i butow.
to moze... pedofil ?

Nullification

Data: 2011-05-20 23:29:25
Autor: u2
Pozdrowienia z Bialorusi
W dniu 2011-05-20 22:30, pluton pisze:
A to pedalisko, jak haki zbiera ;-)

A jak ty zbierasz haki to kto?

moze gej ? Ale nie... nie ma garniaka i butow.
to moze... pedofil ?

Pedalom bardzo blisko pedofilom.

Data: 2011-05-20 22:33:44
Autor: raff
[...]