Pozdrowienia z Łeby

Data: 2009-07-30 12:18:24
Autor: boukun
Pozdrowienia z Łeby
Pozdrawiam wszystkich Polaków z pięknego ośrodka wczasowego Chemar w
Łebie. Super żarcie,, na śniadanie szwedzki stół, full wypas i zaje...
obiadokolacja z deserem. Właśnie jestem na ognisku na terenie ośrodka,
które przeniesiono do tutejszej kawiarni, gdzie jest dostęp do kompa.
Nie mam niestety kabla usb i nie mogę wam wysłać klipu z
pozdrowieniami z plaży, ale po popwrocioe za tydzień wam puszczę kilka
moich pamiątek. Dwa tygodnie w czterosobowym pokoiku kosztuje tylko
4600 zł. Dupki tu są piękne, sperma l;eje się liytami, jestem trochę
ubrzdyngolony, muszę kończyć, bo mnie stara nakryje,

Pa, pa, wasz
boukun

Data: 2009-07-30 21:20:37
Autor: matador
Pozdrowienia z Łeby
boukun pisze:
  muszę kończyć, bo mnie stara nakryje,

He, he czapką niewidką chyba...

matador.

Data: 2009-07-30 21:25:00
Autor: Tzva Adonai
Pozdrowienia z Łeby
[...]

To już jest sadyzm tak bezczelnie grać na polskiej zawiści...

Data: 2009-07-30 12:49:50
Autor: boukun
Pozdrowienia z Łeby
On 30 Lip, 21:25, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> wrote:
> [...]
> 4600 zł. Dupki tu są piękne, sperma l;eje się liytami

To już jest sadyzm tak bezczelnie grać na polskiej zawiści...

Przyjeżdżaj Tzva do ośrodka Chemar, pod koniec głównej ulicy
Nadmorskiej, pokażę ci jak się dobrze bawi. Poznałem dużo nowych
znajomości, najlepsza jest dyskoteka w centrum, ale to i tak nie to co
kiedyś, 27 lat temu za PRLu, w dyskotece Gewalia i knajpie Walwo,
które już nie istnieją i miejscowi wspominają je z utęsknieniem. Na
razie, piwo mi się grzeje...

boukun

Data: 2009-07-30 21:58:01
Autor: Tzva Adonai
Pozdrowienia z Łeby
Przyjeżdżaj Tzva do ośrodka Chemar, pod koniec głównej ulicy
Nadmorskiej, pokażę ci jak się dobrze bawi.

My dzieci kapitalizmu mamy słabe, sterane serca... Taki ładunek dobrej zabawy
pewnikiem by mnie zabił...

Data: 2009-07-31 03:29:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pozdrowienia z Łeby
boukun wrote:

Przyjeżdżaj Tzva do ośrodka Chemar, pod koniec głównej ulicy
Nadmorskiej, pokażę ci jak się dobrze bawi. Poznałem dużo nowych
znajomości, ...

Jeśli nowe poznałeś, to chyba nieznajomości, a nie znajomości, bo gdybyś je
znał, to by byś nie musiał ich poznawać? ;)
--
Pit

Data: 2009-07-30 21:45:32
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby
boukun pisze:
[...]

Tylko nie chwyć jakiejś francy i nie przywlecz na grupę.. Nie zapomnij o prezerwatywach..

Data: 2009-07-30 13:17:13
Autor: Antenka
Pozdrowienia z Łeby

Tylko nie chwyć jakiejś francy i nie przywlecz na grupę.. Nie zapomnij o
prezerwatywach..

Przecież to jest klasyczny mitoman...

Antenka

Data: 2009-07-31 02:59:48
Autor: Antenka
Pozdrowienia z Łeby
Która młoda laska rzuci się na takiego dziadka, na dodatek gołodupca,
utrzymanka własnej żony hmm? Marzy mu się... A poza tym sloma z papci
wychodzi na każdym kroku :D

Antenka

Data: 2009-07-31 12:05:18
Autor: Panslavista
Pozdrowienia z Łeby

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Która młoda laska rzuci się na takiego dziadka, na dodatek gołodupca,
utrzymanka własnej żony hmm? Marzy mu się... A poza tym sloma z papci
wychodzi na każdym kroku :D

Antenka

    Laska niekoniecznie, ale porządna kobieta może.
    Zwłaszcza znając sytuacje delikwenta. :-))))))) Niekoniecznie zawinioną
przez niego, a trwającą na zasadzie - lepsze stare a znane zło, niż nowe...
    To mogłoby być jak z zamianą cholery na dżumę.

Data: 2009-07-31 17:37:40
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby
Antenka pisze:
Która młoda laska rzuci się na takiego dziadka, na dodatek gołodupca,
utrzymanka własnej żony hmm? Marzy mu się... A poza tym sloma z papci
wychodzi na każdym kroku :D

Antenka

W takich "brutalach"  niektóre wręcz gustują..  Wczasy to  może byś dla nich dobra okazja żeby poznać prawdziwego "chłopa". Zwłaszcza gdy się na codzień ma w domy jakiegoś mięczaka..

Data: 2009-07-31 11:21:16
Autor: Antenka
Pozdrowienia z Łeby
On 31 Lip, 17:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

W takich "brutalach"  niektóre wręcz gustują..  Wczasy to  może byś dla
nich dobra okazja żeby poznać prawdziwego "chłopa". Zwłaszcza gdy się na

:-)

Data: 2009-07-31 03:33:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pozdrowienia z Łeby
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Koniecznie, bo go stara za bardzo pilnuje, że nawet przy kompie boi się
siedzieć. ;)
Gdyby dowiedziała się, że puka na boku, to byłby dla niego koniec sielanki i
z Łeby na piechotę do Świdnicy by wracał. Jeśli w ogóle miałby dokąd. :)))
--
Pit

Data: 2009-07-31 17:37:52
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Może u nich w małżeństwie panuje swoboda... Tak że skoki w bok są dopuszczalne.

Data: 2009-07-31 21:59:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pozdrowienia z Łeby

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

I ta swoboda zabrania mu siedzieć przy kompie? ;)
--
Pit

Data: 2009-07-31 22:12:16
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Jest to może swoboda tylko  seksualna, niedopuszczająca stosunków  z komputerem.

Data: 2009-08-01 04:20:42
Autor: Marek
Pozdrowienia z Łeby
On 30 Lip, 21:18, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Bekon, badz grzeczny bo ci zona kieszonkowe obetnie.

A jeszcze powiedz , Bekon, ...  ten Niemiec tez z wami jest ?

Jak zona z freundem ida wieczorem na dancing, to Ty chyba robisz za
opiekuna dzieci ???

No i na koniec: nie walkuj parowy tyle, bo nadwyrezysz sobie prostate
- a to w prostej linii prowadzi do przerostu...
A potem to nawet rak cie za krocze chwycic moze...

Pozdrowienia z Łeby