Pozdrowienia z Łeby

Data: 2009-07-30 21:25:00
Autor: Tzva Adonai
Pozdrowienia z Łeby
Pozdrawiam wszystkich Polaków z pięknego ośrodka wczasowego Chemar w
Łebie. Super żarcie,, na śniadanie szwedzki stół, full wypas i zaje...
obiadokolacja z deserem. Właśnie jestem na ognisku na terenie ośrodka,
które przeniesiono do tutejszej kawiarni, gdzie jest dostęp do kompa.
Nie mam niestety kabla usb i nie mogę wam wysłać klipu z
pozdrowieniami z plaży, ale po popwrocioe za tydzień wam puszczę kilka
moich pamiątek. Dwa tygodnie w czterosobowym pokoiku kosztuje tylko
4600 zł. Dupki tu są piękne, sperma l;eje się liytami

To już jest sadyzm tak bezczelnie grać na polskiej zawiści...

Data: 2009-07-30 12:49:50
Autor: boukun
Pozdrowienia z Łeby
On 30 Lip, 21:25, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@op.pl> wrote:
> [...]
> 4600 zł. Dupki tu są piękne, sperma l;eje się liytami

To już jest sadyzm tak bezczelnie grać na polskiej zawiści...

Przyjeżdżaj Tzva do ośrodka Chemar, pod koniec głównej ulicy
Nadmorskiej, pokażę ci jak się dobrze bawi. Poznałem dużo nowych
znajomości, najlepsza jest dyskoteka w centrum, ale to i tak nie to co
kiedyś, 27 lat temu za PRLu, w dyskotece Gewalia i knajpie Walwo,
które już nie istnieją i miejscowi wspominają je z utęsknieniem. Na
razie, piwo mi się grzeje...

boukun

Data: 2009-07-30 21:58:01
Autor: Tzva Adonai
Pozdrowienia z Łeby
Przyjeżdżaj Tzva do ośrodka Chemar, pod koniec głównej ulicy
Nadmorskiej, pokażę ci jak się dobrze bawi.

My dzieci kapitalizmu mamy słabe, sterane serca... Taki ładunek dobrej zabawy
pewnikiem by mnie zabił...

Data: 2009-07-31 03:29:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pozdrowienia z Łeby
boukun wrote:

Przyjeżdżaj Tzva do ośrodka Chemar, pod koniec głównej ulicy
Nadmorskiej, pokażę ci jak się dobrze bawi. Poznałem dużo nowych
znajomości, ...

Jeśli nowe poznałeś, to chyba nieznajomości, a nie znajomości, bo gdybyś je
znał, to by byś nie musiał ich poznawać? ;)
--
Pit

Pozdrowienia z Łeby