Pozdrowienia z Łeby

Data: 2009-07-30 21:45:32
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby
boukun pisze:
Pozdrawiam wszystkich Polaków z pięknego ośrodka wczasowego Chemar w
Łebie. Super żarcie,, na śniadanie szwedzki stół, full wypas i zaje...
obiadokolacja z deserem. Właśnie jestem na ognisku na terenie ośrodka,
które przeniesiono do tutejszej kawiarni, gdzie jest dostęp do kompa.
Nie mam niestety kabla usb i nie mogę wam wysłać klipu z
pozdrowieniami z plaży, ale po popwrocioe za tydzień wam puszczę kilka
moich pamiątek. Dwa tygodnie w czterosobowym pokoiku kosztuje tylko
4600 zł. Dupki tu są piękne, sperma l;eje się liytami, jestem trochę
ubrzdyngolony, muszę kończyć, bo mnie stara nakryje,

Pa, pa, wasz
boukun

Tylko nie chwyć jakiejś francy i nie przywlecz na grupę.. Nie zapomnij o prezerwatywach..

Data: 2009-07-30 13:17:13
Autor: Antenka
Pozdrowienia z Łeby

Tylko nie chwyć jakiejś francy i nie przywlecz na grupę.. Nie zapomnij o
prezerwatywach..

Przecież to jest klasyczny mitoman...

Antenka

Data: 2009-07-31 02:59:48
Autor: Antenka
Pozdrowienia z Łeby
Która młoda laska rzuci się na takiego dziadka, na dodatek gołodupca,
utrzymanka własnej żony hmm? Marzy mu się... A poza tym sloma z papci
wychodzi na każdym kroku :D

Antenka

Data: 2009-07-31 12:05:18
Autor: Panslavista
Pozdrowienia z Łeby

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Która młoda laska rzuci się na takiego dziadka, na dodatek gołodupca,
utrzymanka własnej żony hmm? Marzy mu się... A poza tym sloma z papci
wychodzi na każdym kroku :D

Antenka

    Laska niekoniecznie, ale porządna kobieta może.
    Zwłaszcza znając sytuacje delikwenta. :-))))))) Niekoniecznie zawinioną
przez niego, a trwającą na zasadzie - lepsze stare a znane zło, niż nowe...
    To mogłoby być jak z zamianą cholery na dżumę.

Data: 2009-07-31 17:37:40
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby
Antenka pisze:
Która młoda laska rzuci się na takiego dziadka, na dodatek gołodupca,
utrzymanka własnej żony hmm? Marzy mu się... A poza tym sloma z papci
wychodzi na każdym kroku :D

Antenka

W takich "brutalach"  niektóre wręcz gustują..  Wczasy to  może byś dla nich dobra okazja żeby poznać prawdziwego "chłopa". Zwłaszcza gdy się na codzień ma w domy jakiegoś mięczaka..

Data: 2009-07-31 11:21:16
Autor: Antenka
Pozdrowienia z Łeby
On 31 Lip, 17:37, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

W takich "brutalach"  niektóre wręcz gustują..  Wczasy to  może byś dla
nich dobra okazja żeby poznać prawdziwego "chłopa". Zwłaszcza gdy się na

:-)

Data: 2009-07-31 03:33:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pozdrowienia z Łeby
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Koniecznie, bo go stara za bardzo pilnuje, że nawet przy kompie boi się
siedzieć. ;)
Gdyby dowiedziała się, że puka na boku, to byłby dla niego koniec sielanki i
z Łeby na piechotę do Świdnicy by wracał. Jeśli w ogóle miałby dokąd. :)))
--
Pit

Data: 2009-07-31 17:37:52
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Może u nich w małżeństwie panuje swoboda... Tak że skoki w bok są dopuszczalne.

Data: 2009-07-31 21:59:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Pozdrowienia z Łeby

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

I ta swoboda zabrania mu siedzieć przy kompie? ;)
--
Pit

Data: 2009-07-31 22:12:16
Autor: jadrys
Pozdrowienia z Łeby

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Jest to może swoboda tylko  seksualna, niedopuszczająca stosunków  z komputerem.

Pozdrowienia z Łeby