Pozdrowionka

Data: 2012-07-14 11:53:51
Autor: boukun
Pozdrowionka
Na wczasach w Rowach

http://youtu.be/y5pI3Pm4bhA
Mój rekord w piłkę w tym sezonie był 8779

http://youtu.be/rBzAruCzqF0
W boksowaniu miałem najwyższy wynik 8517

23 lipca będę miał 51...

boukun

Data: 2012-07-14 12:28:47
Autor: Marek
Pozdrowionka
On Jul 14, 8:53 pm, boukun <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Alez ty sie , bekon, poswiecasz...szacun, ziomie...

Data: 2012-07-14 21:16:06
Autor: Trybun
Pozdrowionka
W dniu 2012-07-14 20:53, boukun pisze:
[...]

Powodzenia w biciu rekordów.

Data: 2012-07-14 21:48:54
Autor: Grzegorz Z.
Pozdrowionka
boukun napisał:

Na wczasach w Rowach

http://youtu.be/y5pI3Pm4bhA
Mój rekord w piłkę w tym sezonie był 8779

:)

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-15 18:14:51
Autor: Ikselka
Pozdrowionka
Dnia Sat, 14 Jul 2012 11:53:51 -0700 (PDT), boukun napisał(a):

[...]

51? - więc czas zmądrzeć:
http://www.youtube.com/watch?v=7Ej3yGV3O7s&feature=relmfu
To, że twoja teściowa tam pracowała, to śmieszny argument po prostu.
Podobny do tego, że ktoś się 20 lat temu urodził w przedwojennej kamienicy
i ma pretensje do własciciela, że nie uznaje jego praw do mieszkania z
tytułu urodzenia się w nim :->.

Ten budynek został wybudowany przez Kościół i na gruncie kościelnym,
odebrany przez komunistyczne władze i przekazany w użytkowanie Spółdzielni
"Jedność". Przyszedł czas na jego odzyskanie - a nie ZAGARNIĘCIE.
Zagarnięty to on został przez władze komunistyczne i spółdzielnię.
--
XL

Data: 2012-07-16 02:11:39
Autor: boukun
Pozdrowionka

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isqilfqroh87.wbv9p2lf540i$.dlg40tude.net...
[...]

Zagarnięta została cała Świdnica Niemcom, jak i całe ziemie zachodnie w 1945... Polski kler nigdy tych posiadłości nie miał i w ogóle nie powinien mieć żadnych majątków, jako, że jest nieproduktywny, tylko szerzy żydowską wiarę katolicką, która czyni z Polaków poddanymi Żydów...

boukun

Data: 2012-07-16 00:44:53
Autor: Observatore
Pozdrowionka

Zagarnięta została cała Świdnica Niemcom, jak i całe ziemie zachodnie w 1945...

a co wy mozecie wiedziec o historii nawet takiej Swidnicy, skoro wy z za Buga
tam zostaliscie przywizieni przez Armie Radziecka?

Polski kler nigdy tych posiadłości nie miał i w ogóle nie powinien mieć żadnych
 majątków, jako, że jest nieproduktywny, tylko szerzy żydowską wiarę katolicką, która czyni z Polaków poddanymi Żydów...

bo kto tak chce, jakis Niedzwiedzki z za Buga? A moze ten Bubel, drugi
Zirinowski, sowiecki agent wplywu w Polsce, rzekomy antysemita -  z ktorym
balowaliscie na pikniku w ogrodzie?

Grzegorz Niedźwiecki
Wyświetl profil  Więcej opcji 17 Sie 2003, 18:44

W niedzielę 17.08.2003 r. Grzegorz Niedźwiecki zorganizował w swoim ogrodzie
piknik polityczny.
Udział w nim wzięło kilkunastu najbardziej zagorzałych narodowców z Jeleniej
Góry.
Gościem specjalnym grilla był Leszek Bubel wraz ze swą młodą i atrakcyjną
małżonką .
Leszek Bubel, wydawca m.in tygodnika "Tylko Polska" zamierza reaktywować
Polską Partię Narodową i poszukuje do niej sprawdzonych, bezkompromisowych
działaczy i patriotów.

G.N. https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/b8d9d09522cbe817/b1873c4dae518109?hl=pl&lnk=gst&q=leszek+bubel#b1873c4dae518109

Data: 2012-07-16 00:46:31
Autor: Observatore
Bekon, narodowiec, ale sowiecki sie znalazl :)

Data: 2012-07-16 17:26:37
Autor: Przemysław M.
Bekon, narodowiec, ale sowiecki sie znalazl :)
Dnia Mon, 16 Jul 2012 00:46:31 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

No.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Pozdrowionka