Pozdrowionka, W-wa, Toyotka

Data: 2009-03-01 12:41:48
Autor: pajhivo
Pozdrowionka, W-wa, Toyotka
Pozdrowienia dla upolowanego, obtr±bionego wczoraj  wieczorem, na
Sikorskiego, kierownika Toyoty.
Ostatnio też Cię chyba obtr±biłem na Wisłostradzie (zgadza się kolor
samochodu i przyciemnione tylne szyby)  :)

Krzy¶ D.

Data: 2009-03-02 09:12:25
Autor: Dman-666
Pozdrowionka, W-wa, Toyotka
Patrze a tu w szybce robal taki: news:bf5b9ee4-60c9-406e-be35-
b24d9c67df31@33g2000yqm.googlegroups.com ! Pewnie kiero jakis, ten pajhivo .. Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Pozdrowienia dla upolowanego, obtr±bionego wczoraj  wieczorem, na
Sikorskiego, kierownika Toyoty.
Ostatnio też Cię chyba obtr±biłem na Wisłostradzie (zgadza się kolor
samochodu i przyciemnione tylne szyby)  :)

Drugiego takiego nie ma w DC ;) Dzieki raz jeszcze.

--
Dman-666
Jarek Srebrny, Stolec

Pozdrowionka, W-wa, Toyotka