Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?

Data: 2010-10-22 12:13:23
Autor: Michal
Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?
W dniu 22.10.2010 12:04, Radek M. pisze:
A więc pójdzie o 70 pln.

Wczoraj zauważyłem, że karta kredytowa jest mocno sfatygowana, w pobliżu
czipa jest kilka pęknięć i plastik nie dożyje do 2013. Dzwonię więć na linię
poprosić o duplikat, gdzie pani uprzejmie donosi, że może zastrzec tą i
zamówić kolejną za 70 pln. Mała przepychanka słowna na temat tego, że to
karta do wszystkiego i korzystam z niej każdego dnia, nie uśmiecha mi się
więc ponoszenie opłaty za wymianę "z winy użytkownika", ale pani po
konsultacji z kimś stała się jeszcze bardziej nieprzejednana.

Jasne, nie ma sensu tego płacić. Zanim jednak całkowicie olejesz temat, to (o ile z kimś takim masz kontakt) idź do "swojego" bankiera i jemu wyjaśnij sprawę. Jeśli nie pomoże- porozmawiaj z dyrektorem oddziału, w którym podpisywałeś umowę o KK, pokaż im jak wygląda karta. 90% że uda się zorganizować darmowy duplikat.

W sumie musisz tę kartę nieźle męczyć- one wydają się solidne poza tym, że schodzi "złotko" z napisów.

Co do innych banków- bywa różnie, w Mbanku też swego czasu były o to bitwy i MEkipa wcale tak chętnie nie podchodziła do wymiany kart z uwagi na zużycie. Citi podniósł rok temu opłatę z 0zł na 30zł za duplikat.

Michał

Data: 2010-10-22 12:17:28
Autor: wiatrak

Użytkownik "Michal" <nospam@nospam.org> napisał w wiadomości news:4cc163c3$0$20993 Jeśli nie pomoże- porozmawiaj z dyrektorem oddziału, w
którym podpisywałeś umowę o KK, pokaż im jak wygląda karta. 90% że uda
się zorganizować darmowy duplikat.

I to ma być ta "wyższa kultura bankowości"? Jakbym miał w takich sprawach uderzać do dyrektorów to nie miałbym czasu na zarabianie pieniędzy.

wiatrak

Data: 2010-10-22 12:24:21
Autor: Michal
W dniu 22.10.2010 12:17, wiatrak pisze:

[...]

No ale ja wcale nie napisałem, że to jest genialne rozwiązanie które popieram. Alior ma naprawdę chorą politykę w zakresie duplikatów KK "z winy klienta"- zwłaszcza, że ich karty (produkcji AustraCard) są jakości raczej prezciętnej.

Jak już tak bardzo banki chcą "wychowywać" klientów opłatami żeby pilnowali kart i ich nie gubili (bo pewnie to jest główna przyczyna zamawiania duplikatów), to mógłby przysługiwać jeden duplikat za darmo na rok.

Istnieje w tej chwili bank który standardowo w TOiP ma 0zł za duplikat karty _kredytowej_ ? Wiem, że MBank ma taką pozycję dla Visy Gold... Jakiś jeszcze?

Michał

Data: 2010-10-22 14:26:43
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 22 Oct 2010 12:24:21 +0200, Michal napisał(a):

Istnieje w tej chwili bank który standardowo w TOiP ma 0zł za duplikat karty _kredytowej_ ? Wiem, że MBank ma taką pozycję dla Visy Gold... Jakiś jeszcze?

Polbank przy Goldach.
--
Kojer

Data: 2010-10-22 12:28:54
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 22 Oct 2010 14:26:43 +0200, Robert Kois napisał(a):

Istnieje w tej chwili bank który standardowo w TOiP ma 0zł za duplikat
karty _kredytowej_ ? Wiem, że MBank ma taką pozycję dla Visy Gold...
Jakiś jeszcze?

Polbank przy Goldach.

A także np. Multibank złota MC.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-23 03:35:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?

"Michal" 4cc163c3$0$20993$65785112@news.neostrada.pl

: którym podpisywałeś umowę o KK, pokaż im jak wygląda karta.

I niech koniecznie przeprosi za zniszczenie!!!
Niech obieca poprawę!!!
I niech zohydzi w swej wyobraźni wszelkie złe użycia... ;)

: 90% że uda się zorganizować darmowy duplikat.

Może też iść do premiera Tuska. :)

Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?