Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?

Data: 2010-10-22 13:18:04
Autor: Jarek S.
Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?

Użytkownik "Radek M." <radamanthys@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9rnju$iis$1inews.gazeta.pl...
A więc pójdzie o 70 pln.

Wczoraj zauważyłem, że karta kredytowa jest mocno sfatygowana, w pobliżu
czipa jest kilka pęknięć i plastik nie dożyje do 2013. Dzwonię więć na linię
poprosić o duplikat, gdzie pani uprzejmie donosi, że może zastrzec tą i
zamówić kolejną za 70 pln. Mała przepychanka słowna na temat tego, że to
karta do wszystkiego i korzystam z niej każdego dnia, nie uśmiecha mi się
więc ponoszenie opłaty za wymianę "z winy użytkownika", ale pani po
konsultacji z kimś stała się jeszcze bardziej nieprzejednana.

No i dochodzimy do sedna, nie zapłacę tego, w mbanku podniszczoną kartę
wymienieli mi bez zająknięcia, w millenium (bodajże) też... wydaje mi się,
czy Alior teraz grubo przesadził? Jak to wygląda w innych bankach, jeśli
macie takie doświadczenia?

Jeśli tak jest wszędzie, odpuszczę. Ale jeśli tylko w Aliorze spadam,
pozbędą się obrotów na koncie i na karcie. A ja szukam dobrego konta w
marmurku, mogę zapłacić trochę, w Aliorze też płacę, ale zależy mi na:
- sensownym serwisie transakcyjnym,
- dobrej obsłudze
- cashbacku na KK
- darmowe banakomaty mogą być, ale nie muszą
- oprocentowanie konta mało ważne

Jakie macie typy?

Pozdro,
R.

A nie możesz karty potraktować magnesem? Karta przestała działać, wymiana gratis....

Data: 2010-10-22 11:49:29
Autor: Radek M.
Jarek S. <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał(a):
A nie możesz karty potraktować magnesem? Karta przestała działać, wymiana gratis....

Pomysl ciekawy, ale chip chyba dalej bedzie funcjonalny? Poza tym, nie wmówią mi winy uzytkownika?

Pozdro,
R.

Data: 2010-10-22 11:52:31
Autor: xbartx
Dnia Fri, 22 Oct 2010 11:49:29 +0000, Radek M. napisał(a):

Pomysl ciekawy, ale chip chyba dalej bedzie funcjonalny? Poza tym, nie
wmówią mi winy uzytkownika?

Tak jak napisałem prędzej, jeżeli nie zależy Ci na czasie, to zmień sobie okres rozliczeniowy dla swojej kk i po sprawie (oczywiście jeżeli to działa tak samo jak rok temu, ale może się spytać w banku bez problemu jak wygląda procedura).

--
xbartx

Data: 2010-10-22 11:54:12
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 22 Oct 2010 11:52:31 +0000, xbartx napisał(a):

zmień sobie
okres rozliczeniowy dla swojej kk i po sprawie (oczywiście jeżeli to
działa tak samo jak rok temu, ale może się spytać w banku bez problemu
jak wygląda procedura).

W TOiP pojawiła się opłata za zmianę okresu rozliczeniowego.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-22 12:10:18
Autor: xbartx
Dnia Fri, 22 Oct 2010 11:54:12 +0000, Olgierd napisał(a):

W TOiP pojawiła się opłata za zmianę okresu rozliczeniowego.

No to ta metoda w takim razie już nie działa, niestety.

--
xbartx

Data: 2010-10-22 13:54:29
Autor: Jarek S.

Użytkownik "Radek M." <radamanthys@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9rto9$aor$1inews.gazeta.pl...
[...]

W przypadku chipa nie wiem, pasek magnetyczny na pewno przestaje działać, a gdzie tu wina użytkownika skoro karta jest cała i nie zniszczona mechanicznie?

Data: 2010-10-23 03:41:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?

"Jarek S." 4cc17b77$0$21002$65785112@news.neostrada.pl

W przypadku chipa nie wiem, pasek magnetyczny na pewno przestaje
działać, a gdzie tu wina użytkownika skoro karta jest cała i nie
zniszczona mechanicznie?

Może podłączyć ,,wysokie'' napięcie -- tak niskie, aby nie zniekształcić
termicznie karty, ale tak wysokie aby karta została uszkodzona. :)

Postscriptum: Moim zdaniem piszą panowie na zła grupę. ;)
              Powinni panowie pisać raczej na grupę
pl.film.bareja.prl lub na jakąś podobną. :)

Data: 2010-10-23 09:06:38
Autor: witrak()
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

To się robi przy pomocy kondensatora o odpowiednio dobranej
pojemności - ładuje się do wysokiego napięcia i... pstryk. Nigdy
nie będzie efektu termicznego - tak robią specjaliści z płytami
głównymi, gdy jest obawa, że serwis będzie wydziwiał :-)

witrak()

Data: 2010-10-23 23:48:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?

"witrak()" i9u0np$6up$3@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Można pojechać na działkę i pozwolić na to, aby
płytę (bordną mać) kopnął pastuch elektryczny? ;)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
      właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
      **lokatorem** we własnym mieszkaniu

  Jest jesień, komin w moim WC wdmuchuje mi smród z innych kibli -- Ozorowska świnia
  twierdzi, że utrapienia czasu obecnego dają nam wieczną szczęśliwość. Boże -- choć
  pomścij mnie, skoro nie potrafiłeś uratować mnie przed świniami i warchlakami takimi
  jak Ozorowski, budującymi moim cierpieniem swoją potęgę finansową! Daj choć wieczną
  mękę Ozorowskiej świni, skoro ja nie miałem prawa ani do jedzenia, ani do oddychania :)
  w tak zwanej wolnej Polsce, gdzie byle gówno (Ozorowski czy Kopania) dyktowało innym
  swoje prawa -- gówniane prawa, bo to ludzie z rynsztoka, stale przerażenie, stale
  zalęknieni i stale mordujący tych, którym nie dorównują, których boją się...

Pożegnanie z Aliorem? Dlaczego i dokąd teraz?