Pozegnanie z Deutsche

Data: 2013-07-22 10:12:52
Autor: Glaukon
Pozegnanie z Deutsche
Z nowej taryfy: aktywacja nowej karty TAN 20 zlotych, wyplaty z bankomatu przestaja byc traktowane jako transakcje, zatem nowy wymog zakupow na 200 zlotych, wtedy karta 1 zl, bez zakupow - 5 zlotych. Ktos moze potwierdzic?

Zostawilbym sobie konto bez karty debetowej, ale w DB bez karty TAN nie mozna nawet zajrzec na konto. Jako milosnik zakupow gotowkowych raczej bede sie zegnal z DB PBC - po dwoch latach bardzo udanej wspolpracy.

Co moge wziac w zamian? Najbardziej potrzebowalbym zapasowej debetowki za granica z darmowymi wyplatami po w miare do przyjecia kursie (zeby mozna bylo wyplacac male sumy).

Przy okazji dzisiejszy test euro z Euronetu:

4,280 zwykly kantor
4,260 lepszy kantor
4,235 kurs hurtowy w kantorze dla 1000 EUR
4,231 kurs w bankomacie Euronetu

Data: 2013-07-22 12:01:40
Autor: lery.IT
Pozegnanie z Deutsche
Zostawilbym sobie konto bez karty debetowej, ale w DB bez karty TAN nie mozna nawet zajrzec na konto

a kody smsowe nie możesz uaktywnić + rezygnacja z karty? taka teraz ich polityka, zniechęcania do TANów, które nie tak dawno temu promowali.

Data: 2013-07-22 13:04:39
Autor: Glaukon
Pozegnanie z Deutsche
a kody smsowe nie możesz uaktywnić + rezygnacja z karty? taka teraz ich polityka, zniechęcania do TANów, które nie tak dawno temu promowali.

w miedzyczasie zdazylem sam do tego dojsc. Z poczatku automatycznie odmowilem esemesow, bo wole karte TAN, a i za bardzo naciskali na te esemesy. Teraz wezme. Karta natomiast do likwidacji (nie place karta) - jak sie jej bezplatnie pozbyc? Czy po zastrzezeniu przysla nowa i jesli jej nie aktywuje, to bedzie spokoj? Swoja droga podobalo mi sie przez dwa lata w Deutsche, jednak bylem beznadziejnym klientem i sie nie dziwie, ze mnie odstrzelili :)

Data: 2013-07-22 13:31:00
Autor: lery.IT
Pozegnanie z Deutsche
Karta natomiast do likwidacji (nie place karta) - jak sie jej bezplatnie pozbyc? Czy po zastrzezeniu przysla nowa i jesli jej nie aktywuje, to bedzie spokoj? nie wiem jak z zastrzeżeniem, zapytaj na dezinfolinii.
ale za to możesz wypowiedzieć umowę o kartę płatnicz± w placówce i mieć samo konto.

Data: 2013-07-23 10:42:12
Autor: Glaukon
Pozegnanie z Deutsche
ale za to możesz wypowiedzieć umowę o kartę płatnicz± w placówce i mieć samo konto.

jak mam dbNet, to tez moge wypowiedziec karte w placowce?

Data: 2013-07-26 21:35:18
Autor: Borys Pogoreło
Pozegnanie z Deutsche
Dnia Tue, 23 Jul 2013 10:42:12 -0700 (PDT), Glaukon napisał(a):

ale za to możesz wypowiedzieć umowę o kartę płatnicz± w placówce i mieć samo konto.

jak mam dbNet, to tez moge wypowiedziec karte w placowce?

Tak

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-07-26 13:20:41
Autor: jj
Pozegnanie z Deutsche
Ja dzi¶ wypowiedziałem kartę, panienka nawet nie zapytała o powód (pewnie go zna). Jako ciekawostkę powiem, że była też jaka¶ klientka, która przyszła zamkn±ć konto - widać maj± spory ruch w interesie :)

Data: 2013-07-26 16:28:07
Autor: Glaukon
Pozegnanie z Deutsche
Ja dzi¶ wypowiedziałem kartę, panienka nawet nie zapytała o powód (pewnie go zna). Jako ciekawostkę powiem, że była też jaka¶ klientka, która przyszła zamkn±ć konto - widać maj± spory ruch w interesie :)

ja zastrzegłem kartę przez telefon, powiedzieli, że nowej nie będ± wysyłać

Pozegnanie z Deutsche