Pożegnanie z bronią

Data: 2012-11-10 07:57:28
Autor: Leszczur
Pożegnanie z bronią
W dniu piątek, 9 listopada 2012 23:36:06 UTC+1 użytkownik Tomasz Radko napisał:
Zabawne, dwa dni temu Buss pisał, że razem z Kupchakiem i tatą "w stu
procentach" są za Brownem. A potem myk - i pa pa. Myślałem, że z tydzień
jeszcze pociągnie.

Poza spojrzeniem smierci Brown dostal od Kobe jeszcze taki pocalunek. D'Antoni moze i tak, ale dopiero za dwa miesiace, wiec po drodze Lakers zatrudnia jeszcze Jacksona, ktory poleci po kolejnym 1-4. Nie wiem tylko czy dostanie 18.5M$

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-12 10:05:24
Autor: s
Pożegnanie z bronią

> [...]
> D'Antoni moze i tak, ale dopiero za dwa miesiace, wiec po drodze Lakers zatrudnia jeszcze Jacksona, ktory poleci po kolejnym 1-4. Nie wiem tylko czy dostanie 18.5M$

The Lakers, in a wholly unexpected move, announced Monday morning that they signed former Suns and Knicks coach Mike D'Antoni to replace Mike Brown as head coach.

4 lata poobno.
Nash raczej narzekac nie bedzie :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-11-12 10:45:11
Autor: Gerard
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-12 10:05, s pisze:

> [...]

The Lakers, in a wholly unexpected move, announced Monday morning that
they signed former Suns and Knicks coach Mike D'Antoni to replace Mike

Och, hał hepi aj em. U Jacksona byłby pewnie niepotrzebny, a tu taki zwrot sytuacji i Mike nowym trenerem. I ciekawe czy Lakers zaczną teraz grać r'n'g...

pozdr

Data: 2012-11-12 13:23:11
Autor: wiLQ
Pożegnanie z bronią
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Och, hał hepi aj em. U Jacksona byłby pewnie niepotrzebny, a tu taki zwrot sytuacji i Mike nowym trenerem. I ciekawe czy Lakers zaczną teraz grać r'n'g...

Jedno jest pewne, Nash raczej nie bedzie stal czesto w rogu... takze jego wartosc w FB1 nabrala rumiencow ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-12 06:13:39
Autor: Leszczur
Pożegnanie z bronią
On 12 Lis, 13:22, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Och, ha hepi aj em. U Jacksona by by pewnie niepotrzebny, a tu taki
> zwrot sytuacji i Mike nowym trenerem. I ciekawe czy Lakers zaczn teraz
> gra r'n'g...

Jedno jest pewne, Nash raczej nie bedzie stal czesto w rogu...
takze jego wartosc w FB1 nabrala rumiencow ;-)

Podobnie jak jego złamana noga.
No może noga jest trochę bardziej spuchnięta i filotetowa ;-)

Poza tym run and GUN gdy ma się Artesta w składzie??? To brzmi jak
gotowy scenariusz na kolejny odcinek w serii "Szklana Pułapka" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-12 13:15:09
Autor: Tomasz Radko
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-12 10:05, s pisze:

> [...]

The Lakers, in a wholly unexpected move, announced Monday morning that they signed former Suns and Knicks coach Mike D'Antoni to replace Mike Brown as head coach.

W zasadzie nie wiadomo po co. Prowadzi ich obecnie najskuteczniejszy
coach w historii Lakers - 100% zwycięstw!

Pożegnanie z bronią