Pożegnanie z bronią

Data: 2012-11-12 13:22:00
Autor: wiLQ
Pożegnanie z bronią
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Niezła fucha. Przepracował sezon z haczykiem. Zarobił $18,5M. Trenerski
rekord wszechczasów.

Browna w Knicks to chyba nie przebil?

Fama głosi, że następcą ma być D'Antoni. I o dziwo, wygląda to na dobry
pomysł.

Dlaczego uwazasz to za dobry pomysl?

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-11-12 06:07:02
Autor: Leszczur
Pożegnanie z bronią
On 12 Lis, 13:21, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Fama głosi, że następcą ma być D'Antoni. I o dziwo, wygląda to na dobry
> pomysł.

Dlaczego uwazasz to za dobry pomysl?

Bo skoro problemem Lakers jest obrona, to zamiast ją łatać (i
ryzykować rozczarowanie) trzeba wprowadzić coacha, który
zmaksymalizuje zyski z ataku. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-12 17:01:13
Autor: Tomasz Radko
Pożegnanie z bronią
W dniu 2012-11-12 13:22, wiLQ pisze:
[...]

Dlatego, że LAL mają Nasha i wysokich pasujących do p'n'r.

Data: 2012-11-12 18:49:06
Autor: wiLQ
Pożegnanie z bronią

Dlatego, że LAL mają Nasha i wysokich pasujących do p'n'r.

Przeciez ich problemy sa w obronie, a nie w ataku...

Data: 2012-11-12 21:06:26
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Pożegnanie z bronią
W dniu 12.11.2012 o 18:49 wiLQ <NIE@spam.com> pisze:

> Dlaczego uwazasz to za dobry pomysl?

Dlatego, że LAL mają Nasha i wysokich pasujących do p'n'r.

Przeciez ich problemy sa w obronie, a nie w ataku...

Ja to widzę inaczej - problemem Lakersów jest to, że przeciwnicy zdobywają  więcej punktów od nich samych ;-)
Który to problem można rozwiązać w dwojaki sposób - poprawiając obronę  albo atak. W przypadku LAL w obu obszarach jest miejsce na poprawę - tyle,  że Lakers wybrali raczej tę drugą opcję.

I mnie to cieszy, bo - krótko mówiąc - nie po to kupiłem ILP, żeby oglądać  Nasha oddającego piłkę KB tuż za połową boiska.

This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Pożegnanie z bronią