Data: 2010-03-18 13:21:38 | |
Autor: Lopez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Witam, Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI. I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor. Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te też są zdecydowanie lepsze. Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w zębach wibrowały. Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo przyjemne mruczenie silnika. Po prostu rewelacja!!!! Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr -- Pozdrawiam Lopez -- |
|
Data: 2010-03-18 14:24:46 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? chyba, że porównawczo do diesla? niemniej cieszę się Twoim szczęściem :-) brat |
|
Data: 2010-03-18 15:10:36 | |
Autor: szymo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? Wsiądź do zafiry :) |
|
Data: 2010-03-18 18:35:18 | |
Autor: bratPit | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? Zafiry A czy B i z jakim silnikiem? zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5 itd), brat |
|
Data: 2010-03-19 09:07:35 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dnia 2010-03-18 18:35, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel, czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-03-19 17:24:27 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Mirek Ptak pisze:
(...) Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel, czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona. Mówisz, że jest lepiej niż w tym co masz w stopce? -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-03-22 09:29:56 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? nareszcie :-) jak będę u zaprzyjaźnionego dealera, aż z ciekawości wezmę testówkę na jazdę próbną na obwodnicę ;-) brat |
|
Data: 2010-03-19 22:50:50 | |
Autor: huri_khan | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dnia Thu, 18 Mar 2010 18:35:18 +0100, bratPit napisał(a):
zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5 itd), Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika. -- [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY] |
|
Data: 2010-03-22 09:49:54 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z silnikami diesla też oszczędzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie jeżdżą tymi autami, po kilku godzinach głowa boli - ale w czasach Astry G przedclassicowej też były wersje bez wygłuszeń zewnętrznych na grodzi, nie miały jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR, ja mam X16SZR- ale zamontowałem wszystko co Adam Opel przewidział w temacie fabrycznego wygłuszenia do Astr G w przeróżnych wersjach, zatem matę pod maskę, na ścianę grodziową, dolne elementy pod deskę rozdzielczą nad nogami kierowcy i pasażera, dodatkowo założyłem kolejne warstwy na ścianę grodziową, położyłem specjalne wygłuszenia przemysłowe na podszybiu zewnętrznym, zmieniłem tłumik środkowy na wersję od silników 16V i zrobiło się przyzwoicie, niemniej trzeba by włożyć w to jeszcze trochę pracy aby efekt był na prawdę OK, (po całej operacji okazało się że teraz szumy toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie słychać i zabawa zaczyna się od początki heh) brat |
|
Data: 2010-03-19 00:19:56 | |
Autor: Bastion | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntc8q$o9e$2news.man.bydgoszcz.pl... na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? Rozwin swoja wypowiedz. Halasowac potrafi kazde auto. Jezdzilem paroma dieslami i w Zafirze jest naprawde OK. |
|
Data: 2010-03-20 16:14:28 | |
Autor: szymo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bastion pisze:
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntc8q$o9e$2news.man.bydgoszcz.pl... Mówię o zafirze a 1.6 benzyna około 3500 obrotów. Uważam że dotakowy komentarz jest zbędny |
|
Data: 2010-03-18 14:26:48 | |
Autor: krzysiek82 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez pisze:
I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor. to przejedz się fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-18 13:36:56 | |
Autor: Lopez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
krzysiek82 <saab@user.pl> napisał(a):
Lopez pisze:samochód a > nie traktor. Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne. Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od turbo benzyny. Ja będę miał kiedyś okazje to chętnie się przejadę. PS. Co to jest multijet? L. -- |
|
Data: 2010-03-18 13:42:23 | |
Autor: hamberg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne. polecam 5 cylindrow w 2.4JTD :) - czasami musze ludzi przekonywac ze jednak jada dieslem |
|
Data: 2010-03-18 14:40:49 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:36:56 +0000 (UTC), Lopez napisał(a):
Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne. Cichszy raczej nie będzie, ale wiele zależy od wygłuszenia komory silnika. Co to jest multijet? Kolejna generacja fiatowskiego JTD, oznaczana jako JTDm. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-03-18 14:45:09 | |
Autor: krzysiek82 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez pisze:
PS.nowsze JTD już z następną generacją CR i głowicą 16 zaworów. Cieszę się, że Ci się dobrze jeździ to w końcu najważniejsze żeby była przyjemność z jazdy. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-18 16:04:46 | |
Autor: Massai | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez wrote:
krzysiek82 <saab@user.pl> napisał(a): > Lopez pisze: Weź pod uwagę że miałeś bardzo głośnego diesla - nawet jak na diesla ;-) Są znacznie cichsze. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-03-18 14:34:27 | |
Autor: Agent | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik " Lopez" <szybki-lopez@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnt9d2$4af$1inews.gazeta.pl... Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem 1.4 D4D 90 KM i obecny model z silnikiem 1.6 16V 122 KM. Ani nie było w benzynie czuć tych 32 KM więcej ani też nie było nic ciszej. |
|
Data: 2010-03-18 13:43:43 | |
Autor: hamberg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem D4D raczej szalu nie robi - najcichsze sa chyba francuskie diesle |
|
Data: 2010-03-18 21:58:30 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
hamberg pisze:
Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem Nie musi robić szału - jest cichy, podobnie jak i wcześniejszy 2.0D. HDI PSA są cichusieńkie - to fakt. Te stare silniki VW (choć nie do zdarcia) są głośne i wibrujące - nowsze też jakoś mnie niespecjalnie przekonały. BTW - to co teraz wkładają do Opli (CDTI) to też jakaś porażka, biorąc oczywiście pod uwagę konkurencję japońsko-francuską. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-03-18 22:54:42 | |
Autor: BartekK | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-18 21:58, Artur MaĹlÄ
g pisze:
BTW - to co teraz wkĹadajÄ do Opli (CDTI)Bo to jest "wĹoska technologia, niemiecki temperament". Ale te cdti mocno róşniÄ siÄ miÄdzy sobÄ , jeĹşdziĹem 4szt 1.3cdti (2x comboC, 1x corsaD, 1x Astra) i kaĹźdy zupeĹnie odmienne parametry - najgorzej "stare" combo, dokĹadnie identyczne combo ale z 2009 juĹź inaczej jedzie (ma nawet w danych wiÄkszÄ moc), w corsie jechaĹo to tak sobie, gĹoĹne byĹo, niby corsa=combo, ale skrzynia chyba inna. A najlepiej 1.3 jechaĹo (o dziwo) w najciÄĹźszej Astrze! A to Ĺźe byĹo tam teĹź najcichsze, to oczywiste (wiÄcej wytĹumieĹ itp). -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-03-18 22:56:06 | |
Autor: DoQ | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Artur Maśląg pisze:
Nie musi robić szału - jest cichy, podobnie jak i wcześniejszy Z kolei w 2,7HDI V6 dzwiek jest bardzo przyjemny, na tyle przyjemny ze nawet mi sie bardziej podoba od R6 benz. z BMW :) - zaraz mnie zlinczuja ;). Nie mialem jeszcze okazji pojezdzic 3.0HDI ale mam nadzieje ze tez bedzie conajmniej tak dobry:) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-18 14:37:58 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisał(a):
Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te też są zdecydowanie lepsze. Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) Moje plomby mają się świetnie. Ale to tylko włoski szrot ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-03-18 14:45:58 | |
Autor: krzysiek82 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogoreło pisze:
Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) mam teraz w rodzinie jedno TDI mimo iż z tego samego rocznika co punto to przepaść w kulturze pracy ogromna na korzyść fiata :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-18 14:49:40 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te po prostu do Octavii "zapominają" wsadzić wyciszeń, żeby sobie w koncernie nie robić konkurencji, brat |
|
Data: 2010-03-21 20:42:52 | |
Autor: Marcin Jan | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
bratPit[pr] pisze:
Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te guzik prawda. jeżdżę golfem V od nowości, straszny klekot. Dopiero w passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób dla których golf to marzenie i jak mówię że to auto ciosane siekierą to mi w głowę pukają he he . pozdrawiam marcin |
|
Data: 2010-03-18 17:51:33 | |
Autor: to | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys PogoreĹo wrote:
Albo miaĹeĹ ten samochĂłd nieĹşle zarĹźniÄty albo TDI widocznie tak ma ;) W Occie TDI nawet schowek siÄ wzbudza od klekotu. ;-) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-18 20:52:58 | |
Autor: DoQ | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogoreło pisze:
Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) Jezdzilem sporo nówką z salonu, po 500km trasy mialem serdecznie dosc klekotania. Choc sama charakterystyka silnika jest bardzo przyzwoita. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-18 22:07:12 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisał(a): Hmm, parę tygodni temu, razem z sąsiadem równocześnie odpalaliśmy traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po całonocnym postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpaliliśmy równo i wysiedliśmy by oskrobać szyby. On zapytał szyderczo "co? nie odpalił?". A ja na to "no przecież chodzi". Sąsiadowi kopara opadła, bo żeby usłyszeć, musiał podejść 2m bliżej. Głównie dlatego, że jego TDI budziło chyba całą ulicę. Chociaż faktem jest, że moje auto jest niemal o połowę młodsze i z przebiegiem w okolicy 1/2 tego TDI. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż |
|
Data: 2010-03-18 22:35:25 | |
Autor: R2r | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-18 22:07, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Hmm, parÄ tygodni temu, razem z sÄ siadem rĂłwnoczeĹnie odpalaliĹmy Cóş, VW teĹź juĹź przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno? -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ |
|
Data: 2010-03-19 06:07:10 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
R2r pisze:
\ Cóş, VW teş juş przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno? Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. A to tylko slepa uliczka byla. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-19 13:00:51 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci:
R2r pisze: i mieli racjÄ... A to tylko slepa uliczka byla. ....wprowadzili CR bo zauwaĹźyli Ĺźe gawiedĹş sie ucieszy Ĺźe skoro silnik jest cichobieĹźny to bÄdzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoĹÄ tego ukĹadu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogĹupionej gawiedzi elementy tego systemu. ChoÄ wcale nie twierdzÄ Ĺźe PD i VP miaĹy wysoki wspĂłĹczynnik niezawodnoĹci i wogĂłle byĹy super...ale na pewno byĹy trwalsze niĹź CR + pierdzilion czujnikĂłw. Tak wiem Ĺźe jeszcze kolejnym powodem byĹy normy emisji Euro 5...z tym Ĺźe jeĹli inĹźynierstwo i szefostwo miaĹo odwagÄ i wiedzÄ to wygarneĹoby UE do gardeĹ ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie majÄ niezĹe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (Ĺźe im temperaturka roĹnie) ecofaszystom . -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-19 06:58:35 | |
Autor: hamberg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? |
|
Data: 2010-03-19 18:30:17 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości:
twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? -- -- -- -- -- -- -- -- Na przykładzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD): 1.czujnik ciśnienia paliwa 2. czujnik położenia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie było przepustnicy) 3. w 1.9 był 1 czujnik położenia pedału gazu a w CR są 2 4. czujnik położenia klap wirowych (tutaj nie jestem do końca pewny) 3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki - czujnik ciśnienia spalin - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem - przyłącze czujnika ciśnienia spalin Już nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych zaworków. Owszem w 1.9 TDI było ich sporo... Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-19 14:03:41 | |
Autor: krzysiek82 | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
...wprowadzili CR bo zauwaĹźyli Ĺźe gawiedĹş sie ucieszy Ĺźe skoro silnik jest cichobieĹźny to bÄdzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoĹÄ tego ukĹadu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogĹupionej gawiedzi elementy tego systemu. SkÄ d taka teoria :)? Masz na to jakieĹ sensowne dowody? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-19 18:43:07 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "krzysiek82" napisaĹ w wiadomoĹci:
Bugatti pisze: Sensowny dowĂłd to techniczy dowĂłd. Hint: budowa ukĹadu CR, pompy i jej wraĹźliwoĹci na "czystoĹÄ paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy sĹyszaĹeĹ Ĺźe ktoĹ wymieniaĹ pompowtryski a ile razy pompe, wtryski CR...juĹź teraz pewno wiesz. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-21 16:35:08 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-21 20:35:15 | |
Autor: V-Tec | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:
Bugatti pisze: a kolega nie ma tds-a przypadkiem? -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-03-21 21:37:16 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
V-Tec pisze:
I TDSa i d i TS ;> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-21 22:18:28 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:
i TS ;> KupiĹeĹ AlfÄ? Nie cudzoĹóş. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaĹź |
|
Data: 2010-03-22 06:05:54 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Karolek pisze: Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-21 23:01:21 | |
Autor: V-Tec | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:
V-Tec pisze: a, ok, bo tds-y nie sÄ common rail (ani wtrysk bezpoĹredni). -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-03-22 06:06:27 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
V-Tec pisze:
I TDSa i d i TS ;> No nie sa, niestety :/ -- Karolek |
|
Data: 2010-03-23 09:40:03 | |
Autor: musbo | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:tzn -- |
|
Data: 2010-03-21 23:12:48 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci:
PD sypiÄ siÄ w 2.0 TDI 140....zaĹ w 1.9 to owszem Ĺźe nie sÄ mega trwaĹe ale nie mĂłw mi Ĺźe w nich czÄĹciej pada pompowtrysk niĹź wtryskiwacz cr ... zwaĹźywszy na fakt Ĺźe silnikĂłw z CR jest mniej niĹź z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "ĹwietnoĹci" CR. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-21 23:17:51 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
PD sypiÄ siÄ w 2.0 TDI 140....zaĹ w 1.9 to owszem Ĺźe nie sÄ mega trwaĹe ale nie mĂłw mi Ĺźe w nich czÄĹciej pada pompowtrysk niĹź wtryskiwacz cr A jednak. ... zwaĹźywszy na fakt Ĺźe silnikĂłw z CR jest mniej niĹź z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "ĹwietnoĹci" CR. Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porĂłwnaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. NadawaĹbyĹ siÄ na polityka z takÄ manipulacjÄ . :P CR jest mniej popularne niĹź PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i wĹoskie TD od jakichĹ 10-ciu lat to CR. Fordowskie teĹź. I to nie tylko w osobĂłwkach, ale teĹź we wszelkiej maĹci dostawczakach. Tobie naprawdÄ siÄ wydaje, Ĺźe VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaĹź |
|
Data: 2010-03-22 00:11:55 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisaĹ w wiadomoĹci:
Bugatti pisze: Nie wrzucam do jednego wora tylko pisÄ c to chciaĹem pokazaÄ Ĺźe nowoczesna technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p CR jest mniej popularne niĹź PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i wĹoskie TD od jakichĹ 10-ciu lat to CR. Fordowskie teĹź. I to nie tylko w osobĂłwkach, ale teĹź we wszelkiej maĹci dostawczakach. Nie. Z importu VAG ma ok 32%. MoĹźe troszkÄ przesadziĹem z tym udziaĹem VAGĂłw. Lecz nie przeczy to faktowi Ĺźe PD jest trwalsze niĹź CR. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-22 11:18:10 | |
Autor: hamberg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
> Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja. |
|
Data: 2010-03-22 08:42:35 | |
Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ g | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(...) Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porĂłwnaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. NadawaĹbyĹ siÄ na polityka z takÄ manipulacjÄ . :P Wiesz, tak lepiej wyglÄ da - jakoĹ przecieĹź trzeba choÄ prĂłbowaÄ broniÄ swych teorii. To nic, VP to zupeĹnie inny ukĹad zasilania, ale nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej. CR jest mniej popularne niĹź PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i wĹoskie TD od jakichĹ 10-ciu lat to CR. Fordowskie teĹź. I to nie tylko w osobĂłwkach, ale teĹź we wszelkiej maĹci dostawczakach. Tendencja jest dokĹadnie odwrotna, a wrÄcz bym napisaĹ, Ĺźe PD jest stosunkowo niewiele na rynku. Tobie naprawdÄ siÄ wydaje, Ĺźe VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? Nawet gdyby, to wcale by nie znaczyĹo, Ĺźe PD to 100% tych 50% diesli :) |
|
Data: 2010-03-22 06:14:13 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI). Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/ zwaĹźywszy na fakt Ĺźe silnikĂłw z CR jest mniej niĹź z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "ĹwietnoĹci" CR. Mniej? Wrecz przeciwnie. Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to ponad 10) CR. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-22 06:55:42 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci:
A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS sĹyszaĹeĹ ...(pewnie tak). O TDCI napisano juĹź wiele. D4D od 2-3 lat teĹź poszĹy na dno. MoĹźna by tak wymieniaÄ. Bronicie te CR jakby byĹy ĹwiÄte ;-) Teraz w wiÄkszoĹci przypadku sĹyszy siÄ o adaptacji CR po wymianie (kody IMA etc.)..bo nie kaĹźdy warsztat ma testery i wiedze ntt. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-22 07:27:15 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci: Tu nie chodzi o bronienie CR. Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-22 23:42:05 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci:
Tu nie chodzi o bronienie CR. 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dajÄ pod 2050 barĂłw (w ciÄĹźarĂłwka pod 2200 ale nie o ciÄĹźarĂłwkach tu mĂłwimy ;) )...zaĹ CR II w 2.0 TDI 143 dajÄ 1800 barĂłw 1:0 dla PD 2. Koszty: CR 2.0 TDI 143 pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zĹ (cena z alledrogo) Wtryskiwacze - koncĂłwka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zĹ/sztuka http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=122042&cPath=a_5_6724_24496&cat=0 pompa paliwa zasysajÄ ca z baku zarĂłwno dla PD i CR ceny sÄ podobne 150-400 zĹ (z allegro) BiorÄ c gĂłrne ceny ĹÄ cznie mamy - 7800 zĹ 1.9 TDI PD pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zĹ /sztuka (z alledrogo) pompy wysokiego cisnienia oczywiĹcie BRAK pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zĹ pompa podciĹnienia-Vacum ~ 500 zĹ tutaj takĹźe biorÄ c gĂłrne stawki - 3700 zĹ kolejny punkt dla PD Zapewne znĂłw wymyĹlisz sobie Ĺźe celowo podaĹem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty moĹźesz wszystko wymyĹleÄ (np. czemu nie zrobiĹem zdjÄÄ cen z katalogu ASO ;-) albo BĂłg wie co jeszcze)...ale zauwaĹź jedno...ja podajÄ cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest rĂłznica, czyĹź nie ? ;) Ponadto jeĹli byĹbyĹ w stanie pokazaÄ mi choÄ 10 postĂłw z tej grupy w ktĂłrym to wĹaĹciele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....wiem Ĺźe proszÄ CiÄ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ abyĹ ty i inni uĹwiadomili sobie Ĺźe utrzymanie CR jest DROĹťSZE niĹź PD. Pozdrawiam -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-22 23:46:11 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Bugatti" napisaĹ w wiadomoĹci:
[ciach] ceny ktĂłre podaĹem z allegro dot. oczywiĹcie czÄĹci nowych ;) -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-23 01:10:23 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci: LOL Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. 2. Koszty: Niezle bzdury. Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak sie w zasadzie nie psuje). Wiec odjalbym lekko 1000zl. Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Chcialbys :> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :> Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>
To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :> Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum.... VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac. Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;> wiem Ĺźe proszÄ CiÄ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ abyĹ ty i inni uĹwiadomili sobie Ĺźe utrzymanie CR jest DROĹťSZE niĹź PD. Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-23 09:29:03 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci:
Mam tego ĹwiadomoĹÄ ...ale porĂłwnywaĹem jednostki o podobnej mocy...bo jakbym porĂłwnywaĹ 3.0 TDI to byĹ sie oburzyĹ. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS miaĹy wadÄ fabrycznÄ z napinaczami rozrzÄ du (ale to nie takie straszne przecieĹź kaĹźdy ma 12 000 zĹ na rozrzÄ d) oraz jeszcze wiÄkszy problem z wtryskami...jest o tym dĹugi wÄ tek na forum audi....Ĺmiem twierdziÄ Ĺźe to wiesz tylko trzymasz siÄ swojej teorii. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Owszem...i wpĹywa to na cichobieĹźnoĹÄ motorowni oraz na normy emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjnoĹci Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Po odjÄciu twoich wyciosanych niewiadomo skÄ d 1000 zĹ nadal mamy 6800 zĹ ;> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodĂłw IMA do TDI-CR sĹyszaĹ panicz ? Ten zabieg programowy znĂłw podnosi koszty .. nie kaĹźdy warszat ma taki tester. PD lecÄ w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauwaĹźalny w porĂłwnaniu do ogĂłĹu choÄby 3.0TDi-CR
Owszem..zgodzÄ siÄ Ĺźe VP ciut mniej pali niĹź PD....lecz pamiÄtaj Ĺźe od poczÄ tku mĂłwiĹeĹ o PD vs CR i teraz siÄ juz motasz VP. Zapewne znĂłw wymyĹlisz sobie Ĺźe celowo podaĹem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty moĹźesz wszystko wymyĹleÄ (np. czemu nie zrobiĹem zdjÄÄ cen z katalogu ASO ;-) albo BĂłg wie co jeszcze)...ale zauwaĹź jedno...ja podajÄ cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest rĂłznica, czyĹź nie ? ;) JesteĹ mechanikiem ? JeĹli tak to wspĂłĹczuje twoim klientom bo wartoĹÄ merytoryczna twoich postĂłw jest marna. Ponadto jeĹli byĹbyĹ w stanie pokazaÄ mi choÄ 10 postĂłw z tej grupy w ktĂłrym to wĹaĹciele wymieniali PD ? Ja ciebie o to prosiĹem...jest moĹźe kilka padniÄtych PD...lecz z tych kilku wiÄkszoĹÄ jest z 2.0PD Jak widaÄ znĂłw lejesz wodÄ bez Ĺźadnego pokrycia. wiem Ĺźe proszÄ CiÄ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ abyĹ ty i inni uĹwiadomili sobie Ĺźe utrzymanie CR jest DROĹťSZE niĹź PD. Ten cudowy Ford i jego TDCI ktĂłrego to wiele razy Ĺomotano na tym forum za te nieszczesne lejÄ ce wtryski....ehh Karolek ;) -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-23 17:08:06 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
LOL Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW. Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma. Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie zrobisz. Chcialbys :> Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :> Ja ciebie o to prosiĹem...jest moĹźe kilka padniÄtych PD...lecz z tych kilku wiÄkszoĹÄ jest z 2.0PD Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote. Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly, wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-23 17:46:59 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci:
[ciach] Tak myĹlaĹem Ĺźe znĂłw nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodÄ "bo ty tak sÄ dzisz i tak jest" EOT ;) -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-23 18:01:02 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci: To caĹkiem tak jak i Ty. :P PĂłki co, nie przedstawiĹeĹ Ĺźadnego sensownego argumentu na poparcie swoich ĹmiaĹych stwierdzeĹ. EOT ;) ChciaĹbyĹ. Ale my Ci nie damy siÄ ewakuowaÄ. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 |
|
Data: 2010-03-23 21:26:09 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
UĹźytkownik "Karolek" napisaĹ w wiadomoĹci: ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne? Wyniki badan laboratoryjnych?
Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-19 14:20:52 | |
Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ g | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
(...) Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. JakieĹ uzasadnienie? A to tylko slepa uliczka byla. Aha, wprowadzenie CR to byĹo ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria. Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoĹÄ tego ukĹadu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogĹupionej gawiedzi elementy tego systemu. Nie, no jasne. MoĹźesz wskazaÄ te problemy z CR np. w silnikach PSA? ChoÄ wcale nie twierdzÄ Ĺźe PD i VP miaĹy wysoki wspĂłĹczynnik niezawodnoĹci i wogĂłle byĹy super...ale na pewno byĹy trwalsze niĹź CR + pierdzilion czujnikĂłw. PĂłki nie byĹo pompowtryskĂłw to owszem, moĹźna byĹo mĂłwiÄ o niezawodnoĹci. Tak wiem Ĺźe jeszcze kolejnym powodem byĹy normy emisji Euro 5...z tym Ĺźe jeĹli inĹźynierstwo i szefostwo miaĹo odwagÄ i wiedzÄ to wygarneĹoby UE do gardeĹ ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie majÄ niezĹe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (Ĺźe im temperaturka roĹnie) ecofaszystom . No tak, trzeba byĹo od razu od tego zaczÄ Ä, wtedy by nie byĹo wÄ tpliwoĹci, dlaczego te stare konstrukcje VW miaĹy byÄ najlepsze na Ĺwiecie. |
|
Data: 2010-03-19 18:40:11 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Artur 'futrzak' MaĹlÄ
g" napisaĹ w wiadomoĹci:
Bugatti pisze: SpĂłjrz na budowe pompy wysokiego ciĹnienia CR...toĹź to drugi silnik...masz w nim suw ssania, tĹoczenia, tĹoczek, waĹek napÄdowy...gdybys wiedziaĹ jak dziaĹa CR to byĹ takie pytania nie zadawaĹ. W PD teĹź miaĹeĹ tĹoczek ale tylko jednÄ pompe paliwka przy baku... Jak teraz tego nie zrozumiesz Ĺźe im wiÄcej elementĂłw tym wiÄksza zawodnoĹÄ systemu to nigdy tego nie zrozumiesz A to tylko slepa uliczka byla. Nie napisaĹem Ĺźe gawiedĹş tego ĹźÄ daĹa - czytaj ze zrozumieniem. ZresztÄ .. kto tym wÄ tku cieszy siÄ z CR..no kto ;-) ? Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoĹÄ tego ukĹadu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogĹupionej gawiedzi elementy tego systemu. A ty moĹźesz wskazaÄ ile widziaĹeĹ zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w stosunku do lejÄ cych pompowtryskĂłw ? No tak, trzeba byĹo od razu od tego zaczÄ Ä, wtedy by nie byĹo WymigaĹeĹ siÄ od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisaĹeĹ jakiĹ wiersz ....ble ;-p Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-19 18:51:08 | |
Autor: Artur MaĹlÄ g | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
"Artur 'futrzak' MaĹlÄ g" napisaĹ w wiadomoĹci: Dobrze, dziÄkujÄ, wiÄcej pytaĹ nie mam - na szczÄĹcie doskonale wiem jak to dziaĹa, a sensownych argumentĂłw przeciw juĹź siÄ nie spodziewam. OgĂłlniki o awaryjnoĹci moĹźesz zachowaÄ dla siebie. Jak odpowiesz na zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to maĹźe zmieniÄ zdanie o Twojej argumentacji. -- Jutro to dziĹ - tyle Ĺźe jutro. |
|
Data: 2010-03-21 13:29:54 | |
Autor: Bugatti | |
PoĹźegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
UĹźytkownik "Artur MaĹlÄ
g" napisaĹ w wiadomoĹci:
Problemy CR dot. silnikĂłw PSA sÄ podobne jak u innych...nie ma co bic piany i siÄ powtarzaÄ. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-18 14:57:30 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez napisał(a):
Witam,Jak diesel to tylko sześć garów. Przejedz sie takim to zmienisz zdanie. -- Krzysiek |
|
Data: 2010-03-18 14:05:56 | |
Autor: Lopez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
Jak diesel to tylko sze=B6=E6 gar=F3w. Aż tak dobrze to nie ma, jeszcze nie, jeszcze pewnie długo nie :) L. -- |
|
Data: 2010-03-18 15:01:23 | |
Autor: Yans van Horn | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Krzysztof 45 wrote:
Lopez napisał(a): 8, 10, 12 nie może być ? ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2010-03-18 20:57:41 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Yans van Horn napisał(a):
8, 10, 12 nie może być ? ;-)Wystarczy 6 :) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-03-18 15:13:54 | |
Autor: szymo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Jak diesel to tylko sześć garów. Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :) |
|
Data: 2010-03-18 20:59:48 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
szymo napisał(a):
Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :)No to jak byś posłuchał sześć garów to by Ci sie mokro zrobiło ;) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-03-18 21:30:02 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-18 20:59, Krzysztof 45 pisze:
szymo napisał(a): Mi wystarczyłoby 5 z Audi 100 C4 ;) Pozdrawiam !! |
|
Data: 2010-03-19 10:52:15 | |
Autor: Mario | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Krzysztof 45 pisze:
szymo napisał(a): eetam sześć, osiem to jest to :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-03-19 12:17:56 | |
Autor: P_ablo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntcev$o9e$3news.man.bydgoszcz.pl...
Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :) Ile ?! 1,3 ?! Tyle maja wiatraki nagrzewnic w porzadnych samochodach... -- Picasso |
|
Data: 2010-03-20 16:16:30 | |
Autor: szymo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
P_ablo pisze:
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntcev$o9e$3news.man.bydgoszcz.pl...Co to według ciebie jest porządny samochód |
|
Data: 2010-03-21 00:03:37 | |
Autor: P_ablo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho2osb$57c$2news.task.gda.pl...
No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle maja silniczki do szyb ;) Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !? I do tego diesla ?! -- Picasso |
|
Data: 2010-03-21 01:10:46 | |
Autor: R2r | |
Poďż˝egnanie z klekotem – HIP HI P HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-21 00:03, P_ablo pisze:
Weź nie rób jaj i nie opowiadaj, şe masz w samochodzie silnik wentylatora albo szyb o mocy 50 kW...Co to wed�ug ciebie jest porz�dny samoch�d :-> -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ |
|
Data: 2010-03-22 15:51:04 | |
Autor: szymo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
P_ablo pisze:
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho2osb$57c$2news.task.gda.pl...Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach. |
|
Data: 2010-03-24 01:19:35 | |
Autor: P_ablo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho804i$dkc$1news.man.bydgoszcz.pl...
Silniczki "w szybach" to pryszcz! Kosiarke mam z silnikiem od Valkyrie (1500 ccm) - na caly trawnik musze 2 x tankowac. Ale na gaz jest i mam wujka Vladimira z rasyji co mi gaz rurociagiem podsyla... -- Picasso |
|
Data: 2010-03-18 17:24:02 | |
Autor: Irokez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hntbh4$gce$2news.dialog.net.pl...
Lopez napisał(a): Witam,Jak diesel to tylko sześć garów. Przejedz sie takim to zmienisz zdanie. eetam, już 5 jest fajne, zupełnie inna harakterystyka pracy silnika, ciągnie duzo niżej pozdrofka -- Irokez AR 156 2.4JTD |
|
Data: 2010-03-18 17:52:19 | |
Autor: to | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Krzysztof 45 wrote:
Jak diesel to tylko szeĹÄ garĂłw. ....do momentu, aĹź siÄ benzynowym V6 przejdzie... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-18 20:54:24 | |
Autor: DoQ | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
to pisze:
Krzysztof 45 wrote: Dokladnie :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-19 07:21:42 | |
Autor: Massai | |
Pozegnanie z klekotem | |
DoQ wrote:
to pisze: Uch, mnie siÄ teraz marzy 8... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-03-19 10:57:40 | |
Autor: DoQ | |
Pozegnanie z klekotem | |
Massai pisze:
Uch, mnie siÄ teraz marzy 8...Dokladnie :)Jak diesel to tylko szeĹÄ garĂłw....do momentu, aĹź siÄ benzynowym V6 przejdzie... I to takie najmniej 4litrowe:) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-19 10:06:30 | |
Autor: Massai | |
Pozegnanie z klekotem | |
DoQ wrote:
Massai pisze: WĹasnie taki buczÄ cy Ĺomot takiego V8 to jest to! ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-03-19 12:31:25 | |
Autor: DoQ | |
Pozegnanie z klekotem | |
Massai pisze:
WĹasnie taki buczÄ cy Ĺomot takiego V8 to jest to! ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs Dokladnie takie - z wolnego wydechu :)) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-19 15:17:19 | |
Autor: Seba | |
Pozegnanie z klekotem | |
Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisał(a):
Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs Piękna rzecz :) -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2010-03-19 22:53:13 | |
Autor: Przemek V | |
Pozegnanie z klekotem | |
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lycce2r59trm$.g74upux8nhk2$.dlg40tude.net... Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisał(a): Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoją drogą jak to jest po polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem? http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.) http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4 |
|
Data: 2010-03-19 22:59:57 | |
Autor: DoQ | |
Pozegnanie z klekotem | |
Przemek V pisze:
Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swojÄ drogÄ jak to jest po polsku? - waĹ pĹaski? waĹ z pĹaskim wykorbieniem? "Sounds like rapedďťż honda..." ;-) CaĹkiem inne brzmienie np w porĂłwnaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.) V6 tez nie brzmia zawsze tak samo :) Moja np. ladnie gulgocze ;-) Flat plane Ĺopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4 http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-20 16:16:01 | |
Autor: Przemek V | |
Pozegnanie z klekotem | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho0s5p$gvm$1mx1.internetia.pl... http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-)Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią. |
|
Data: 2010-03-20 17:18:15 | |
Autor: DoQ | |
Pozegnanie z klekotem | |
Przemek V pisze:
Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią. On tez maja flat plane? Bo brzmi zupelnie inaczej :) http://www.youtube.com/watch?v=iSEj_TN-lSo Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-20 17:28:46 | |
Autor: Przemek V | |
Pozegnanie z klekotem | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho2sh2$tgq$1mx1.internetia.pl... Przemek V pisze:Może nie zupełnie - ja tam słyszę podobieństwo znając na żywo jak moja brzmi. Silnik AJP V8 własnej konstrukcji TVR jest flat plane. To co na youtube piszą, że to silnik z Rovera to bzdury. Starsze TVRy miały silniki Rovera ex-Buicka. AJP jest TVR'a i tylko w TVR'ach był montowany. Swoją drogą ciekawe kto ma teraz do niego prawa, oprzyrządowanie, rysunki techniczne itp. |
|
Data: 2010-03-21 13:34:31 | |
Autor: Brzezi | |
Pozegnanie z klekotem | |
pią, 19 mar 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a):
Massai pisze: Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle... http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI No i dzwiek piekna V8 tylko taki bardziej przytlumiony: http://www.youtube.com/watch?v=zI0tyZ97OjQ Zakochalem sie w tym samochodzie :) Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-03-21 20:25:10 | |
Autor: DoQ | |
Pozegnanie z klekotem | |
Brzezi pisze:
Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort Mialem okazje poeksploatowac takiego troche - faktycznie genialna bryka, klasyczny MB... I wlasnie ten silnik :) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-18 15:05:37 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
> a obecnie dostałem 1.4 FSI.
chyba 1.4 TSI P. |
|
Data: 2010-03-18 14:11:07 | |
Autor: Lopez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Pan Piskorz <piskorz1@buziaczek.pl> napisał(a):
> a obecnie dostałem 1.4 FSI. Dokłanie tak, jeszcze się nie nauczyłem. nie wiem czemu napisałem FSI L. -- |
|
Data: 2010-03-18 15:56:23 | |
Autor: Bydlę | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez wrote:
> Witam, > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI > najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI. > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! > Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w > zębach wibrowały. Naprawiaj samochód i dbaj o niego. -- Bydlę |
|
Data: 2010-03-18 16:12:27 | |
Autor: Paweł W. | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
> Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Naprawiaj samochód i dbaj o niego. Firmowy? A po co? Zepsuje się to kupią nowy ;-) p. |
|
Data: 2010-03-18 23:25:46 | |
Autor: Bydlę | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Paweł W. wrote:
> > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to > > Naprawiaj samochód i dbaj o niego. > > Firmowy? A po co? Zepsuje się to kupią nowy ;-) Gdyby dbał, to nie wypadałyby (no dobra, wibrowały) mu plomby. :-) -- Bydlę |
|
Data: 2010-03-18 21:38:19 | |
Autor: Ludvigus | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Some day 2010-03-18 14:21, some human being called * Lopez* claimed...
Witam, Piszesz, że silnik Diesel'a jest głośny, a jeździłeś jednym z najbardziej topornych z poprzedniej epoki. Gdybyś przejechał się dla porównania gnojówkowozem z common-railem, zmieniłbyś trochę zdanie o "klekocie". Pozdrawiam, -- | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet." | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ] |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl |
|
Data: 2010-03-18 22:30:26 | |
Autor: R2r | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze:
Ale o ciszÄ w Ĺrodku, doĹÄ tego klekotania od ktĂłrego wszystkie plomby w No, jak dla kogoĹ silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to wĹaĹnie wyglÄ da... -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ |
|
Data: 2010-03-19 06:09:10 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
R2r pisze:
W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze: Dokladnie. Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze istnieja TDI, ktore sa niby nie zawodne :P -- Karolek |
|
Data: 2010-03-19 00:39:37 | |
Autor: Gom | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
On 19 Mar, 06:09, Karolek <dragNOS...@o2.pl> wrote:
Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze Fakt.. Ja już nie mam siły ciągle poprawiać znajomego, któremu zamarzył się MB E 2,7 CDI na "pompowstryskach" ;-) -- Gom |
|
Data: 2010-03-19 12:10:58 | |
Autor: Pan Piskorz | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze Jak widaÄ powszechna wiedza PolakĂłw o ortografii teĹź jest nikĹa. P. |
|
Data: 2010-03-21 08:23:54 | |
Autor: Karolek | |
PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Pan Piskorz pisze:
Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze LOL O interpunkcji jak widac rowniez. :P Chyba frajerstwo filipka jest zarazliwe :/ -- Karolek |
|
Data: 2010-03-19 13:38:53 | |
Autor: Lopez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
R2r <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał(a):
No, jak dla kogoĹ silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to wĹaĹnie wyglÄ da... No właśnie nie. Nie miałem odczyniania tylko z tym sikaniem TDI . Prywatnie miałem okazję jeździć jeszcze Honda Accord, Peugot 407 i są sporo głośniejsze od tego 1.4 TSI. Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w 1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Za to ten benzynowy przy spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu. L. -- |
|
Data: 2010-03-19 14:54:02 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez pisze:
(...) Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w 1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Najwyraźniej użytkowanie VW 1.9 TDI odcisnęło swoje piętno na Tobie i masz teraz fobię przed każdym dieslem :) Za to ten benzynowy przy spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu. Spokojnie - benzynę też słychać. Pojeździsz trochę, zaczniesz narzekać :) |
|
Data: 2010-03-19 10:44:30 | |
Autor: Jacek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet też było cicho, dopóki kuny nie wyniosły mi maty wyciszającej na budowe gniazda :-(
Jacek |
|
Data: 2010-03-19 10:50:01 | |
Autor: krzysiek82 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Jacek pisze:
W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet też było cicho, dopóki kuny nie wyniosły mi maty wyciszającej na budowe gniazda :-( te zwierzaki :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-19 10:51:24 | |
Autor: Mario | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
przyjemne mruczenie silnika. to ja już wolę słuchać diesla niż benzynowe 4cyl badziewie. :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-03-19 10:45:14 | |
Autor: Adam Adamaszek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
On 19 Mar, 10:51, Mario <camar...@spam.onet.pl> wrote:
Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo Sa wyjatki: http://www.youtube.com/watch?v=yl3PCxLF-5k&feature=related pozdr AA |
|
Data: 2010-03-19 21:35:30 | |
Autor: Mario | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Adam Adamaszek pisze:
On 19 Mar, 10:51, Mario <camar...@spam.onet.pl> wrote: aj, no tak zapomniałem o silnikach Boxer. :-) choć jednak wolę takie coś: http://www.youtube.com/watch?v=GYk1nGLSAFk pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-03-19 13:54:02 | |
Autor: Lopez | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez <szybki-lopez@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Widzę, że sporo wątek się zrobił, chciałem wyjaśnić. Nie jestem miłośnikiem VW czy niemieckiej motoryzacji. Prywatnie wolałbym samochód włoski, bo jest ładny lub francuski, bo wygody. Ale darowanemu koniowi …….:) Moim zdaniem jazda samochodem benzynowym z turbo jest dużo przyjemniejszy niż wysokoprężny z turbo czy to z CR czy nie. Z podanych przykładów na super diesle nie mogę się odnieść tylko do Fiata bo ostatni Fiat jakim jeździłem to 126p jakiś 25 lat temu. Z resztą się nie zgodzę, ani Honda Accrod ani Peugot 407 nie są tak ciche ani nie przyspieszają tak równo jak turbo benzyna. Ale to rzecz gustu, ja Diesla na pewno nie kupię. Dzięki za Wasz opinie Lopez -- |
|
Data: 2010-03-19 14:54:00 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
" Lopez" hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr Wiem, że z oleju napędowego zbudowano bombę, która zawaliła wielki gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie osobowe -- widziałem. :) Autokary to inna bajka, bo są ciężkie. Podobnie z czołgami, bo są palone celowo koktajlami Mołotowa. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-03-19 21:53:13 | |
Autor: DoQ | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru napedzanego silnikiem benzynowym. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-19 21:55:33 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
DoQ pisze:
Eneuel Leszek Ciszewski pisze: Nie bądź taki - te Solarisy to benzyną podlewali? ;) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-03-19 22:28:11 | |
Autor: DoQ | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Artur Maśląg pisze:
No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru napedzanego silnikiem benzynowym.Nie bądź taki - te Solarisy to benzyną podlewali? ;) Moze akurat te spalone byly wlasnie na etyline?;) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-22 13:25:42 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
"DoQ" ho0o8j$5h8$1@mx1.internetia.pl > gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu Jakaś rocznica związana z tym wybuchem (może rocznica końca procesu sprawcy -- sprawcę złapano niemal natychmiast) to 11 września. Ale sprawcą tamtego wybuchu (budynek zmniejszył się o chyba dwie kondygnacje) nie był żaden Arab, lecz weteran z Wietnamu. > osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru Za młody jesteś -- gdybyś jeździł po ZSRR, widziałbyś nieraz. Produkowano nawet czołgi z silnikami benzynowymi. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-03-22 13:50:39 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
"DoQ" ho0o8j$5h8$1@mx1.internetia.pl(...) No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd., które tez były pędzone etyliną. Trzeba było widzieć np. zdziwionego kierowcę Stara 28 po zatankowaniu do pełna etyliną. |
|
Data: 2010-03-22 23:32:18 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
"Artur 'futrzak' Maśląg" ho7p30$e1m$1@inews.gazeta.pl LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd., Trudno powiedzieć, czy zapomniałem. :) Mowa była o autobusach, więc wyjaśniłem, że nawet czołgi były z silnikami beznynowymi. Większej lądowej budowli jeżdżącej niż czołg chyba nie ma. Z innej strony -- nie wiem, czy te duże czołgi były napędzane takimi silnikami. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-03-19 22:40:12 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
--Co to jest? -- Krzysiek |
|
Data: 2010-03-20 11:27:27 | |
Autor: P_ablo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:ho0r01$f20$1news.dialog.net.pl...
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a): pomylony reczny delimiter :) ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :) -- Picasso |
|
Data: 2010-03-20 12:19:23 | |
Autor: Krzysztof 45 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
P_ablo napisał(a):
pomylony reczny delimiter :)Pytam sie właściciela tego cuda, bo nie wiem czy jest świadomy z (kaszanki) :) ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :)Ja z OE od lat nie korzystam, ale o ile dobrze pamiętam, było coś kiedyś jak OE-QuoteFix świetna nakładka i dawała radę. Polecam to sprawdzić jak z OE podpisałeś jakiś cyrograf ;) -- Krzysiek |
|
Data: 2010-03-21 07:37:44 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Witam serdecznie. Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.Szczęściarz. Gratulacje. Też tak chciałbym. I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor.A gdyby tak jeszcze porządny wolnossący motor... Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- |
|
Data: 2010-03-21 20:58:44 | |
Autor: V-Tec | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Lopez pisze:
Witam, miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które auto budziło mnie rano. -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-03-22 09:17:30 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które auto budziło mnie rano.Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR... Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- |
|
Data: 2010-03-22 10:03:24 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dnia 2010-03-22 09:17, *newsartmediaWYTNIJTO@op.pl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) JedenMój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR... Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0 dci z AŚ :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-03-23 12:39:28 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
....
Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0 dci z AŚ :)Wszystkie w firmie tak mają. Może w ogóle wszystkie? Może w ogóle wysokoprężne? Gdzie znajdę ten test? Pzdr. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- |
|
Data: 2010-03-22 09:54:45 | |
Autor: Hubertus Blues | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-21 20:58, V-Tec pisze:
Lopez pisze:Aj wiem, ja wiem!!! Śmieciarka? Co wygrałem??? MSPANC -- pozdrawiam Hubertus Blues "... z szaconkiem bo się może skończyć źle..." |