Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!

Data: 2010-03-18 14:26:48
Autor: krzysiek82
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  Lopez pisze:
I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor.

to przejedz się fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-18 13:36:56
Autor: Lopez
krzysiek82 <saab@user.pl> napisał(a):
  Lopez pisze:
> I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam
samochód a
 > nie traktor.

to przejedz się fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :)

Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne.
Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od turbo benzyny.
Ja będę miał kiedyś okazje to chętnie się przejadę.

PS.
Co to jest multijet?

L.

Data: 2010-03-18 13:42:23
Autor: hamberg
[...]

polecam 5 cylindrow w 2.4JTD :) - czasami musze ludzi przekonywac ze
jednak jada dieslem

Data: 2010-03-18 14:40:49
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:36:56 +0000 (UTC), Lopez napisał(a):

Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne.
Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od turbo benzyny.

 Cichszy raczej nie będzie, ale wiele zależy od wygłuszenia komory silnika.

Co to jest multijet?

 Kolejna generacja fiatowskiego JTD, oznaczana jako JTDm.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-18 14:45:09
Autor: krzysiek82
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  Lopez pisze:
PS.
Co to jest multijet?

nowsze JTD już z następną generacją CR i głowicą 16 zaworów. Cieszę się, że Ci się dobrze jeździ to w końcu najważniejsze żeby była przyjemność z jazdy.

--
krzysiek82

Data: 2010-03-18 16:04:46
Autor: Massai
 Lopez wrote:

> [...]
samochód a
> [...]

cichszy od turbo benzyny.
Ja będę miał kiedyś okazje to chętnie się przejadę.

Weź pod uwagę że miałeś bardzo głośnego diesla - nawet jak na diesla ;-)

Są znacznie cichsze.

--
Pozdro
Massai

Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!