Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!

Data: 2010-03-18 14:37:58
Autor: Borys Pogore³o
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisa³(a):

Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te te¿ s± zdecydowanie lepsze.
Ale o ciszê w ¶rodku, do¶æ tego klekotania od którego wszystkie plomby w zêbach wibrowa³y.

 Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;)

 Moje plomby maj± siê ¶wietnie. Ale to tylko w³oski szrot ;)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-03-18 14:45:58
Autor: krzysiek82
Borys Pogore³o pisze:
 Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;)

 Moje plomby maj± siê ¶wietnie. Ale to tylko w³oski szrot ;)

mam teraz w rodzinie jedno TDI mimo i¿ z tego samego rocznika co punto to przepa¶æ w kulturze pracy ogromna na korzy¶æ fiata :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-18 14:49:40
Autor: bratPit[pr]
[...]

po prostu do Octavii "zapominaj±" wsadziæ wyciszeñ, ¿eby sobie w koncernie nie robiæ konkurencji,
brat

Data: 2010-03-21 20:42:52
Autor: Marcin Jan
bratPit[pr] pisze:
[...]

guzik prawda. je¿d¿ê golfem V od nowo¶ci, straszny klekot. Dopiero w passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób dla których golf to marzenie i jak mówiê ¿e to auto ciosane siekier± to mi w g³owê pukaj± he he .
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-03-18 17:51:33
Autor: to
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Borys Pogoreło wrote:

 Albo miaÅ‚eÅ› ten samochód nieźle zarżniÄ™ty albo TDI widocznie tak ma ;)

 Moje plomby majÄ… siÄ™ Å›wietnie. Ale to tylko wÅ‚oski szrot ;)

W Occie TDI nawet schowek siÄ™ wzbudza od klekotu. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-18 20:52:58
Autor: DoQ
Borys Pogore³o pisze:
 Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;)

Jezdzilem sporo nówk± z salonu, po 500km trasy mialem serdecznie dosc klekotania. Choc sama charakterystyka silnika jest bardzo przyzwoita.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-18 22:07:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Borys Pogore³o pisze:
[...]

Hmm, parê tygodni temu, razem z s±siadem równocze¶nie odpalali¶my traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po ca³onocnym postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpalili¶my równo i wysiedli¶my by oskrobaæ szyby. On zapyta³ szyderczo "co? nie odpali³?".
A ja na to "no przecie¿ chodzi". S±siadowi kopara opad³a, bo ¿eby us³yszeæ, musia³ podej¶æ 2m bli¿ej. G³ównie dlatego, ¿e jego TDI budzi³o chyba ca³± ulicê.
Chocia¿ faktem jest, ¿e moje auto jest niemal o po³owê m³odsze i z przebiegiem w okolicy 1/2 tego TDI.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-18 22:35:25
Autor: R2r
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Hmm, parę tygodni temu, razem z sąsiadem równocześnie odpalaliśmy
traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po całonocnym
postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpaliliśmy równo i
wysiedliśmy by oskrobać szyby. On zapytał szyderczo "co? nie odpalił?".
A ja na to "no przecież chodzi". Sąsiadowi kopara opadła, bo żeby
usłyszeć, musiał podejść 2m bliżej. Głównie dlatego, że jego TDI budziło
chyba całą ulicę.

Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-03-19 06:07:10
Autor: Karolek
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
R2r pisze:
\
Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno?

Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
A to tylko slepa uliczka byla.
--
Karolek

Data: 2010-03-19 13:00:51
Autor: Bugatti
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!!
Użytkownik "Karolek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

R2r pisze:
\
Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno?

Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.

i mieli racjÄ™...

A to tylko slepa uliczka byla.

....wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Choć wcale nie twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom .

--
Bugatti

Data: 2010-03-19 06:58:35
Autor: hamberg
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !!
twierdzê ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodno¶ci i wogóle by³y
super...ale na pewno by³y trwalsze ni¿ CR + pierdzilion czujników.

a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD?

Data: 2010-03-19 18:30:17
Autor: Bugatti
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
U¿ytkownik "hamberg"  napisa³ w wiadomo¶ci:

twierdzê ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodno¶ci i wogóle by³y
super...ale na pewno by³y trwalsze ni¿ CR + pierdzilion czujników.

a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD?

-- -- -- -- -- -- -- --

Na przyk³adzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD):
1.czujnik ci¶nienia paliwa
2. czujnik po³o¿enia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie by³o przepustnicy)
3. w 1.9 by³ 1 czujnik po³o¿enia peda³u gazu a w CR s± 2
4. czujnik po³o¿enia klap wirowych (tutaj nie jestem do koñca pewny)
3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki
 - czujnik ci¶nienia spalin
 - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem
 - przy³±cze czujnika ci¶nienia spalin

Ju¿ nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych zaworków. Owszem w 1.9 TDI by³o ich sporo...

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-19 14:03:41
Autor: krzysiek82
Bugatti pisze:
[...]

SkÄ…d taka teoria :)? Masz na to jakieÅ› sensowne dowody?

--
krzysiek82

Data: 2010-03-19 18:43:07
Autor: Bugatti
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!!
Użytkownik "krzysiek82"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

Bugatti pisze:
[...]

Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski CR...już teraz pewno wiesz.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-21 16:35:08
Autor: Karolek
Bugatti pisze:

[...]

No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.

--
Karolek

Data: 2010-03-21 20:35:15
Autor: V-Tec
Karolek pisze:
Bugatti pisze:

[...]

a kolega nie ma tds-a przypadkiem?

--
pozdr,
W.

Data: 2010-03-21 21:37:16
Autor: Karolek
V-Tec pisze:

[...]

I TDSa i d i TS ;>

--
Karolek

Data: 2010-03-21 22:18:28
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Karolek pisze:

i TS ;>

Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-22 06:05:54
Autor: Karolek
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Karolek pisze:

i TS ;>

Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P

Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :>

--
Karolek

Data: 2010-03-21 23:01:21
Autor: V-Tec
Karolek pisze:
V-Tec pisze:

[...]

a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni).

--
pozdr,
W.

Data: 2010-03-22 06:06:27
Autor: Karolek
V-Tec pisze:

I TDSa i d i TS ;>

a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni).

No nie sa, niestety :/

--
Karolek

Data: 2010-03-23 09:40:03
Autor: musbo
Karolek pisze:

> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze > stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.

> [...]

tzn

Data: 2010-03-21 23:12:48
Autor: Bugatti

Bugatti pisze:

[...]

PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-21 23:17:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Bugatti pisze:

PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr

A jednak.

... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.

Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na polityka z taką manipulacją. :P
CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

Data: 2010-03-22 00:11:55
Autor: Bugatti
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!!
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

Bugatti pisze:

[...]

Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p

[...]

Nie. Z importu VAG ma ok 32%.
Może troszkę przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi że PD jest trwalsze niż CR.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-22 11:18:10
Autor: hamberg
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !!
> Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
> statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawa³by¶ siê na
> polityka z tak± manipulacj±. :P

Nie wrzucam do jednego wora tylko pis±c to chcia³em pokazaæ ¿e nowoczesna
technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p

ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja.

Data: 2010-03-22 08:42:35
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(...)
Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na polityka z taką manipulacją. :P

Wiesz, tak lepiej wygląda - jakoś przecież trzeba choć próbować
bronić swych teorii. To nic, VP to zupełnie inny układ zasilania, ale
nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej.

CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.

Tendencja jest dokładnie odwrotna, a wręcz bym napisał, że PD jest
stosunkowo niewiele na rynku.

Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

Nawet gdyby, to wcale by nie znaczyło, że PD to 100% tych 50% diesli :)

Data: 2010-03-22 06:14:13
Autor: Karolek
Bugatti pisze:

[...]

Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/

zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.

Mniej?
Wrecz przeciwnie.
Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to ponad 10) CR.

--
Karolek

Data: 2010-03-22 06:55:42
Autor: Bugatti
[...]

A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeś ...(pewnie tak).
O TDCI napisano już wiele.
D4D od 2-3 lat też poszły na dno.
Można by tak wymieniać.

Bronicie te CR jakby były święte ;-)

Teraz w większości przypadku słyszy się o adaptacji CR po wymianie (kody IMA etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-22 07:27:15
Autor: Karolek
Bugatti pisze:
[...]

Tu nie chodzi o bronienie CR.
Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.

--
Karolek

Data: 2010-03-22 23:42:05
Autor: Bugatti
[...]

1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050 barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
1:0 dla PD

2. Koszty:
CR 2.0 TDI 143
pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza  0 445 116 029 - 1500 zÅ‚/sztuka
http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=122042&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne 150-400 zł (z allegro)

Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł

1.9 TDI PD
pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł

tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł

kolejny punkt dla PD

Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ? ;)

Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym to właściele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

Bugatti

Data: 2010-03-22 23:46:11
Autor: Bugatti
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!!
Użytkownik "Bugatti"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

[ciach]

ceny które podałem z allegro dot. oczywiście części nowych ;)

--
Bugatti

Data: 2010-03-23 01:10:23
Autor: Karolek
Bugatti pisze:
[...]

LOL
Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.

[...]

Niezle bzdury.
Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak sie w zasadzie nie psuje).
Wiec odjalbym lekko 1000zl.
Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>

[...]

Chcialbys :>
PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie PD, bo z PD jest masa klopotow.

[...]

Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :>
Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>

Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym to właściele wymieniali PD ?

To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>

Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....

VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>

wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje.

--
Karolek

Data: 2010-03-23 09:29:03
Autor: Bugatti

Bugatti pisze:
[...]

Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.

Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.

Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności

[...]

Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>

Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>

Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki tester.

PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu choćby 3.0TDi-CR

[...]

Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.

[...]

Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość merytoryczna twoich postów jest marna.

[...]

Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku większość jest z 2.0PD

Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.

[...]

Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)

--
Bugatti

Data: 2010-03-23 17:08:06
Autor: Karolek
Bugatti pisze:

[...]

Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>

[...]

Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.

Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.

Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>

Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>

[...]

Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie zrobisz.

[...]

Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>

Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.

Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość merytoryczna twoich postów jest marna.

Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>

Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku większość jest z 2.0PD

Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.

Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>

[...]

Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly, wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>

--
Karolek

Data: 2010-03-23 17:46:59
Autor: Bugatti
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!!
Użytkownik "Karolek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

[ciach]

Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo ty tak sądzisz i tak jest"

EOT ;)

--
Bugatti

Data: 2010-03-23 18:01:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

[ciach]

Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo ty tak sądzisz i tak jest"

To całkiem tak jak i Ty. :P
Póki co, nie przedstawiłeś żadnego sensownego argumentu na poparcie swoich śmiałych stwierdzeń.

EOT ;)

Chciałbyś. Ale my Ci nie damy się ewakuować. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627

Data: 2010-03-23 21:26:09
Autor: Karolek
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci:

[ciach]

Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo ty tak sądzisz i tak jest"

ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne?
Wyniki badan laboratoryjnych?

EOT ;)

Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;>

--
Karolek

Data: 2010-03-19 14:20:52
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Bugatti pisze:
(...)
Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.

i mieli racjÄ™...

JakieÅ› uzasadnienie?

A to tylko slepa uliczka byla.

...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny.

Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria.

Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu.

Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA?

Choć wcale nie twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

Póki nie było pompowtrysków to owszem, można było mówić o niezawodności.

[...]

No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było
wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze
na świecie.

Data: 2010-03-19 18:40:11
Autor: Bugatti
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!!
Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:

Bugatti pisze:
(...)
Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.

i mieli racjÄ™...

JakieÅ› uzasadnienie?

Spójrz na budowe pompy wysokiego ciśnienia CR...toż to drugi silnik...masz w nim suw ssania, tłoczenia, tłoczek, wałek napędowy...gdybys wiedział jak działa CR to byś takie pytania nie zadawał. W PD też miałeś tłoczek ale tylko jedną pompe paliwka przy baku...
Jak teraz tego nie zrozumiesz że im więcej elementów tym większa zawodność systemu to nigdy tego nie zrozumiesz

[...]

Nie napisałem że gawiedź tego żądała - czytaj ze zrozumieniem.
ZresztÄ… .. kto tym wÄ…tku cieszy siÄ™ z CR..no kto ;-) ?

Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu.

Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA?

A ty możesz wskazać ile widziałeś zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w stosunku do lejących pompowtrysków ?

No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było
wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze
na świecie.

Wymigałeś się od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisałeś jakiś wiersz ....ble ;-p

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-03-19 18:51:08
Autor: Artur Maśląg
Bugatti pisze:
"Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:

Bugatti pisze:
(...)
[...]

Dobrze, dziękuję, więcej pytań nie mam - na szczęście doskonale wiem
jak to działa, a sensownych argumentów przeciw już się nie spodziewam.
Ogólniki o awaryjności możesz zachować dla siebie. Jak odpowiesz na
zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to maże zmienię
zdanie o Twojej argumentacji.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-21 13:29:54
Autor: Bugatti
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości:

[...]

Problemy CR dot. silników PSA są podobne jak u innych...nie ma co bic piany i się powtarzać.

Pozdr.

--
Bugatti

Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!