Data: 2010-03-18 14:37:58 | |
Autor: Borys Pogore³o | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisa³(a):
Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te te¿ s± zdecydowanie lepsze. Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;) Moje plomby maj± siê ¶wietnie. Ale to tylko w³oski szrot ;) -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-03-18 14:45:58 | |
Autor: krzysiek82 | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogore³o pisze:
Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;) mam teraz w rodzinie jedno TDI mimo i¿ z tego samego rocznika co punto to przepa¶æ w kulturze pracy ogromna na korzy¶æ fiata :) -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-18 14:49:40 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te po prostu do Octavii "zapominaj±" wsadziæ wyciszeñ, ¿eby sobie w koncernie nie robiæ konkurencji, brat |
|
Data: 2010-03-21 20:42:52 | |
Autor: Marcin Jan | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
bratPit[pr] pisze:
Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te guzik prawda. je¿d¿ê golfem V od nowo¶ci, straszny klekot. Dopiero w passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób dla których golf to marzenie i jak mówiê ¿e to auto ciosane siekier± to mi w g³owê pukaj± he he . pozdrawiam marcin |
|
Data: 2010-03-18 17:51:33 | |
Autor: to | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogoreło wrote:
Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) W Occie TDI nawet schowek się wzbudza od klekotu. ;-) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-03-18 20:52:58 | |
Autor: DoQ | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogore³o pisze:
Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;) Jezdzilem sporo nówk± z salonu, po 500km trasy mialem serdecznie dosc klekotania. Choc sama charakterystyka silnika jest bardzo przyzwoita. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-03-18 22:07:12 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Borys Pogore³o pisze:
Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisa³(a): Hmm, parê tygodni temu, razem z s±siadem równocze¶nie odpalali¶my traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po ca³onocnym postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpalili¶my równo i wysiedli¶my by oskrobaæ szyby. On zapyta³ szyderczo "co? nie odpali³?". A ja na to "no przecie¿ chodzi". S±siadowi kopara opad³a, bo ¿eby us³yszeæ, musia³ podej¶æ 2m bli¿ej. G³ównie dlatego, ¿e jego TDI budzi³o chyba ca³± ulicê. Chocia¿ faktem jest, ¿e moje auto jest niemal o po³owê m³odsze i z przebiegiem w okolicy 1/2 tego TDI. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzeda¿ |
|
Data: 2010-03-18 22:35:25 | |
Autor: R2r | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
W dniu 2010-03-18 22:07, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Hmm, parę tygodni temu, razem z sąsiadem równocześnie odpalaliśmy Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno? -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ |
|
Data: 2010-03-19 06:07:10 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
R2r pisze:
\ Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno? Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. A to tylko slepa uliczka byla. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-19 13:00:51 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
R2r pisze: i mieli rację... A to tylko slepa uliczka byla. ....wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Choć wcale nie twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników. Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom . -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-19 06:58:35 | |
Autor: hamberg | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
twierdzê ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodno¶ci i wogóle by³y a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? |
|
Data: 2010-03-19 18:30:17 | |
Autor: Bugatti | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
U¿ytkownik "hamberg" napisa³ w wiadomo¶ci:
twierdzê ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodno¶ci i wogóle by³y a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? -- -- -- -- -- -- -- -- Na przyk³adzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD): 1.czujnik ci¶nienia paliwa 2. czujnik po³o¿enia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie by³o przepustnicy) 3. w 1.9 by³ 1 czujnik po³o¿enia peda³u gazu a w CR s± 2 4. czujnik po³o¿enia klap wirowych (tutaj nie jestem do koñca pewny) 3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki - czujnik ci¶nienia spalin - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem - przy³±cze czujnika ci¶nienia spalin Ju¿ nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych zaworków. Owszem w 1.9 TDI by³o ich sporo... Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-19 14:03:41 | |
Autor: krzysiek82 | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Skąd taka teoria :)? Masz na to jakieś sensowne dowody? -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-03-19 18:43:07 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości:
Bugatti pisze: Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski CR...już teraz pewno wiesz. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-21 16:35:08 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-21 20:35:15 | |
Autor: V-Tec | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:
Bugatti pisze: a kolega nie ma tds-a przypadkiem? -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-03-21 21:37:16 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
V-Tec pisze:
I TDSa i d i TS ;> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-21 22:18:28 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:
i TS ;> Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż |
|
Data: 2010-03-22 06:05:54 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Karolek pisze: Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-21 23:01:21 | |
Autor: V-Tec | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:
V-Tec pisze: a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni). -- pozdr, W. |
|
Data: 2010-03-22 06:06:27 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
V-Tec pisze:
I TDSa i d i TS ;> No nie sa, niestety :/ -- Karolek |
|
Data: 2010-03-23 09:40:03 | |
Autor: musbo | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Karolek pisze:tzn -- |
|
Data: 2010-03-21 23:12:48 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-21 23:17:51 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr A jednak. ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR. Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na polityka z taką manipulacją. :P CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach. Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż |
|
Data: 2010-03-22 00:11:55 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:
Bugatti pisze: Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach. Nie. Z importu VAG ma ok 32%. Może troszkę przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi że PD jest trwalsze niż CR. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-22 11:18:10 | |
Autor: hamberg | |
Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!! !! | |
> Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja. |
|
Data: 2010-03-22 08:42:35 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(...) Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na polityka z taką manipulacją. :P Wiesz, tak lepiej wygląda - jakoś przecież trzeba choć próbować bronić swych teorii. To nic, VP to zupełnie inny układ zasilania, ale nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej. CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach. Tendencja jest dokładnie odwrotna, a wręcz bym napisał, że PD jest stosunkowo niewiele na rynku. Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? Nawet gdyby, to wcale by nie znaczyło, że PD to 100% tych 50% diesli :) |
|
Data: 2010-03-22 06:14:13 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI). Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/ zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR. Mniej? Wrecz przeciwnie. Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to ponad 10) CR. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-22 06:55:42 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeś ...(pewnie tak). O TDCI napisano już wiele. D4D od 2-3 lat też poszły na dno. Można by tak wymieniać. Bronicie te CR jakby były święte ;-) Teraz w większości przypadku słyszy się o adaptacji CR po wymianie (kody IMA etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-22 07:27:15 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości: Tu nie chodzi o bronienie CR. Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-22 23:42:05 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
Tu nie chodzi o bronienie CR. 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050 barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów 1:0 dla PD 2. Koszty: CR 2.0 TDI 143 pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo) Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=122042&cPath=a_5_6724_24496&cat=0 pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne 150-400 zł (z allegro) Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł 1.9 TDI PD pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo) pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł kolejny punkt dla PD Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ? ;) Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym to właściele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD. Pozdrawiam -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-22 23:46:11 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości:
[ciach] ceny które podałem z allegro dot. oczywiście części nowych ;) -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-23 01:10:23 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości: LOL Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. 2. Koszty: Niezle bzdury. Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak sie w zasadzie nie psuje). Wiec odjalbym lekko 1000zl. Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Chcialbys :> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :> Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>
To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :> Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum.... VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac. Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;> wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD. Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. -- Karolek |
|
Data: 2010-03-23 09:29:03 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki tester. PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu choćby 3.0TDi-CR
Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP. Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ? ;) Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość merytoryczna twoich postów jest marna. Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym to właściele wymieniali PD ? Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku większość jest z 2.0PD Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia. wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD. Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;) -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-23 17:08:06 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
LOL Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW. Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma. Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie zrobisz. Chcialbys :> Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :> Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku większość jest z 2.0PD Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote. Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly, wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-23 17:46:59 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
[ciach] Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo ty tak sądzisz i tak jest" EOT ;) -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-23 18:01:02 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości: To całkiem tak jak i Ty. :P Póki co, nie przedstawiłeś żadnego sensownego argumentu na poparcie swoich śmiałych stwierdzeń. EOT ;) Chciałbyś. Ale my Ci nie damy się ewakuować. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 |
|
Data: 2010-03-23 21:26:09 | |
Autor: Karolek | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości: ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne? Wyniki badan laboratoryjnych?
Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;> -- Karolek |
|
Data: 2010-03-19 14:20:52 | |
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
(...) Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. Jakieś uzasadnienie? A to tylko slepa uliczka byla. Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria. Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA? Choć wcale nie twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników. Póki nie było pompowtrysków to owszem, można było mówić o niezawodności. Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom . No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze na świecie. |
|
Data: 2010-03-19 18:40:11 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:
Bugatti pisze: Spójrz na budowe pompy wysokiego ciśnienia CR...toż to drugi silnik...masz w nim suw ssania, tłoczenia, tłoczek, wałek napędowy...gdybys wiedział jak działa CR to byś takie pytania nie zadawał. W PD też miałeś tłoczek ale tylko jedną pompe paliwka przy baku... Jak teraz tego nie zrozumiesz że im więcej elementów tym większa zawodność systemu to nigdy tego nie zrozumiesz A to tylko slepa uliczka byla. Nie napisałem że gawiedź tego żądała - czytaj ze zrozumieniem. Zresztą .. kto tym wątku cieszy się z CR..no kto ;-) ? Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. A ty możesz wskazać ile widziałeś zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w stosunku do lejących pompowtrysków ? No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było Wymigałeś się od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisałeś jakiś wiersz ....ble ;-p Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-03-19 18:51:08 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Bugatti pisze:
"Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości: Dobrze, dziękuję, więcej pytań nie mam - na szczęście doskonale wiem jak to działa, a sensownych argumentów przeciw już się nie spodziewam. Ogólniki o awaryjności możesz zachować dla siebie. Jak odpowiesz na zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to maże zmienię zdanie o Twojej argumentacji. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2010-03-21 13:29:54 | |
Autor: Bugatti | |
Pożegnanie z klekotem – ; HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości:
Problemy CR dot. silników PSA są podobne jak u innych...nie ma co bic piany i się powtarzać. Pozdr. -- Bugatti |
|